Als ik ze cijfers moest geven vroeger,quote:Op woensdag 18 april 2012 14:50 schreef BobbyB het volgende:
En altijd die haat tussen Britney en Christina fans, dat was ook mooi.
Maar ze had wel een veel betere stem dan britney al vond ik dat britney beter muziek maakte.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:51 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Als ik ze cijfers moest geven vroeger,
Christina een: 7
Britney een 10!
Christina was echt zo wannaB, vaag wijf gewoon met haar genie in a bottle.. Beetje de alto chick ofzo
Sowieso heb ik een hekel aan uitspraken als "De nieuwe ...".quote:Op woensdag 18 april 2012 14:50 schreef LethalNinja het volgende:
Btw niemand kan gewoon aan de oude Britney tippen, echt niemand. Hoorde wel eens op de radio iets van "Rihanna is de nieuwe Britney" . Tyft op denk ik dan, wat een slap gelul. Rihanna ziet er in haar eerste clip op het strand al meteen uit als een goedkope hoer.. Andere artiesten kan ik gewoon niet bedenken...
Vroegah toen noemde ik Britney en J-Lo nog wel eens in één zin maarja die vlieger gaat ook niet meer echt op. ... De eerste clip van Jessica Simpson was ook wel nice, daarna werd ze muaa
Tja smaken verschillen denk ik, ik vond de stem van Christina te hoog en te aggressief, haar houding te flamboyant. Ze liet ook te duidelijk merken dat ze battelde met Britney...quote:Op woensdag 18 april 2012 14:52 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
Maar ze had wel een veel betere stem dan britney al vond ik dat britney beter muziek maakte.
Ik heb Christina ook nooit wat aan gevonden. Maar ze had inderdaad wel een betere stem.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:51 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Als ik ze cijfers moest geven vroeger,
Christina een: 7
Britney een 10!
Christina was echt zo wannaB, vaag wijf gewoon met haar genie in a bottle.. Beetje de alto chick ofzo
quote:Op woensdag 18 april 2012 14:38 schreef LethalNinja het volgende:
Wat een mooi topic zeg, te goed eigenlijk voor KLB. Ben ook echt verliefd geweest op Britney Spears, en het was niet door haar stem. Toen ik het nummer sometimes hoorde voordat ik haar had gezien, toen vond ik het nummer maar irritant. En ja dan zie je ineens de videoclip en dan is het wel even, omg NICE....
Maarja er is maar één nummer waarin ik echt bij kon wegdromen, die mij echt gelukkig maakte. Ook meerdere keren aangevraagd op The Box. Want wat een nummer, ik heb het natuurlijk over:
Nummer ken ik nog steeds uit mijn hoofd, zelfs naar Britneys Oops I did it again concert gegaan, interesseerde mij niet dat ze playbackte. Vond 't prachtig daar, elk liedje meegezongen
Ik heb het over live zingen, britney kan voor wat ik heb gehoord echt niet zingen.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:55 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Tja smaken verschillen denk ik, ik vond de stem van Christina te hoog en te aggressief, haar houding te flamboyant. Ze liet ook te duidelijk merken dat ze battelde met Britney...
Eigenlijk vond ik dat nogal een zeiknummer dat ik vooral tolereerde omdat ze er (op 3:38 bijv.) zo lekker uitzag (doch niet zo lekker als crazy daarvoor). Achteraf natuurlijk heel cru dat het geen aanstellerig gekweel was, maar echt haar leven op dat moment beschreef.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:38 schreef LethalNinja het volgende:
Maarja er is maar één nummer waarin ik echt bij kon wegdromen, die mij echt gelukkig maakte. Ook meerdere keren aangevraagd op The Box. Want wat een nummer, ik heb het natuurlijk over:
[lucky]
OMG vieze gay was je vroegah!quote:Op woensdag 18 april 2012 14:56 schreef CoolGuy het volgende:
[..]! Ik ken die nummers ook nog allemaal uit mn hoofd, maar er was 1 nummer in het bijzonder, te weten Born To Make You Happy, oftewel:
Ik zag in mn dagdromen altijd voor me dat zij zo voor me zat (maar dan wel met lang haar want in deze clip had ze t al een stuk korter), en dan het stukje zong beginnend op 2:25:
I'll do anything,
I'd give you my world,
I'd wait forever, to be your girl.
Just call out my name
and I will be there
Just to show you how much I care.
Oh man oh man oh man, hele filmpjes zag ik in mn hoofd met haar en ik in de hoofdrol. Pfoe. Oke, en om dan maar helemaal clean te komen. Je hebt dat clipje, Crazy, waarin ze van dat krulachtige haar heeft.
Een meisje wat bij mij uit de buurt komt, en ik geloof 1 jaar jonger was dan ik, was behoorlijk opgedroogd zeg maar, en die werkte bij een lokale friettent, en dat was me een lekker wijf gek. Op een gegeven moment had ze haar haar ook zo en toen leek ze daadwerkelijk wat op Britney. Echt, tis geen gelul, ze leek er echt op. Jongens hoeveel frikandellen dat ik daar wel niet ben gaan halen in die tijd, alleen maar om haar even te zien![]()
Waren meer die het vroeger maar een zeiknummer vonden. De stoere boys konden dat niet hard genoeg zeggen, waarna ze weer Linkin Park draaide.. Zelf vond ik Lucky juist heel mooi omdat 't echt iets gevoeligs had, dat gevoelige + de sexy outfits van Britneyquote:Op woensdag 18 april 2012 14:58 schreef speknek het volgende:
[..]
Eigenlijk vond ik dat nogal een zeiknummer dat ik vooral tolereerde omdat ze er (op 3:38 bijv.) zo lekker uitzag (doch niet zo lekker als crazy daarvoor). Achteraf natuurlijk heel cru dat het geen aanstellerig gekweel was, maar echt haar leven op dat moment beschreef.
Gast, wat doe je, t'is gvd net dat mokkel uit die frienttentquote:Op woensdag 18 april 2012 15:07 schreef speknek het volgende:
Overigens moet ik ook nog een lans breken (en indertijd was ie zo hard dat ik er serieus voor op moest passen) voor twee andere verrijkingen die Britney Spears heeft aangebracht in de contemporaine cultuur, namelijk door het populariseren van
[ afbeelding ]
de boobtube
gewalgd ja, maar wees eerlijk, juist daarvoor ook als een blok gevallen, zoals zovelen...quote:Op woensdag 18 april 2012 14:11 schreef Fascination het volgende:
Ik heb altijd gewalgd van dat maagdelijke imago dat haar toen werd opgelegd.
Goed geschreven OP btw.
dat vond ik bij Destiny's child al enorm..quote:Op woensdag 18 april 2012 15:22 schreef speknek het volgende:
Je zou in zekere zin Beyonce er nog onder kunnen scharen, ook uberbraaf die steeds iets minder christelijk werd en meer liet zien, maar de liedjes waren er minder naar, en die heeft altijd teveel een aura van seks gehad.
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 18 april 2012 15:22 schreef speknek het volgende:
Je zou in zekere zin Beyonce er nog onder kunnen scharen, ook uberbraaf die steeds iets minder christelijk werd en meer liet zien, maar de liedjes waren er minder naar, en die heeft altijd teveel een aura van seks gehad.
Volgens mij is dat een echt mannending; het adoreren van een maagdelijke vrouw. Het idee van de eerste zijn voor een vrouw.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:14 schreef RM-rf het volgende:
[..]
gewalgd ja, maar wees eerlijk, juist daarvoor ook als een blok gevallen, zoals zovelen...
het was nu juist een belangrijk aantrekkingspunt dat mevrouw Spears die maagdelijke 'schoolmeisjes' -uitstraling had,
niet was zoals shockerende of uiterst sexuele artiesten (zoals bv Rhinanna nu), geen punkert maar een heel braaf meisje met reebruine ogen die niet bewust haar sexualiteit leek uit te nutten, alhoewel je natuurlijk wist dat het alemaal een leugen was (zoals de entertainment business nu eenmaal op leugens gebouwd is).
Spears was gewoon een leugen die je te leuk was om niet erin te willen geloven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |