Precies, voor NOC*NSF hebben ze vormbehoud getoond. Wat ik in de OP dus al schreef, die eisen van NOC*NSF zijn geen probleem.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:08 schreef franklop het volgende:
Keizer en Van Iersel hebben vandaag al vormbehoud getoond!
Check, al ben ik teleurgesteld dat ik geen vrouwen in bikini zie.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:16 schreef TheArt het volgende:
Loting voor de groepsfase nu bezig in Klagenfurt. Ben benieuwd.
Voor de liefhebbers. Hier live: http://www.laola1.tv/en/p(...)o/203-989-90979.html
de bond mag zelf toch bepalen waar ze loting doen?quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:49 schreef Steven184 het volgende:
Eens, met betrekking tot de loting.
Wat is trouwens de logica om dit niet in Londen te doen, maar in Duitsland?
En Hernandez en Fañe. Ook zij hebben het absoluut niet slecht getroffen. Eigenlijk begint het toernooi ook pas na de poulefase, maar als je 2 andere sterke teams in je poule hebt, begin je toch niet helemaal lekker.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:58 schreef franklop het volgende:
Schuil Nummerdor tegen
9 Erdmann-Matysik GER 8 2 880 77 800
16 Plavins-Smedins, J. LAT 7 1 700 44 450
Klopt, de bonden zelf loten.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:59 schreef franklop het volgende:
[..]
de bond mag zelf toch bepalen waar ze loting doen?
Klopt, ze verloren toen van Geor en Gia, vrij onverwacht. Maar dat duo lag ze ook niet zo goed volgens mij. Maar bij beachvolleybal is het wel zo dat als je een slechte dag heb, dan kan je van veel teams verliezen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:00 schreef franklop het volgende:
Was vier jaar terug zo vreemd toen Schuil/Nummerdor er opeens in de kwartfinale uitvlogen, terwijjl een halve finale zo zeker leek..
verloren van een Georgisch duo toch?
Idd triestquote:
Vandaar.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:59 schreef franklop het volgende:
[..]
de bond mag zelf toch bepalen waar ze loting doen?
Ze hebben pasgeleden weer van die gasten verlorenquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:02 schreef TheArt het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Klopt, ze verloren toen van Geor en Gia, vrij onverwacht. Maar dat duo lag ze ook niet zo goed volgens mij. Maar bij beachvolleybal is het wel zo dat als je een slechte dag heb, dan kan je van veel teams verliezen.
Wel goed gespeeld overigens. Die Russinnen waren daar echt in bloedvorm. Vooral die Ukolova leek wel overal te zijn.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:23 schreef Szura het volgende:
Balen, de vrouwen verliezen de finale.
In drie sets van het koppel dat ook Keizer/Van Iersel uitschakelde.
Ze zijn ook redelijke slowstarters. Zal de leeftijd wel zijnquote:Op zondag 22 juli 2012 15:32 schreef Szura het volgende:
Mooie rally
Niveau is wel omhoog gegaan bij Nummerdor en Schuil
Richard speelt erg goed idd, zowel aan service als passend.quote:Op zondag 22 juli 2012 15:40 schreef Szura het volgende:
Oppermachtig vanaf het tweede deel van deze set
Vind Schuil erg goed vandaag, Nummerdor is wat minder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |