Maar ondertussen ook zulke teksten uitkramen: "Can you pay my bills? Can you pay my telephone bills? Can you pay my automobills? Then maybe we can chill. I don't think you do, so you and me are through." Een man alleen als potentiële geliefde zien wanneer hij in staat is jouw rekeningen te betalen.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:31 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
ordinaire (licht kleurige) negerinnen groepje met feministische muziek, altijd maar dat gebedel om hun soldier, ze willen de baas zijn in de relatie etc etc.... Absoluut niks
Dat wel, maar het is niet alleen dat. Britney Spears was natuurlijk een product, maar het product was een heel normaal meisje. Een onschuldig meisje uit een klein dorpje die popliedjes zingt over haar liefdesverdriet en haar volwassen worden. Op die manier kwam ze denk ik bereikbaar over voor jongens. Het concept van girl next door is volgens mij niet veel later bedacht. Inmiddels, na Lady Gaga en consorten is meer het idee dat je er gelijk moet staan met een eigen, unieke stijl, terwijl de stijl van BS juist alledaags American Pie girl was. Dat bedoel ik ook met de onschuld die er was met Britney Spears. Ik denk ook dat dat 'mis' is aan Pixe Lott. Als je foto's en filmpjes van ziet, die is er echt al met haar identiteit. Helemaal niet relateerbaar voor tieners eigenlijk.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een echt mannending; het adoreren van een maagdelijke vrouw. Het idee van de eerste zijn voor een vrouw.
Vreselijk groepje heb ik dat altijd gevonden. Sowieso Beyoncequote:Op woensdag 18 april 2012 15:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar ondertussen ook zulke teksten uitkramen: "Can you pay my bills? Can you pay my telephone bills? Can you pay my automobills? Then maybe we can chill. I don't think you do, so you and me are through." Een man alleen als potentiële geliefde zien wanneer hij in staat is jouw rekeningen te betalen.Waarom betaal je ze niet gewoon zelf?
Oja Alizee. Dat werd toen de Franse Britney genoemd.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:57 schreef UIO_AMS het volgende:
Heel goed topic. Niet geheel herkenbaar. Dat onschuldige gedoe werkt niet voor mij. Met als enige uitzondering de eerste clip van Alizee - Moi Lolita:
Al was die meteen daarna nergens meer onschuldig met haar geweldige dansje.
Dan toch liever van die dametjes waar de sex vanaf druipt. Ik noem een Kate Ryan:
Ik vond Britney en Christina minstens net zo ordinair. Britney Spears in slave for you, een van haar eerste singels, hartstikke ordinair.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:31 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
ordinaire (licht kleurige) negerinnen groepje met feministische muziek, altijd maar dat gebedel om hun soldier, ze willen de baas zijn in de relatie etc etc.... Absoluut niks
Geweldige groep was datquote:Op woensdag 18 april 2012 16:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vreselijk groepje heb ik dat altijd gevonden. Sowieso Beyonce
Nouja eerste singles, kwam van haar derde album.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:19 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik vond Britney en Christina minstens net zo ordinair. Britney Spears in slave for you, een van haar eerste singels, hartstikke ordinair.
Haha ja, wat een schatjes waren dat. Elize begon ook superschattig met "Shake". Christina Milian was ook echt een moppie met AM to PM.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:32 schreef Kadafi het volgende:
Wat te denken van onze eigen EliZe. Harstikke bescheiden![]()
Of deze:
Who needs "Baby one more time?"
bij im a slave for u" was ik allang over Britney heen, ik geloof al iets ervoor!quote:Op woensdag 18 april 2012 19:19 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik vond Britney en Christina minstens net zo ordinair. Britney Spears in slave for you, een van haar eerste singels, hartstikke ordinair.
Precies, mooie aanvullingen op de OP. Wat nou OP niet gelezen. Misschien was "Shake" van Elize een beter voorbeeld geweest, daar was ze nog cute.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:37 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Haha ja, wat een schatjes waren dat. Elize begon ook superschattig met "Shake". Christina Milian was ook echt een moppie met AM to PM.
slave 4 u was de 7e of 8e single hoorquote:Op woensdag 18 april 2012 19:19 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ok, ik geef het toe. Ze was schattigquote:Op woensdag 18 april 2012 19:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
slave 4 u was de 7e of 8e single hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |