Naber birader..?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Boe-hoequote:Op woensdag 18 april 2012 21:37 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Waarom doe jij zo tegen mij de laatste tijd ? Eerst deed je aardig.
quote:Op woensdag 18 april 2012 21:14 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Naber birader..?Druk druk druk, stressssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met jou??
Ik heb in de 7 jaar dat ik lid ben 157 posts gemaakt.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:43 schreef xminator het volgende:
Ik heb ook een hababam account met 15000 posts
Hababamquote:Op woensdag 18 april 2012 21:56 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik heb in de 7 jaar dat ik lid ben 157 posts gemaakt.
Waarom zeg je het niet gewoon ipv je <insert> bullshit?quote:Op woensdag 18 april 2012 22:04 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Krijg de <insert worst disease>
<insert houd je bek tegen psychoquote:Op woensdag 18 april 2012 22:12 schreef Ayca het volgende:
[..]
Waarom zeg je het niet gewoon ipv je <insert> bullshit?
Hoe houden jullie het überhaupt een paar minuten vol? Ik klikte het altijd weg, er was altijd wel iets dat afstotend was.quote:
Aynisi man, ook druk druk druk maar minder stresss meer koppijn door de stress..quote:Op woensdag 18 april 2012 21:54 schreef xminator het volgende:
[..]
Druk druk druk, stressss![]()
Met jou??
Denk jij dat ik serieus was met 15000 postsquote:Op woensdag 18 april 2012 22:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe houden jullie het überhaupt een paar minuten vol? Ik klikte het altijd weg, er was altijd wel iets dat afstotend was.
Thanks en ik wens jou de kleinste pikkie toe..quote:Op woensdag 18 april 2012 22:04 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Krijg de <insert worst disease>
Wauw, houd je nog wel tijd over voor andere dingen?quote:Op woensdag 18 april 2012 20:24 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik ben actief op 4 of 5 forums volgens mij.
Ja, hoezo? Terwijl ik hier type, type ik ook daar. Voordeel van ADD/ADHD.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:40 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wauw, houd je nog wel tijd over voor andere dingen?
Het gaat niet om het aantal posts, maar om het feit dat jullie daar vrijwillig vertoeven.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:33 schreef xminator het volgende:
[..]
Denk jij dat ik serieus was met 15000 posts
Jij raakt wel snel verslaafd aan dingen, hm?quote:Op woensdag 18 april 2012 22:46 schreef Landysh het volgende:
[ afbeelding ]
Die appel en aardbei zijn zoo verslavend.En deze week in de aanbieding bij de Plus. 1+1 gratis. Heb er al een stuk of 20 van gekocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |