jij bent er zo 1 van 1 + 1 = 3 zeker. kusjequote:Op zondag 22 april 2012 15:23 schreef Matty___ het volgende:
[..]
maw je lult uit je nek omdat je ook je mening wilt geven.
Maar ben je nou jurist of wat?quote:Op zondag 22 april 2012 15:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
hoezo. na ongetwijfeld jarenlang gelukhebben als bumperklever komt je auto zo tot haar einde. is een moment om gevierd te worden.
ik wacht nog steeds op een onderbouwing van je fabeltje dat de meeste ongelukken op de weg op de linkerrijstrook gebeuren en door bumperkleven komenquote:Op zondag 22 april 2012 15:24 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
jij bent er zo 1 van 1 + 1 = 3 zeker. kusje
Ben je nou echt werkelijk zo dom?quote:Op zondag 22 april 2012 15:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
hoezo. na ongetwijfeld jarenlang gelukhebben als bumperklever komt je auto zo tot haar einde. is een moment om gevierd te worden.
Dat is de subjective perceptie niet de harde feitenquote:Op zondag 22 april 2012 15:26 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
http://www.om.nl/onderwerpen/verkeer/@153360/nieuwe_ergernis_top/
het om zegt het dus is het waar.
Dat is een ergernis top 10? Zijn meningen?quote:Op zondag 22 april 2012 15:26 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ow ja geen kwaad woord over bumperklevers maar iemand die hun confrontatiedag viert die is dom. kusje en een speelgoedbeer voor jouquote:Op zondag 22 april 2012 15:26 schreef H-D het volgende:
[..]
Ben je nou echt werkelijk zo dom?
Je bent alleen maar achterlijk aan het blaten hier en als je er op aangesproken wordt kom je met nog vager geneuzel over groter geheel aan.
nee dusquote:Op zondag 22 april 2012 15:25 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
niet relevant voor jou om te weten.
het om zegt zoveel en die cijfers zijn al weer verouderd.quote:Op zondag 22 april 2012 15:26 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Zelfs als je zonder reden remt (wat op zich strafbaar is), kan het nog zo zijn dat degene die achterop komt (een deel van) de schuld krijgt, omdat 'ie niet voldoende afstand heeft gehouden.quote:Op zondag 22 april 2012 15:24 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Reken maar dat als jij op een kaarsrecht stuk snelweg vol in de ankers gaat terwijl er niks aan de hand is er gehakt van je wordt gemaakt
Wie zegt dat ik geen kwaad woord over bumperklevers heb? En ja ik vind jouw posts dom geblaat jaquote:Op zondag 22 april 2012 15:27 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ow ja geen kwaad woord over bumperklevers maar iemand die hun confrontatiedag viert die is dom. kusje en een speelgoedbeer voor jou
Anders had ie ook wel een zinniger antwoord in wgr gegeven toch?quote:Op zondag 22 april 2012 15:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
nee dus
[..]
het om zegt zoveel en die cijfers zijn al weer verouderd.
http://www.alletop10lijstjes.nl/top-10-ergernissen-op-de-weg/
Je kijkt toch verder dan alleen de auto voor je.quote:Op zondag 22 april 2012 15:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zelfs als je zonder reden remt (wat op zich strafbaar is), kan het nog zo zijn dat degene die achterop komt (een deel van) de schuld krijgt, omdat 'ie niet voldoende afstand heeft gehouden.
ik heb toch hinderquote:Op zondag 22 april 2012 15:29 schreef Tijn het volgende:
Sommige mensen kleven zelfs bij mensen die zich gewoon aan de maximum snelheid houden. Dat kun je natuurlijk niet afschuiven op "hinderlijk langzaam rijden", want harder mag niet.
waarschijnlijk omdat je er zelf 1 bent. ik bedenkt net dat mijn uitlating natuurlijk vooral bumperklevers aantrekt met een tegenreactie. zo leuk omringd worden door foute mensenquote:Op zondag 22 april 2012 15:28 schreef Matty___ het volgende:
4. Onnodig links rijden
5. Hinderlijk langzaam rijden
6. Langdurige inhaalmanoeuvres
Ik denk dat ik bumperkleven kan weg streken tegen deze 3.
ik troll net zo hard terug kusje je zusjequote:Op zondag 22 april 2012 15:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
waarschijnlijk omdat je er zelf 1 bent. ik bedenkt net dat mijn uitlating natuurlijk vooral bumperklevers aantrekt met een tegenreactie. zo leuk omringd worden door foute menseneven koffie drinken hoor ik kom nog terug. kusjes terug ford boy
Dat was een beetje waar ik heen wildequote:Op zondag 22 april 2012 15:28 schreef H-D het volgende:
[..]
Anders had ie ook wel een zinniger antwoord in wgr gegeven toch?
het is een trollnicht niet meer dan datquote:Op zondag 22 april 2012 15:31 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat was een beetje waar ik heen wilde![]()
Dat, en niet dat compleet onzinnige topic over de schadevergoeding voor die vis. En dan nog andere beschuldigen van geen kennis hebben van het recht
Ja hij vond dat ik nooit rechten gehad had. Dus rechten is blijkbaar ook een vak. Wist ik niet. Verder vond ie dat ik niks wist van het kooprecht. En dat je meteen maar moest ontbinden, want zo is het blijkbaar geregeld in titel 7.1quote:Op zondag 22 april 2012 15:31 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat was een beetje waar ik heen wilde![]()
Dat, en niet dat compleet onzinnige topic over de schadevergoeding voor die vis. En dan nog andere beschuldigen van geen kennis hebben van het recht
Wat een onzin conclusies. Alle moordenaars ademen zuurstof in. Als je adem haalt ben je een moordenaarquote:Op zondag 22 april 2012 15:34 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
http://www.autoblog.nl/meer-verkeersboetes-dan-ga-je-eerder-dood
je legt dingen geheel verkeerd uit. je mag van een auto die je bij een professioneel bedrijf koopt voor een bedrag boven de 5k en met garantie verwachten dat de koppeling gewoon goed is tijdens de koop, dat was het issue. ga niet zo lopen draaien het staat je niet.quote:Op zondag 22 april 2012 15:35 schreef H-D het volgende:
[..]
Ja hij vond dat ik nooit rechten gehad had. Dus rechten is blijkbaar ook een vak. Wist ik niet. Verder vond ie dat ik niks wist van het kooprecht. En dat je meteen maar moest ontbinden, want zo is het blijkbaar geregeld in titel 7.1
nee hoor, daar had je niet genoeg info over. Wat als het een auto was met een waarde in het economisch verkeer van 100.000?quote:Op zondag 22 april 2012 15:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je legt dingen geheel verkeerd uit. je mag van een auto die je bij een professioneel bedrijf koopt voor een bedrag boven de 5k en met garantie verwachten dat de koppeling gewoon goed is tijdens de koop, dat was het issue. ga niet zo lopen draaien het staat je niet.
je praat poep en je weet het. ga je argumenten nog iets verder zoeken en je bevindt je op mars.quote:Op zondag 22 april 2012 15:43 schreef Yreal het volgende:
[..]
nee hoor, daar had je niet genoeg info over. Wat als het een auto was met een waarde in het economisch verkeer van 100.000?
Maar de doodsteek is wel dat topic met de vis
Drogreden.quote:Op zondag 22 april 2012 15:49 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je praat poep en je weet het. ga je argumenten nog iets verder zoeken en je bevindt je op mars.
bewijs jij eerst maar dat er auto's in die categorie verkocht worden met bovag garantie. je zoekt argumenten, dat is nooit sterk.quote:
dit. +1quote:Op zondag 22 april 2012 15:58 schreef Anne het volgende:
Kunnen we weer terug naar de irritaties op de weg, in plaats van de irritaties op FOK! ?
quote:
Kul, dat kun je niet zo stellen. Zijn nog andere factoren van invloed. Maar daar ga ik allemaal niet meer op in.quote:Op zondag 22 april 2012 15:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je legt dingen geheel verkeerd uit. je mag van een auto die je bij een professioneel bedrijf koopt voor een bedrag boven de 5k en met garantie verwachten dat de koppeling gewoon goed is tijdens de koop, dat was het issue. ga niet zo lopen draaien het staat je niet.
Gewoon zo.quote:Op maandag 23 april 2012 08:32 schreef Daeron het volgende:
Fietsers die geen voorrang verlenen als je van rechts komt
Vanochtend weer een groep fietsers die het niet in zag. Het is onderhand zowat elke dag raak. Hopen dat het morgen minder is, de hint zal iig duidelijk geweest zijn toen ik de auto er gewoon voor gooide.![]()
Afgelopen week gebeurde het zelfs met een auto die geen voorrang wilde verlenen, die moest toch ff uitwijken.
Zie ik hier in de stad (Groningen) ook regelmatig. Bus doet knipperlicht naar links uit, wil weer de baan op rijden, komt er opeens nog een auto aan die er langs wil. Beide vol op de rem, toeterenquote:Op vrijdag 27 april 2012 09:13 schreef MrKikker het volgende:
Niet persé een irritatie maar jezus wat ik vanochtend zag..
Reed in Purmerend in de bebouwde kom. Rijdt een Combo achter me die kort achter me hangt. Rijden in een treintje auto's, rijden langs een bus die al een tijdje bij de halte staat (en waarvan je dus weet dat deze elk moment kan wegrijden). Inderdaad, nadat de auto voor mij erlangs is gaat de richtingaanwijzer van de bus aan. Ik gooi hem snel in z'n 2 en knal erlangs, die Combo achter me heeft het te laat door en geeft ook maar gas.
In de bebouwde kom moet je echter bussen wel voorlaten, dus die bus kwakt hem gewoon de rijbaan op. Die combo probeert nog erlangs te komen door zich tussen de bus en het immer kleiner wordende gat te wringen maar dit lukt hem niet en hij word door de bus gewoon de berm in gereden
Je komt elke ochtend dezelfde groep fietsers tegen?quote:Op maandag 23 april 2012 08:32 schreef Daeron het volgende:
Fietsers die geen voorrang verlenen als je van rechts komt
Vanochtend weer een groep fietsers die het niet in zag. Het is onderhand zowat elke dag raak. Hopen dat het morgen minder is, de hint zal iig duidelijk geweest zijn toen ik de auto er gewoon voor gooide.![]()
Afgelopen week gebeurde het zelfs met een auto die geen voorrang wilde verlenen, die moest toch ff uitwijken.
klopt, buiten de bebouwde kom ben ik altijd wat voorzichtiger met voorrang nemen t.o.v een wegrijdende bus maar binnen de bebouwde kom weet ik dat ze hem er gewoon voor gooien dus neem ik geen risico'squote:Op vrijdag 27 april 2012 09:25 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ik zie bussen dit trouwens ook regelmatig doen buiten de bebouwde kom, terwijl ze daar geen voorrang hebben. Dat is dan wel weer jammer als ze die kolos opeens voor jouw auto gooien..
Een gemiste kans om dit topic van nieuwe input te voorzien.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:05 schreef Tijn het volgende:
Ik ga vandaag naar Luxemburg rijden. Maar om irritaties te voorkomen, ga ik mooi via Duitsland en mijd ik België
Onzin. Voorrang hoor je niet te nemen, maar te krijgen. Ook al zou de buschauffeur in dit geval voorrang hebben, wil dat nog niet zeggen dat hij willens en wetens een gevaarlijke situatie moet creëren.quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik geef die busschauffeur groot gelijk. Als die bussen hun voorrang niet gewoon nemen, kunnen ze de hele dag staan wachten...
Als het goed is heb jij geleerd tijdens je rijles dat een bus binnen de bebouwde kom die zijn knipperlicht aanheeft om weg te rijden, dat je die altijd voorrang moet verlenen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:15 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Onzin. Voorrang hoor je niet te nemen, maar te krijgen. Ook al zou de buschauffeur in dit geval voorrang hebben, wil dat nog niet zeggen dat hij willens en wetens een gevaarlijke situatie moet creëren.
Onzin man.quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik geef die busschauffeur groot gelijk. Als die bussen hun voorrang niet gewoon nemen, kunnen ze de hele dag staan wachten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |