abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110485461
Btw niemand kan gewoon aan de oude Britney tippen, echt niemand. Hoorde wel eens op de radio iets van "Rihanna is de nieuwe Britney" . Tyft op denk ik dan, wat een slap gelul. Rihanna ziet er in haar eerste clip op het strand al meteen uit als een goedkope hoer.. Andere artiesten kan ik gewoon niet bedenken...

Vroegah toen noemde ik Britney en J-Lo nog wel eens in één zin maarja die vlieger gaat ook niet meer echt op. ... De eerste clip van Jessica Simpson was ook wel nice, daarna werd ze muaa
pi_110485475
En altijd die haat tussen Britney en Christina fans, dat was ook mooi. :D
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_110485541
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 14:50 schreef BobbyB het volgende:
En altijd die haat tussen Britney en Christina fans, dat was ook mooi. :D
Als ik ze cijfers moest geven vroeger,

Christina een: 7
Britney een 10!

Christina was echt zo wannaB, vaag wijf gewoon met haar genie in a bottle.. Beetje de alto chick ofzo
pi_110485571
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 14:51 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

Britney een 10!

Christina was echt zo wannaB, vaag wijf gewoon met haar genie in a bottle.. Beetje de alto chick ofzo
Maar ze had wel een veel betere stem dan britney al vond ik dat britney beter muziek maakte.
pi_110485574
quote:
7s.gif Op woensdag 18 april 2012 14:50 schreef LethalNinja het volgende:
Btw niemand kan gewoon aan de oude Britney tippen, echt niemand. Hoorde wel eens op de radio iets van "Rihanna is de nieuwe Britney" . Tyft op denk ik dan, wat een slap gelul. Rihanna ziet er in haar eerste clip op het strand al meteen uit als een goedkope hoer.. Andere artiesten kan ik gewoon niet bedenken...

Vroegah toen noemde ik Britney en J-Lo nog wel eens in één zin maarja die vlieger gaat ook niet meer echt op. ... De eerste clip van Jessica Simpson was ook wel nice, daarna werd ze muaa
Sowieso heb ik een hekel aan uitspraken als "De nieuwe ...".
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_110485685
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 14:52 schreef DE_krumpel het volgende:

[..]

Maar ze had wel een veel betere stem dan britney al vond ik dat britney beter muziek maakte.
Tja smaken verschillen denk ik, ik vond de stem van Christina te hoog en te aggressief, haar houding te flamboyant. Ze liet ook te duidelijk merken dat ze battelde met Britney...
pi_110485693
Ik zou Britney nog steeds tantoe hard in elk gaatje nemen hoor.
pi_110485711
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 14:51 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

Britney een 10!

Ik heb Christina ook nooit wat aan gevonden. Maar ze had inderdaad wel een betere stem.
pi_110485712
En daar schaam ik me niet voor.
  Moderator woensdag 18 april 2012 @ 14:56:59 #60
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_110485776
quote:
17s.gif Op woensdag 18 april 2012 14:38 schreef LethalNinja het volgende:
Wat een mooi topic zeg, te goed eigenlijk voor KLB. Ben ook echt verliefd geweest op Britney Spears, en het was niet door haar stem. Toen ik het nummer sometimes hoorde voordat ik haar had gezien, toen vond ik het nummer maar irritant. En ja dan zie je ineens de videoclip en dan is het wel even, omg NICE :D....

Maarja er is maar één nummer waarin ik echt bij kon wegdromen, die mij echt gelukkig maakte. Ook meerdere keren aangevraagd op The Box. Want wat een nummer, ik heb het natuurlijk over:

Nummer ken ik nog steeds uit mijn hoofd, zelfs naar Britneys Oops I did it again concert gegaan, interesseerde mij niet dat ze playbackte. Vond 't prachtig daar, elk liedje meegezongen :)
:D ! Ik ken die nummers ook nog allemaal uit mn hoofd, maar er was 1 nummer in het bijzonder, te weten Born To Make You Happy, oftewel:

Ik zag in mn dagdromen altijd voor me dat zij zo voor me zat (maar dan wel met lang haar want in deze clip had ze t al een stuk korter), en dan het stukje zong beginnend op 2:25:

I'll do anything,
I'd give you my world,
I'd wait forever, to be your girl.
Just call out my name
and I will be there
Just to show you how much I care.

Oh man oh man oh man, hele filmpjes zag ik in mn hoofd met haar en ik in de hoofdrol. Pfoe. Oke, en om dan maar helemaal clean te komen. Je hebt dat clipje, Crazy, waarin ze van dat krulachtige haar heeft.

Een meisje wat bij mij uit de buurt komt, en ik geloof 1 jaar jonger was dan ik, was behoorlijk opgedroogd zeg maar, en die werkte bij een lokale friettent, en dat was me een lekker wijf gek. Op een gegeven moment had ze haar haar ook zo en toen leek ze daadwerkelijk wat op Britney. Echt, tis geen gelul, ze leek er echt op. Jongens hoeveel frikandellen dat ik daar wel niet ben gaan halen in die tijd, alleen maar om haar even te zien :') :')
Breitling - Instruments for Professionals
pi_110485805
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 14:55 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

Tja smaken verschillen denk ik, ik vond de stem van Christina te hoog en te aggressief, haar houding te flamboyant. Ze liet ook te duidelijk merken dat ze battelde met Britney...
Ik heb het over live zingen, britney kan voor wat ik heb gehoord echt niet zingen.
dat christina zo hoog en aggresief zingt is een keuze.
  woensdag 18 april 2012 @ 14:58:45 #62
8369 speknek
Another day another slay
pi_110485889
quote:
17s.gif Op woensdag 18 april 2012 14:38 schreef LethalNinja het volgende:
Maarja er is maar één nummer waarin ik echt bij kon wegdromen, die mij echt gelukkig maakte. Ook meerdere keren aangevraagd op The Box. Want wat een nummer, ik heb het natuurlijk over:
[lucky]

Eigenlijk vond ik dat nogal een zeiknummer dat ik vooral tolereerde omdat ze er (op 3:38 bijv.) zo lekker uitzag (doch niet zo lekker als crazy daarvoor). Achteraf natuurlijk heel cru dat het geen aanstellerig gekweel was, maar echt haar leven op dat moment beschreef.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_110485954
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 14:56 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

:D ! Ik ken die nummers ook nog allemaal uit mn hoofd, maar er was 1 nummer in het bijzonder, te weten Born To Make You Happy, oftewel:

Ik zag in mn dagdromen altijd voor me dat zij zo voor me zat (maar dan wel met lang haar want in deze clip had ze t al een stuk korter), en dan het stukje zong beginnend op 2:25:

I'll do anything,
I'd give you my world,
I'd wait forever, to be your girl.
Just call out my name
and I will be there
Just to show you how much I care.

Oh man oh man oh man, hele filmpjes zag ik in mn hoofd met haar en ik in de hoofdrol. Pfoe. Oke, en om dan maar helemaal clean te komen. Je hebt dat clipje, Crazy, waarin ze van dat krulachtige haar heeft.

Een meisje wat bij mij uit de buurt komt, en ik geloof 1 jaar jonger was dan ik, was behoorlijk opgedroogd zeg maar, en die werkte bij een lokale friettent, en dat was me een lekker wijf gek. Op een gegeven moment had ze haar haar ook zo en toen leek ze daadwerkelijk wat op Britney. Echt, tis geen gelul, ze leek er echt op. Jongens hoeveel frikandellen dat ik daar wel niet ben gaan halen in die tijd, alleen maar om haar even te zien :') :')
OMG vieze gay was je vroegah!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-04-2012 14:59:56 ]
  woensdag 18 april 2012 @ 15:00:22 #64
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_110485987

:9~ :9
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  woensdag 18 april 2012 @ 15:01:48 #65
8369 speknek
Another day another slay
pi_110486064
nope.gif.
Britney 1998-2001 it is, daarna niet meer.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Moderator woensdag 18 april 2012 @ 15:02:38 #66
16180 crew  CoolGuy
pi_110486117
quote:
10s.gif Op woensdag 18 april 2012 14:59 schreef Scorpie het volgende:

[..]

OMG vieze gay was je vroegah!
Nog steeds. Vraag maar aan je vader.
pi_110486130
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 14:58 schreef speknek het volgende:

[..]

Eigenlijk vond ik dat nogal een zeiknummer dat ik vooral tolereerde omdat ze er (op 3:38 bijv.) zo lekker uitzag (doch niet zo lekker als crazy daarvoor). Achteraf natuurlijk heel cru dat het geen aanstellerig gekweel was, maar echt haar leven op dat moment beschreef.
Waren meer die het vroeger maar een zeiknummer vonden. De stoere boys konden dat niet hard genoeg zeggen, waarna ze weer Linkin Park draaide.. Zelf vond ik Lucky juist heel mooi omdat 't echt iets gevoeligs had, dat gevoelige + de sexy outfits van Britney _O_...

Echt een prinsesje :) en niet zo'n arrogante snol (in de video clips/ interviews)
  woensdag 18 april 2012 @ 15:07:40 #68
8369 speknek
Another day another slay
pi_110486383
Overigens moet ik ook nog een lans breken (en indertijd was ie zo hard dat ik er serieus voor op moest passen) voor twee andere verrijkingen die Britney Spears heeft aangebracht in de contemporaine cultuur, namelijk door het populariseren van

de boobtube

en

de veel te lage spijkerbroek
  Moderator woensdag 18 april 2012 @ 15:08:59 #69
16180 crew  CoolGuy
pi_110486448
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 15:07 schreef speknek het volgende:
Overigens moet ik ook nog een lans breken (en indertijd was ie zo hard dat ik er serieus voor op moest passen) voor twee andere verrijkingen die Britney Spears heeft aangebracht in de contemporaine cultuur, namelijk door het populariseren van

[ afbeelding ]

de boobtube

Gast, wat doe je, t'is gvd net dat mokkel uit die frienttent :')
pi_110486712
quote:
14s.gif Op woensdag 18 april 2012 14:11 schreef Fascination het volgende:
Ik heb altijd gewalgd van dat maagdelijke imago dat haar toen werd opgelegd.

Goed geschreven OP btw.
gewalgd ja, maar wees eerlijk, juist daarvoor ook als een blok gevallen, zoals zovelen...

het was nu juist een belangrijk aantrekkingspunt dat mevrouw Spears die maagdelijke 'schoolmeisjes' -uitstraling had,
niet was zoals shockerende of uiterst sexuele artiesten (zoals bv Rhinanna nu), geen punkert maar een heel braaf meisje met reebruine ogen die niet bewust haar sexualiteit leek uit te nutten, alhoewel je natuurlijk wist dat het alemaal een leugen was (zoals de entertainment business nu eenmaal op leugens gebouwd is).

Spears was gewoon een leugen die je te leuk was om niet erin te willen geloven.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  woensdag 18 april 2012 @ 15:22:58 #71
8369 speknek
Another day another slay
pi_110487119
Je zou in zekere zin Beyonce er nog onder kunnen scharen, ook uberbraaf die steeds iets minder christelijk werd en meer liet zien, maar de liedjes waren er minder naar, en die heeft altijd teveel een aura van seks gehad.
  woensdag 18 april 2012 @ 15:26:13 #72
8369 speknek
Another day another slay
pi_110487277
Deze komt voor mijn verhaal uit de verkeerde tijd, maar het kan nog net :P.

pi_110487465
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 15:22 schreef speknek het volgende:
Je zou in zekere zin Beyonce er nog onder kunnen scharen, ook uberbraaf die steeds iets minder christelijk werd en meer liet zien, maar de liedjes waren er minder naar, en die heeft altijd teveel een aura van seks gehad.
dat vond ik bij Destiny's child al enorm..

hun allereerst single 'No No, No' gaat er al over dat meisje eigenlijk vaak nee zeggen, terwijl ze 'ja' bedoelen, veel duidelijker kan het niet worden.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_110487594
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 15:22 schreef speknek het volgende:
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

ordinaire (licht kleurige) negerinnen groepje met feministische muziek, altijd maar dat gebedel om hun soldier, ze willen de baas zijn in de relatie etc etc.... Absoluut niks
pi_110487842
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 15:14 schreef RM-rf het volgende:

[..]

gewalgd ja, maar wees eerlijk, juist daarvoor ook als een blok gevallen, zoals zovelen...

het was nu juist een belangrijk aantrekkingspunt dat mevrouw Spears die maagdelijke 'schoolmeisjes' -uitstraling had,
niet was zoals shockerende of uiterst sexuele artiesten (zoals bv Rhinanna nu), geen punkert maar een heel braaf meisje met reebruine ogen die niet bewust haar sexualiteit leek uit te nutten, alhoewel je natuurlijk wist dat het alemaal een leugen was (zoals de entertainment business nu eenmaal op leugens gebouwd is).

Spears was gewoon een leugen die je te leuk was om niet erin te willen geloven.
Volgens mij is dat een echt mannending; het adoreren van een maagdelijke vrouw. Het idee van de eerste zijn voor een vrouw.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')