abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109942916
Ik fok met Noorse boskatten en startte het vorige topic om te vertellen over mijn fokervaringen. Nog steeds ben benieuwd of er meer mensen zijn die (ras)katten fokken, vooral ter lering en het vermaak. Op kattenfora zit je namelijk al snel alleen met huisvrouwen te kletsen (overigens niets mis mee, maar op een gegeven moment gaat het niet meer over het fokken ;) ). Daarnaast ben ik ook niet te vinden op kattenshows, omdat ik het showen niet leuk vind.

Ik heb een hele kleine cattery. Eigenlijk alleen maar officieel omdat je anders niet met raskatten mag fokken. Ik heb 1 poes en twee gecastreerde katers: Bailey en Avaldi. Ik fok ook alleen maar als er in mijn omgeving voldoende interesse en vraag is. Zo heb ik afgelopen jaar overgeslagen. Raki is een goede moeder en is extra vrolijk tijdens de 14 weken dat haar kittens in huis zijn.

Zwanger:

Foto's huidige nest:

Week 1:

Cheiron

Cassi

Chloe

Calvin

Nog meer cute foto's:

Week 2:

Week 3:

Week 4:

Cheiron:

Cassi:

Cassi krijgt precies dezelfde tekening als Raki:

Chloe:

Calvin, de huiskamerterrorist:

Am I cute?

Really?

Ohw noes!

Ik blijf de komende weken verhalen en foto's posten. Natuurlijk mag hier ook over fokken van katten in het algemeen gebabbeld worden! Veel plezier!
  donderdag 5 april 2012 @ 16:05:26 #2
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_109943413
Wat een droppies!
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
pi_109943681
Volg.
pi_109943919
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 09:01 schreef V1z0R het volgende:
:D Mo!

:@ maar vind stiekem Cheiron de leukste...

[..]

:) Raki en Bailey komen toch ook hier uit de buurt weg?
Raki en Bailey komen uit Wapserveen :') net als de dekkater van deze kittens! (Annakat Cattery)
pi_109944126
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 10:16 schreef Chell het volgende:
Bij een volgend nestje heb ik zeker interesse An! Mits mijn probleemdame tegen die tijd het loodje heeft gelegd, zolang zij er is, komt er geen kitten bij.
Ik denk dat ik voor 2013/2014 ook maar een lijst maak, want een vriendin zei precies hetzelfde :+
pi_109944329
Hoewel het dropjes zijn, denk ik dat als een van onze monsters het zou begeven, ik toch weer terug zou gaan naar het asiel... Ik heb al werk genoeg met mijn twee (semi-volwassen) kerels, moet er niet aan denken om er een kitten bij te hebben!
pi_109944718
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 16:19 schreef An24 het volgende:

[..]

Raki en Bailey komen uit Wapserveen :') net als de dekkater van deze kittens! (Annakat Cattery)
Wapserveen? Oh, das een kleine 40km :)

*Annakat gaat googlen*
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_109945167
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 16:38 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Wapserveen? Oh, das een kleine 40km :)

*Annakat gaat googlen*
Ah! Dat scheelt. Voor mij is het twee en een half uur rijden. :P
pi_109946157
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 16:47 schreef An24 het volgende:

[..]

Ah! Dat scheelt. Voor mij is het twee en een half uur rijden. :P
:P

Ze hebben ook kittens trouwens! :o :@
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_109947069
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 17:08 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:P

Ze hebben ook kittens trouwens! :o :@
Ja klopt, van Naduwa. Zij beviel een week eerder dan Raki. Ook een erg mooi beestje en de combi is ook goed (Zelfde kater als mijn nest). Dus ik zou zeker contact opnemen als er nog beschikbaar zijn. Ik begrijp ook wel dat je niet op deze kittens wilt wachten. Ik weet namelijk niet of de optie op Cheiron snel zal vervallen. En deze fokker was mijn mentor, dus naar mijn mening zit je daar ook goed :Y (ohw wacht, alleen de poezen zijn nog beschikbaar....wil je echt een kater?)
pi_109975591
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 17:30 schreef An24 het volgende:

[..]

Ja klopt, van Naduwa. Zij beviel een week eerder dan Raki. Ook een erg mooi beestje en de combi is ook goed (Zelfde kater als mijn nest). Dus ik zou zeker contact opnemen als er nog beschikbaar zijn. Ik begrijp ook wel dat je niet op deze kittens wilt wachten. Ik weet namelijk niet of de optie op Cheiron snel zal vervallen. En deze fokker was mijn mentor, dus naar mijn mening zit je daar ook goed :Y (ohw wacht, alleen de poezen zijn nog beschikbaar....wil je echt een kater?)
Ik heb er nog hoop in, dus wacht alle bezoeken even af :) Of zijn ze allemaal al geweest? :@

Nee, geen specifieke voorkeur. Hoeft ook niet per se een Noorse boskat te zijn hoor, al vind ik ze wel erg mooi O+
  vrijdag 6 april 2012 @ 11:49:53 #12
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109976230
Godsklere, wat een schitterende foto's weer! O+ ^O^.
Niet meer actief op Fok!
pi_109988694
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 11:32 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ik heb er nog hoop in, dus wacht alle bezoeken even af :) Of zijn ze allemaal al geweest? :@

Nee, geen specifieke voorkeur. Hoeft ook niet per se een Noorse boskat te zijn hoor, al vind ik ze wel erg mooi O+
Pas komende week komt de eerste, dus dat is een goed teken ;)
pi_110025424
Wat een mooie droppies! O+
pi_110253490
Hoe is het met de dropjes? O+
pi_110253816
Goed! Ze zijn enorm aan het ravotten door het huis. Een fotoupdate komt volgende week weer, want druk!
pi_110254716
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 22:16 schreef An24 het volgende:
Goed! Ze zijn enorm aan het ravotten door het huis. Een fotoupdate komt volgende week weer, want druk!
Het is gezellig druk dus bij jou in huis! Opgroeiende kittens zijn zo leuk O+ Ik wacht geduldig op de foto's O-)
pi_110254995
Zeker gezellig druk, maar het vergt ook altijd wat aanpassingsvermogen. Zindelijk maken, dingen afleren, achter ze aan rennen, dingen in huis afzetten en ga zo maar door. Maar het blijft zeker leuk. Bailey komt nu ook weer wat vaker kijken, ook fijn.
pi_110255587
Bailey vond het maar niks die kleintjes?
Het is alweer een hele tijd geleden dat wij kitten in huis hadden, maar je bent er wel mee bezig ja. Bij ons was het toen eerst zoeken waar moeders ze nu weer had gelaten en toen ze te zwaar werden voor haar was het zoeken waar ze zelf naartoe waren gegaan, die kleine monstertjes :s)
pi_110256276
Bailey moet altijd even wennen ja. Hij is echt een mietje. Nu de kittens wat ouder worden, is het niet meer zo vreemd.
  zaterdag 14 april 2012 @ 08:37:45 #21
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110306972
Dit is echt een feel good topic O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_110457065
pi_110457213
*O* jeey! Weer een heel topic cuteness voor de boeg O+ O+
pi_110457395
Haha, laat ik ze nu aan het uploaden zijn ;)
pi_110457546
Jeuj, dat wordt refresh op de telefoon de komende minuten... :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')