Alle 3 de duo's kan een medaille halen, mits een zeer sterk toernooi, maar dat kunnen in het beachvolleybal veel duo's presteren.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:14 schreef hafcfan het volgende:
Ik vind dit altijd vermakelijk om te kijken, maar heeft nl hier nog kans om medailles te halen?
quote:Op zondag 29 juli 2012 13:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het is twee tegen twee en het zand is heet.
ik keek ergens ander naarquote:
Oke als we maar winnen dan heb sinds een tijdje iets tegen Spanjequote:Op zondag 29 juli 2012 13:13 schreef Szura het volgende:
[..]
Keizer/Van Iersel is een duo van topniveau, maar bij beachvolleybal kan eigenlijk iedereen van iedereen winnen om het zo maar te zeggen.
Zeg dat niet te vroeg. Ik heb tig wedstrijden gezien waarin het in de tweede set opeens compleet anders kan zijn. Maar ze zijn goed bezig.quote:
Geloof me nou maar, ik heb het ook vaker gezien maar niet vandaagquote:Op zondag 29 juli 2012 13:28 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zeg dat niet te vroeg. Ik heb tig wedstrijden gezien waarin het in de tweede set opeens compleet anders kan zijn. Maar ze zijn goed bezig.
Duiken om een bal nog net te 'redden' wanneer hij naar beneden wordt geslagen...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |