abonnement Unibet Coolblue
pi_110663096
Wilders heeft jarenlang links lopen afzeiken, maar wil zelf ook niet bezuinigen?

Dus alle mensen die op hem stemmen moeten zich realiseren dat ze hun stem gewoon weggooien, want hij zal nooit meer regeren ;)
pi_110663119
quote:
14s.gif Op maandag 23 april 2012 08:07 schreef Jarno het volgende:

Lijkt erop dat Wilders dus alleen nog de Europakaart heeft straks.
Nouja, plus de standaard islamofoben dus.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_110663126
D66 heeft de respectabele 46 jaar pluche vullen bereikt door nooit te regeren of maar iets noemenswaardigs te presteren. Ook weggegooide stemmen?
pi_110663133
Ah, Jarno is met zichzelf aan het chatten. :+
pi_110663137
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 08:29 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ah, Jarno is met zichzelf aan het chatten. :+
Ipv een edit dus.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_110663146
Ook zinloze vulling.
pi_110663156
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 08:28 schreef Dr.Nikita het volgende:
D66 heeft de respectabele 46 jaar pluche vullen bereikt door nooit te regeren of maar iets noemenswaardigs te presteren. Ook weggegooide stemmen?
Uhm.... Paars( 8jaar!!!)? Balkenende II

En D66 is niet de partij van 1 man dat alleen bezig is met zieltjes winnen...
pi_110663178
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 08:32 schreef kossikvassik2 het volgende:

[..]

Uhm.... Paars( 8jaar!!!)? Balkenende II

En D66 is niet de partij van 1 man dat alleen bezig is met zieltjes winnen...
Sterker nog, D66 is door de kiezer na Paars (al dan niet terecht, daar mag een ieder het zijne van vinden) hard afgestraft en bijna gedecimeerd. En nu weer aan het terugvechten. Dat ivm de inherent democratische structuur maakt elke vergelijking met de PVV wel een beetje eh, apart, zeg maar.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_110663199
Maar misschien kunnen we het weer over de PVV hebben want dat is veel leuker op een ochtend als deze. :7.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  maandag 23 april 2012 @ 08:42:20 #185
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_110663242
quote:
6s.gif Op maandag 23 april 2012 08:37 schreef Jarno het volgende:
Maar misschien kunnen we het weer over de PVV hebben want dat is veel leuker op een ochtend als deze. :7.
Je moet Nikita begrijpen, he? Haar ideaalbeeld van een Nederland dat medegeregeerd wordt door een partij die enge moslims en buitenlanders wil uitdrijven, ligt in puin. Dan ga je op zoek naar afleiding. Dus vooral proberen de pijn zo klein mogelijk te houden, door snel van onderwerp te veranderen als je de kans krijgt.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_110663243
quote:
6s.gif Op maandag 23 april 2012 08:37 schreef Jarno het volgende:
Maar misschien kunnen we het weer over de PVV hebben want dat is veel leuker op een ochtend als deze. :7.
De gedachte dat we het over een tijdje wellicht zonder de Mos en Graus (en nog anderen PVV-sterren) moeten gaan doen maakt mij idd zeer vrolijk...
  maandag 23 april 2012 @ 08:42:48 #187
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_110663251
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 08:42 schreef attila_de_hun het volgende:

[..]

De gedachte dat we het over een tijdje wellicht zonder de Mos en Graus (en nog anderen PVV-sterren) moeten gaan doen maakt mij idd zeer vrolijk...
De amusementswaarde gaat wel omlaag, natuurlijk.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_110663295
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 08:42 schreef attila_de_hun het volgende:

[..]

De gedachte dat we het over een tijdje wellicht zonder de Mos en Graus (en nog anderen PVV-sterren) moeten gaan doen maakt mij idd zeer vrolijk...
Ik hoop alleen dat mensen door gaan hebben dat er geen winst zit in stemmen op dit soort populisten. En dat het het begin van het einde van een fenomeen is, wellicht. Maar dat is vrees ik wel enorm ijdele hoop...
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_110663464
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 08:42 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

De amusementswaarde gaat wel omlaag, natuurlijk.
En het opleidingsniveau van de kamer gaat gelijk omhoog xd
pi_110663485
quote:
14s.gif Op maandag 23 april 2012 08:46 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ik hoop alleen dat mensen door gaan hebben dat er geen winst zit in stemmen op dit soort populisten. En dat het het begin van het einde van een fenomeen is, wellicht. Maar dat is vrees ik wel enorm ijdele hoop...
Wellicht zal het populisme niet verdwijnen, maar WIlders met zijn debiele vriendjes wel!
pi_110663716
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 05:22 schreef Oldie57 het volgende:
De racist Wilders heeft zijn hand overspeelt, hij is gedoemd tot zijn dood alleen te lopen schelden in de oppositie. Hij zal nooit maar dan ook nooit regeringsmacht krijgen. De rol van die klootzak is eindelijk uitgespeeld.
Ik vind termen als racist en nazi-partij onnodig. Ze doen geen recht aan Wilders en zijn partij. En je verlaagt jezelf daarmee tot een soortgelijk niveau als de PVV. Moet je niet willen.

Wilders is vooral een populist; dat zie je aan alles. Zijn kritiek op onderdelen van de islam snijdt best hout; zijn maatregelen slaan door en zijn irrealistisch. Vanuit de oppositie kan -ie lekker schoppen.

In de Brandpunt-uitzending waren meerdere mensen aan het woord over de toekomst van de PVV. Ze geven die partij hooguit nog een paar jaar. En Wilders? "Die is in 2016 officeel staatsburger van Israël..."
pi_110663819
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 08:25 schreef kossikvassik2 het volgende:
Wilders heeft jarenlang links lopen afzeiken, maar wil zelf ook niet bezuinigen?

Dus alle mensen die op hem stemmen moeten zich realiseren dat ze hun stem gewoon weggooien, want hij zal nooit meer regeren ;)
Dat eerste is inderdaad erg opmerkelijk. Wilders heeft de boel opgeblazen door een argument te hanteren dat Diederik Samsom eigenlijk ook hanteert: liever in 2013 wat minder fors bezuinigen en genoegen nemen met een wat hoger begrotingstekort.

Verder is Wilders nu inderdaad persona-non-grata geworden. Het CDA gaat echt niet opnieuw met die partij regeren; daarvoor bestond al bar weinig draagvlak en zelfs de grootste pleitbezorger Verhagen is nu woest op Wilders. Het CDA zal onder druk van voorzitter Peetoom en de aangenomen nieuwe partijkoers een duidelijke ruk naar socialer beleid maken.

De VVD kan twee dingen doen: de rechtse partij uithangen en daarmee zichzelf electoraal isoleren, of wat meebewegen in sociale/paarse richting. VVD en PVV zullen nooit voldoende zetels halen om samen een meerderheid te krijgen. De rol van de PVV is eigenlijk uitgespeeld.
  maandag 23 april 2012 @ 09:27:41 #193
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_110664016
De PVV is idd wel uit'geregeerd'.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  maandag 23 april 2012 @ 09:28:59 #194
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_110664042
quote:
14s.gif Op maandag 23 april 2012 08:46 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ik hoop alleen dat mensen door gaan hebben dat er geen winst zit in stemmen op dit soort populisten. En dat het het begin van het einde van een fenomeen is, wellicht. Maar dat is vrees ik wel enorm ijdele hoop...
De tijd van het dictatoriaal electoraat is verdwenen. Het 'populisme' in zijn huidige vorm is here to stay. Kijk naar de wereldwijde ontwikkelingen van politieke stromingen. Nederland komt als 1 van de laatste landen aan in deze fase.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  maandag 23 april 2012 @ 09:29:32 #195
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_110664048
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 08:28 schreef Dr.Nikita het volgende:
D66 heeft de respectabele 46 jaar pluche vullen bereikt door nooit te regeren of maar iets noemenswaardigs te presteren. Ook weggegooide stemmen?
Hier zit je gewoon te liegen dus het antwoord is nee
pi_110664051
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 08:28 schreef Dr.Nikita het volgende:
D66 heeft de respectabele 46 jaar pluche vullen bereikt door nooit te regeren of maar iets noemenswaardigs te presteren. Ook weggegooide stemmen?
Ondanks verschil van mening sloeg ik je wel redelijk hoog aan, maar ik geloof dat ik daar nu toch grote vraagtekens bij moet zetten. Was je dronken?

D66 nam op landelijk niveau deel aan deze kabinetten:
• Kabinet-Den Uyl (1973-1977)
• Kabinet-Van Agt II / III (1981-1982)
• Kabinet-Kok I (1994-1998)
• Kabinet-Kok II (1998-2002)
• Kabinet-Balkenende II (2003-2006)

En wat je verder ook van de D66-koers vindt, de partij heeft juist wél verantwoordelijkheid genomen, ook al had dat verregaande impopulariteit tot gevolg. Wilders loopt juist weg voor verantwoordelijkheiden, helpt een gedoogconstructie om zeep en gaat vanuit de zijlijn staan roeptoeteren.
pi_110666162
Lees en huiver:

quote:
'Wilders: landsbelang interesseert me niet'
De PVV heeft Nederland in een diepe crisis gestort, zo schrijft de Telegraaf in de opening. Terwijl het immense overheidstekort schreeuwt om doortastend ingrijpen, wacht Nederland stilstand door het weglopen van Wilders uit het Catshuis.

Volgens de Telegraaf is 2012 een verloren jaar. Een nieuw kabinet kan mogelijk pas begin volgend jaar de draad weer oppakken. Veel plannen zullen dus op zijn vroegst pas in 2014 ingaan. In de krant staat een reconstructie van de gesprekken in het Catshuis. De gesprekken tussen de (gedoog)-coalitiepartners verliepen al tijden moeizaam.

Nederlands belang
Meteen in het begin ging het al mis. CDA'er Sybrand van Haersema Buma zei dat zijn fractie hecht aan hervormingen. Wilders zei daarop dat hij niets met de CDA-fractie te maken heeft. "En het Nederlands belang interesseert me geen bal. Het gaat om mijn kiezer." aldus Wilders. "Ik wil het tekort maar terugbrengen tot 4% en geen enkele hervorming". Later zou Fleur Agema in huilen zijn uitgebarsten tijdens het overleg omdat ze het besluit om een eigen bijdrage in de zorg in te voeren niet kon verkroppen.

Volgens enkele PVV-Kamerleden heeft Geert Wilders de beslissing om de stekker eruit te trekken alleen gemaakt. Hij zou de fractie pas enkele uren na zijn besluit hebben geïnformeerd.
Bron: http://www.powned.tv/nieu(...)lang_interessee.html
pi_110666226
Wat een geweldig circus moet dat zijn geweest. Jammer dat er geen camera's hingen in het Catshuis.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 23 april 2012 @ 10:57:15 #199
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_110666464
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 10:50 schreef KoosVogels het volgende:
Wat een geweldig circus moet dat zijn geweest. Jammer dat er geen camera's hingen in het Catshuis.
Inderdaad

Dit kabinet leent zich ooit voor een verfilming
  maandag 23 april 2012 @ 11:05:04 #200
104871 remlof
Europees federalist
pi_110666700
Wilders besloot alleen

Geert Wilders heeft de beslissing om een bom onder het Catshuisoverleg te leggen zonder instemming van de PVV-fractie genomen. Pas uren nadat hij de besprekingen met VVD en CDA afkapte, lichtte hij zijn partijgenoten in de Tweede Kamer in. Dat zeggen meerdere PVV-Kamerleden.

Wilders loog dus gewoon in zijn tweet:
geertwilderspvv twitterde op zondag 22-04-2012 om 12:40:37 Blok kwebbelt over "dissidenten" en "terugfluiten". Grote onzin. Unanieme PVV-fractie tegen Brusselse diktaten en aanval op onze ouderen. reageer retweet
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')