Ik dacht dat je tegen referenda was, dat was des Henk en Ingrids.quote:
quote:
Tsja, als een partij zich aan de wetten houdt... Volgens mij veranderde de NSDAP gewoon de wetten.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:44 schreef Erkannn het volgende:
het verbieden van partijen...hmmmm moeilijk. Ik ben totaal niet eens met de PVV, maar als een partij zich houdt aan de wetten dan heb ik er geen problemen mee. Overigens kun je ze beter aanpakken door wetten als "verplicht maken van financien" in te voeren.
Wow, je snapt het principe democratie. Klap klap.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Tsja, als een partij zich aan de wetten houdt... Volgens mij veranderde de NSDAP gewoon de wetten.
We hadden al een user die rechtse partijen wilde verbieden.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:46 schreef Scorpie het volgende:
Sinds wanneer is men voorstander van censureren van politieke partijen? Glijden hard af richting het communisme zo.
We zitten nu toch niet in hetzelfde schuitje?quote:Op woensdag 18 april 2012 12:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Tsja, als een partij zich aan de wetten houdt... Volgens mij veranderde de NSDAP gewoon de wetten.
Wow, KLB-er in tha house.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wow, je snapt het principe democratie. Klap klap.
Nog niet.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:48 schreef Erkannn het volgende:
[..]
We zitten nu toch niet in hetzelfde schuitje?
Maar het bekt zo lekker om de NSDAP en de PVV in 1 zin te noemen, huhuhuhuh.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:48 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Het scheelt niet veel.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:48 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Nee ok, maar ik denk ook niet dat het die richting opgaat gezien de laatste ontwikkelingen.quote:
Fuck off man, als je me iets beter kende had je geweten dat ik ze niet het zelfde vind. Echter, waarom zou je dingen uit het verleden en nu niet vergelijken. Kans om kostbare fouten niet te maken.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Maar het bekt zo lekker om de NSDAP en de PVV in 1 zin te noemen, huhuhuhuh.
Nee, vooral niet als je naar dat nieuwe topic hier op FOK! kijkt over dat contract....quote:Op woensdag 18 april 2012 12:53 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Nee ok, maar ik denk ook niet dat het die richting opgaat gezien de laatste ontwikkelingen.
Een halve maan op hun jas.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:54 schreef Tamashii het volgende:
Volgende is het symbool. Goh, wat voor symbool zullen we allochtonen geven.
quote:
Nee, maar ik vond het wel een toepasselijk symbool.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:57 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Maar niet iedere allochtoon is moslim toch? ;-)
Het is ook zeker discriminerend. Hoeveel Hollandse jongeren die zo blank zijn als het maar zijn kan, vinden homoseksualiteit vies en stom. Dat zijn er pas veel hoor. En dat het dan een taboe is in de wereld van de Islam, nee daar moeten we het over gaan hebben. Terwijl er hier genoeg autochtonen rondlopen die elke week een vrouw of man met een andere voorkeur in elkaar slaan.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:56 schreef Erkannn het volgende:
@Tamashii:
Daar heb je gelijk in, maar ik denk dat 95% van Nederland er niet mee eens is....zelfs PVVers zijn het oneens met dat soort contracten.
Overigens, ik voelde dat wel aan als discriminerend en ik zeg dat niet gauw.
Ga toch lekker koken, veel beter.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het is ook zeker discriminerend. Hoeveel Hollandse jongeren die zo blank zijn als het maar zijn kan, vinden homoseksualiteit vies en stom. Dat zijn er pas veel hoor. En dat het dan een taboe is in de wereld van de Islam, nee daar moeten we het over gaan hebben. Terwijl er hier genoeg autochtonen rondlopen die elke week een vrouw of man met een andere voorkeur in elkaar slaan.
Ga jij lekker wassen, je weet niet eens hoe dat ding werkt man.quote:
quote:Op woensdag 18 april 2012 12:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ga jij lekker wassen, je weet niet eens hoe dat ding werkt man.
Het is een taboe in alle geloven.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het is ook zeker discriminerend. Hoeveel Hollandse jongeren die zo blank zijn als het maar zijn kan, vinden homoseksualiteit vies en stom. Dat zijn er pas veel hoor. En dat het dan een taboe is in de wereld van de Islam, nee daar moeten we het over gaan hebben. Terwijl er hier genoeg autochtonen rondlopen die elke week een vrouw of man met een andere voorkeur in elkaar slaan.
Duhuuh, dat heet taakverdeling meid.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ga jij lekker wassen, je weet niet eens hoe dat ding werkt man.
Als die Hollandse blanke jongeren homo`s van gebouwen af willen gooien moeten ze net zo hard aangepakt worden, maar dat is een no-brainer, zelfs voor jou.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat vind ik ook hoor, word alleen een beetje moe van steeds dat geroep om een referendum door de PVV.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:44 schreef Erkannn het volgende:
het verbieden van partijen...hmmmm moeilijk. Ik ben totaal niet eens met de PVV, maar als een partij zich houdt aan de wetten dan heb ik er geen problemen mee. Overigens kun je ze beter aanpakken door wetten als "verplicht maken van financien" in te voeren.
Is dit in Nederland gebeurd ja????quote:Op woensdag 18 april 2012 13:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als die Hollandse blanke jongeren homo`s van gebouwen af willen gooien moeten ze net zo hard aangepakt worden, maar dat is een no-brainer, zelfs voor jou.
Ze schreeuwen erg veel, maar weinig wolquote:Op woensdag 18 april 2012 13:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat vind ik ook hoor, word alleen een beetje moe van steeds dat geroep om een referendum door de PVV.
Eh nee, dat zeg ik juist. Dat vind ik ook?quote:Op woensdag 18 april 2012 13:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als die Hollandse blanke jongeren homo`s van gebouwen af willen gooien moeten ze net zo hard aangepakt worden, maar dat is een no-brainer, zelfs voor jou.
Dan kan je beter schapen houden inderdaad.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:06 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Ze schreeuwen erg veel, maar weinig wol
Nee, dat heet in de Middeleeuwen leven schatje.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Duhuuh, dat heet taakverdeling meid.
Dat hoeft van mij ook niet. Maar ja, de PVV manifesteert zich als een volkspartij, dus dan horen dit soort dingen bij hun showtje.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat vind ik ook hoor, word alleen een beetje moe van steeds dat geroep om een referendum door de PVV.
Klopt, daarom heb ik ook een hekel aan religie.quote:
Ja toch? Wilders als een schapenherder lolol :pquote:Op woensdag 18 april 2012 13:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dan kan je beter schapen houden inderdaad.
Hoezo heb je zo'n raar beeld van mij? Ik ben niet anti allochtonen...quote:Op woensdag 18 april 2012 13:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat hoeft van mij ook niet. Maar ja, de PVV manifesteert zich als een volkspartij, dus dan horen dit soort dingen bij hun showtje.
daarom ben ik een ex-moslimquote:Op woensdag 18 april 2012 13:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Klopt, daarom heb ik ook een hekel aan religie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |