Zeg dat niet te vroeg. Ik heb tig wedstrijden gezien waarin het in de tweede set opeens compleet anders kan zijn. Maar ze zijn goed bezig.quote:
Geloof me nou maar, ik heb het ook vaker gezien maar niet vandaagquote:Op zondag 29 juli 2012 13:28 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zeg dat niet te vroeg. Ik heb tig wedstrijden gezien waarin het in de tweede set opeens compleet anders kan zijn. Maar ze zijn goed bezig.
Duiken om een bal nog net te 'redden' wanneer hij naar beneden wordt geslagen...quote:
21-14 7-5quote:Op zondag 29 juli 2012 13:40 schreef Wrijfhout het volgende:
Wat is dat beachvolleybal toch een mooie sport![]()
Wat is de stand?
Wel een beetje vervelend ja. Is ook met dubbelspel tennis.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:42 schreef JimboSlice het volgende:
Mijn grootste beef met (beach)volleybal is het feit dat je elkaar na ieder punt moet highfiven/op de derrière spanken, ook al heb je het punt verloren. Voor de rest is het mooie sport.
Inderdaad, continu dat neppe oppeppenquote:Op zondag 29 juli 2012 13:42 schreef JimboSlice het volgende:
Mijn grootste beef met (beach)volleybal is het feit dat je elkaar na ieder punt moet highfiven/op de derrière spanken, ook al heb je het punt verloren. Voor de rest is het mooie sport.
Is bij normaal volleybal toch ook zo? Geen idee wie dat bedact heeft, maar het zou bij mij averechts werkenquote:Op zondag 29 juli 2012 13:42 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wel een beetje vervelend ja. Is ook met dubbelspel tennis.
Ja gaat nergens over inderdaad, maar heb je met voetbal enzo ook wel aleen dan zijn t de duimpjes en noem maar op.quote:
Van Persie en Afellay jaquote:Op zondag 29 juli 2012 13:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja gaat nergens over inderdaad, maar heb je met voetbal enzo ook wel aleen dan zijn t de duimpjes en noem maar op.
Als je een mooi punt maakt oid snap ik het wel. Maar als je een kutpunt speelt hoef je echt niet iedere keer "KOM OP" "WE KUNNEN DIT" te gaan gillen en te high fiven inderdaadquote:Op zondag 29 juli 2012 13:44 schreef kingmob het volgende:
[..]
Is bij normaal volleybal toch ook zo? Geen idee wie dat bedact heeft, maar het zou bij mij averechts werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |