quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:55 schreef Nober het volgende:
21, 21 Holtwick/Semmler (Dui)
16, 18 Hajeckova/Klapalova (Tsj)
May/Walsh pas om 0:00 uur zie ik.
Dan was je in Scheveningen laatste keer ook niet blij geweestquote:Op zondag 29 juli 2012 00:36 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
21, 21 May/Walsh (Usa)
18, 19 Cook/Hinchley (Aus)
Beachvolleybal moet in bikini anders diskwalificatie, zelfs al is het nacht!
Ukolova en Khomyakova hebben ook zo bizar veel moeten spelen de afgelopen tijd om zich nog te plaatsen voor de OS en bij Khomyakova lijkt dat inderdaad zijn tol te betalen nu.quote:Op zondag 29 juli 2012 10:53 schreef Steven184 het volgende:
Schoudertje lijkt ook niet heel goed te gaan.
Zonde, want laatste tijd speelde ze niet onaardig.quote:Op zondag 29 juli 2012 10:55 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ukolova en Khomyakova hebben ook zo bizar veel moeten spelen de afgelopen tijd om zich nog te plaatsen voor de OS en bij Khomyakova lijkt dat inderdaad zijn tol te betalen nu.
Keizer/Van Iersel is een duo van topniveau, maar bij beachvolleybal kan eigenlijk iedereen van iedereen winnen om het zo maar te zeggen.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:12 schreef takata het volgende:
Hebben de dames kans om deze wedstrijden te winnen.
Ik heb helemaal geen idee eigenlijk
De bal is rond.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:13 schreef Szura het volgende:
[..]
Keizer/Van Iersel is een duo van topniveau, maar bij beachvolleybal kan eigenlijk iedereen van iedereen winnen om het zo maar te zeggen.
Keizer/Van Iersel zou dit moeten winnen. Meppelink/Van Gestel zijn echte outsiders. Alles kan bij ze, maar Talita/Antonelli zijn favoriet vanavond.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:12 schreef takata het volgende:
Hebben de dames kans om deze wedstrijden te winnen.
Ik heb helemaal geen idee eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |