ik spreek gewoon ABN, geen codehosseltaal die negers gebruiken..quote:Op woensdag 18 april 2012 19:32 schreef JaleesaJoia het volgende:
Je weet best waar ik op doelde.. Wise nose
quote:Op woensdag 18 april 2012 19:35 schreef EL_Presidente het volgende:
whatever meynnnmensen die mij serieus nemen
![]()
![]()
Ik ben doodserieusquote:Op woensdag 18 april 2012 19:35 schreef EL_Presidente het volgende:
whatever meynnnmensen die mij niet serieus nemen
![]()
![]()
Mensen die jou wel serieus nemenquote:Op woensdag 18 april 2012 19:35 schreef EL_Presidente het volgende:
whatever meynnnmensen die mij niet serieus nemen
![]()
![]()
ik weet niet wat jouw probleem is, maar ik heb een prachtige lieve vriendin.. never in a million fucking years dat ik vreemdga, als je dat denkt..quote:
quote:Op woensdag 18 april 2012 19:40 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ik weet niet wat jouw probleem is, maar ik heb geen prachtige lieve vriendin.. never in a million fucking years dat ik niet vreemdga, als je dat denkt..
Wtf? Dat maak jij ervanquote:Op woensdag 18 april 2012 19:40 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ik weet niet wat jouw probleem is, maar ik heb een prachtige lieve vriendin.. never in a million fucking years dat ik vreemdga, als je dat denkt..
quote:Op woensdag 18 april 2012 19:44 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
wat zit je mijn berichten te manipuleren..![]()
oh ja, jij was die stumpert die Jaleesa stalkte..quote:
Sjees, ik maake een glapje met dat 'aanraken'quote:Op woensdag 18 april 2012 19:46 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
jij bent degene die allerlei rare ideeen heeft bij het woord aanraken..
Heel veel dingen van je Hyves zijn openbaar. Ik kan bijvoorbeeld al je foto's zien. Nou had ik jou vroeger op Hyves dus heb ik ze al eerder gezien maar ik zou ze niet openbaar maken voor iedereen.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:51 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Noem eens wat voor 'persoonlijke zooi' dan?
Ik en stalken ( buiten spionagemissies waar ik voor ingehuurd wordquote:Op woensdag 18 april 2012 19:48 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
oh ja, jij was die stumpert die Jaleesa stalkte..![]()
ik dacht al wie is die esekarisi die bij mijn berichten loopt te zoemen..
Iedereen mag ze gewoon zien hoorquote:Op woensdag 18 april 2012 19:54 schreef Landysh het volgende:
[..]
Heel veel dingen van je Hyves zijn openbaar. Ik kan alle foto's zijn bijvoorbeeld. Nou had ik jou vroeger op Hyves dus heb ik ze al eerder gezien maar ik zou ze niet openbaar maken voor iedereen.
ManBearPig/Back_Again/Bortecinem van CN.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:06 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Iedereen mag ze gewoon zien hooranders had ik het bij voorbaat prive gezet
Maar wie ben je dan dat je me vroeger op hyves had?
Ohwwwwwwwwwquote:Op woensdag 18 april 2012 20:07 schreef Landysh het volgende:
[..]
ManBearPig/Back_Again/Bortecinem van CN.
Euhh dingesquote:
Wist je niet dat ik Borte was?quote:Op woensdag 18 april 2012 20:08 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ohwwwwwwwww![]()
waarom 2 accounts hier?
nee wist ik dus nietquote:Op woensdag 18 april 2012 20:11 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wist je niet dat ik Borte was?
Ik dacht dat iedereen dat wel wist. Ik had dit account aangemaakt nadat ik voor twee weken was gebanned en geen zin had om een unban email te sturen naar de admin (dat moet hier). Nu gebruik ik beide accounts haha.
SSSSSHHHHT!quote:
tjaquote:Op woensdag 18 april 2012 20:14 schreef SpikedPsych het volgende:
Zeg Ayca, spreek je jouw naam uit als aytja of ayka ?
Ik gebruikte maar een account op CN. Maar ik verwijderde regelmatig mijn account. Back_Again gebruikte ik tussen 2003-2005 ofzo en de rest daarna.quote:
Volgens mij is het CN forum helemaal uitgestorven (ben er al jaren niet meer actief). Jaren geleden was het er wel leuk. Toen ik 14-15-16 was.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:13 schreef Bilge het volgende:
Chatnu soms? Mijn broertje zat daar vroeger op, en had op een gegeven moment 4 of 5 vriendinnen tegelijk.Jongens uit onze buurt waren vol bewondering en vroegen mij naar zijn geheim.
![]()
Chat nu trekt vooral MBO- Turken, vermoed ik zo?
Dooier dan doodquote:Op woensdag 18 april 2012 20:18 schreef Landysh het volgende:
[..]
Volgens mij is het CN forum helemaal uitgestorven (ben er al jaren niet meer actief). Jaren geleden was het er wel leuk. Toen ik 14-15-16 was.
Ik ben actief op 4 of 5 forums volgens mij.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:23 schreef Bilge het volgende:
Iedereen overgestapt op Facebook, of is er een ander populair forum?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |