Ik was vroeger zooooooo verliefd op haar. Na Lara Croft mijn eerste echte crushquote:Op woensdag 18 april 2012 13:15 schreef speknek het volgende:
Antiklacht, foto's van Britney toen ze nog 17-20 was.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zelfde dusquote:Op woensdag 18 april 2012 13:16 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik was vroeger zooooooo verliefd op haar. Na Lara Croft mijn eerste echte crush
Ik luisterde vroeger een bandje van Britney Spears op mijn walkman en toen had een klasgenootje dat gezien en werd ik ermee gepest.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:24 schreef jrk1990 het volgende:
Ik kreeg het album voor mijn verjaardag![]()
Wel een mooi lichaam zegt ie dan.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:28 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
wel een mooi lichaam![]()
![]()
also,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doe dan met de clip, het moment dat mijn crush begon, alsmede alle geruchten over haar borstvergroting.quote:
Die clip is ook lief ja.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:36 schreef speknek het volgende:
[..]
Doe dan met de clip, het moment dat mijn crush begon, alsmede alle geruchten over haar borstvergroting.
met dat lichaam is echt niks mis hoorquote:Op woensdag 18 april 2012 13:36 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Wel een mooi lichaam zegt ie dan.
Jouw menu is wel heel erg beperkt als het bestaat uit vormloze hobbezakken en gratenhuizen (quote:Op woensdag 18 april 2012 13:38 schreef wise het volgende:
[..]
met dat lichaam is echt niks mis hoorZo zie ik ze graag
of ben jij zo iemand die van een gratenhuis houdt
Hommo jij.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:36 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Wel een mooi lichaam zegt ie dan.
Vormloze hobbezak zal ik het niet noemen. Ze is nog steeds best goed geefbaar. Maar ze is enkel te geven terwijl je met pijn in je hart en tranende ogen terugdenkt aan wat is geweest en had kunnen zijn.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:41 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Jouw menu is wel heel erg beperkt als het bestaat uit vormloze hobbezakken en gratenhuizen ().
Respect voor je schrijfstijl. Het is volledig herkenbaar en jij en ik waren blijkbaar niet zo heel verschillend. Want ik riep hard van 'tssss, flikker toch op met die kutmuziek man' maar ondertussen wel inderdaad dat cdtje kopieren.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:50 schreef speknek het volgende:
[..]
Vormloze hobbezak zal ik het niet noemen. Ze is nog steeds best goed geefbaar. Maar ze is enkel te geven terwijl je met pijn in je hart en tranende ogen terugdenkt aan wat is geweest en had kunnen zijn.
Ja ik vang het natuurlijk in bazig klb sausje over geile jailbait, maar stiekem mis ik het verdrinken in lieflijke poppy ballads, en is de OP op een metaforische manier een autobiografisch stuk over de eigen verloren onschuld. Het zou al schelen als Britney dezelfde liedjes als voorheen zou zingen, ookal is het voor niemand die die tijd niet heeft meegemaakt ook maar in de verste verte geloofwaardig.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:07 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Respect voor je schrijfstijl. Het is volledig herkenbaar en jij en ik waren blijkbaar niet zo heel verschillend. Want ik riep hard van 'tssss, flikker toch op met die kutmuziek man' maar ondertussen wel inderdaad dat cdtje kopieren.
Nu begon ik in 1997 met cd's branden samen met een vriend van me, dus het was belangrijk dat we zoveel mogelijk albums etc konden leveren, dus ik kon het wel 'verkopen' dat ik die cd had, maar ik _wilde_ die cd gewoon. Voor mezelf. Nergens anders voor.
Inderdaad. Verdomme, ik heb hier net alles afgezocht naar die cd. Ik had 'm nl een paar maanden geleden nog, die kopie, incl kleurenkopieen van het hoesje, dus ik had gewoon nog de volledige 'originele kopie' incl de cd-r van toen, dus in 1999 of wanneer kwam die cd uit hier liggen. Maar ik heb maanden geleden opruiming gehouden, en alle rommel gedumpt.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:12 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja ik vang het natuurlijk in bazig klb sausje over geile jailbait, maar stiekem mis ik het verdrinken in lieflijke poppy ballads, en is de OP op een metaforische manier een autobiografisch stuk over de eigen verloren onschuld. Het zou al schelen als Britney dezelfde liedjes als voorheen zou zingen, ookal is het voor niemand die die tijd niet heeft meegemaakt ook maar in de verste verte geloofwaardig.
Sex sells.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:22 schreef Fascination het volgende:
Ik vind het jammer dat zoveel vrouwelijke artiesten zo enorm als seksobjecten worden neergezet. Extreem goedkope outfits, overdreven gehijg in elk liedje. Dat is niet sexy, maar genant. Waar is de subtiliteit?
(natuurlijk heb ik smaakquote:Op woensdag 18 april 2012 14:27 schreef speknek het volgende:
Ja maar Nadja was gewoon lekker (je hebt smaak), niet echt op de Britney Spears manier en precies om wat Fascination zegt: omdat bij Close II You, als meisjesgroepje, vanaf het begin al duidelijk was dat het gemaakte sekssymbolen waren. In elke clip waren ze overdreven sensueel. Bij Britney Spears werd (zeker in het begin) heel erg gedaan alsof dat niet zo was.
Volgens mij heeft haar moeder toen naar buiten gebracht dat ze al geen maagd meer was toen ze aan de carriere begon.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:37 schreef speknek het volgende:
Ik geloof wel dat, zeker in die tijd, voor iemand uit hillbilly louisiana "the pledge" heel normaal en belangrijk was. Ik geloof niet echt dat ze maagd is gebleven, en zeker niet met Timberlake, maar het kan wel ook een reden zijn geweest voor waarom het spectaculair misging later inderdaad. Maar meer nog ging het me erom dat ze een onzeker meisje wordt vrouw speelde, in plaats van sexy vixen zoals bijvoorbeeld die van Close 2 You. Toen ze dat wel werd, toen was het ineens whohoho. Maar maar heel even. En nu lijkt het niet meer te kunnen.
Nee, nu kan dat niet meer. Maar dat ligt er niet aan dat het niet meer geprobeerd wordt, maar meer omdat jij natuurlijk ook je onschuld en je naïviteit kwijt bent. Dus een dergelijke formule werkt niet meer, omdat je dat geloof er in niet meer hebt.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:37 schreef speknek het volgende:
Ik geloof wel dat, zeker in die tijd, voor iemand uit hillbilly louisiana "the pledge" heel normaal en belangrijk was. Ik geloof niet echt dat ze maagd is gebleven, en zeker niet met Timberlake, maar het kan wel ook een reden zijn geweest voor waarom het spectaculair misging later inderdaad. Maar meer nog ging het me erom dat ze een onzeker meisje wordt vrouw speelde, in plaats van sexy vixen zoals bijvoorbeeld die van Close 2 You. Toen ze dat wel werd, toen was het ineens whohoho. Maar maar heel even. En nu lijkt het niet meer te kunnen.
Haar zusje was natuurlijk al zwanger voordat haar carriere goed en wel begonnen was.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Volgens mij heeft haar moeder toen naar buiten gebracht dat ze al geen maagd meer was toen ze aan de carriere begon.
Haar zusje ja. Ik weet nog dat ik zo'n gast op MSN had (quote:Op woensdag 18 april 2012 14:41 schreef speknek het volgende:
[..]
Haar zusje was natuurlijk al zwanger voordat haar carriere goed en wel begonnen was.
hehe, dat is waar ookquote:Op woensdag 18 april 2012 14:47 schreef BobbyB het volgende:
Ik weet ook nog dat ik altijd al die clips ging downloaden als ze net uitkwamen. Met 56k modem.
Ja mensen, toen hadden we nog geen YouTube.
Hoe dan ook, Britney is wel een beetje mijn jeugdheldin.
Vind ik nog steeds één van haar mooiste nummersquote:Op woensdag 18 april 2012 14:40 schreef BobbyB het volgende:
Daarbij mis ik dit liedje in dit topic.
Toen ben ik fan van Britney geworden.![]()
Ik was nooit fan van het kortere haar, maar ze was hier denk ik wel op 'r knapst.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:40 schreef BobbyB het volgende:
Daarbij mis ik dit liedje in dit topic.
Toen ben ik fan van Britney geworden.![]()
Ja dat denk ik ook, maar wellicht op Selena Gomez na, is er sinds die tijd niet meer zo iemand opgestaan. Het lijkt een kortstondig cultureel fenomeen geweest te zijn. De 'teen heartthrob' jongens zijn er nog wel, Justin Bieber natuurlijk. Maar zo'n vrouwelijk fenomeen als Britney, waar mannen bakvissen van werden, niet.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:39 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, nu kan dat niet meer. Maar dat ligt er niet aan dat het niet meer geprobeerd wordt, maar meer omdat jij natuurlijk ook je onschuld en je naïviteit kwijt bent. Dus een dergelijke formule werkt niet meer, omdat je dat geloof er in niet meer hebt.
Als ik ze cijfers moest geven vroeger,quote:Op woensdag 18 april 2012 14:50 schreef BobbyB het volgende:
En altijd die haat tussen Britney en Christina fans, dat was ook mooi.
Maar ze had wel een veel betere stem dan britney al vond ik dat britney beter muziek maakte.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:51 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Als ik ze cijfers moest geven vroeger,
Christina een: 7
Britney een 10!
Christina was echt zo wannaB, vaag wijf gewoon met haar genie in a bottle.. Beetje de alto chick ofzo
Sowieso heb ik een hekel aan uitspraken als "De nieuwe ...".quote:Op woensdag 18 april 2012 14:50 schreef LethalNinja het volgende:
Btw niemand kan gewoon aan de oude Britney tippen, echt niemand. Hoorde wel eens op de radio iets van "Rihanna is de nieuwe Britney" . Tyft op denk ik dan, wat een slap gelul. Rihanna ziet er in haar eerste clip op het strand al meteen uit als een goedkope hoer.. Andere artiesten kan ik gewoon niet bedenken...
Vroegah toen noemde ik Britney en J-Lo nog wel eens in één zin maarja die vlieger gaat ook niet meer echt op. ... De eerste clip van Jessica Simpson was ook wel nice, daarna werd ze muaa
Tja smaken verschillen denk ik, ik vond de stem van Christina te hoog en te aggressief, haar houding te flamboyant. Ze liet ook te duidelijk merken dat ze battelde met Britney...quote:Op woensdag 18 april 2012 14:52 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
Maar ze had wel een veel betere stem dan britney al vond ik dat britney beter muziek maakte.
Ik heb Christina ook nooit wat aan gevonden. Maar ze had inderdaad wel een betere stem.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:51 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Als ik ze cijfers moest geven vroeger,
Christina een: 7
Britney een 10!
Christina was echt zo wannaB, vaag wijf gewoon met haar genie in a bottle.. Beetje de alto chick ofzo
quote:Op woensdag 18 april 2012 14:38 schreef LethalNinja het volgende:
Wat een mooi topic zeg, te goed eigenlijk voor KLB. Ben ook echt verliefd geweest op Britney Spears, en het was niet door haar stem. Toen ik het nummer sometimes hoorde voordat ik haar had gezien, toen vond ik het nummer maar irritant. En ja dan zie je ineens de videoclip en dan is het wel even, omg NICE....
Maarja er is maar één nummer waarin ik echt bij kon wegdromen, die mij echt gelukkig maakte. Ook meerdere keren aangevraagd op The Box. Want wat een nummer, ik heb het natuurlijk over:
Nummer ken ik nog steeds uit mijn hoofd, zelfs naar Britneys Oops I did it again concert gegaan, interesseerde mij niet dat ze playbackte. Vond 't prachtig daar, elk liedje meegezongen
Ik heb het over live zingen, britney kan voor wat ik heb gehoord echt niet zingen.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:55 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Tja smaken verschillen denk ik, ik vond de stem van Christina te hoog en te aggressief, haar houding te flamboyant. Ze liet ook te duidelijk merken dat ze battelde met Britney...
Eigenlijk vond ik dat nogal een zeiknummer dat ik vooral tolereerde omdat ze er (op 3:38 bijv.) zo lekker uitzag (doch niet zo lekker als crazy daarvoor). Achteraf natuurlijk heel cru dat het geen aanstellerig gekweel was, maar echt haar leven op dat moment beschreef.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:38 schreef LethalNinja het volgende:
Maarja er is maar één nummer waarin ik echt bij kon wegdromen, die mij echt gelukkig maakte. Ook meerdere keren aangevraagd op The Box. Want wat een nummer, ik heb het natuurlijk over:
[lucky]
OMG vieze gay was je vroegah!quote:Op woensdag 18 april 2012 14:56 schreef CoolGuy het volgende:
[..]! Ik ken die nummers ook nog allemaal uit mn hoofd, maar er was 1 nummer in het bijzonder, te weten Born To Make You Happy, oftewel:
Ik zag in mn dagdromen altijd voor me dat zij zo voor me zat (maar dan wel met lang haar want in deze clip had ze t al een stuk korter), en dan het stukje zong beginnend op 2:25:
I'll do anything,
I'd give you my world,
I'd wait forever, to be your girl.
Just call out my name
and I will be there
Just to show you how much I care.
Oh man oh man oh man, hele filmpjes zag ik in mn hoofd met haar en ik in de hoofdrol. Pfoe. Oke, en om dan maar helemaal clean te komen. Je hebt dat clipje, Crazy, waarin ze van dat krulachtige haar heeft.
Een meisje wat bij mij uit de buurt komt, en ik geloof 1 jaar jonger was dan ik, was behoorlijk opgedroogd zeg maar, en die werkte bij een lokale friettent, en dat was me een lekker wijf gek. Op een gegeven moment had ze haar haar ook zo en toen leek ze daadwerkelijk wat op Britney. Echt, tis geen gelul, ze leek er echt op. Jongens hoeveel frikandellen dat ik daar wel niet ben gaan halen in die tijd, alleen maar om haar even te zien![]()
Waren meer die het vroeger maar een zeiknummer vonden. De stoere boys konden dat niet hard genoeg zeggen, waarna ze weer Linkin Park draaide.. Zelf vond ik Lucky juist heel mooi omdat 't echt iets gevoeligs had, dat gevoelige + de sexy outfits van Britneyquote:Op woensdag 18 april 2012 14:58 schreef speknek het volgende:
[..]
Eigenlijk vond ik dat nogal een zeiknummer dat ik vooral tolereerde omdat ze er (op 3:38 bijv.) zo lekker uitzag (doch niet zo lekker als crazy daarvoor). Achteraf natuurlijk heel cru dat het geen aanstellerig gekweel was, maar echt haar leven op dat moment beschreef.
Gast, wat doe je, t'is gvd net dat mokkel uit die frienttentquote:Op woensdag 18 april 2012 15:07 schreef speknek het volgende:
Overigens moet ik ook nog een lans breken (en indertijd was ie zo hard dat ik er serieus voor op moest passen) voor twee andere verrijkingen die Britney Spears heeft aangebracht in de contemporaine cultuur, namelijk door het populariseren van
[ afbeelding ]
de boobtube
gewalgd ja, maar wees eerlijk, juist daarvoor ook als een blok gevallen, zoals zovelen...quote:Op woensdag 18 april 2012 14:11 schreef Fascination het volgende:
Ik heb altijd gewalgd van dat maagdelijke imago dat haar toen werd opgelegd.
Goed geschreven OP btw.
dat vond ik bij Destiny's child al enorm..quote:Op woensdag 18 april 2012 15:22 schreef speknek het volgende:
Je zou in zekere zin Beyonce er nog onder kunnen scharen, ook uberbraaf die steeds iets minder christelijk werd en meer liet zien, maar de liedjes waren er minder naar, en die heeft altijd teveel een aura van seks gehad.
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 18 april 2012 15:22 schreef speknek het volgende:
Je zou in zekere zin Beyonce er nog onder kunnen scharen, ook uberbraaf die steeds iets minder christelijk werd en meer liet zien, maar de liedjes waren er minder naar, en die heeft altijd teveel een aura van seks gehad.
Volgens mij is dat een echt mannending; het adoreren van een maagdelijke vrouw. Het idee van de eerste zijn voor een vrouw.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:14 schreef RM-rf het volgende:
[..]
gewalgd ja, maar wees eerlijk, juist daarvoor ook als een blok gevallen, zoals zovelen...
het was nu juist een belangrijk aantrekkingspunt dat mevrouw Spears die maagdelijke 'schoolmeisjes' -uitstraling had,
niet was zoals shockerende of uiterst sexuele artiesten (zoals bv Rhinanna nu), geen punkert maar een heel braaf meisje met reebruine ogen die niet bewust haar sexualiteit leek uit te nutten, alhoewel je natuurlijk wist dat het alemaal een leugen was (zoals de entertainment business nu eenmaal op leugens gebouwd is).
Spears was gewoon een leugen die je te leuk was om niet erin te willen geloven.
Maar ondertussen ook zulke teksten uitkramen: "Can you pay my bills? Can you pay my telephone bills? Can you pay my automobills? Then maybe we can chill. I don't think you do, so you and me are through." Een man alleen als potentiële geliefde zien wanneer hij in staat is jouw rekeningen te betalen.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:31 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
ordinaire (licht kleurige) negerinnen groepje met feministische muziek, altijd maar dat gebedel om hun soldier, ze willen de baas zijn in de relatie etc etc.... Absoluut niks
Dat wel, maar het is niet alleen dat. Britney Spears was natuurlijk een product, maar het product was een heel normaal meisje. Een onschuldig meisje uit een klein dorpje die popliedjes zingt over haar liefdesverdriet en haar volwassen worden. Op die manier kwam ze denk ik bereikbaar over voor jongens. Het concept van girl next door is volgens mij niet veel later bedacht. Inmiddels, na Lady Gaga en consorten is meer het idee dat je er gelijk moet staan met een eigen, unieke stijl, terwijl de stijl van BS juist alledaags American Pie girl was. Dat bedoel ik ook met de onschuld die er was met Britney Spears. Ik denk ook dat dat 'mis' is aan Pixe Lott. Als je foto's en filmpjes van ziet, die is er echt al met haar identiteit. Helemaal niet relateerbaar voor tieners eigenlijk.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een echt mannending; het adoreren van een maagdelijke vrouw. Het idee van de eerste zijn voor een vrouw.
Vreselijk groepje heb ik dat altijd gevonden. Sowieso Beyoncequote:Op woensdag 18 april 2012 15:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar ondertussen ook zulke teksten uitkramen: "Can you pay my bills? Can you pay my telephone bills? Can you pay my automobills? Then maybe we can chill. I don't think you do, so you and me are through." Een man alleen als potentiële geliefde zien wanneer hij in staat is jouw rekeningen te betalen.Waarom betaal je ze niet gewoon zelf?
Oja Alizee. Dat werd toen de Franse Britney genoemd.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:57 schreef UIO_AMS het volgende:
Heel goed topic. Niet geheel herkenbaar. Dat onschuldige gedoe werkt niet voor mij. Met als enige uitzondering de eerste clip van Alizee - Moi Lolita:
Al was die meteen daarna nergens meer onschuldig met haar geweldige dansje.
Dan toch liever van die dametjes waar de sex vanaf druipt. Ik noem een Kate Ryan:
Ik vond Britney en Christina minstens net zo ordinair. Britney Spears in slave for you, een van haar eerste singels, hartstikke ordinair.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:31 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
ordinaire (licht kleurige) negerinnen groepje met feministische muziek, altijd maar dat gebedel om hun soldier, ze willen de baas zijn in de relatie etc etc.... Absoluut niks
Geweldige groep was datquote:Op woensdag 18 april 2012 16:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vreselijk groepje heb ik dat altijd gevonden. Sowieso Beyonce
Nouja eerste singles, kwam van haar derde album.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:19 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik vond Britney en Christina minstens net zo ordinair. Britney Spears in slave for you, een van haar eerste singels, hartstikke ordinair.
Haha ja, wat een schatjes waren dat. Elize begon ook superschattig met "Shake". Christina Milian was ook echt een moppie met AM to PM.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:32 schreef Kadafi het volgende:
Wat te denken van onze eigen EliZe. Harstikke bescheiden![]()
Of deze:
Who needs "Baby one more time?"
bij im a slave for u" was ik allang over Britney heen, ik geloof al iets ervoor!quote:Op woensdag 18 april 2012 19:19 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik vond Britney en Christina minstens net zo ordinair. Britney Spears in slave for you, een van haar eerste singels, hartstikke ordinair.
Precies, mooie aanvullingen op de OP. Wat nou OP niet gelezen. Misschien was "Shake" van Elize een beter voorbeeld geweest, daar was ze nog cute.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:37 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Haha ja, wat een schatjes waren dat. Elize begon ook superschattig met "Shake". Christina Milian was ook echt een moppie met AM to PM.
slave 4 u was de 7e of 8e single hoorquote:Op woensdag 18 april 2012 19:19 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ok, ik geef het toe. Ze was schattigquote:Op woensdag 18 april 2012 19:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
slave 4 u was de 7e of 8e single hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |