Precies, voor NOC*NSF hebben ze vormbehoud getoond. Wat ik in de OP dus al schreef, die eisen van NOC*NSF zijn geen probleem.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:08 schreef franklop het volgende:
Keizer en Van Iersel hebben vandaag al vormbehoud getoond!
Check, al ben ik teleurgesteld dat ik geen vrouwen in bikini zie.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:16 schreef TheArt het volgende:
Loting voor de groepsfase nu bezig in Klagenfurt. Ben benieuwd.
Voor de liefhebbers. Hier live: http://www.laola1.tv/en/p(...)o/203-989-90979.html
de bond mag zelf toch bepalen waar ze loting doen?quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:49 schreef Steven184 het volgende:
Eens, met betrekking tot de loting.
Wat is trouwens de logica om dit niet in Londen te doen, maar in Duitsland?
En Hernandez en Fañe. Ook zij hebben het absoluut niet slecht getroffen. Eigenlijk begint het toernooi ook pas na de poulefase, maar als je 2 andere sterke teams in je poule hebt, begin je toch niet helemaal lekker.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:58 schreef franklop het volgende:
Schuil Nummerdor tegen
9 Erdmann-Matysik GER 8 2 880 77 800
16 Plavins-Smedins, J. LAT 7 1 700 44 450
Klopt, de bonden zelf loten.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:59 schreef franklop het volgende:
[..]
de bond mag zelf toch bepalen waar ze loting doen?
Klopt, ze verloren toen van Geor en Gia, vrij onverwacht. Maar dat duo lag ze ook niet zo goed volgens mij. Maar bij beachvolleybal is het wel zo dat als je een slechte dag heb, dan kan je van veel teams verliezen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:00 schreef franklop het volgende:
Was vier jaar terug zo vreemd toen Schuil/Nummerdor er opeens in de kwartfinale uitvlogen, terwijjl een halve finale zo zeker leek..
verloren van een Georgisch duo toch?
Idd triestquote:
Vandaar.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:59 schreef franklop het volgende:
[..]
de bond mag zelf toch bepalen waar ze loting doen?
Ze hebben pasgeleden weer van die gasten verlorenquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:02 schreef TheArt het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Klopt, ze verloren toen van Geor en Gia, vrij onverwacht. Maar dat duo lag ze ook niet zo goed volgens mij. Maar bij beachvolleybal is het wel zo dat als je een slechte dag heb, dan kan je van veel teams verliezen.
Wel goed gespeeld overigens. Die Russinnen waren daar echt in bloedvorm. Vooral die Ukolova leek wel overal te zijn.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:23 schreef Szura het volgende:
Balen, de vrouwen verliezen de finale.
In drie sets van het koppel dat ook Keizer/Van Iersel uitschakelde.
Ze zijn ook redelijke slowstarters. Zal de leeftijd wel zijnquote:Op zondag 22 juli 2012 15:32 schreef Szura het volgende:
Mooie rally
Niveau is wel omhoog gegaan bij Nummerdor en Schuil
Richard speelt erg goed idd, zowel aan service als passend.quote:Op zondag 22 juli 2012 15:40 schreef Szura het volgende:
Oppermachtig vanaf het tweede deel van deze set
Vind Schuil erg goed vandaag, Nummerdor is wat minder.
Ja inderdaadquote:Op zondag 22 juli 2012 15:59 schreef TheArt het volgende:
[..]
Logisch, want die laatste bal was gewoon uit
Klopt. Maar dat doen Brazilianen altijd. Daarnaast neemt er vaak eentje een break en zijn ze wel genoodzaakt om in andere samenstellingen te spelen.quote:Op zondag 22 juli 2012 16:01 schreef Szura het volgende:
Die Brazilianen hebben ook al in alle combinaties met elkaar samen gespeeld of niet?
Jezus tong kijk eens waar het daarboven allemaal over gingquote:Op zondag 22 juli 2012 18:49 schreef tong80 het volgende:
Beachvolleyballers Reinder Nummerdor
en Richard Schuil hebben op het grand
slam-toernooi van Klagenfurt (Oos) goud
veroverd.Het duo (8) was in de finale
iets sterker dan Marcio Araujo en Pedro
Salgado (Bra,7): 14-21,21-12,15-13.
Nummerdor en Schuil,die in mei ook het
grand slam-toernooi van Peking wonnen,
haalden de finale na een klinkende zege
op Jake Gibb/Sean Rosenthal (VS,1) en
behoren tot de favorieten voor de OS.
In de eindstrijd hadden ze over geluk
niet te klagen.Ze kwamen op matchpoint
na een fortuinlijke,maar knappe redding
van Schuil (14-12).Nummerdor leek even
later op 14-13 uit te smashen,maar de
scheidsrechter gaf de bal in.
Ben niet blindquote:Op zondag 22 juli 2012 20:06 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jezus tong kijk eens waar het daarboven allemaal over ging
Er hoeft toch niet telkens een samenvatting te komen of welquote:Op zondag 22 juli 2012 20:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben niet blind
Zie jij een samenvatting van wat er is gebeurd
Wat jij wilquote:Op zondag 22 juli 2012 20:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
Er hoeft toch niet telkens een samenvatting te komen of wel
Ik las spelenquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:06 schreef franklop het volgende:
Sanne Keizerleuke vrouw ook om mee te spreken
ja precies ,quote:Op zaterdag 28 juli 2012 10:06 schreef tompsv18 het volgende:
Daar krijg ik altijd zo'n vakantie gevoel bij als ik naar beachvolleybal kijk
Niks mis mee inderdaad. Zal Canvas wel even opzetten, de NOS is nog steeds de openingsceremonie van gisteren aan het uitzendenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 10:07 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ja precies ,
lekker muziekje tussendoor en zand en een bal en chickies
Canvas ook begonnen met uitzenden, die hebben een puike HD zender , mooier als Eurosport en NOS
precies,quote:Op zaterdag 28 juli 2012 10:56 schreef TheArt het volgende:
Gelijk een stunt van vermaak. Vasina en Vozakova winnen van Xue/Zhang, de nummers 1 van de wereld.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:55 schreef Nober het volgende:
21, 21 Holtwick/Semmler (Dui)
16, 18 Hajeckova/Klapalova (Tsj)
May/Walsh pas om 0:00 uur zie ik.
Dan was je in Scheveningen laatste keer ook niet blij geweestquote:Op zondag 29 juli 2012 00:36 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
21, 21 May/Walsh (Usa)
18, 19 Cook/Hinchley (Aus)
Beachvolleybal moet in bikini anders diskwalificatie, zelfs al is het nacht!
Ukolova en Khomyakova hebben ook zo bizar veel moeten spelen de afgelopen tijd om zich nog te plaatsen voor de OS en bij Khomyakova lijkt dat inderdaad zijn tol te betalen nu.quote:Op zondag 29 juli 2012 10:53 schreef Steven184 het volgende:
Schoudertje lijkt ook niet heel goed te gaan.
Zonde, want laatste tijd speelde ze niet onaardig.quote:Op zondag 29 juli 2012 10:55 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ukolova en Khomyakova hebben ook zo bizar veel moeten spelen de afgelopen tijd om zich nog te plaatsen voor de OS en bij Khomyakova lijkt dat inderdaad zijn tol te betalen nu.
Keizer/Van Iersel is een duo van topniveau, maar bij beachvolleybal kan eigenlijk iedereen van iedereen winnen om het zo maar te zeggen.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:12 schreef takata het volgende:
Hebben de dames kans om deze wedstrijden te winnen.
Ik heb helemaal geen idee eigenlijk
De bal is rond.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:13 schreef Szura het volgende:
[..]
Keizer/Van Iersel is een duo van topniveau, maar bij beachvolleybal kan eigenlijk iedereen van iedereen winnen om het zo maar te zeggen.
Keizer/Van Iersel zou dit moeten winnen. Meppelink/Van Gestel zijn echte outsiders. Alles kan bij ze, maar Talita/Antonelli zijn favoriet vanavond.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:12 schreef takata het volgende:
Hebben de dames kans om deze wedstrijden te winnen.
Ik heb helemaal geen idee eigenlijk
Alle 3 de duo's kan een medaille halen, mits een zeer sterk toernooi, maar dat kunnen in het beachvolleybal veel duo's presteren.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:14 schreef hafcfan het volgende:
Ik vind dit altijd vermakelijk om te kijken, maar heeft nl hier nog kans om medailles te halen?
quote:Op zondag 29 juli 2012 13:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het is twee tegen twee en het zand is heet.
ik keek ergens ander naarquote:
Oke als we maar winnen dan heb sinds een tijdje iets tegen Spanjequote:Op zondag 29 juli 2012 13:13 schreef Szura het volgende:
[..]
Keizer/Van Iersel is een duo van topniveau, maar bij beachvolleybal kan eigenlijk iedereen van iedereen winnen om het zo maar te zeggen.
Zeg dat niet te vroeg. Ik heb tig wedstrijden gezien waarin het in de tweede set opeens compleet anders kan zijn. Maar ze zijn goed bezig.quote:
Geloof me nou maar, ik heb het ook vaker gezien maar niet vandaagquote:Op zondag 29 juli 2012 13:28 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zeg dat niet te vroeg. Ik heb tig wedstrijden gezien waarin het in de tweede set opeens compleet anders kan zijn. Maar ze zijn goed bezig.
Duiken om een bal nog net te 'redden' wanneer hij naar beneden wordt geslagen...quote:
21-14 7-5quote:Op zondag 29 juli 2012 13:40 schreef Wrijfhout het volgende:
Wat is dat beachvolleybal toch een mooie sport![]()
Wat is de stand?
Wel een beetje vervelend ja. Is ook met dubbelspel tennis.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:42 schreef JimboSlice het volgende:
Mijn grootste beef met (beach)volleybal is het feit dat je elkaar na ieder punt moet highfiven/op de derrière spanken, ook al heb je het punt verloren. Voor de rest is het mooie sport.
Inderdaad, continu dat neppe oppeppenquote:Op zondag 29 juli 2012 13:42 schreef JimboSlice het volgende:
Mijn grootste beef met (beach)volleybal is het feit dat je elkaar na ieder punt moet highfiven/op de derrière spanken, ook al heb je het punt verloren. Voor de rest is het mooie sport.
Is bij normaal volleybal toch ook zo? Geen idee wie dat bedact heeft, maar het zou bij mij averechts werkenquote:Op zondag 29 juli 2012 13:42 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wel een beetje vervelend ja. Is ook met dubbelspel tennis.
Ja gaat nergens over inderdaad, maar heb je met voetbal enzo ook wel aleen dan zijn t de duimpjes en noem maar op.quote:
Van Persie en Afellay jaquote:Op zondag 29 juli 2012 13:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja gaat nergens over inderdaad, maar heb je met voetbal enzo ook wel aleen dan zijn t de duimpjes en noem maar op.
Als je een mooi punt maakt oid snap ik het wel. Maar als je een kutpunt speelt hoef je echt niet iedere keer "KOM OP" "WE KUNNEN DIT" te gaan gillen en te high fiven inderdaadquote:Op zondag 29 juli 2012 13:44 schreef kingmob het volgende:
[..]
Is bij normaal volleybal toch ook zo? Geen idee wie dat bedact heeft, maar het zou bij mij averechts werken
Hij stond vorige week in Klagenfurt nog zo fantastisch te spelen en dat idd op zijn 39equote:Op zondag 29 juli 2012 13:45 schreef DeeBee het volgende:
Wel mooie sport ook hoor.
Die Schuil is ook zo'n koning bij de mannen, gewoon er in 1996 ook al bij zijn.
Dat was gewoon Pedro vs. Schuilquote:Op zondag 29 juli 2012 13:46 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hij stond vorige week in Klagenfurt nog zo fantastisch te spelen en dat idd op zijn 39eDe held.
Vond het wel jammer dat ze toen De Nooijer uit het hockeyteam gezet was hoopten de vlag te mogen dragen, maar vervolgens komt eerst De Nooijer terug en daarna mag die de vlag ook niet dragen (en daarnaast zat er 1,5 dag tussen opening en 3e wedstrijd...). Nou ja, dan maar goud en vlag dragen bij de sluiting.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:46 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hij stond vorige week in Klagenfurt nog zo fantastisch te spelen en dat idd op zijn 39eDe held.
Beachvolleybal in een ponchoquote:Op zondag 29 juli 2012 13:47 schreef Marcoss het volgende:
Als ze maar geen regenpakjes aan gaan doen straks
Ook de reden dat ik kijk eigelijkquote:Op zondag 29 juli 2012 13:50 schreef timmmmm het volgende:
Ik hou wel van deze sport, lekker ongegeneerd naar schaarsgeklede dames kijken
quote:Op zondag 29 juli 2012 13:50 schreef timmmmm het volgende:
Ik hou wel van deze sport, lekker ongegeneerd naar schaarsgeklede dames kijken
Hmm ja was wel een open deur jaquote:Op zondag 29 juli 2012 13:55 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat is vrij logisch als je een set verliest
Ze spelen in poulesquote:Op zondag 29 juli 2012 13:56 schreef hafcfan het volgende:
Pfff tot 15 legs maar voor je weet lig je eruit. Kom op meiden.
poule fasequote:Op zondag 29 juli 2012 13:56 schreef hafcfan het volgende:
Het zijn poulesquote:Op zondag 29 juli 2012 13:56 schreef hafcfan het volgende:
Poules!!!quote:Op zondag 29 juli 2012 13:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dit is toch voorronde dat stond teminste op de stream?
Ja, voorronde in poules. Poules van 3. Top-2 gaat door + 2 beste nummers 3. De andere nummers 3 spelen nog een knock-out ronde extra.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dit is toch voorronde dat stond teminste op de stream?
Dat gebeurt zovaak in het beachvolleybal. Bij de partij van Kubula-Benes was 60% servicefouten in de eerste set. Dat is wel bizar veel, maar toch.quote:
Ik wil er ook 1quote:
quote:Op zondag 29 juli 2012 13:58 schreef sonnyspek het volgende:
Waarom heeft ze zo'n plak/pleister (?) op der rug?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |