jij bent er zo 1 van 1 + 1 = 3 zeker. kusjequote:Op zondag 22 april 2012 15:23 schreef Matty___ het volgende:
[..]
maw je lult uit je nek omdat je ook je mening wilt geven.
Maar ben je nou jurist of wat?quote:Op zondag 22 april 2012 15:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
hoezo. na ongetwijfeld jarenlang gelukhebben als bumperklever komt je auto zo tot haar einde. is een moment om gevierd te worden.
ik wacht nog steeds op een onderbouwing van je fabeltje dat de meeste ongelukken op de weg op de linkerrijstrook gebeuren en door bumperkleven komenquote:Op zondag 22 april 2012 15:24 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
jij bent er zo 1 van 1 + 1 = 3 zeker. kusje
Ben je nou echt werkelijk zo dom?quote:Op zondag 22 april 2012 15:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
hoezo. na ongetwijfeld jarenlang gelukhebben als bumperklever komt je auto zo tot haar einde. is een moment om gevierd te worden.
Dat is de subjective perceptie niet de harde feitenquote:Op zondag 22 april 2012 15:26 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
http://www.om.nl/onderwerpen/verkeer/@153360/nieuwe_ergernis_top/
het om zegt het dus is het waar.
Dat is een ergernis top 10? Zijn meningen?quote:Op zondag 22 april 2012 15:26 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ow ja geen kwaad woord over bumperklevers maar iemand die hun confrontatiedag viert die is dom. kusje en een speelgoedbeer voor jouquote:Op zondag 22 april 2012 15:26 schreef H-D het volgende:
[..]
Ben je nou echt werkelijk zo dom?
Je bent alleen maar achterlijk aan het blaten hier en als je er op aangesproken wordt kom je met nog vager geneuzel over groter geheel aan.
nee dusquote:Op zondag 22 april 2012 15:25 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
niet relevant voor jou om te weten.
het om zegt zoveel en die cijfers zijn al weer verouderd.quote:Op zondag 22 april 2012 15:26 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Zelfs als je zonder reden remt (wat op zich strafbaar is), kan het nog zo zijn dat degene die achterop komt (een deel van) de schuld krijgt, omdat 'ie niet voldoende afstand heeft gehouden.quote:Op zondag 22 april 2012 15:24 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Reken maar dat als jij op een kaarsrecht stuk snelweg vol in de ankers gaat terwijl er niks aan de hand is er gehakt van je wordt gemaakt
Wie zegt dat ik geen kwaad woord over bumperklevers heb? En ja ik vind jouw posts dom geblaat jaquote:Op zondag 22 april 2012 15:27 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ow ja geen kwaad woord over bumperklevers maar iemand die hun confrontatiedag viert die is dom. kusje en een speelgoedbeer voor jou
Anders had ie ook wel een zinniger antwoord in wgr gegeven toch?quote:Op zondag 22 april 2012 15:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
nee dus
[..]
het om zegt zoveel en die cijfers zijn al weer verouderd.
http://www.alletop10lijstjes.nl/top-10-ergernissen-op-de-weg/
Je kijkt toch verder dan alleen de auto voor je.quote:Op zondag 22 april 2012 15:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zelfs als je zonder reden remt (wat op zich strafbaar is), kan het nog zo zijn dat degene die achterop komt (een deel van) de schuld krijgt, omdat 'ie niet voldoende afstand heeft gehouden.
ik heb toch hinderquote:Op zondag 22 april 2012 15:29 schreef Tijn het volgende:
Sommige mensen kleven zelfs bij mensen die zich gewoon aan de maximum snelheid houden. Dat kun je natuurlijk niet afschuiven op "hinderlijk langzaam rijden", want harder mag niet.
waarschijnlijk omdat je er zelf 1 bent. ik bedenkt net dat mijn uitlating natuurlijk vooral bumperklevers aantrekt met een tegenreactie. zo leuk omringd worden door foute mensenquote:Op zondag 22 april 2012 15:28 schreef Matty___ het volgende:
4. Onnodig links rijden
5. Hinderlijk langzaam rijden
6. Langdurige inhaalmanoeuvres
Ik denk dat ik bumperkleven kan weg streken tegen deze 3.
ik troll net zo hard terug kusje je zusjequote:Op zondag 22 april 2012 15:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
waarschijnlijk omdat je er zelf 1 bent. ik bedenkt net dat mijn uitlating natuurlijk vooral bumperklevers aantrekt met een tegenreactie. zo leuk omringd worden door foute menseneven koffie drinken hoor ik kom nog terug. kusjes terug ford boy
Dat was een beetje waar ik heen wildequote:Op zondag 22 april 2012 15:28 schreef H-D het volgende:
[..]
Anders had ie ook wel een zinniger antwoord in wgr gegeven toch?
het is een trollnicht niet meer dan datquote:Op zondag 22 april 2012 15:31 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat was een beetje waar ik heen wilde![]()
Dat, en niet dat compleet onzinnige topic over de schadevergoeding voor die vis. En dan nog andere beschuldigen van geen kennis hebben van het recht
Ja hij vond dat ik nooit rechten gehad had. Dus rechten is blijkbaar ook een vak. Wist ik niet. Verder vond ie dat ik niks wist van het kooprecht. En dat je meteen maar moest ontbinden, want zo is het blijkbaar geregeld in titel 7.1quote:Op zondag 22 april 2012 15:31 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat was een beetje waar ik heen wilde![]()
Dat, en niet dat compleet onzinnige topic over de schadevergoeding voor die vis. En dan nog andere beschuldigen van geen kennis hebben van het recht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |