abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110482959
Mooi topic en goed geschreven OP.

herkenbaar ook, britney Spears was idd een fenomeen toen ze opkwam, hoe doorzichtig, oppervlakkig en commercieel ook, het werkte gewoon prima..
eigenlijk hetzelfde als de Spice Girls voorheen, daarvan was het ook doorzichtig dat het vooral sex-iconen waren met 'voor-elk-wat-wils', maar ook die hadden een fikse uitstraling
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_110483172
TS is jaloers, Britney is kkrijk, 15 miljoen voor X Factor, hoog bankreking H.
  Moderator woensdag 18 april 2012 @ 14:07:48 #28
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_110483273
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 13:50 schreef speknek het volgende:

[..]

Vormloze hobbezak zal ik het niet noemen. Ze is nog steeds best goed geefbaar. Maar ze is enkel te geven terwijl je met pijn in je hart en tranende ogen terugdenkt aan wat is geweest en had kunnen zijn.
Respect voor je schrijfstijl. Het is volledig herkenbaar en jij en ik waren blijkbaar niet zo heel verschillend. Want ik riep hard van 'tssss, flikker toch op met die kutmuziek man' maar ondertussen wel inderdaad dat cdtje kopieren.

Nu begon ik in 1997 met cd's branden samen met een vriend van me, dus het was belangrijk dat we zoveel mogelijk albums etc konden leveren, dus ik kon het wel 'verkopen' dat ik die cd had, maar ik _wilde_ die cd gewoon. Voor mezelf. Nergens anders voor. :P
Breitling - Instruments for Professionals
pi_110483456
Ik heb altijd gewalgd van dat maagdelijke imago dat haar toen werd opgelegd.

Goed geschreven OP btw.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  woensdag 18 april 2012 @ 14:12:01 #30
319877 BzP
Devildriver_
pi_110483480
Die Gaga hoer is nu het tieneridool

en Rihanna
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
  woensdag 18 april 2012 @ 14:12:55 #31
8369 speknek
Another day another slay
pi_110483531
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 14:07 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Respect voor je schrijfstijl. Het is volledig herkenbaar en jij en ik waren blijkbaar niet zo heel verschillend. Want ik riep hard van 'tssss, flikker toch op met die kutmuziek man' maar ondertussen wel inderdaad dat cdtje kopieren.

Nu begon ik in 1997 met cd's branden samen met een vriend van me, dus het was belangrijk dat we zoveel mogelijk albums etc konden leveren, dus ik kon het wel 'verkopen' dat ik die cd had, maar ik _wilde_ die cd gewoon. Voor mezelf. Nergens anders voor. :P
Ja ik vang het natuurlijk in bazig klb sausje over geile jailbait, maar stiekem mis ik het verdrinken in lieflijke poppy ballads, en is de OP op een metaforische manier een autobiografisch stuk over de eigen verloren onschuld. Het zou al schelen als Britney dezelfde liedjes als voorheen zou zingen, ookal is het voor niemand die die tijd niet heeft meegemaakt ook maar in de verste verte geloofwaardig.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Moderator woensdag 18 april 2012 @ 14:19:51 #32
16180 crew  CoolGuy
pi_110483882
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 14:12 schreef speknek het volgende:

[..]

Ja ik vang het natuurlijk in bazig klb sausje over geile jailbait, maar stiekem mis ik het verdrinken in lieflijke poppy ballads, en is de OP op een metaforische manier een autobiografisch stuk over de eigen verloren onschuld. Het zou al schelen als Britney dezelfde liedjes als voorheen zou zingen, ookal is het voor niemand die die tijd niet heeft meegemaakt ook maar in de verste verte geloofwaardig.
Inderdaad. Verdomme, ik heb hier net alles afgezocht naar die cd. Ik had 'm nl een paar maanden geleden nog, die kopie, incl kleurenkopieen van het hoesje, dus ik had gewoon nog de volledige 'originele kopie' incl de cd-r van toen, dus in 1999 of wanneer kwam die cd uit hier liggen. Maar ik heb maanden geleden opruiming gehouden, en alle rommel gedumpt.

Ik had er anders een foto van willen maken en hier willen plaatsen, maar ik heb 'm niet meer. Overigens, wat je beschrijft over Britney Spears had ik eigenlijk ook wel een beetje met Close II You, en dan vooral Nadja (die leadzangeres zeg maar).
pi_110484022
Mooi topic, heb meerdere malen moeten stoppen met lezen om een traantje weg te pinken.
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_110484032
Ik vind het jammer dat zoveel vrouwelijke artiesten zo enorm als seksobjecten worden neergezet. Extreem goedkope outfits, overdreven gehijg in elk liedje. Dat is niet sexy, maar genant. Waar is de subtiliteit?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  woensdag 18 april 2012 @ 14:27:30 #35
8369 speknek
Another day another slay
pi_110484294
Ja maar Nadja was gewoon lekker (je hebt smaak), niet echt op de Britney Spears manier en precies om wat Fascination zegt: omdat bij Close II You, als meisjesgroepje, vanaf het begin al duidelijk was dat het gemaakte sekssymbolen waren. In elke clip waren ze overdreven sensueel. Bij Britney Spears werd (zeker in het begin) heel erg gedaan alsof dat niet zo was.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_110484500
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 14:22 schreef Fascination het volgende:
Ik vind het jammer dat zoveel vrouwelijke artiesten zo enorm als seksobjecten worden neergezet. Extreem goedkope outfits, overdreven gehijg in elk liedje. Dat is niet sexy, maar genant. Waar is de subtiliteit?
Sex sells.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  Moderator woensdag 18 april 2012 @ 14:31:58 #37
16180 crew  CoolGuy
pi_110484526
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 14:27 schreef speknek het volgende:
Ja maar Nadja was gewoon lekker (je hebt smaak), niet echt op de Britney Spears manier en precies om wat Fascination zegt: omdat bij Close II You, als meisjesgroepje, vanaf het begin al duidelijk was dat het gemaakte sekssymbolen waren. In elke clip waren ze overdreven sensueel. Bij Britney Spears werd (zeker in het begin) heel erg gedaan alsof dat niet zo was.
(natuurlijk heb ik smaak ;) ). Ja, er werd heel erg gedaan alsof dat niet zo was, maar jij geloofde dat toen wel? Ik geloofde dat namelijk toen ook al niet. Dus Britney Spears werd neergezet als lief en heilig en weet ik veel, maar dat kon ze niet volhouden, dat bleek later wel.

Wel lachen, dit topic. Ik probeer te bedenken wat ik toen nog meer tof vond, maar dat kan ik me niet echt herinneren. Je had toen ergens ook nog Holly Valance, die een clipje had waar ze ogenschijnlijk helemaal naakt was, ja en CA natuurlijk, maar die laatste spreekt voor zich.
  woensdag 18 april 2012 @ 14:37:03 #38
8369 speknek
Another day another slay
pi_110484764
Ik geloof wel dat, zeker in die tijd, voor iemand uit hillbilly louisiana "the pledge" heel normaal en belangrijk was. Ik geloof niet echt dat ze maagd is gebleven, en zeker niet met Timberlake, maar het kan wel ook een reden zijn geweest voor waarom het spectaculair misging later inderdaad. Maar meer nog ging het me erom dat ze een onzeker meisje wordt vrouw speelde, in plaats van sexy vixen zoals bijvoorbeeld die van Close 2 You. Toen ze dat wel werd, toen was het ineens whohoho. Maar maar heel even. En nu lijkt het niet meer te kunnen. Nu moet iedereen gelijk seksbom zijn, en staan de foto's online voordat je de persoon kent (zoals bij Miley).
pi_110484833
Wat een mooi topic zeg, te goed eigenlijk voor KLB. Ben ook echt verliefd geweest op Britney Spears, en het was niet door haar stem. Toen ik het nummer sometimes hoorde voordat ik haar had gezien, toen vond ik het nummer maar irritant. En ja dan zie je ineens de videoclip en dan is het wel even, omg NICE :D....

Maarja er is maar één nummer waarin ik echt bij kon wegdromen, die mij echt gelukkig maakte. Ook meerdere keren aangevraagd op The Box. Want wat een nummer, ik heb het natuurlijk over:

Nummer ken ik nog steeds uit mijn hoofd, zelfs naar Britneys Oops I did it again concert gegaan, interesseerde mij niet dat ze playbackte. Vond 't prachtig daar, elk liedje meegezongen :)
pi_110484890
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 14:37 schreef speknek het volgende:
Ik geloof wel dat, zeker in die tijd, voor iemand uit hillbilly louisiana "the pledge" heel normaal en belangrijk was. Ik geloof niet echt dat ze maagd is gebleven, en zeker niet met Timberlake, maar het kan wel ook een reden zijn geweest voor waarom het spectaculair misging later inderdaad. Maar meer nog ging het me erom dat ze een onzeker meisje wordt vrouw speelde, in plaats van sexy vixen zoals bijvoorbeeld die van Close 2 You. Toen ze dat wel werd, toen was het ineens whohoho. Maar maar heel even. En nu lijkt het niet meer te kunnen.
Volgens mij heeft haar moeder toen naar buiten gebracht dat ze al geen maagd meer was toen ze aan de carriere begon.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  Moderator woensdag 18 april 2012 @ 14:39:03 #41
16180 crew  CoolGuy
pi_110484896
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 14:37 schreef speknek het volgende:
Ik geloof wel dat, zeker in die tijd, voor iemand uit hillbilly louisiana "the pledge" heel normaal en belangrijk was. Ik geloof niet echt dat ze maagd is gebleven, en zeker niet met Timberlake, maar het kan wel ook een reden zijn geweest voor waarom het spectaculair misging later inderdaad. Maar meer nog ging het me erom dat ze een onzeker meisje wordt vrouw speelde, in plaats van sexy vixen zoals bijvoorbeeld die van Close 2 You. Toen ze dat wel werd, toen was het ineens whohoho. Maar maar heel even. En nu lijkt het niet meer te kunnen.
Nee, nu kan dat niet meer. Maar dat ligt er niet aan dat het niet meer geprobeerd wordt, maar meer omdat jij natuurlijk ook je onschuld en je naïviteit kwijt bent. Dus een dergelijke formule werkt niet meer, omdat je dat geloof er in niet meer hebt.
pi_110484966
Daarbij mis ik dit liedje in dit topic.

Toen ben ik fan van Britney geworden. _O_ :')
  woensdag 18 april 2012 @ 14:41:44 #43
8369 speknek
Another day another slay
pi_110485019
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 14:38 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Volgens mij heeft haar moeder toen naar buiten gebracht dat ze al geen maagd meer was toen ze aan de carriere begon.
Haar zusje was natuurlijk al zwanger voordat haar carriere goed en wel begonnen was.
pi_110485082
Ik heb laatst Crossroads nog zitten kijken. Destijds vond ik het helemaal geweldig alleen omdat Britney erin zat. Nu zat ik tenenkrommend te kijken naar de acteerprestaties. Van de hele cast eigenlijk wel.
pi_110485143
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 14:41 schreef speknek het volgende:

[..]

Haar zusje was natuurlijk al zwanger voordat haar carriere goed en wel begonnen was.
Haar zusje ja. Ik weet nog dat ik zo'n gast op MSN had ( :') ) die helemaal fan van dat zusje was. :')
pi_110485297
Ik weet ook nog dat ik altijd al die clips ging downloaden als ze net uitkwamen. Met 56k modem.

Ja mensen, toen hadden we nog geen YouTube.

Hoe dan ook, Britney is wel een beetje mijn jeugdheldin. _O_
pi_110485320
quote:
9s.gif Op woensdag 18 april 2012 14:47 schreef BobbyB het volgende:
Ik weet ook nog dat ik altijd al die clips ging downloaden als ze net uitkwamen. Met 56k modem.

Ja mensen, toen hadden we nog geen YouTube.

Hoe dan ook, Britney is wel een beetje mijn jeugdheldin. _O_
hehe, dat is waar ook :')
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
pi_110485335
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 14:40 schreef BobbyB het volgende:

Vind ik nog steeds één van haar mooiste nummers
  woensdag 18 april 2012 @ 14:48:47 #49
8369 speknek
Another day another slay
pi_110485355
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 14:40 schreef BobbyB het volgende:

Ik was nooit fan van het kortere haar, maar ze was hier denk ik wel op 'r knapst.

quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 14:39 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nee, nu kan dat niet meer. Maar dat ligt er niet aan dat het niet meer geprobeerd wordt, maar meer omdat jij natuurlijk ook je onschuld en je naïviteit kwijt bent. Dus een dergelijke formule werkt niet meer, omdat je dat geloof er in niet meer hebt.
Ja dat denk ik ook, maar wellicht op Selena Gomez na, is er sinds die tijd niet meer zo iemand opgestaan. Het lijkt een kortstondig cultureel fenomeen geweest te zijn. De 'teen heartthrob' jongens zijn er nog wel, Justin Bieber natuurlijk. Maar zo'n vrouwelijk fenomeen als Britney, waar mannen bakvissen van werden, niet.
  woensdag 18 april 2012 @ 14:49:48 #50
139330 TNA
For the stars that shine
pi_110485416
Goed geschreven en zeer herkenbare OP. Well done, TS 8-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')