Ik dacht dat je tegen referenda was, dat was des Henk en Ingrids.quote:
quote:
Tsja, als een partij zich aan de wetten houdt... Volgens mij veranderde de NSDAP gewoon de wetten.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:44 schreef Erkannn het volgende:
het verbieden van partijen...hmmmm moeilijk. Ik ben totaal niet eens met de PVV, maar als een partij zich houdt aan de wetten dan heb ik er geen problemen mee. Overigens kun je ze beter aanpakken door wetten als "verplicht maken van financien" in te voeren.
Wow, je snapt het principe democratie. Klap klap.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Tsja, als een partij zich aan de wetten houdt... Volgens mij veranderde de NSDAP gewoon de wetten.
We hadden al een user die rechtse partijen wilde verbieden.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:46 schreef Scorpie het volgende:
Sinds wanneer is men voorstander van censureren van politieke partijen? Glijden hard af richting het communisme zo.
We zitten nu toch niet in hetzelfde schuitje?quote:Op woensdag 18 april 2012 12:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Tsja, als een partij zich aan de wetten houdt... Volgens mij veranderde de NSDAP gewoon de wetten.
Wow, KLB-er in tha house.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wow, je snapt het principe democratie. Klap klap.
Nog niet.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:48 schreef Erkannn het volgende:
[..]
We zitten nu toch niet in hetzelfde schuitje?
Maar het bekt zo lekker om de NSDAP en de PVV in 1 zin te noemen, huhuhuhuh.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:48 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Het scheelt niet veel.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:48 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Nee ok, maar ik denk ook niet dat het die richting opgaat gezien de laatste ontwikkelingen.quote:
Fuck off man, als je me iets beter kende had je geweten dat ik ze niet het zelfde vind. Echter, waarom zou je dingen uit het verleden en nu niet vergelijken. Kans om kostbare fouten niet te maken.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Maar het bekt zo lekker om de NSDAP en de PVV in 1 zin te noemen, huhuhuhuh.
Nee, vooral niet als je naar dat nieuwe topic hier op FOK! kijkt over dat contract....quote:Op woensdag 18 april 2012 12:53 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Nee ok, maar ik denk ook niet dat het die richting opgaat gezien de laatste ontwikkelingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |