Raki en Bailey komen uit Wapserveenquote:Op donderdag 5 april 2012 09:01 schreef V1z0R het volgende:
Mo!
maar vind stiekem Cheiron de leukste...
[..]Raki en Bailey komen toch ook hier uit de buurt weg?
Ik denk dat ik voor 2013/2014 ook maar een lijst maak, want een vriendin zei precies hetzelfdequote:Op donderdag 5 april 2012 10:16 schreef Chell het volgende:
Bij een volgend nestje heb ik zeker interesse An! Mits mijn probleemdame tegen die tijd het loodje heeft gelegd, zolang zij er is, komt er geen kitten bij.
Wapserveen? Oh, das een kleine 40kmquote:Op donderdag 5 april 2012 16:19 schreef An24 het volgende:
[..]
Raki en Bailey komen uit Wapserveennet als de dekkater van deze kittens! (Annakat Cattery)
Ah! Dat scheelt. Voor mij is het twee en een half uur rijden.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:38 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Wapserveen? Oh, das een kleine 40km
*Annakat gaat googlen*
quote:Op donderdag 5 april 2012 16:47 schreef An24 het volgende:
[..]
Ah! Dat scheelt. Voor mij is het twee en een half uur rijden.
Ja klopt, van Naduwa. Zij beviel een week eerder dan Raki. Ook een erg mooi beestje en de combi is ook goed (Zelfde kater als mijn nest). Dus ik zou zeker contact opnemen als er nog beschikbaar zijn. Ik begrijp ook wel dat je niet op deze kittens wilt wachten. Ik weet namelijk niet of de optie op Cheiron snel zal vervallen. En deze fokker was mijn mentor, dus naar mijn mening zit je daar ook goedquote:
Ik heb er nog hoop in, dus wacht alle bezoeken even afquote:Op donderdag 5 april 2012 17:30 schreef An24 het volgende:
[..]
Ja klopt, van Naduwa. Zij beviel een week eerder dan Raki. Ook een erg mooi beestje en de combi is ook goed (Zelfde kater als mijn nest). Dus ik zou zeker contact opnemen als er nog beschikbaar zijn. Ik begrijp ook wel dat je niet op deze kittens wilt wachten. Ik weet namelijk niet of de optie op Cheiron snel zal vervallen. En deze fokker was mijn mentor, dus naar mijn mening zit je daar ook goed(ohw wacht, alleen de poezen zijn nog beschikbaar....wil je echt een kater?)
Pas komende week komt de eerste, dus dat is een goed tekenquote:Op vrijdag 6 april 2012 11:32 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik heb er nog hoop in, dus wacht alle bezoeken even afOf zijn ze allemaal al geweest?
Nee, geen specifieke voorkeur. Hoeft ook niet per se een Noorse boskat te zijn hoor, al vind ik ze wel erg mooi
Het is gezellig druk dus bij jou in huis! Opgroeiende kittens zijn zo leukquote:Op donderdag 12 april 2012 22:16 schreef An24 het volgende:
Goed! Ze zijn enorm aan het ravotten door het huis. Een fotoupdate komt volgende week weer, want druk!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |