Bij Yo heb je alleen naar der tieten gekeken niet?quote:Op woensdag 18 april 2012 10:18 schreef Goliath_82 het volgende:
Ik vind die van Yolanthe en die blonde wel mee vallen
Is er nog iets anders te zien dan?quote:Op woensdag 18 april 2012 10:23 schreef pberends het volgende:
[..]
Bij Yo heb je alleen naar der tieten gekeken niet?
Minder knap geldt voor iedereen natuurlijk. Nog steeds mooie vrouw.quote:Op woensdag 18 april 2012 10:05 schreef pberends het volgende:
Olivia Wilde - Out and about in the West Village, NYC - 4/14/12
[ afbeelding ]
Toch iets minder knap wanneer ze geen 3 plamuurlagen makeup op heeft.
Dit noem ik niet onflatteus. Erg mooie vrouw.quote:Op woensdag 18 april 2012 10:05 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is hier mis mee?quote:Op woensdag 18 april 2012 10:05 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 april 2012 10:23 schreef pberends het volgende:
[..]
Bij Yo heb je alleen naar der tieten gekeken niet?
Geen idee, hij/zij zegt me niks.quote:Op woensdag 18 april 2012 11:56 schreef Copycat het volgende:
Het is toch geen nieuws dat pberends een ietwat andere kijk op onflatteus heeft?
Schijnbaar heeft men hier erg moeite om mijn reacties te lezen. Het is relatief gezien onflatteus vergeleken met de enorme plamuurlagen die Olivia Wilde normaal op heeft. Ik zeg niet dat ze er compleet niet uit ziet. Wees als vrouw blij dat er foto's opduiken waarin ze er niet helemaal perfect uitziet. Jesus fucking christ zeg.quote:Op woensdag 18 april 2012 11:56 schreef Copycat het volgende:
Het is toch geen nieuws dat pberends een ietwat andere kijk op onflatteus heeft?
Oeh, dat is wel heel heftig ja.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:47 schreef CherryLips het volgende:
D'r man heeft zelfmoord gepleegd. Ze is van The Real Housewives of Beverly Hills.
quote:Op woensdag 18 april 2012 10:04 schreef pberends het volgende:
Humberto Tan met lipstick opSylvana Simons gister in DWDD
Ja, en ze woonden kennelijk al niet meer bij elkaar want hij woonde in het soutterain van het huis van een vriend....quote:Op woensdag 18 april 2012 13:13 schreef Copycat het volgende:
Haar haar mishandelende man, naar het scheen.
Ja, die aflevering van Dr. Phil heb ik ook gezien, anders wist ik niet wie het wasquote:Op woensdag 18 april 2012 13:29 schreef Copycat het volgende:
Was ze bij dr. Phil, ja?
Liever zie ik een nieuw seizoen RH of BH. Veel vermakelijker.
Sabbelt op een dropje.quote:
Ja zij is dan ook niet echt heel vrouwelijk. En geel staat haar niet echt.quote:
O echt, dat wist ik nietquote:Op woensdag 18 april 2012 16:58 schreef Leandra het volgende:
Ja, maar je haar verven als je zwanger bent schijnt ook niet handig te zijn geloof ik
huh zo snel alweer? Die derde is er net uit.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:45 schreef Leandra het volgende:
Ze is toch weer zwanger? Zo snel na de vorige zwangerschap zal haar lichaam sowieso niet zo fantastisch qua vorm zijn...
Nee, vroeger had niemand het daarover, maar tegenwoordig schijn je foute kleuren te kunnen krijgen, of dat het niet goed pakt ofzo.quote:
Beter foute kleuren dan een fout kindje.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:07 schreef Leandra het volgende:
Nee, vroeger had niemand het daarover, maar tegenwoordig schijn je foute kleuren te kunnen krijgen, of dat het niet goed pakt ofzo.
Dat moderne zwanger zijn valt niet mee
Tegenwoordig kan dat geen kwaad meer, gebruiken ze andere stoffen.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:10 schreef CherryLips het volgende:
O, ik dacht dat het slecht voor je kind was
M'n moeder zegt ook dat ze rossig haar had als ze zwanger was, dus nu snap ik hetquote:Op woensdag 18 april 2012 17:29 schreef snakelady het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan dat geen kwaad meer, gebruiken ze andere stoffen.
Bij mij pakte de verf gewoonweg niet toen ik in verwachting was.
Hetzelfde als dat nagellak vroeger giftig was en ik me dus doodschrok toen mijn jongste nieuw gekochte nagellak van de tafel had gepakt, opengemaakt en inslikte, in paniek de huisarts gebeld maar kan totaal geen kwaad gelukkig.
Jij opent het nieuwe topic, dus jij maakt de nieuwe OP.quote:Op woensdag 18 april 2012 10:02 schreef pberends het volgende:
Een aantal foto's uit het vorige deel:
nieuwe OP mag één van jullie fixen!
Zij heeft gewoon een onflatteus hoofd.quote:
Dan is dit de OP, ouwe zeurkous.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:38 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Jij opent het nieuwe topic, dus jij maakt de nieuwe OP.
Zij zeurt niet, als je te lui bent om een fatsoenlijke OP te maken, maak dan geen nieuw topic aan maar laat dat dan ook een ander doen.quote:
Echt alienogen.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:02 schreef Leandra het volgende:
Er zit waarschijnlijk ook 1 a 2 uur visagie verschil tussen...
En een dikke lading photoshop.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:02 schreef Leandra het volgende:
Er zit waarschijnlijk ook 1 a 2 uur visagie verschil tussen...
Tyra vind ik eigenlijk wel mooi met geen (weinig, ze heeft volgens mij wel foundation en rouge op) make-up!quote:Op donderdag 19 april 2012 17:03 schreef Tamashii het volgende:
[ afbeelding ]
Tyra Banks.
Hoop ze dat nog niet voorbijgekomen zijn.
Maar de meeste kijken toch ook wel vreemd. Ik vind zeker die van Kirstie en Tyra onflatteus.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:10 schreef CherryLips het volgende:
Die foto's zijn niet onflatteus, ze hebben gewoon geen tot weinig make-up op
Volgens mij ziet ze er hier toch wel wat voller uit los van het haarquote:Op donderdag 19 april 2012 18:33 schreef Tinkepink het volgende:
Zo zag ze er eerst ook al uit. Het korte haar is vooral het probleem.
Nee, Les Misérables.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:53 schreef Spees_Eend het volgende:
Ja ze speelt volgens mij een kankerpatiënt in haar nieuwe film.
Persoonlijk vind ik haar hele hoofd (altijd) een probleem...quote:Op donderdag 19 april 2012 18:33 schreef Tinkepink het volgende:
Zo zag ze er eerst ook al uit. Het korte haar is vooral het probleem.
Vind je dat echt?? Ik vind het een prachtige vrouw! Die foto met dat korte haar is desalniettemin onflatteus, maar ik vind haar echt een mooi gezicht hebben.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:32 schreef Kreupel het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik haar hele hoofd (altijd) een probleem...![]()
Angelina vind ik trouwens ook zonder make-up echt heel mooi!!
geen idee kan het niet goed zien, make up doet in ieder geval veel maar ik vind het niet zo'n mooie vrouw..er is iets met die neus en mond wat ik niet echt mooi vind...quote:Op donderdag 19 april 2012 18:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volgens mij ziet ze er hier toch wel wat voller uit los van het haar
[ afbeelding ]
Voor les miserables idd, over een paar maanden is ze gewoon weer prachtig.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:46 schreef Godtje het volgende:
Voor een rol maar toch wel erg mager geworden ook.
[ afbeelding ]
Ms Hathaway
Dat zou voor het eerst zijn.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:55 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Voor les miserables idd, over een paar maanden is ze gewoon weer prachtig.
Tot ik haar boek had gelezen, daarna dacht ik: wat een dom zeikwijfquote:Op donderdag 19 april 2012 17:44 schreef Flow3r het volgende:
Kirstie kijkt wel onflatteus jah![]()
Maar ik blijf het een leuk wijf vinden
Het niet zijn van Shelley Long was altijd wel een streepje voor.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tot ik haar boek had gelezen, daarna dacht ik: wat een dom zeikwijf
Der kruis is erg rood.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:53 schreef Aventura het volgende:
[ afbeelding ]
Voor het mannelijke deel misschien niet onflatteus. Maar: zichtbare tepels, een veel te strakke broek en een kamelenteen. Maarja, wanneer heeft CoCo nou geen kamelenteen!
Ik ben man en heb er oog voor. Maar ik zie geen tepels. (ja ik heb even de moeite genomen om het in een nieuw venster te openen)quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:53 schreef Aventura het volgende:
[ afbeelding ]
Voor het mannelijke deel misschien niet onflatteus. Maar: zichtbare tepels, een veel te strakke broek en een kamelenteen. Maarja, wanneer heeft CoCo nou geen kamelenteen!
Ze probeert haar borsten droog te houden door ze onder haar oksel te klemmen zie ik.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:50 schreef miieejj het volgende:
[ afbeelding ]
dit is er eentje van demi en bruce .. de jongste dacht ik
ze kan in ieder geval wel wat kleur gebruiken zeg!quote:Op donderdag 19 april 2012 18:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volgens mij ziet ze er hier toch wel wat voller uit los van het haar
[ afbeelding ]
Ik zou dr inlijsten, zeker na het zien van Love and other drugs...quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat zou voor het eerst zijn.![]()
Ik heb ook niks met dr.
quote:Op maandag 23 april 2012 10:17 schreef Spees_Eend het volgende:
Volgens mij is deze nog niet langsgekomen:
Tori Spelling
[ afbeelding ]
huuuuquote:Op donderdag 19 april 2012 17:46 schreef Godtje het volgende:
Voor een rol maar toch wel erg mager geworden ook.
[ afbeelding ]
Ms Hathaway
Zijn er wel flatteuze foto's van Tori Spelling?quote:Op maandag 23 april 2012 10:17 schreef Spees_Eend het volgende:
Volgens mij is deze nog niet langsgekomen:
Tori Spelling
[ afbeelding ]
Nou niet alleen de plastische chirurgie is lelijk, de visagist maakt er voor t grootste deel een potje van!quote:Op maandag 23 april 2012 08:16 schreef Godtje het volgende:
Carla, al kan die misschien beter door naar het verspookt topic
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was prachtig![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |