905 kcal per burger!!quote:
rijst met kip.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:42 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Omdat die dingen na 4 uur in je tas beginnen uit te drogen en heel de smaak eruit is en het een droge teringzooi word die ik niet meer eet sinds de basisschool. Let niet zo veel op smaak maar van zulke dingen ga ik gelijk nekken
Doe ik ook, veranderd niksquote:Op woensdag 18 april 2012 18:43 schreef ElDinosaur het volgende:
Je moet ze ook wel in een zakje doen en dat zakje dichtknopen.
Ik zie hem helemaal niks doen... dat is het probleem ookquote:Op woensdag 18 april 2012 18:45 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik eet dagelijks brood wat al een paar uur in m'n tas zit en dat droogt echt niet uit hoor.
Je enige andere optie is bakjes met eten meenemen.. en dat zie ik je nou niet echt doen.
Dat is vrij normale kost.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Bruine boterhammen met pindakaas en daarbij glazen volle melk.
goede afsluitbare plasticzakjes, goede broodtrommel...quote:Op woensdag 18 april 2012 18:42 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Omdat die dingen na 4 uur in je tas beginnen uit te drogen en heel de smaak eruit is en het een droge teringzooi word die ik niet meer eet sinds de basisschool. Let niet zo veel op smaak maar van zulke dingen ga ik gelijk nekken
Waarom?quote:Op woensdag 18 april 2012 19:12 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als aan een fatty vragen waarom hij moet afvallen
Wat is dit dan?quote:Op woensdag 18 april 2012 18:47 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ik zie hem helemaal niks doen... dat is het probleem ook![]()
Dit is echt zo iemand die niks wilt doen en liever gaat klagen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |