Hij heeft het 1 x eerder gedaan maar daarna weer lam. Volgende keer dus ventevoren zeggen welke doner ik wil. Hij vraagt wel altijd knoflooksaus/sambal maar welke doner vraagt ie nooit....quote:Op woensdag 18 april 2012 17:32 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Juist ja. Er hoort geen kerrie op te zitten.
Groene kerriesaus??quote:Op woensdag 18 april 2012 17:27 schreef Yellowcard het volgende:
Lahmacun met doner besteld maar het is ineens kip.... normaal lam. Jammer ik vind lam veel lekkerder (de kruiden dan) hou niet zo van die groene kerriesaus op de kip doner.
Maakt het wat uit dat ik een baard heb danquote:Op woensdag 18 april 2012 17:33 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Dus Yavuz wil een vrouw met baard neuken ( sorry als het aanvallend klinkt )?
quote:Op woensdag 18 april 2012 17:33 schreef Ayca het volgende:
[..]
Van je volkgenoten moet je het hebben..
Veel. Doet pijn bij pijpen, zoenen , likken, strelen. Niet zo fijn dus.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:34 schreef Julis het volgende:
[..]
Maakt het wat uit dat ik een baard heb dan?
Het lijkt en smaakt zoals die je bij de roti kip kerrie van de Surinamer krijgt maar dan met stukjes kip doner.quote:
Ik laat mijn baard gewoon staanquote:Op woensdag 18 april 2012 17:35 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Veel. Doet pijn bij pijpen, zoenen , likken. Niet zo fijn dus.
Djaliesa djojaquote:Op woensdag 18 april 2012 17:21 schreef Yellowcard het volgende:
OmmoordJaleesa hoe spreek je jouw naam eigenlijk uit djalieza? of gaaleesa?
Hij heeft zn recept gestolen van zij surinaamse vriendquote:Op woensdag 18 april 2012 17:35 schreef Yellowcard het volgende:
[..]
Het lijkt en smaakt zoals die je bij de roti kip kerrie van de Surinamer krijgt maar dan met stukjes kip doner.
Kosmer yenge, ik word gestalkt.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:50 schreef Julis het volgende:
[..]
[..]
[..]
Agent Jüliş reporting!
[ afbeelding ]
Vet toch? Beter dan een kantoor baan Met miezerig salaris denk ik zoquote:Op woensdag 18 april 2012 17:20 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Pauly D!!!!!!!! Die gast krijgt geld om dronken te worden en meisjes te neuken.
Medelijden met Yavuz. Auwie, zn ballenquote:
heyquote:Op woensdag 18 april 2012 17:37 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Vet toch? Beter dan een kantoor baan Met miezerig salaris denk ik zo
Whut?quote:
Wel als je de baan hebquote:Op woensdag 18 april 2012 17:37 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Vet toch? Beter dan een kantoor baan Met miezerig salaris denk ik zo
quote:
Hij heeft het voor mij over.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:37 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Medelijden met Yavuz. Auwie, zn ballen. Straks ben je ook nog BDSM en ben jij de dominante
quote:Op woensdag 18 april 2012 17:42 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Yavuz is een bofkont ( als je je geschoren heb dan ) met jou
Ik heb zelf ook een kantoorbaan schatquote:
Lolquote:Op woensdag 18 april 2012 17:39 schreef Yellowcard het volgende:
[..]
Stoer net zo'n bizarre naam als die bokser Don Diego Poeder
Euhhh ja?quote:Op woensdag 18 april 2012 18:19 schreef Yellowcard het volgende:
idd lol dus als mensen vervelend zijn veeg jij de vloer met ze aan
Evlenelimi?quote:Op woensdag 18 april 2012 18:12 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook een kantoorbaan schat
Jij wilde niet meerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |