Kusbare kont?quote:
Lekker boeiendquote:Op woensdag 18 april 2012 18:53 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je haarkleur, schoenmaat en favoriete merk kauwgum.
Fout, fout, goedquote:
Nee hoor? Maar psych doet alsof er dingen opstaan die niemand mag weten, maar dat is niet zoquote:Op woensdag 18 april 2012 18:56 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Aha, je bent geagiteerd? Dan kom ik later wel terug.
Als ik je nummer heb kan ik je bellen dat je 20 gele schoenen ( maat 39 ) vol met bubblicious gewonnen heb en dan "andere dingen" met je doen...quote:
Maar je hebt mn nummer nietquote:Op woensdag 18 april 2012 18:57 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Als ik je nummer heb kan ik je bellen dat je 20 gele schoenen ( maat 39 ) vol met bubblicious gewonnen heb en dan "andere dingen" met je doen...
Turkse Romanticus incoming !!! Dat doe ik al...quote:Op woensdag 18 april 2012 18:58 schreef Arcadia het volgende:
Spiked, olum, doe eens beetje lief voor meisjes.
Btw, ik heb maat 37/37'5quote:Op woensdag 18 april 2012 18:57 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Als ik je nummer heb kan ik je bellen dat je 20 gele schoenen ( maat 39 ) vol met bubblicious gewonnen heb en dan "andere dingen" met je doen...
Kom maar op dan, als je niet binnen 5 minuten mn nummer hebt, ben je afgekeurd als spionquote:
Valt wel mee, ik ben maar 1'74quote:
Op mn blote voetjesquote:Op woensdag 18 april 2012 19:03 schreef Yellowcard het volgende:
[..]
Op je blote voetjes of met hoge directiehakken?
Ik ga boodschappen doen, een andere keer.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:00 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Kom maar op dan, als je niet binnen 5 minuten mn nummer hebt, ben je afgekeurd als spion
Je tijd gaat....... NU in
Kutsmoesquote:Op woensdag 18 april 2012 19:04 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Ik ga boodschappen doen, een andere keer.
Ik weet lekker waar ze haar boodschappen haalt en jij nietquote:Op woensdag 18 april 2012 19:04 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Ik ga boodschappen doen, een andere keer.
Buurmanquote:Op woensdag 18 april 2012 19:06 schreef Yellowcard het volgende:
[..]
Ik weet lekker waar ze haar boodschappen haalt en jij niet![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |