abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 april 2012 @ 13:01:31 #1
8369 speknek
Another day another slay
pi_110480361
Sommige chanante dingen van je tienerjaren blijven in je hoofd gegrift. Ik was zestien, zat beneden op de bank TMF te kijken terwijl m'n ouders ergens anders in de woonkamer waren, en Britney Spears' videoclip Hit Me Baby One More Time kwam voor het eerst op tv. Het lichte gekreun, het schooluniformpje, de bambi-ogen, ik had niet lang nodig om uit te roepen "die is niet gekozen voor d'r zangkunsten!". Dat was alleen voor de buhne (m'n ouders) want tegelijkertijd zat ik met enig schaamrood op de kaken, en zonder met m'n ogen te knipperen, de hele clip gebiologeerd te volgen. Britney Spears werd wat beroemder en met m'n beste maat had ik het erover, lekker wijf man, in alle gaatjes dit dat, tot hij een paar dagen met enige gene toegaf dat hij het album had gekocht.

"Ik snap er niks van man, ik heb gewoon een cd gekocht alleen voor de cover en de inlay, wat een geldverspilling". Nou was dit de tijd dat de eerste cd-branders in zwang begonnen te raken en iedereen bezig was zelf cd'tjes te branden en alles te kopieren dat los en vast zat. Zo vroeg ik aan mijn vriend of ik het album even mocht lenen om de inlay in te scannen voor mezelf en de cd te kopieren 'voor mijn kleine nichtje'.

Het was bro-code. We wisten allebei heel goed hoe het zat. Na jarenlang de kansloze bakvissen van de basis en middelbare school uitgelachen te hebben om achtereenvolgens NKOTB, Backstreet Boys en NSYNC, en alle bijbehorende sneuheid, was ik zelf even, heeel even, aan het einde van mijn tienerjaren een bakvis geworden. Ik had een crush op een popidool. Het was net uitgegaan met mijn eerste vriendinnetje (zonder gescoord te hebben). Dus met liefdesverdriet en een stijfje in m'n hand zat ik in de grote, droopy, reebruine ogen op de cover te verdrinken terwijl de cd op repeat stond op kansloos slechte ballads als

We gaan allemaal een verlies van onschuld door, maar in deze tijd werd dat niet beter verbeeld dan het leven in de spotlight van Britney Spears. Ze was legendarisch onschuldig. Gelovig meisje die maagd tot het huwelijk zou blijven. Of het een marketingplooi was of echt het gevolg van haar opgroeien in een heel klein dorpje (2000 inwoners) in het afgelegen zuiden van de VS is, weet ik niet, en man man man wat heb ik het vervloekt. Als puisterige seksueel gefrustreerde tiener zit je niet te wachten op een lekker wijf die belegen gaat zitten te doen. Maar het werkte. Ongelooflijk hoe goed het werkte. Nieuwe tienermeisjes stonden op, de een nog maagdelijker (Christina Aguilera) en de ander nog geloviger (Jessica Simpson). Mandy Moore probeerde het ook nog, maar die was eigenlijk al te laat. En allemaal werden ze langzaam maar zeker volwassener en gingen ze meer van zichzelf showen, wat de ballen blauwer en het fapplezier groter maakte.

De spectaculaire ondergang van Britney Spears (en haar fans, en CA en JS) hoef ik denk ik niet meer te vertellen. En oh wat heb ik ervan gesmuld. Inmiddels is Spears door de poorten van de hel weer teruggekomen. Ze begint zelfs langzaam maar zeker weer een beetje van haar perfecte ass (denk de yogapants in Stronger) terug te krijgen. Maar het werkt niet meer.

Het werkt niet meer.

Even afgezien van dat ze de trend van duffe housebliepjes en auto-tune volgt, is ze door al het geflirt met seks, die episode met k-fed, het krijgen van de kinderen, enzovoorts, haar magische maagdelijkheid verloren.

Uiteindelijk werd het allemaal te plat. Dat gebeurde zelfs al toen ze nog 'normaal was'. Spears' laatste geile nummer was dan ook niet Slave 4 U, want die was veel te zelfbewust seksueel, maar het veel eerdere en onschuldigere Don't let me be the last to know
waar ze dat net geen tienermeisje meer is, dat na zo lang gedwongen maagd te blijven bijna explodeert van seksuele spanning. Overigens was het gezoen met die tien jaar oudere gast het begin van de ruzie met Justin Timberlake, maar dat terzijde.

Mijn werkelijke klacht is dat er nu, misschien wel door Britney, helemaal geen geile meisjes tieneridolen meer zijn. Het is veertien jaar verder, en wie hebben we in de tussentijd gehad? Miley Cyrus en Selena Gomez. Beiden fapbaar, natuurlijk, maar Cyrus was altijd al een sloerie en Gomez is niet doorgebroken als zangeres maar meer als vriendinnetje van. Voor de rest is er een barre leegte. Waar is toch de dromerige magie van de maagdelijkheid, die de halve mannelijke wereld in zwang hield met de fantasie dat zij misschien wel degene waren die haar kers konden doorprikken. Kan het niet meer? Heeft de huidige generatie geen onschuld meer? Het ideaal is weg, en daar heeft onze generatie aan meegewerkt door in het sprookje van Britney Spears te geloven (ookal geloofde niemand er ooit echt in) en het toen tot de grond toe af te laten breken. Onze gulzigheid laat een kaal gebrek aan heimelijk fapplezier achter. Alles moet plat, waardoor er geen spanning of opbouw meer is, en de tieneridooltjes weer verdwenen zijn voordat ze interessant werden.

Er rest ons enkel nog Justin Bieber. En alhoewel geen onaantrekkelijk meisje, krijg ik er geen stijfje van.

tl;dr
Samenvatting:

Waar is de tijd van lekkere, onschuldige meisjes in de popmuziek.

[ Bericht 0% gewijzigd door speknek op 18-04-2012 14:05:35 ]
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 18 april 2012 @ 13:02:35 #2
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_110480410
Ken Britney alleen hiervan.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
  woensdag 18 april 2012 @ 13:03:24 #3
30961 Knaller
knalt er op los
pi_110480442
Ze is wel veranderd ja.
"A single rose can be my garden, a single friend my world."
  woensdag 18 april 2012 @ 13:14:19 #4
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_110480893
Mijn nieuwe ondertitel
  woensdag 18 april 2012 @ 13:15:01 #5
8369 speknek
Another day another slay
pi_110480928
Antiklacht, foto's van Britney toen ze nog 17-20 was.

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 18 april 2012 @ 13:16:25 #6
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_110480986
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 13:15 schreef speknek het volgende:
Antiklacht, foto's van Britney toen ze nog 17-20 was.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik was vroeger zooooooo verliefd op haar. Na Lara Croft mijn eerste echte crush O+
Mijn nieuwe ondertitel
  woensdag 18 april 2012 @ 13:19:00 #7
8369 speknek
Another day another slay
pi_110481089
quote:
10s.gif Op woensdag 18 april 2012 13:16 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Ik was vroeger zooooooo verliefd op haar. Na Lara Croft mijn eerste echte crush O+
zelfde dus :@.
  woensdag 18 april 2012 @ 13:24:26 #8
212226 jrk1990
Il Dio non existe
pi_110481370
Ik kreeg het album voor mijn verjaardag :@ :')
  woensdag 18 april 2012 @ 13:25:23 #9
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_110481408
hay guys
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  woensdag 18 april 2012 @ 13:27:07 #10
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_110481495
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 13:24 schreef jrk1990 het volgende:
Ik kreeg het album voor mijn verjaardag :@ :')
Ik luisterde vroeger een bandje van Britney Spears op mijn walkman en toen had een klasgenootje dat gezien en werd ik ermee gepest. ;(
Mijn nieuwe ondertitel
  woensdag 18 april 2012 @ 13:28:12 #11
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_110481554

wel een mooi lichaam ^O^ :9

also,

It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_110481734
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
  woensdag 18 april 2012 @ 13:33:18 #13
8369 speknek
Another day another slay
pi_110481772
Ik word alleen maar treuriger van dat laatste shot met Madonna. (ookal smulde ik er toen ook van). De wens om te behagen, het platte, en uitendelijk zitten we nog steeds met een hoogbejaarde Omadonna die in een badpak haar vellen rond staat te slingeren, terwijl de maagdelijke tienersensatie met het babyvet er niet meer is.
pi_110481846
Sometimes I run
sometimes I hide
sometimes I'm scared of you
But all I really want is to hold you tight
Treat you right
be with you day and night
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
pi_110481914
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 13:28 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
wel een mooi lichaam ^O^ :9

also,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel een mooi lichaam zegt ie dan. :')
  woensdag 18 april 2012 @ 13:36:48 #16
8369 speknek
Another day another slay
pi_110481918
quote:
Doe dan met de clip, het moment dat mijn crush begon, alsmede alle geruchten over haar borstvergroting.

pi_110481960
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 13:36 schreef speknek het volgende:

[..]

Doe dan met de clip, het moment dat mijn crush begon, alsmede alle geruchten over haar borstvergroting.

Die clip is ook lief ja.
  woensdag 18 april 2012 @ 13:37:46 #18
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_110481965
heb laatst nog een album van haar gescoord met alle hits. *O*
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
  woensdag 18 april 2012 @ 13:38:06 #19
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_110481979
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 13:36 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

met dat lichaam is echt niks mis hoor :') Zo zie ik ze graag

of ben jij zo iemand die van een gratenhuis houdt :r
VIVA LA ASSANGE¡
pi_110482140
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 13:38 schreef wise het volgende:

[..]

met dat lichaam is echt niks mis hoor :') Zo zie ik ze graag

of ben jij zo iemand die van een gratenhuis houdt :r
Jouw menu is wel heel erg beperkt als het bestaat uit vormloze hobbezakken en gratenhuizen ( :') ).
  woensdag 18 april 2012 @ 13:46:24 #21
351780 Piye
King of Kush
pi_110482359
Ik vond Britney Spears helemaal niet zo onschuldig met haar schoolgirl outfit.

quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 13:36 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Hommo jij. :')
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_110482364
Wat herken ik mezelf in dit topc zeg. :o
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_110482399
Ik vond haar eerder echt gruwelijk lekker

Heb net Dirty little school girls 4 gedownload :9
  woensdag 18 april 2012 @ 13:48:24 #24
365401 pocketcalculatoroperator
I am adding and subtracting
pi_110482431
Commerciële kutkankermuziek.
  woensdag 18 april 2012 @ 13:50:36 #25
8369 speknek
Another day another slay
pi_110482524
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 13:41 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Jouw menu is wel heel erg beperkt als het bestaat uit vormloze hobbezakken en gratenhuizen ( :') ).
Vormloze hobbezak zal ik het niet noemen. Ze is nog steeds best goed geefbaar. Maar ze is enkel te geven terwijl je met pijn in je hart en tranende ogen terugdenkt aan wat is geweest en had kunnen zijn.
pi_110482959
Mooi topic en goed geschreven OP.

herkenbaar ook, britney Spears was idd een fenomeen toen ze opkwam, hoe doorzichtig, oppervlakkig en commercieel ook, het werkte gewoon prima..
eigenlijk hetzelfde als de Spice Girls voorheen, daarvan was het ook doorzichtig dat het vooral sex-iconen waren met 'voor-elk-wat-wils', maar ook die hadden een fikse uitstraling
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_110483172
TS is jaloers, Britney is kkrijk, 15 miljoen voor X Factor, hoog bankreking H.
  Moderator woensdag 18 april 2012 @ 14:07:48 #28
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_110483273
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 13:50 schreef speknek het volgende:

[..]

Vormloze hobbezak zal ik het niet noemen. Ze is nog steeds best goed geefbaar. Maar ze is enkel te geven terwijl je met pijn in je hart en tranende ogen terugdenkt aan wat is geweest en had kunnen zijn.
Respect voor je schrijfstijl. Het is volledig herkenbaar en jij en ik waren blijkbaar niet zo heel verschillend. Want ik riep hard van 'tssss, flikker toch op met die kutmuziek man' maar ondertussen wel inderdaad dat cdtje kopieren.

Nu begon ik in 1997 met cd's branden samen met een vriend van me, dus het was belangrijk dat we zoveel mogelijk albums etc konden leveren, dus ik kon het wel 'verkopen' dat ik die cd had, maar ik _wilde_ die cd gewoon. Voor mezelf. Nergens anders voor. :P
Breitling - Instruments for Professionals
pi_110483456
Ik heb altijd gewalgd van dat maagdelijke imago dat haar toen werd opgelegd.

Goed geschreven OP btw.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  woensdag 18 april 2012 @ 14:12:01 #30
319877 BzP
Devildriver_
pi_110483480
Die Gaga hoer is nu het tieneridool

en Rihanna
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
  woensdag 18 april 2012 @ 14:12:55 #31
8369 speknek
Another day another slay
pi_110483531
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 14:07 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Respect voor je schrijfstijl. Het is volledig herkenbaar en jij en ik waren blijkbaar niet zo heel verschillend. Want ik riep hard van 'tssss, flikker toch op met die kutmuziek man' maar ondertussen wel inderdaad dat cdtje kopieren.

Nu begon ik in 1997 met cd's branden samen met een vriend van me, dus het was belangrijk dat we zoveel mogelijk albums etc konden leveren, dus ik kon het wel 'verkopen' dat ik die cd had, maar ik _wilde_ die cd gewoon. Voor mezelf. Nergens anders voor. :P
Ja ik vang het natuurlijk in bazig klb sausje over geile jailbait, maar stiekem mis ik het verdrinken in lieflijke poppy ballads, en is de OP op een metaforische manier een autobiografisch stuk over de eigen verloren onschuld. Het zou al schelen als Britney dezelfde liedjes als voorheen zou zingen, ookal is het voor niemand die die tijd niet heeft meegemaakt ook maar in de verste verte geloofwaardig.
  Moderator woensdag 18 april 2012 @ 14:19:51 #32
16180 crew  CoolGuy
pi_110483882
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 14:12 schreef speknek het volgende:

[..]

Ja ik vang het natuurlijk in bazig klb sausje over geile jailbait, maar stiekem mis ik het verdrinken in lieflijke poppy ballads, en is de OP op een metaforische manier een autobiografisch stuk over de eigen verloren onschuld. Het zou al schelen als Britney dezelfde liedjes als voorheen zou zingen, ookal is het voor niemand die die tijd niet heeft meegemaakt ook maar in de verste verte geloofwaardig.
Inderdaad. Verdomme, ik heb hier net alles afgezocht naar die cd. Ik had 'm nl een paar maanden geleden nog, die kopie, incl kleurenkopieen van het hoesje, dus ik had gewoon nog de volledige 'originele kopie' incl de cd-r van toen, dus in 1999 of wanneer kwam die cd uit hier liggen. Maar ik heb maanden geleden opruiming gehouden, en alle rommel gedumpt.

Ik had er anders een foto van willen maken en hier willen plaatsen, maar ik heb 'm niet meer. Overigens, wat je beschrijft over Britney Spears had ik eigenlijk ook wel een beetje met Close II You, en dan vooral Nadja (die leadzangeres zeg maar).
pi_110484022
Mooi topic, heb meerdere malen moeten stoppen met lezen om een traantje weg te pinken.
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_110484032
Ik vind het jammer dat zoveel vrouwelijke artiesten zo enorm als seksobjecten worden neergezet. Extreem goedkope outfits, overdreven gehijg in elk liedje. Dat is niet sexy, maar genant. Waar is de subtiliteit?
  woensdag 18 april 2012 @ 14:27:30 #35
8369 speknek
Another day another slay
pi_110484294
Ja maar Nadja was gewoon lekker (je hebt smaak), niet echt op de Britney Spears manier en precies om wat Fascination zegt: omdat bij Close II You, als meisjesgroepje, vanaf het begin al duidelijk was dat het gemaakte sekssymbolen waren. In elke clip waren ze overdreven sensueel. Bij Britney Spears werd (zeker in het begin) heel erg gedaan alsof dat niet zo was.
pi_110484500
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 14:22 schreef Fascination het volgende:
Ik vind het jammer dat zoveel vrouwelijke artiesten zo enorm als seksobjecten worden neergezet. Extreem goedkope outfits, overdreven gehijg in elk liedje. Dat is niet sexy, maar genant. Waar is de subtiliteit?
Sex sells.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  Moderator woensdag 18 april 2012 @ 14:31:58 #37
16180 crew  CoolGuy
pi_110484526
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 14:27 schreef speknek het volgende:
Ja maar Nadja was gewoon lekker (je hebt smaak), niet echt op de Britney Spears manier en precies om wat Fascination zegt: omdat bij Close II You, als meisjesgroepje, vanaf het begin al duidelijk was dat het gemaakte sekssymbolen waren. In elke clip waren ze overdreven sensueel. Bij Britney Spears werd (zeker in het begin) heel erg gedaan alsof dat niet zo was.
(natuurlijk heb ik smaak ;) ). Ja, er werd heel erg gedaan alsof dat niet zo was, maar jij geloofde dat toen wel? Ik geloofde dat namelijk toen ook al niet. Dus Britney Spears werd neergezet als lief en heilig en weet ik veel, maar dat kon ze niet volhouden, dat bleek later wel.

Wel lachen, dit topic. Ik probeer te bedenken wat ik toen nog meer tof vond, maar dat kan ik me niet echt herinneren. Je had toen ergens ook nog Holly Valance, die een clipje had waar ze ogenschijnlijk helemaal naakt was, ja en CA natuurlijk, maar die laatste spreekt voor zich.
  woensdag 18 april 2012 @ 14:37:03 #38
8369 speknek
Another day another slay
pi_110484764
Ik geloof wel dat, zeker in die tijd, voor iemand uit hillbilly louisiana "the pledge" heel normaal en belangrijk was. Ik geloof niet echt dat ze maagd is gebleven, en zeker niet met Timberlake, maar het kan wel ook een reden zijn geweest voor waarom het spectaculair misging later inderdaad. Maar meer nog ging het me erom dat ze een onzeker meisje wordt vrouw speelde, in plaats van sexy vixen zoals bijvoorbeeld die van Close 2 You. Toen ze dat wel werd, toen was het ineens whohoho. Maar maar heel even. En nu lijkt het niet meer te kunnen. Nu moet iedereen gelijk seksbom zijn, en staan de foto's online voordat je de persoon kent (zoals bij Miley).
pi_110484833
Wat een mooi topic zeg, te goed eigenlijk voor KLB. Ben ook echt verliefd geweest op Britney Spears, en het was niet door haar stem. Toen ik het nummer sometimes hoorde voordat ik haar had gezien, toen vond ik het nummer maar irritant. En ja dan zie je ineens de videoclip en dan is het wel even, omg NICE :D....

Maarja er is maar één nummer waarin ik echt bij kon wegdromen, die mij echt gelukkig maakte. Ook meerdere keren aangevraagd op The Box. Want wat een nummer, ik heb het natuurlijk over:

Nummer ken ik nog steeds uit mijn hoofd, zelfs naar Britneys Oops I did it again concert gegaan, interesseerde mij niet dat ze playbackte. Vond 't prachtig daar, elk liedje meegezongen :)
pi_110484890
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 14:37 schreef speknek het volgende:
Ik geloof wel dat, zeker in die tijd, voor iemand uit hillbilly louisiana "the pledge" heel normaal en belangrijk was. Ik geloof niet echt dat ze maagd is gebleven, en zeker niet met Timberlake, maar het kan wel ook een reden zijn geweest voor waarom het spectaculair misging later inderdaad. Maar meer nog ging het me erom dat ze een onzeker meisje wordt vrouw speelde, in plaats van sexy vixen zoals bijvoorbeeld die van Close 2 You. Toen ze dat wel werd, toen was het ineens whohoho. Maar maar heel even. En nu lijkt het niet meer te kunnen.
Volgens mij heeft haar moeder toen naar buiten gebracht dat ze al geen maagd meer was toen ze aan de carriere begon.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  Moderator woensdag 18 april 2012 @ 14:39:03 #41
16180 crew  CoolGuy
pi_110484896
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 14:37 schreef speknek het volgende:
Ik geloof wel dat, zeker in die tijd, voor iemand uit hillbilly louisiana "the pledge" heel normaal en belangrijk was. Ik geloof niet echt dat ze maagd is gebleven, en zeker niet met Timberlake, maar het kan wel ook een reden zijn geweest voor waarom het spectaculair misging later inderdaad. Maar meer nog ging het me erom dat ze een onzeker meisje wordt vrouw speelde, in plaats van sexy vixen zoals bijvoorbeeld die van Close 2 You. Toen ze dat wel werd, toen was het ineens whohoho. Maar maar heel even. En nu lijkt het niet meer te kunnen.
Nee, nu kan dat niet meer. Maar dat ligt er niet aan dat het niet meer geprobeerd wordt, maar meer omdat jij natuurlijk ook je onschuld en je naïviteit kwijt bent. Dus een dergelijke formule werkt niet meer, omdat je dat geloof er in niet meer hebt.
pi_110484966
Daarbij mis ik dit liedje in dit topic.

Toen ben ik fan van Britney geworden. _O_ :')
  woensdag 18 april 2012 @ 14:41:44 #43
8369 speknek
Another day another slay
pi_110485019
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 14:38 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Volgens mij heeft haar moeder toen naar buiten gebracht dat ze al geen maagd meer was toen ze aan de carriere begon.
Haar zusje was natuurlijk al zwanger voordat haar carriere goed en wel begonnen was.
pi_110485082
Ik heb laatst Crossroads nog zitten kijken. Destijds vond ik het helemaal geweldig alleen omdat Britney erin zat. Nu zat ik tenenkrommend te kijken naar de acteerprestaties. Van de hele cast eigenlijk wel.
pi_110485143
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 14:41 schreef speknek het volgende:

[..]

Haar zusje was natuurlijk al zwanger voordat haar carriere goed en wel begonnen was.
Haar zusje ja. Ik weet nog dat ik zo'n gast op MSN had ( :') ) die helemaal fan van dat zusje was. :')
pi_110485297
Ik weet ook nog dat ik altijd al die clips ging downloaden als ze net uitkwamen. Met 56k modem.

Ja mensen, toen hadden we nog geen YouTube.

Hoe dan ook, Britney is wel een beetje mijn jeugdheldin. _O_
pi_110485320
quote:
9s.gif Op woensdag 18 april 2012 14:47 schreef BobbyB het volgende:
Ik weet ook nog dat ik altijd al die clips ging downloaden als ze net uitkwamen. Met 56k modem.

Ja mensen, toen hadden we nog geen YouTube.

Hoe dan ook, Britney is wel een beetje mijn jeugdheldin. _O_
hehe, dat is waar ook :')
pi_110485335
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 14:40 schreef BobbyB het volgende:

Vind ik nog steeds één van haar mooiste nummers
  woensdag 18 april 2012 @ 14:48:47 #49
8369 speknek
Another day another slay
pi_110485355
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 14:40 schreef BobbyB het volgende:

Ik was nooit fan van het kortere haar, maar ze was hier denk ik wel op 'r knapst.

quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 14:39 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nee, nu kan dat niet meer. Maar dat ligt er niet aan dat het niet meer geprobeerd wordt, maar meer omdat jij natuurlijk ook je onschuld en je naïviteit kwijt bent. Dus een dergelijke formule werkt niet meer, omdat je dat geloof er in niet meer hebt.
Ja dat denk ik ook, maar wellicht op Selena Gomez na, is er sinds die tijd niet meer zo iemand opgestaan. Het lijkt een kortstondig cultureel fenomeen geweest te zijn. De 'teen heartthrob' jongens zijn er nog wel, Justin Bieber natuurlijk. Maar zo'n vrouwelijk fenomeen als Britney, waar mannen bakvissen van werden, niet.
  woensdag 18 april 2012 @ 14:49:48 #50
139330 TNA
For the stars that shine
pi_110485416
Goed geschreven en zeer herkenbare OP. Well done, TS 8-)
pi_110485461
Btw niemand kan gewoon aan de oude Britney tippen, echt niemand. Hoorde wel eens op de radio iets van "Rihanna is de nieuwe Britney" . Tyft op denk ik dan, wat een slap gelul. Rihanna ziet er in haar eerste clip op het strand al meteen uit als een goedkope hoer.. Andere artiesten kan ik gewoon niet bedenken...

Vroegah toen noemde ik Britney en J-Lo nog wel eens in één zin maarja die vlieger gaat ook niet meer echt op. ... De eerste clip van Jessica Simpson was ook wel nice, daarna werd ze muaa
pi_110485475
En altijd die haat tussen Britney en Christina fans, dat was ook mooi. :D
pi_110485541
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 14:50 schreef BobbyB het volgende:
En altijd die haat tussen Britney en Christina fans, dat was ook mooi. :D
Als ik ze cijfers moest geven vroeger,

Christina een: 7
Britney een 10!

Christina was echt zo wannaB, vaag wijf gewoon met haar genie in a bottle.. Beetje de alto chick ofzo
pi_110485571
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 14:51 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

Britney een 10!

Christina was echt zo wannaB, vaag wijf gewoon met haar genie in a bottle.. Beetje de alto chick ofzo
Maar ze had wel een veel betere stem dan britney al vond ik dat britney beter muziek maakte.
pi_110485574
quote:
7s.gif Op woensdag 18 april 2012 14:50 schreef LethalNinja het volgende:
Btw niemand kan gewoon aan de oude Britney tippen, echt niemand. Hoorde wel eens op de radio iets van "Rihanna is de nieuwe Britney" . Tyft op denk ik dan, wat een slap gelul. Rihanna ziet er in haar eerste clip op het strand al meteen uit als een goedkope hoer.. Andere artiesten kan ik gewoon niet bedenken...

Vroegah toen noemde ik Britney en J-Lo nog wel eens in één zin maarja die vlieger gaat ook niet meer echt op. ... De eerste clip van Jessica Simpson was ook wel nice, daarna werd ze muaa
Sowieso heb ik een hekel aan uitspraken als "De nieuwe ...".
pi_110485685
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 14:52 schreef DE_krumpel het volgende:

[..]

Maar ze had wel een veel betere stem dan britney al vond ik dat britney beter muziek maakte.
Tja smaken verschillen denk ik, ik vond de stem van Christina te hoog en te aggressief, haar houding te flamboyant. Ze liet ook te duidelijk merken dat ze battelde met Britney...
pi_110485693
Ik zou Britney nog steeds tantoe hard in elk gaatje nemen hoor.
pi_110485711
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 14:51 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

Britney een 10!

Ik heb Christina ook nooit wat aan gevonden. Maar ze had inderdaad wel een betere stem.
pi_110485712
En daar schaam ik me niet voor.
  Moderator woensdag 18 april 2012 @ 14:56:59 #60
16180 crew  CoolGuy
pi_110485776
quote:
17s.gif Op woensdag 18 april 2012 14:38 schreef LethalNinja het volgende:
Wat een mooi topic zeg, te goed eigenlijk voor KLB. Ben ook echt verliefd geweest op Britney Spears, en het was niet door haar stem. Toen ik het nummer sometimes hoorde voordat ik haar had gezien, toen vond ik het nummer maar irritant. En ja dan zie je ineens de videoclip en dan is het wel even, omg NICE :D....

Maarja er is maar één nummer waarin ik echt bij kon wegdromen, die mij echt gelukkig maakte. Ook meerdere keren aangevraagd op The Box. Want wat een nummer, ik heb het natuurlijk over:

Nummer ken ik nog steeds uit mijn hoofd, zelfs naar Britneys Oops I did it again concert gegaan, interesseerde mij niet dat ze playbackte. Vond 't prachtig daar, elk liedje meegezongen :)
:D ! Ik ken die nummers ook nog allemaal uit mn hoofd, maar er was 1 nummer in het bijzonder, te weten Born To Make You Happy, oftewel:

Ik zag in mn dagdromen altijd voor me dat zij zo voor me zat (maar dan wel met lang haar want in deze clip had ze t al een stuk korter), en dan het stukje zong beginnend op 2:25:

I'll do anything,
I'd give you my world,
I'd wait forever, to be your girl.
Just call out my name
and I will be there
Just to show you how much I care.

Oh man oh man oh man, hele filmpjes zag ik in mn hoofd met haar en ik in de hoofdrol. Pfoe. Oke, en om dan maar helemaal clean te komen. Je hebt dat clipje, Crazy, waarin ze van dat krulachtige haar heeft.

Een meisje wat bij mij uit de buurt komt, en ik geloof 1 jaar jonger was dan ik, was behoorlijk opgedroogd zeg maar, en die werkte bij een lokale friettent, en dat was me een lekker wijf gek. Op een gegeven moment had ze haar haar ook zo en toen leek ze daadwerkelijk wat op Britney. Echt, tis geen gelul, ze leek er echt op. Jongens hoeveel frikandellen dat ik daar wel niet ben gaan halen in die tijd, alleen maar om haar even te zien :') :')
pi_110485805
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 14:55 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

Tja smaken verschillen denk ik, ik vond de stem van Christina te hoog en te aggressief, haar houding te flamboyant. Ze liet ook te duidelijk merken dat ze battelde met Britney...
Ik heb het over live zingen, britney kan voor wat ik heb gehoord echt niet zingen.
dat christina zo hoog en aggresief zingt is een keuze.
  woensdag 18 april 2012 @ 14:58:45 #62
8369 speknek
Another day another slay
pi_110485889
quote:
17s.gif Op woensdag 18 april 2012 14:38 schreef LethalNinja het volgende:
[lucky]

Eigenlijk vond ik dat nogal een zeiknummer dat ik vooral tolereerde omdat ze er (op 3:38 bijv.) zo lekker uitzag (doch niet zo lekker als crazy daarvoor). Achteraf natuurlijk heel cru dat het geen aanstellerig gekweel was, maar echt haar leven op dat moment beschreef.
pi_110485954
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 14:56 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

:D ! Ik ken die nummers ook nog allemaal uit mn hoofd, maar er was 1 nummer in het bijzonder, te weten Born To Make You Happy, oftewel:

Ik zag in mn dagdromen altijd voor me dat zij zo voor me zat (maar dan wel met lang haar want in deze clip had ze t al een stuk korter), en dan het stukje zong beginnend op 2:25:

I'll do anything,
I'd give you my world,
I'd wait forever, to be your girl.
Just call out my name
and I will be there
Just to show you how much I care.

Oh man oh man oh man, hele filmpjes zag ik in mn hoofd met haar en ik in de hoofdrol. Pfoe. Oke, en om dan maar helemaal clean te komen. Je hebt dat clipje, Crazy, waarin ze van dat krulachtige haar heeft.

Een meisje wat bij mij uit de buurt komt, en ik geloof 1 jaar jonger was dan ik, was behoorlijk opgedroogd zeg maar, en die werkte bij een lokale friettent, en dat was me een lekker wijf gek. Op een gegeven moment had ze haar haar ook zo en toen leek ze daadwerkelijk wat op Britney. Echt, tis geen gelul, ze leek er echt op. Jongens hoeveel frikandellen dat ik daar wel niet ben gaan halen in die tijd, alleen maar om haar even te zien :') :')
OMG vieze gay was je vroegah!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-04-2012 14:59:56 ]
  woensdag 18 april 2012 @ 15:00:22 #64
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_110485987

:9~ :9
VIVA LA ASSANGE¡
  woensdag 18 april 2012 @ 15:01:48 #65
8369 speknek
Another day another slay
pi_110486064
nope.gif.
Britney 1998-2001 it is, daarna niet meer.
  Moderator woensdag 18 april 2012 @ 15:02:38 #66
16180 crew  CoolGuy
pi_110486117
quote:
10s.gif Op woensdag 18 april 2012 14:59 schreef Scorpie het volgende:

[..]

OMG vieze gay was je vroegah!
Nog steeds. Vraag maar aan je vader.
pi_110486130
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 14:58 schreef speknek het volgende:

[..]

Eigenlijk vond ik dat nogal een zeiknummer dat ik vooral tolereerde omdat ze er (op 3:38 bijv.) zo lekker uitzag (doch niet zo lekker als crazy daarvoor). Achteraf natuurlijk heel cru dat het geen aanstellerig gekweel was, maar echt haar leven op dat moment beschreef.
Waren meer die het vroeger maar een zeiknummer vonden. De stoere boys konden dat niet hard genoeg zeggen, waarna ze weer Linkin Park draaide.. Zelf vond ik Lucky juist heel mooi omdat 't echt iets gevoeligs had, dat gevoelige + de sexy outfits van Britney _O_...

Echt een prinsesje :) en niet zo'n arrogante snol (in de video clips/ interviews)
  woensdag 18 april 2012 @ 15:07:40 #68
8369 speknek
Another day another slay
pi_110486383
Overigens moet ik ook nog een lans breken (en indertijd was ie zo hard dat ik er serieus voor op moest passen) voor twee andere verrijkingen die Britney Spears heeft aangebracht in de contemporaine cultuur, namelijk door het populariseren van

de boobtube

en

de veel te lage spijkerbroek
  Moderator woensdag 18 april 2012 @ 15:08:59 #69
16180 crew  CoolGuy
pi_110486448
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 15:07 schreef speknek het volgende:
Overigens moet ik ook nog een lans breken (en indertijd was ie zo hard dat ik er serieus voor op moest passen) voor twee andere verrijkingen die Britney Spears heeft aangebracht in de contemporaine cultuur, namelijk door het populariseren van

[ afbeelding ]

de boobtube

Gast, wat doe je, t'is gvd net dat mokkel uit die frienttent :')
pi_110486712
quote:
14s.gif Op woensdag 18 april 2012 14:11 schreef Fascination het volgende:
Ik heb altijd gewalgd van dat maagdelijke imago dat haar toen werd opgelegd.

Goed geschreven OP btw.
gewalgd ja, maar wees eerlijk, juist daarvoor ook als een blok gevallen, zoals zovelen...

het was nu juist een belangrijk aantrekkingspunt dat mevrouw Spears die maagdelijke 'schoolmeisjes' -uitstraling had,
niet was zoals shockerende of uiterst sexuele artiesten (zoals bv Rhinanna nu), geen punkert maar een heel braaf meisje met reebruine ogen die niet bewust haar sexualiteit leek uit te nutten, alhoewel je natuurlijk wist dat het alemaal een leugen was (zoals de entertainment business nu eenmaal op leugens gebouwd is).

Spears was gewoon een leugen die je te leuk was om niet erin te willen geloven.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  woensdag 18 april 2012 @ 15:22:58 #71
8369 speknek
Another day another slay
pi_110487119
Je zou in zekere zin Beyonce er nog onder kunnen scharen, ook uberbraaf die steeds iets minder christelijk werd en meer liet zien, maar de liedjes waren er minder naar, en die heeft altijd teveel een aura van seks gehad.
  woensdag 18 april 2012 @ 15:26:13 #72
8369 speknek
Another day another slay
pi_110487277
Deze komt voor mijn verhaal uit de verkeerde tijd, maar het kan nog net :P.

pi_110487465
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 15:22 schreef speknek het volgende:
Je zou in zekere zin Beyonce er nog onder kunnen scharen, ook uberbraaf die steeds iets minder christelijk werd en meer liet zien, maar de liedjes waren er minder naar, en die heeft altijd teveel een aura van seks gehad.
dat vond ik bij Destiny's child al enorm..

hun allereerst single 'No No, No' gaat er al over dat meisje eigenlijk vaak nee zeggen, terwijl ze 'ja' bedoelen, veel duidelijker kan het niet worden.
pi_110487594
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 15:22 schreef speknek het volgende:
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

ordinaire (licht kleurige) negerinnen groepje met feministische muziek, altijd maar dat gebedel om hun soldier, ze willen de baas zijn in de relatie etc etc.... Absoluut niks
pi_110487842
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 15:14 schreef RM-rf het volgende:

[..]

gewalgd ja, maar wees eerlijk, juist daarvoor ook als een blok gevallen, zoals zovelen...

het was nu juist een belangrijk aantrekkingspunt dat mevrouw Spears die maagdelijke 'schoolmeisjes' -uitstraling had,
niet was zoals shockerende of uiterst sexuele artiesten (zoals bv Rhinanna nu), geen punkert maar een heel braaf meisje met reebruine ogen die niet bewust haar sexualiteit leek uit te nutten, alhoewel je natuurlijk wist dat het alemaal een leugen was (zoals de entertainment business nu eenmaal op leugens gebouwd is).

Spears was gewoon een leugen die je te leuk was om niet erin te willen geloven.
Volgens mij is dat een echt mannending; het adoreren van een maagdelijke vrouw. Het idee van de eerste zijn voor een vrouw.
pi_110488123
Deze

Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_110488281
Mooie OP.

Tjah, wie had je daarna? Recentelijk Pixie Lott nog. Redelijk onschuldig en braaf clipje hieronder. Maar ook hier te veel focus op seks in de clip. Vergelijk je het met ander hedendaags werk, dan is dit het braafste wat je kan bedenken en toch sexy is.

The distance between insanity and genius is measured only by success.
  woensdag 18 april 2012 @ 15:47:16 #78
8369 speknek
Another day another slay
pi_110488472
Pixie Lott was inderdaad best een goede kandidate. Ik ben er nog niet zo achter waarom je daar (hier) niets meer van hoort. Misschien omdat ze in een tijd was dat je doodgegooid werd met die jazzy sound? En het zijn misschien ook niet echt liefdesliedjes.
pi_110488589
quote:
13s.gif Op woensdag 18 april 2012 15:31 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

ordinaire (licht kleurige) negerinnen groepje met feministische muziek, altijd maar dat gebedel om hun soldier, ze willen de baas zijn in de relatie etc etc.... Absoluut niks
Maar ondertussen ook zulke teksten uitkramen: "Can you pay my bills? Can you pay my telephone bills? Can you pay my automobills? Then maybe we can chill. I don't think you do, so you and me are through." Een man alleen als potentiële geliefde zien wanneer hij in staat is jouw rekeningen te betalen. :') Waarom betaal je ze niet gewoon zelf?
pi_110488613
Ik zag haar vorig jaar oktober, vond haar nog steeds een mooi wijf. Meisje naast me: 'Ja, ze is wel dik geworden, bah'. Niet alleen was Britney helemaal niet dik, dat meisje was zelf best dik :')
Op maandag 27 februari 2012 13:47 schreef Sinosappel het volgende:
Hoezo? Je kan het toch gewoon zeggen als je iemand wil klaarzuigen?
  Moderator woensdag 18 april 2012 @ 15:57:26 #81
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_110489014
Heel goed topic. Niet geheel herkenbaar. Dat onschuldige gedoe werkt niet voor mij. Met als enige uitzondering de eerste clip van Alizee - Moi Lolita:

Al was die meteen daarna nergens meer onschuldig met haar geweldige dansje.

Dan toch liever van die dametjes waar de sex vanaf druipt. Ik noem een Kate Ryan:

Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  woensdag 18 april 2012 @ 15:59:19 #82
8369 speknek
Another day another slay
pi_110489111
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 15:36 schreef Fascination het volgende:

[..]

Volgens mij is dat een echt mannending; het adoreren van een maagdelijke vrouw. Het idee van de eerste zijn voor een vrouw.
Dat wel, maar het is niet alleen dat. Britney Spears was natuurlijk een product, maar het product was een heel normaal meisje. Een onschuldig meisje uit een klein dorpje die popliedjes zingt over haar liefdesverdriet en haar volwassen worden. Op die manier kwam ze denk ik bereikbaar over voor jongens. Het concept van girl next door is volgens mij niet veel later bedacht. Inmiddels, na Lady Gaga en consorten is meer het idee dat je er gelijk moet staan met een eigen, unieke stijl, terwijl de stijl van BS juist alledaags American Pie girl was. Dat bedoel ik ook met de onschuld die er was met Britney Spears. Ik denk ook dat dat 'mis' is aan Pixe Lott. Als je foto's en filmpjes van ziet, die is er echt al met haar identiteit. Helemaal niet relateerbaar voor tieners eigenlijk.
pi_110489577
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 15:49 schreef Fascination het volgende:

[..]

Maar ondertussen ook zulke teksten uitkramen: "Can you pay my bills? Can you pay my telephone bills? Can you pay my automobills? Then maybe we can chill. I don't think you do, so you and me are through." Een man alleen als potentiële geliefde zien wanneer hij in staat is jouw rekeningen te betalen. :') Waarom betaal je ze niet gewoon zelf?
Vreselijk groepje heb ik dat altijd gevonden. Sowieso Beyonce :N
pi_110489714
quote:
14s.gif Op woensdag 18 april 2012 15:57 schreef UIO_AMS het volgende:
Heel goed topic. Niet geheel herkenbaar. Dat onschuldige gedoe werkt niet voor mij. Met als enige uitzondering de eerste clip van Alizee - Moi Lolita:

Al was die meteen daarna nergens meer onschuldig met haar geweldige dansje.

Dan toch liever van die dametjes waar de sex vanaf druipt. Ik noem een Kate Ryan:

Oja Alizee. Dat werd toen de Franse Britney genoemd. :')

Ik werd overigens op een gegeven moment ook meer fan van Michelle Branch en Vanessa Carlton.
  woensdag 18 april 2012 @ 17:49:29 #85
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_110494223
Britneeeeeeeeeeyyyyyyyyyyyyyyy
Doei!
pi_110494560
Toxic is nog altijd mijn favo Britney Spears liedje

pi_110497825
Toxic IS het beste Britney Spears liedje
  woensdag 18 april 2012 @ 19:17:47 #88
8369 speknek
Another day another slay
pi_110498186
Er is natuurlijk niets onschuldigs aan Moi Lolita. En Toxic is inderdaad het beste liedje van Britney, maar toen was m'n crush alweer lang voorbij.
  woensdag 18 april 2012 @ 19:19:42 #89
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_110498281
quote:
13s.gif Op woensdag 18 april 2012 15:31 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Ik vond Britney en Christina minstens net zo ordinair. Britney Spears in slave for you, een van haar eerste singels, hartstikke ordinair.
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
  woensdag 18 april 2012 @ 19:22:15 #90
pi_110498431
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 16:09 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Vreselijk groepje heb ik dat altijd gevonden. Sowieso Beyonce :N
Geweldige groep was dat :Y Met een duidelijk imago. En niets mis met beyonce.
  woensdag 18 april 2012 @ 19:23:49 #91
8369 speknek
Another day another slay
pi_110498496
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 19:19 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

Ik vond Britney en Christina minstens net zo ordinair. Britney Spears in slave for you, een van haar eerste singels, hartstikke ordinair.
Nouja eerste singles, kwam van haar derde album.

edit: alhoewel ie wel uitgebracht was voor I'm not a girl not yet a woman, in mijn herinnering was dat wel andersom.

[ Bericht 9% gewijzigd door speknek op 18-04-2012 19:42:25 ]
pi_110498954
Wat te denken van onze eigen EliZe. Harstikke bescheiden :~
Of deze:

Who needs "Baby one more time?" ;)
  woensdag 18 april 2012 @ 19:34:52 #93
8369 speknek
Another day another slay
pi_110499061
Jij hebt duidelijk de OP gelezen :{
  woensdag 18 april 2012 @ 19:37:59 #94
pi_110499233
quote:
17s.gif Op woensdag 18 april 2012 19:32 schreef Kadafi het volgende:
Wat te denken van onze eigen EliZe. Harstikke bescheiden :~
Of deze:

Who needs "Baby one more time?" ;)
Haha ja, wat een schatjes waren dat. Elize begon ook superschattig met "Shake". Christina Milian was ook echt een moppie met AM to PM.
pi_110499607
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 19:19 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

bij im a slave for u" was ik allang over Britney heen, ik geloof al iets ervoor!
pi_110499682
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 19:37 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

Haha ja, wat een schatjes waren dat. Elize begon ook superschattig met "Shake". Christina Milian was ook echt een moppie met AM to PM.
Precies, mooie aanvullingen op de OP. Wat nou OP niet gelezen. Misschien was "Shake" van Elize een beter voorbeeld geweest, daar was ze nog cute.
pi_110499945
quote:

[..]

slave 4 u was de 7e of 8e single hoor
  woensdag 18 april 2012 @ 20:03:30 #98
pi_110500753
quote:
10s.gif Op woensdag 18 april 2012 19:49 schreef BobbyB het volgende:

[..]

slave 4 u was de 7e of 8e single hoor
Ok, ik geef het toe. Ze was schattig :@
Maar juist daarom ontwikkelde ik een soort aversie jegens haar, net als veel meisjes van mijn leeftijd. Ze was te stereotypisch, te 'good girl'
pi_110501793
:{.
  woensdag 18 april 2012 @ 20:31:49 #100
8369 speknek
Another day another slay
pi_110502341
Je had erbij moeten zijn Mode.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')