SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je vingers/hand ziet er wel eng uitquote:Op woensdag 18 april 2012 16:50 schreef Julis het volgende:
[..]
[..]
[..]
Agent Jüliş reporting!
[ afbeelding ]
En ik danquote:
Leuke foto Julis!quote:Op woensdag 18 april 2012 16:50 schreef Julis het volgende:
[..]
[..]
[..]
Agent Jüliş reporting!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 april 2012 16:50 schreef Julis het volgende:
[..]
[..]
[..]
Agent Jüliş reporting!
[ afbeelding ]
Leuke fotoooquote:Op woensdag 18 april 2012 16:50 schreef Julis het volgende:
[..]
[..]
[..]
Agent Jüliş reporting!
[ afbeelding ]
Bij mij sta jij op nr. 1, terwijl ik bij jou op nr. 2 staquote:Op woensdag 18 april 2012 16:51 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
En ik dan
Laat me raden, ik kom niet eens in de top 100
Gedeelde 1e plaats hebben julliequote:Op woensdag 18 april 2012 16:54 schreef xminator het volgende:
[..]
Bij mij sta jij op nr. 1, terwijl ik bij jou op nr. 2 sta
Petje af!quote:Op woensdag 18 april 2012 16:50 schreef Julis het volgende:
[..]
[..]
[..]
Agent Jüliş reporting!
[ afbeelding ]
Mooie kast.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:50 schreef Julis het volgende:
[..]
[..]
[..]
Agent Jüliş reporting!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, hij hoort op 1 te staan bij jou uiteraardquote:Op woensdag 18 april 2012 16:54 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Gedeelde 1e plaats hebben jullie
quote:Op woensdag 18 april 2012 16:55 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Mooie kast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IkeaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
Wat zeur je danquote:Op woensdag 18 april 2012 16:55 schreef xminator het volgende:
[..]
Nee, hij hoort op 1 te staan bij jou uiteraard
Dat herken ik uit duizendenquote:
Coole foto!quote:Op woensdag 18 april 2012 16:50 schreef Julis het volgende:
[..]
[..]
[..]
Agent Jüliş reporting!
[ afbeelding ]
Mn zus heeft hetzelfde bed. En de handvaten van de kast hebben wij op de keukenkastjesquote:
Aha,quote:Op woensdag 18 april 2012 16:58 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Mn zus heeft hetzelfde bed. En de handvaten van de kast hebben wij op de keukenkastjes
Waar is jouw hoofddoek?quote:Op woensdag 18 april 2012 16:50 schreef Julis het volgende:
[..]
[..]
[..]
Agent Jüliş reporting!
[ afbeelding ]
Ben je te lief voor.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:54 schreef Julis het volgende:
Jullie moeten bang voor mij zijn.
Dank jullie wel.
Ne zaman?quote:
quote:
Als ik je Psych-Fu heb geleerd ben je er klaar voor om mensen inelkaar te slaan met de reden ' Ben polisim lan 'quote:Op woensdag 18 april 2012 16:50 schreef Julis het volgende:
[..]
[..]
[..]
Agent Jüliş reporting!
[ afbeelding ]
Rotterdam Ommoordquote:
Pauly Dquote:Op woensdag 18 april 2012 17:17 schreef SpikedPsych het volgende:
Jaleesa, whaddafuck staat er op jouw UI
quote:
4 verschillende geen van allen in Ommoordquote:Op woensdag 18 april 2012 17:21 schreef SpikedPsych het volgende:
Ommoord ? Welke middelbare school heb je gezeten ?
Hier is-ie! Gevonden.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij gaat branden in de hel zeg ik je!
Je ziet er wel iets wat mannelijk uit.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:24 schreef Julis het volgende:
[..]
Dank je wel. Ik vind het mezelf ook bloedmooi staan.
Komt door mijn enge vingers, denk ik.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je ziet er wel iets wat mannelijk uit.
Had het over je gezicht..?quote:Op woensdag 18 april 2012 17:26 schreef Julis het volgende:
[..]
Komt door mijn enge vingers, denk ik.
Als ik vingers hoor... (quote:Op woensdag 18 april 2012 17:26 schreef Julis het volgende:
[..]
Komt door mijn enge vingers, denk ik.
Kerrie ? Weet je zeker dat het een turk was ?quote:Op woensdag 18 april 2012 17:27 schreef Yellowcard het volgende:
Lahmacun met doner besteld maar het is ineens kip.... normaal lam. Jammer ik vind lam veel lekkerder (de kruiden dan) hou niet zo van die groene kerriesaus op de kip doner.
Een werkwoordquote:Op woensdag 18 april 2012 17:28 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik heb nou eenmaal een mannelijk gezicht.
[..]
Wat dan?.
quote:Op woensdag 18 april 2012 17:24 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Je gaat je geen nieuwe kopen he
....quote:
Uhh, nee. Met Psych-Fu kom je veel verderquote:Op woensdag 18 april 2012 17:29 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik vecht op mijn eigen stijl, Spiked. Gewoon, Juli-Fu.
Eng.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:28 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik heb nou eenmaal een mannelijk gezicht.
[..]
Wat dan?.
Hij heet Farhad en draagt een shirt van Fenerbahce dus ik neem aan van wel.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:28 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Kerrie ? Weet je zeker dat het een turk was ?
Juist ja. Er hoort geen kerrie op te zitten.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:31 schreef Yellowcard het volgende:
[..]
Hij heet Farhad en draagt een shirt van Fenerbahce dus ik neem aan van wel.
Ja oke das wel zo.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:31 schreef Julis het volgende:
[..]
Ach, zolang Yavuz het maar aantrekkelijk vindt.
Van je volkgenoten moet je het hebben..quote:Op woensdag 18 april 2012 17:31 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Dafuq moet je altijd zo "bot" reageren op mij ?
Dus Yavuz wil een vrouw met baard neuken ( sorry als het aanvallend klinkt )quote:Op woensdag 18 april 2012 17:31 schreef Julis het volgende:
[..]
Ach, zolang Yavuz het maar aantrekkelijk vindt.
Hij heeft het 1 x eerder gedaan maar daarna weer lam. Volgende keer dus ventevoren zeggen welke doner ik wil. Hij vraagt wel altijd knoflooksaus/sambal maar welke doner vraagt ie nooit....quote:Op woensdag 18 april 2012 17:32 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Juist ja. Er hoort geen kerrie op te zitten.
Groene kerriesaus??quote:Op woensdag 18 april 2012 17:27 schreef Yellowcard het volgende:
Lahmacun met doner besteld maar het is ineens kip.... normaal lam. Jammer ik vind lam veel lekkerder (de kruiden dan) hou niet zo van die groene kerriesaus op de kip doner.
Maakt het wat uit dat ik een baard heb danquote:Op woensdag 18 april 2012 17:33 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Dus Yavuz wil een vrouw met baard neuken ( sorry als het aanvallend klinkt )?
quote:Op woensdag 18 april 2012 17:33 schreef Ayca het volgende:
[..]
Van je volkgenoten moet je het hebben..
Veel. Doet pijn bij pijpen, zoenen , likken, strelen. Niet zo fijn dus.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:34 schreef Julis het volgende:
[..]
Maakt het wat uit dat ik een baard heb dan?
Het lijkt en smaakt zoals die je bij de roti kip kerrie van de Surinamer krijgt maar dan met stukjes kip doner.quote:
Ik laat mijn baard gewoon staanquote:Op woensdag 18 april 2012 17:35 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Veel. Doet pijn bij pijpen, zoenen , likken. Niet zo fijn dus.
Djaliesa djojaquote:Op woensdag 18 april 2012 17:21 schreef Yellowcard het volgende:
OmmoordJaleesa hoe spreek je jouw naam eigenlijk uit djalieza? of gaaleesa?
Hij heeft zn recept gestolen van zij surinaamse vriendquote:Op woensdag 18 april 2012 17:35 schreef Yellowcard het volgende:
[..]
Het lijkt en smaakt zoals die je bij de roti kip kerrie van de Surinamer krijgt maar dan met stukjes kip doner.
Kosmer yenge, ik word gestalkt.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:50 schreef Julis het volgende:
[..]
[..]
[..]
Agent Jüliş reporting!
[ afbeelding ]
Vet toch? Beter dan een kantoor baan Met miezerig salaris denk ik zoquote:Op woensdag 18 april 2012 17:20 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Pauly D!!!!!!!! Die gast krijgt geld om dronken te worden en meisjes te neuken.
Medelijden met Yavuz. Auwie, zn ballenquote:
heyquote:Op woensdag 18 april 2012 17:37 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Vet toch? Beter dan een kantoor baan Met miezerig salaris denk ik zo
Whut?quote:
Wel als je de baan hebquote:Op woensdag 18 april 2012 17:37 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Vet toch? Beter dan een kantoor baan Met miezerig salaris denk ik zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |