SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je vingers/hand ziet er wel eng uitquote:Op woensdag 18 april 2012 16:50 schreef Julis het volgende:
[..]
[..]
[..]
Agent Jüliş reporting!
[ afbeelding ]
En ik danquote:
Leuke foto Julis!quote:Op woensdag 18 april 2012 16:50 schreef Julis het volgende:
[..]
[..]
[..]
Agent Jüliş reporting!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 april 2012 16:50 schreef Julis het volgende:
[..]
[..]
[..]
Agent Jüliş reporting!
[ afbeelding ]
Leuke fotoooquote:Op woensdag 18 april 2012 16:50 schreef Julis het volgende:
[..]
[..]
[..]
Agent Jüliş reporting!
[ afbeelding ]
Bij mij sta jij op nr. 1, terwijl ik bij jou op nr. 2 staquote:Op woensdag 18 april 2012 16:51 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
En ik dan
Laat me raden, ik kom niet eens in de top 100
Gedeelde 1e plaats hebben julliequote:Op woensdag 18 april 2012 16:54 schreef xminator het volgende:
[..]
Bij mij sta jij op nr. 1, terwijl ik bij jou op nr. 2 sta
Petje af!quote:Op woensdag 18 april 2012 16:50 schreef Julis het volgende:
[..]
[..]
[..]
Agent Jüliş reporting!
[ afbeelding ]
Mooie kast.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:50 schreef Julis het volgende:
[..]
[..]
[..]
Agent Jüliş reporting!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, hij hoort op 1 te staan bij jou uiteraardquote:Op woensdag 18 april 2012 16:54 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Gedeelde 1e plaats hebben jullie
quote:Op woensdag 18 april 2012 16:55 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Mooie kast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IkeaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
Wat zeur je danquote:Op woensdag 18 april 2012 16:55 schreef xminator het volgende:
[..]
Nee, hij hoort op 1 te staan bij jou uiteraard
Dat herken ik uit duizendenquote:
Coole foto!quote:Op woensdag 18 april 2012 16:50 schreef Julis het volgende:
[..]
[..]
[..]
Agent Jüliş reporting!
[ afbeelding ]
Mn zus heeft hetzelfde bed. En de handvaten van de kast hebben wij op de keukenkastjesquote:
Aha,quote:Op woensdag 18 april 2012 16:58 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Mn zus heeft hetzelfde bed. En de handvaten van de kast hebben wij op de keukenkastjes
Waar is jouw hoofddoek?quote:Op woensdag 18 april 2012 16:50 schreef Julis het volgende:
[..]
[..]
[..]
Agent Jüliş reporting!
[ afbeelding ]
Ben je te lief voor.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:54 schreef Julis het volgende:
Jullie moeten bang voor mij zijn.
Dank jullie wel.
Ne zaman?quote:
quote:
Als ik je Psych-Fu heb geleerd ben je er klaar voor om mensen inelkaar te slaan met de reden ' Ben polisim lan 'quote:Op woensdag 18 april 2012 16:50 schreef Julis het volgende:
[..]
[..]
[..]
Agent Jüliş reporting!
[ afbeelding ]
Rotterdam Ommoordquote:
Pauly Dquote:Op woensdag 18 april 2012 17:17 schreef SpikedPsych het volgende:
Jaleesa, whaddafuck staat er op jouw UI
quote:
4 verschillende geen van allen in Ommoordquote:Op woensdag 18 april 2012 17:21 schreef SpikedPsych het volgende:
Ommoord ? Welke middelbare school heb je gezeten ?
Hier is-ie! Gevonden.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij gaat branden in de hel zeg ik je!
Je ziet er wel iets wat mannelijk uit.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:24 schreef Julis het volgende:
[..]
Dank je wel. Ik vind het mezelf ook bloedmooi staan.
Komt door mijn enge vingers, denk ik.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je ziet er wel iets wat mannelijk uit.
Had het over je gezicht..?quote:Op woensdag 18 april 2012 17:26 schreef Julis het volgende:
[..]
Komt door mijn enge vingers, denk ik.
Als ik vingers hoor... (quote:Op woensdag 18 april 2012 17:26 schreef Julis het volgende:
[..]
Komt door mijn enge vingers, denk ik.
Kerrie ? Weet je zeker dat het een turk was ?quote:Op woensdag 18 april 2012 17:27 schreef Yellowcard het volgende:
Lahmacun met doner besteld maar het is ineens kip.... normaal lam. Jammer ik vind lam veel lekkerder (de kruiden dan) hou niet zo van die groene kerriesaus op de kip doner.
Een werkwoordquote:Op woensdag 18 april 2012 17:28 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik heb nou eenmaal een mannelijk gezicht.
[..]
Wat dan?.
quote:Op woensdag 18 april 2012 17:24 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Je gaat je geen nieuwe kopen he
....quote:
Uhh, nee. Met Psych-Fu kom je veel verderquote:Op woensdag 18 april 2012 17:29 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik vecht op mijn eigen stijl, Spiked. Gewoon, Juli-Fu.
Eng.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:28 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik heb nou eenmaal een mannelijk gezicht.
[..]
Wat dan?.
Hij heet Farhad en draagt een shirt van Fenerbahce dus ik neem aan van wel.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:28 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Kerrie ? Weet je zeker dat het een turk was ?
Juist ja. Er hoort geen kerrie op te zitten.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:31 schreef Yellowcard het volgende:
[..]
Hij heet Farhad en draagt een shirt van Fenerbahce dus ik neem aan van wel.
Ja oke das wel zo.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:31 schreef Julis het volgende:
[..]
Ach, zolang Yavuz het maar aantrekkelijk vindt.
Van je volkgenoten moet je het hebben..quote:Op woensdag 18 april 2012 17:31 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Dafuq moet je altijd zo "bot" reageren op mij ?
Dus Yavuz wil een vrouw met baard neuken ( sorry als het aanvallend klinkt )quote:Op woensdag 18 april 2012 17:31 schreef Julis het volgende:
[..]
Ach, zolang Yavuz het maar aantrekkelijk vindt.
Hij heeft het 1 x eerder gedaan maar daarna weer lam. Volgende keer dus ventevoren zeggen welke doner ik wil. Hij vraagt wel altijd knoflooksaus/sambal maar welke doner vraagt ie nooit....quote:Op woensdag 18 april 2012 17:32 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Juist ja. Er hoort geen kerrie op te zitten.
Groene kerriesaus??quote:Op woensdag 18 april 2012 17:27 schreef Yellowcard het volgende:
Lahmacun met doner besteld maar het is ineens kip.... normaal lam. Jammer ik vind lam veel lekkerder (de kruiden dan) hou niet zo van die groene kerriesaus op de kip doner.
Maakt het wat uit dat ik een baard heb danquote:Op woensdag 18 april 2012 17:33 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Dus Yavuz wil een vrouw met baard neuken ( sorry als het aanvallend klinkt )?
quote:Op woensdag 18 april 2012 17:33 schreef Ayca het volgende:
[..]
Van je volkgenoten moet je het hebben..
Veel. Doet pijn bij pijpen, zoenen , likken, strelen. Niet zo fijn dus.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:34 schreef Julis het volgende:
[..]
Maakt het wat uit dat ik een baard heb dan?
Het lijkt en smaakt zoals die je bij de roti kip kerrie van de Surinamer krijgt maar dan met stukjes kip doner.quote:
Ik laat mijn baard gewoon staanquote:Op woensdag 18 april 2012 17:35 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Veel. Doet pijn bij pijpen, zoenen , likken. Niet zo fijn dus.
Djaliesa djojaquote:Op woensdag 18 april 2012 17:21 schreef Yellowcard het volgende:
OmmoordJaleesa hoe spreek je jouw naam eigenlijk uit djalieza? of gaaleesa?
Hij heeft zn recept gestolen van zij surinaamse vriendquote:Op woensdag 18 april 2012 17:35 schreef Yellowcard het volgende:
[..]
Het lijkt en smaakt zoals die je bij de roti kip kerrie van de Surinamer krijgt maar dan met stukjes kip doner.
Kosmer yenge, ik word gestalkt.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:50 schreef Julis het volgende:
[..]
[..]
[..]
Agent Jüliş reporting!
[ afbeelding ]
Vet toch? Beter dan een kantoor baan Met miezerig salaris denk ik zoquote:Op woensdag 18 april 2012 17:20 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Pauly D!!!!!!!! Die gast krijgt geld om dronken te worden en meisjes te neuken.
Medelijden met Yavuz. Auwie, zn ballenquote:
heyquote:Op woensdag 18 april 2012 17:37 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Vet toch? Beter dan een kantoor baan Met miezerig salaris denk ik zo
Whut?quote:
Wel als je de baan hebquote:Op woensdag 18 april 2012 17:37 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Vet toch? Beter dan een kantoor baan Met miezerig salaris denk ik zo
quote:
Hij heeft het voor mij over.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:37 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Medelijden met Yavuz. Auwie, zn ballen. Straks ben je ook nog BDSM en ben jij de dominante
quote:Op woensdag 18 april 2012 17:42 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Yavuz is een bofkont ( als je je geschoren heb dan ) met jou
Ik heb zelf ook een kantoorbaan schatquote:
Lolquote:Op woensdag 18 april 2012 17:39 schreef Yellowcard het volgende:
[..]
Stoer net zo'n bizarre naam als die bokser Don Diego Poeder
Euhhh ja?quote:Op woensdag 18 april 2012 18:19 schreef Yellowcard het volgende:
idd lol dus als mensen vervelend zijn veeg jij de vloer met ze aan
Evlenelimi?quote:Op woensdag 18 april 2012 18:12 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook een kantoorbaan schat
Jij wilde niet meerquote:
Wat.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:44 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Ik ga Yavuz zn ziel druit zuigen en mezelf erin pompen. Dan heb ik jou als vriendin
Hi kent het woord nietquote:
Een man met pleetoogjes, een aparte seksuele voorkeur en een levendige fantasie.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:38 schreef Julis het volgende:
[..]
Söyle evladim, seni kim rahatsiz ediyor?
Mijn haar is lichtbruinquote:Op woensdag 18 april 2012 18:39 schreef Yellowcard het volgende:
Jaleesa Joia sizin gerçek saç sarı veya kahverengi mi?
zarGon, als je je vriendin "niet meer hoeft" mag je haar ook aan mij geven hoorquote:Op woensdag 18 april 2012 18:42 schreef Bilge het volgende:
[..]
Een man met pleetoogjes, een aparte seksuele voorkeur en een levendige fantasie.
Ik durf de straat niet meer op. Zelfs thuis voel ik mij onveilig.
Jaquote:
Je hebt nu gezegd : Ik ben horen jij nooit ik zal niet wetenquote:Op woensdag 18 april 2012 18:42 schreef Yellowcard het volgende:
[..]
Ben kimim duyuyorum sen asla bilemeyeceğim
Wie zegt dat ik daar mijn werkelijke naam gebruik?quote:Op woensdag 18 april 2012 18:45 schreef SpikedPsych het volgende:
Als je JaleesaJoia opzoekt krijg je haar facebook, hyves, twitter badoo en nog meer. Wrm zou je je echte naam gebruiken?
Omdat haar echte naam mooier is dan elke andere verzonnen naam?quote:Op woensdag 18 april 2012 18:45 schreef SpikedPsych het volgende:
Als je JaleesaJoia opzoekt krijg je haar facebook, hyves, twitter badoo en nog meer. Wrm zou je je echte naam gebruiken?
Lol, je blijft echt op elk topic mn kont kussen he?quote:Op woensdag 18 april 2012 18:49 schreef Yellowcard het volgende:
[..]
Omdat haar echte naam mooier is dan elke andere verzonnen naam?
Kudos voor de moeder![]()
P.S. Directiesecertaresse zou blond moeten zijn daar houden directeuren van (en ze verdienen meer).
Ja lastig voor mij. Morgenmiddag laat ik mijn collega Mehmet typen.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:48 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Je hebt nu gezegd : Ik ben horen jij nooit ik zal niet weten
Ja maar ik kan toch achter jou persoonlijke zooi komen en jou "stalken". Ookal ga ik dit niet doen, er zijn zat mensen die het wel doen.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:48 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik daar mijn werkelijke naam gebruik?Jaleesa is mijn voornaam ja.. Joia is niet mijn achternaam
quote:Op woensdag 18 april 2012 18:45 schreef SpikedPsych het volgende:
Als je JaleesaJoia opzoekt krijg je haar facebook, hyves, twitter badoo en foto's van haar kusbare kont. Wat wil je nog meer?
Noem eens wat voor 'persoonlijke zooi' dan?quote:Op woensdag 18 april 2012 18:50 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Ja maar ik kan toch achter jou persoonlijke zooi komen en jou "stalken". Ookal ga ik dit niet doen, er zijn zat mensen die het wel doen.
Je haarkleur, schoenmaat en favoriete merk kauwgum.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:51 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Noem eens wat voor 'persoonlijke zooi' dan?
Weetikveel, k heb niet gekeken.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:51 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Kusbare kont?quote:
Lekker boeiendquote:Op woensdag 18 april 2012 18:53 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je haarkleur, schoenmaat en favoriete merk kauwgum.
Fout, fout, goedquote:
Nee hoor? Maar psych doet alsof er dingen opstaan die niemand mag weten, maar dat is niet zoquote:Op woensdag 18 april 2012 18:56 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Aha, je bent geagiteerd? Dan kom ik later wel terug.
Als ik je nummer heb kan ik je bellen dat je 20 gele schoenen ( maat 39 ) vol met bubblicious gewonnen heb en dan "andere dingen" met je doen...quote:
Maar je hebt mn nummer nietquote:Op woensdag 18 april 2012 18:57 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Als ik je nummer heb kan ik je bellen dat je 20 gele schoenen ( maat 39 ) vol met bubblicious gewonnen heb en dan "andere dingen" met je doen...
Turkse Romanticus incoming !!! Dat doe ik al...quote:Op woensdag 18 april 2012 18:58 schreef Arcadia het volgende:
Spiked, olum, doe eens beetje lief voor meisjes.
Btw, ik heb maat 37/37'5quote:Op woensdag 18 april 2012 18:57 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Als ik je nummer heb kan ik je bellen dat je 20 gele schoenen ( maat 39 ) vol met bubblicious gewonnen heb en dan "andere dingen" met je doen...
Kom maar op dan, als je niet binnen 5 minuten mn nummer hebt, ben je afgekeurd als spionquote:
Valt wel mee, ik ben maar 1'74quote:
Op mn blote voetjesquote:Op woensdag 18 april 2012 19:03 schreef Yellowcard het volgende:
[..]
Op je blote voetjes of met hoge directiehakken?
Ik ga boodschappen doen, een andere keer.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:00 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Kom maar op dan, als je niet binnen 5 minuten mn nummer hebt, ben je afgekeurd als spion
Je tijd gaat....... NU in
Kutsmoesquote:Op woensdag 18 april 2012 19:04 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Ik ga boodschappen doen, een andere keer.
Ik weet lekker waar ze haar boodschappen haalt en jij nietquote:Op woensdag 18 april 2012 19:04 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Ik ga boodschappen doen, een andere keer.
Buurmanquote:Op woensdag 18 april 2012 19:06 schreef Yellowcard het volgende:
[..]
Ik weet lekker waar ze haar boodschappen haalt en jij niet![]()
![]()
Dat is zo makkelijk te achterhalenquote:Op woensdag 18 april 2012 19:06 schreef Yellowcard het volgende:
[..]
Ik weet lekker waar ze haar boodschappen haalt en jij niet![]()
![]()
Ja, echt???quote:
Jij ging boodschappen doen.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:11 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Dat is zo makkelijk te achterhalen
We sporten zelfs bij dezelfde vereniging alleen ik voetbal, mijn zus badminton en jij tafeltennisquote:Op woensdag 18 april 2012 19:09 schreef JaleesaJoia het volgende:
Jij weet zelfs precies waar ik woon
waar is je avatar?quote:Op woensdag 18 april 2012 18:44 schreef Bilge het volgende:
[..]
Een president hoort Merhaba asker! te zeggen.
Ik zeg lekker niksquote:Op woensdag 18 april 2012 19:11 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Dat is zo makkelijk te achterhalen
Lol, ben ik sinds december mee gestopt, na 13 jaar topsportquote:Op woensdag 18 april 2012 19:12 schreef Yellowcard het volgende:
[..]
We sporten zelfs bij dezelfde vereniging alleen ik voetbal, mijn zus badminton en jij tafeltennis
Sinds Sahin, Altintop en Ozil bij Real Madrid en Arda bij Athletico Madrid spelen niet meer.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:09 schreef Yellowcard het volgende:
Ben er ook vandoor nog ff wat doen en als ik terug ben voetbal kijken.Zijn Turken trouwens ook voor Barcelona?
Hehehequote:Op woensdag 18 april 2012 19:15 schreef EL_Presidente het volgende:
wie heeft de foto's van Jaleesa's kusbare kont..blijkbaar heb ik iets gemist..
linkje?quote:Op woensdag 18 april 2012 19:15 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Hehehe
Vakantiefoto denk ik dat hij bedoelde
In principe speel je nog steeds met ballen op topsport niveau.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:13 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Lol, ben ik sinds december mee gestopt, na 13 jaar topsport
quote:Op woensdag 18 april 2012 19:17 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
In principe speel je nog steeds met ballen op topsport niveau.
Ik heb al 3 jaar en 7 maanden geen jongen aangeraakt stommerdquote:Op woensdag 18 april 2012 19:17 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
In principe speel je nog steeds met ballen op topsport niveau.
je mag mij aanraken..quote:Op woensdag 18 april 2012 19:23 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik heb al 3 jaar en 7 maanden geen jongen aangeraakt stommerd
Want?quote:Op woensdag 18 april 2012 19:26 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
je mag mij aanraken..ook op de foto, of een handtekening
Ja wie zegt dat ik dat nu wel wil?quote:Op woensdag 18 april 2012 19:28 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
je hebt al heel lang geen jongen aangeraakt zeg je toch?
quote:Op woensdag 18 april 2012 19:26 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
je mag mij aanraken..ook op de foto, of een handtekening
don't take it serious.. ik bedoelde alleen aanraken..quote:Op woensdag 18 april 2012 19:29 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ja wie zegt dat ik dat nu wel wil?
Jij hebt een vriendin stinkerdquote:Op woensdag 18 april 2012 19:30 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
don't take it serious.. ik bedoelde alleen aanraken..![]()
ik doe alleen maar aanraken op de first date..
damnn
ik spreek gewoon ABN, geen codehosseltaal die negers gebruiken..quote:Op woensdag 18 april 2012 19:32 schreef JaleesaJoia het volgende:
Je weet best waar ik op doelde.. Wise nose
quote:Op woensdag 18 april 2012 19:35 schreef EL_Presidente het volgende:
whatever meynnnmensen die mij serieus nemen
![]()
![]()
Ik ben doodserieusquote:Op woensdag 18 april 2012 19:35 schreef EL_Presidente het volgende:
whatever meynnnmensen die mij niet serieus nemen
![]()
![]()
Mensen die jou wel serieus nemenquote:Op woensdag 18 april 2012 19:35 schreef EL_Presidente het volgende:
whatever meynnnmensen die mij niet serieus nemen
![]()
![]()
ik weet niet wat jouw probleem is, maar ik heb een prachtige lieve vriendin.. never in a million fucking years dat ik vreemdga, als je dat denkt..quote:
quote:Op woensdag 18 april 2012 19:40 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ik weet niet wat jouw probleem is, maar ik heb geen prachtige lieve vriendin.. never in a million fucking years dat ik niet vreemdga, als je dat denkt..
Wtf? Dat maak jij ervanquote:Op woensdag 18 april 2012 19:40 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ik weet niet wat jouw probleem is, maar ik heb een prachtige lieve vriendin.. never in a million fucking years dat ik vreemdga, als je dat denkt..
quote:Op woensdag 18 april 2012 19:44 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
wat zit je mijn berichten te manipuleren..![]()
oh ja, jij was die stumpert die Jaleesa stalkte..quote:
Sjees, ik maake een glapje met dat 'aanraken'quote:Op woensdag 18 april 2012 19:46 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
jij bent degene die allerlei rare ideeen heeft bij het woord aanraken..
Heel veel dingen van je Hyves zijn openbaar. Ik kan bijvoorbeeld al je foto's zien. Nou had ik jou vroeger op Hyves dus heb ik ze al eerder gezien maar ik zou ze niet openbaar maken voor iedereen.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:51 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik en stalken ( buiten spionagemissies waar ik voor ingehuurd wordquote:Op woensdag 18 april 2012 19:48 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
oh ja, jij was die stumpert die Jaleesa stalkte..![]()
ik dacht al wie is die esekarisi die bij mijn berichten loopt te zoemen..
Iedereen mag ze gewoon zien hoorquote:Op woensdag 18 april 2012 19:54 schreef Landysh het volgende:
[..]
Heel veel dingen van je Hyves zijn openbaar. Ik kan alle foto's zijn bijvoorbeeld. Nou had ik jou vroeger op Hyves dus heb ik ze al eerder gezien maar ik zou ze niet openbaar maken voor iedereen.
ManBearPig/Back_Again/Bortecinem van CN.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:06 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Iedereen mag ze gewoon zien hooranders had ik het bij voorbaat prive gezet
Maar wie ben je dan dat je me vroeger op hyves had?
Ohwwwwwwwwwquote:Op woensdag 18 april 2012 20:07 schreef Landysh het volgende:
[..]
ManBearPig/Back_Again/Bortecinem van CN.
Euhh dingesquote:
Wist je niet dat ik Borte was?quote:Op woensdag 18 april 2012 20:08 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ohwwwwwwwww![]()
waarom 2 accounts hier?
nee wist ik dus nietquote:Op woensdag 18 april 2012 20:11 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wist je niet dat ik Borte was?
Ik dacht dat iedereen dat wel wist. Ik had dit account aangemaakt nadat ik voor twee weken was gebanned en geen zin had om een unban email te sturen naar de admin (dat moet hier). Nu gebruik ik beide accounts haha.
SSSSSHHHHT!quote:
tjaquote:Op woensdag 18 april 2012 20:14 schreef SpikedPsych het volgende:
Zeg Ayca, spreek je jouw naam uit als aytja of ayka ?
Ik gebruikte maar een account op CN. Maar ik verwijderde regelmatig mijn account. Back_Again gebruikte ik tussen 2003-2005 ofzo en de rest daarna.quote:
Volgens mij is het CN forum helemaal uitgestorven (ben er al jaren niet meer actief). Jaren geleden was het er wel leuk. Toen ik 14-15-16 was.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:13 schreef Bilge het volgende:
Chatnu soms? Mijn broertje zat daar vroeger op, en had op een gegeven moment 4 of 5 vriendinnen tegelijk.Jongens uit onze buurt waren vol bewondering en vroegen mij naar zijn geheim.
![]()
Chat nu trekt vooral MBO- Turken, vermoed ik zo?
Dooier dan doodquote:Op woensdag 18 april 2012 20:18 schreef Landysh het volgende:
[..]
Volgens mij is het CN forum helemaal uitgestorven (ben er al jaren niet meer actief). Jaren geleden was het er wel leuk. Toen ik 14-15-16 was.
Ik ben actief op 4 of 5 forums volgens mij.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:23 schreef Bilge het volgende:
Iedereen overgestapt op Facebook, of is er een ander populair forum?
Welke dan?quote:Op woensdag 18 april 2012 20:24 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik ben actief op 4 of 5 forums volgens mij.
CHATNUUUUUquote:
Verschillende amateur anthro forums.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:26 schreef Bilge het volgende:
[..]
Welke dan?
Ik zit op Fok! en WAFF (Turkey & Greece gedeelte, lekker Griekjes en Armeentjes pesten)
Hier maar jammer genoeg ook daar op die forums. Ik heb daar echte haters.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:30 schreef Bilge het volgende:
Geen slecht idee met al die stalkers hiero.
Zegt me niets.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:39 schreef xminator het volgende:
chatnu is net zo iets als turkishplace
Oeps.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:39 schreef Bilge het volgende:
[ link | afbeelding ]
Eergisteren heb ik een vleesetende plant gekocht tegen de overlast van spinnen (mijn kamer grenst aan een tuinencomplex). Kom ik er net achter dat deze plantjes ook diertjes aantrekken met hun geuren en kleuren.
Daar geen vijanden gemaakt?quote:Op woensdag 18 april 2012 20:41 schreef Landysh het volgende:
Oh vergeten. Ik heb ook nog een Hababam account.
Ha masallah.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:43 schreef xminator het volgende:
Ik heb ook een hababam account met 15000 posts
Nee, dan zeg ik meestal Selamun Aleykum of heey, of merhaba..quote:Op woensdag 18 april 2012 21:12 schreef Bilge het volgende:
[..]
Groet je in het dagelijks leven ook zo?
Naber birader..?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Boe-hoequote:Op woensdag 18 april 2012 21:37 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Waarom doe jij zo tegen mij de laatste tijd ? Eerst deed je aardig.
quote:Op woensdag 18 april 2012 21:14 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Naber birader..?Druk druk druk, stressssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met jou??
Ik heb in de 7 jaar dat ik lid ben 157 posts gemaakt.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:43 schreef xminator het volgende:
Ik heb ook een hababam account met 15000 posts
Hababamquote:Op woensdag 18 april 2012 21:56 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik heb in de 7 jaar dat ik lid ben 157 posts gemaakt.
Waarom zeg je het niet gewoon ipv je <insert> bullshit?quote:Op woensdag 18 april 2012 22:04 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Krijg de <insert worst disease>
<insert houd je bek tegen psychoquote:Op woensdag 18 april 2012 22:12 schreef Ayca het volgende:
[..]
Waarom zeg je het niet gewoon ipv je <insert> bullshit?
Hoe houden jullie het überhaupt een paar minuten vol? Ik klikte het altijd weg, er was altijd wel iets dat afstotend was.quote:
Aynisi man, ook druk druk druk maar minder stresss meer koppijn door de stress..quote:Op woensdag 18 april 2012 21:54 schreef xminator het volgende:
[..]
Druk druk druk, stressss![]()
Met jou??
Denk jij dat ik serieus was met 15000 postsquote:Op woensdag 18 april 2012 22:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe houden jullie het überhaupt een paar minuten vol? Ik klikte het altijd weg, er was altijd wel iets dat afstotend was.
Thanks en ik wens jou de kleinste pikkie toe..quote:Op woensdag 18 april 2012 22:04 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Krijg de <insert worst disease>
Wauw, houd je nog wel tijd over voor andere dingen?quote:Op woensdag 18 april 2012 20:24 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik ben actief op 4 of 5 forums volgens mij.
Ja, hoezo? Terwijl ik hier type, type ik ook daar. Voordeel van ADD/ADHD.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:40 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wauw, houd je nog wel tijd over voor andere dingen?
Het gaat niet om het aantal posts, maar om het feit dat jullie daar vrijwillig vertoeven.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:33 schreef xminator het volgende:
[..]
Denk jij dat ik serieus was met 15000 posts
Jij raakt wel snel verslaafd aan dingen, hm?quote:Op woensdag 18 april 2012 22:46 schreef Landysh het volgende:
[ afbeelding ]
Die appel en aardbei zijn zoo verslavend.En deze week in de aanbieding bij de Plus. 1+1 gratis. Heb er al een stuk of 20 van gekocht.
Oh?quote:Op woensdag 18 april 2012 22:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij raakt wel snel verslaafd aan dingen, hm?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |