21-14 7-5quote:Op zondag 29 juli 2012 13:40 schreef Wrijfhout het volgende:
Wat is dat beachvolleybal toch een mooie sport![]()
Wat is de stand?
Wel een beetje vervelend ja. Is ook met dubbelspel tennis.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:42 schreef JimboSlice het volgende:
Mijn grootste beef met (beach)volleybal is het feit dat je elkaar na ieder punt moet highfiven/op de derrière spanken, ook al heb je het punt verloren. Voor de rest is het mooie sport.
Inderdaad, continu dat neppe oppeppenquote:Op zondag 29 juli 2012 13:42 schreef JimboSlice het volgende:
Mijn grootste beef met (beach)volleybal is het feit dat je elkaar na ieder punt moet highfiven/op de derrière spanken, ook al heb je het punt verloren. Voor de rest is het mooie sport.
Is bij normaal volleybal toch ook zo? Geen idee wie dat bedact heeft, maar het zou bij mij averechts werkenquote:Op zondag 29 juli 2012 13:42 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wel een beetje vervelend ja. Is ook met dubbelspel tennis.
Ja gaat nergens over inderdaad, maar heb je met voetbal enzo ook wel aleen dan zijn t de duimpjes en noem maar op.quote:
Van Persie en Afellay jaquote:Op zondag 29 juli 2012 13:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja gaat nergens over inderdaad, maar heb je met voetbal enzo ook wel aleen dan zijn t de duimpjes en noem maar op.
Als je een mooi punt maakt oid snap ik het wel. Maar als je een kutpunt speelt hoef je echt niet iedere keer "KOM OP" "WE KUNNEN DIT" te gaan gillen en te high fiven inderdaadquote:Op zondag 29 juli 2012 13:44 schreef kingmob het volgende:
[..]
Is bij normaal volleybal toch ook zo? Geen idee wie dat bedact heeft, maar het zou bij mij averechts werken
Hij stond vorige week in Klagenfurt nog zo fantastisch te spelen en dat idd op zijn 39equote:Op zondag 29 juli 2012 13:45 schreef DeeBee het volgende:
Wel mooie sport ook hoor.
Die Schuil is ook zo'n koning bij de mannen, gewoon er in 1996 ook al bij zijn.
Dat was gewoon Pedro vs. Schuilquote:Op zondag 29 juli 2012 13:46 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hij stond vorige week in Klagenfurt nog zo fantastisch te spelen en dat idd op zijn 39eDe held.
Vond het wel jammer dat ze toen De Nooijer uit het hockeyteam gezet was hoopten de vlag te mogen dragen, maar vervolgens komt eerst De Nooijer terug en daarna mag die de vlag ook niet dragen (en daarnaast zat er 1,5 dag tussen opening en 3e wedstrijd...). Nou ja, dan maar goud en vlag dragen bij de sluiting.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:46 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hij stond vorige week in Klagenfurt nog zo fantastisch te spelen en dat idd op zijn 39eDe held.
Beachvolleybal in een ponchoquote:Op zondag 29 juli 2012 13:47 schreef Marcoss het volgende:
Als ze maar geen regenpakjes aan gaan doen straks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |