Wat.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:44 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Ik ga Yavuz zn ziel druit zuigen en mezelf erin pompen. Dan heb ik jou als vriendin
Hi kent het woord nietquote:
Een man met pleetoogjes, een aparte seksuele voorkeur en een levendige fantasie.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:38 schreef Julis het volgende:
[..]
Söyle evladim, seni kim rahatsiz ediyor?
Mijn haar is lichtbruinquote:Op woensdag 18 april 2012 18:39 schreef Yellowcard het volgende:
Jaleesa Joia sizin gerçek saç sarı veya kahverengi mi?
zarGon, als je je vriendin "niet meer hoeft" mag je haar ook aan mij geven hoorquote:Op woensdag 18 april 2012 18:42 schreef Bilge het volgende:
[..]
Een man met pleetoogjes, een aparte seksuele voorkeur en een levendige fantasie.
Ik durf de straat niet meer op. Zelfs thuis voel ik mij onveilig.
Jaquote:
Je hebt nu gezegd : Ik ben horen jij nooit ik zal niet wetenquote:Op woensdag 18 april 2012 18:42 schreef Yellowcard het volgende:
[..]
Ben kimim duyuyorum sen asla bilemeyeceğim
Wie zegt dat ik daar mijn werkelijke naam gebruik?quote:Op woensdag 18 april 2012 18:45 schreef SpikedPsych het volgende:
Als je JaleesaJoia opzoekt krijg je haar facebook, hyves, twitter badoo en nog meer. Wrm zou je je echte naam gebruiken?
Omdat haar echte naam mooier is dan elke andere verzonnen naam?quote:Op woensdag 18 april 2012 18:45 schreef SpikedPsych het volgende:
Als je JaleesaJoia opzoekt krijg je haar facebook, hyves, twitter badoo en nog meer. Wrm zou je je echte naam gebruiken?
Lol, je blijft echt op elk topic mn kont kussen he?quote:Op woensdag 18 april 2012 18:49 schreef Yellowcard het volgende:
[..]
Omdat haar echte naam mooier is dan elke andere verzonnen naam?
Kudos voor de moeder![]()
P.S. Directiesecertaresse zou blond moeten zijn daar houden directeuren van (en ze verdienen meer).
Ja lastig voor mij. Morgenmiddag laat ik mijn collega Mehmet typen.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:48 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Je hebt nu gezegd : Ik ben horen jij nooit ik zal niet weten
Ja maar ik kan toch achter jou persoonlijke zooi komen en jou "stalken". Ookal ga ik dit niet doen, er zijn zat mensen die het wel doen.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:48 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik daar mijn werkelijke naam gebruik?Jaleesa is mijn voornaam ja.. Joia is niet mijn achternaam
quote:Op woensdag 18 april 2012 18:45 schreef SpikedPsych het volgende:
Als je JaleesaJoia opzoekt krijg je haar facebook, hyves, twitter badoo en foto's van haar kusbare kont. Wat wil je nog meer?
Noem eens wat voor 'persoonlijke zooi' dan?quote:Op woensdag 18 april 2012 18:50 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Ja maar ik kan toch achter jou persoonlijke zooi komen en jou "stalken". Ookal ga ik dit niet doen, er zijn zat mensen die het wel doen.
Je haarkleur, schoenmaat en favoriete merk kauwgum.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:51 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Noem eens wat voor 'persoonlijke zooi' dan?
Weetikveel, k heb niet gekeken.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:51 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Noem eens wat voor 'persoonlijke zooi' dan?
Kusbare kont?quote:
Lekker boeiendquote:Op woensdag 18 april 2012 18:53 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je haarkleur, schoenmaat en favoriete merk kauwgum.
Fout, fout, goedquote:
Nee hoor? Maar psych doet alsof er dingen opstaan die niemand mag weten, maar dat is niet zoquote:Op woensdag 18 april 2012 18:56 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Aha, je bent geagiteerd? Dan kom ik later wel terug.
Als ik je nummer heb kan ik je bellen dat je 20 gele schoenen ( maat 39 ) vol met bubblicious gewonnen heb en dan "andere dingen" met je doen...quote:
Maar je hebt mn nummer nietquote:Op woensdag 18 april 2012 18:57 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Als ik je nummer heb kan ik je bellen dat je 20 gele schoenen ( maat 39 ) vol met bubblicious gewonnen heb en dan "andere dingen" met je doen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |