De eerste uiteraardquote:Op vrijdag 20 april 2012 10:30 schreef TheArt het volgende:
Hé dit topic was er dus al. Helemaal over het hoofd gezien. Doen we het in dit topic of houden we die andere aan?
Stelletje prutsersquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:24 schreef franklop het volgende:
[..]
NOC*NSF wijst voordracht Boonstra voor Spelen af
quote:Hink-stap-springer Teddy Tamgho heeft beslist om een kruis te maken over de Olympische Spelen. De 23-jarige Fransman moet zich opnieuw laten opereren aan zijn rechterenkel, waar hij al langer last van heeft.
Tamgho is de wereldkampioen van 2010 en wereldrecordhouder indoor (17,92 meter). Hij was een Franse kanshebber op eremetaal in de atletiek.
"Ik had dit al een tijdje in mijn hoofd. Ik heb me afgevraagd of het slim zou zijn om de pijn te verbijten, maar ik denk dat het beter is om volgend seizoen voor te bereiden", zegt Tamgho.
8.23mquote:As a result of his leap, Eaton also now ranks among the top 10 long-jumpers in the world this season.
Als er een 3e plek komt, want geen van de andere Amerikaan lijkt op weg naar 8200+.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:28 schreef Columbiafan het volgende:
Geen Bryan Clay in Londen, DSQ op de 110 horden tijdens de trials
Eaton en Hardee wel op weg naar Londen, wordt nog spannend voor de derde plaats denk ik
Zijn PR bij het speerwerpen staat sinds 29 april op 60.26quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:13 schreef Columbiafan het volgende:
After 8 events, Dan O'Brien had 7447pts (AmR) [62.58, 4:42.10]. Roman Serble had 7336pts [70.16m, 4:21.98].
Eaton 7468 na 8 events
pr speerwerpen: 57,23
pr 1500 meter: 4.18,94
Nu al zeggen fabuleus, het record van Sebrle zal er wel niet inzitten maar toch één van de beste prestaties ooit
Zuur wel, de laatste horde zelfsquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:28 schreef Columbiafan het volgende:
Geen Bryan Clay in Londen, DSQ op de 110 horden tijdens de trials
ergens zoeken op nbc livestream moet je normaal wel iets vindenquote:Op zondag 24 juni 2012 02:50 schreef heywoodu het volgende:
Kan niks vinden om het te kijken online
WR zou echt gaaf zijn zeg, toch wel het bazenonderdeel van de atletiek
Je zal het maar hebben als atleet...quote:Ugandan track event athletes have blamed their failure to qualify for the Olympics on the inferior track they were forced to use for time trials.
These were supposed to be held at the national stadium but a double booking meant they had to make way for a Japanese Happy Science religious rally.
The Uganda Athletics Federation said had they been at the stadium, at least five athletes could have qualified.
The BBC's Catherine Byaruhanga in the capital, Kampala, says there is a feeling that Happy Science's money enabled them to get the venue over the athletics meeting.
But Brian Rycroft from Happy Science told the BBC the new age group had booked the stadium for their event on Saturday through a third party and did not know about the confusion.
'End of the road'
Our reporter says the Olympic time trials for hundreds of athletes had to be held on Friday at Makerere University, where the track is uneven and does not have precision timing equipment.
A few of Uganda's runners will get another chance to qualify at the All Africa Games in Benin next week, but for many it is the end of road, our reporter says.
Uganda's Jacob Araptany and Uganda's Benjamin Kiplagat compete during the men's 3,000m steeplechase final at World Championships in Daegu on 1 September 2011 A small Ugandan team will be going to Benin next week for the All Africa Games
"I feel bad because I would have qualified as I was close to the time," Okiror Anthony, a 400m runner, said.
Saturday's rally at the Namboole Stadium is Happy Science's first major rally in Africa and thousands turned up for the event.
The group has also come in for criticism from various Ugandan religious leaders, our correspondent says.
Some evangelical pastors in Kampala have even called Happy Science a cult.
But Mr Rycroft said the accusations were unfounded and the group was an "open organisation".
"People are welcome to join us from whatever background race or religion. And they're free to leave anytime too if they don't want to stay in Happy Science."
+1.8 m/s zal ook wel een beetje geholpen hebbenquote:Op maandag 25 juni 2012 02:05 schreef Columbiafan het volgende:
Loopt even snel (sneller) met als zonder doping wel?
Tsja...wat je daar dan van moet maken inderdaad...quote:Op maandag 25 juni 2012 02:05 schreef Columbiafan het volgende:
Loopt even snel (sneller) met als zonder doping wel?
quote:Op maandag 25 juni 2012 02:09 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Tsja...wat je daar dan van moet maken inderdaad...![]()
Geen slechte tijden btw! Top-3 van de trials naar Londen op de 100 meter?
quote:Op zondag 24 juni 2012 10:53 schreef zuiderbuur het volgende:
Misschien niet echt een apart topic waard, maar toch interessant als tussendoortje:
Atleten in Oeganda zien kansen op deelname in Londen verdwijnen doordat het nationale stadium door een Japanse new age-beweging reeds gehuurd was:
http://www.bbc.co.uk/news/world-18561825
[ afbeelding ]
[..]
Je zal het maar hebben als atleet...
In de halve finales en de series was hij ook al sneller dan Boltquote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:45 schreef DeeBee het volgende:
Blake klopt Bolt en Powell op de trials in Jamaica (9.75, 9.86, 9.88).
Shelly-Ann Frasier-Pryce en Veronica Campbell ook met toptijden, 10.70 om 10.82.
Over volledig gedoped gesproken........ook Koch en Drechsler 2x in de lijstquote:Op zondag 1 juli 2012 09:58 schreef DeeBee het volgende:
Allyson Felix.
En een heerlijke tijd ook!
Die 21.34..._ Volledig doped Marion Jones was nog 3 tiende trager, ongelofelijk...
Yeah, baby!quote:http://losseveter.nl/blog(...)en-naar-london-2012/
Maurits Hendriks, Chef de Mission London 2012:
“Op grond van de geweldige prestatie tijdens het EK Atletiek zien wij voor dit team reële podiumkansen voor de Olympische Spelen van London 2012. De Spelen zijn zo dichtbij dat we er vanuit kunnen gaan dat zij de huidige vorm weten vast te houden. Ik heb deze Europees kampioenen op de 4 x 100 meter er dan ook graag bij in Londen.”
Na de Russinnen dus opnieuw al een dopinggeval nog voor de Spelen begonnen zijn.quote:"I have been informed by the U.S. Anti-Doping Agencythat a sample I gave at the U.S. Olympic Trials contains an elevated testosterone/epitestosterone level," Dunn's statement said. "While I work with USADA to resolve this matter, I am withdrawing from my relay pool position for the 2012 Olympic Games. I do not want any issue like this to distract from my teammates' focus for the biggest meet of their lives. I wish Team USA best in London as I work toward resolving this matter."
quote:Cycling on Eurosport@planetcycling
N. Gezzar #france #athletics positive with EPO!! Where is Damien Ressiot @lequipe ?? An entire page tomorrow? or is it only for cycling?
Dat dus. Onder welke steen komt ie vandaan ?quote:
kan leuk worden over 2 weken jamaica vs usaquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:59 schreef tong80 het volgende:
MONACO (ANP) - De Amerikaanse estafetteploeg heeft vrijdagavond bij de Diamond League-ontmoeting in Monaco de beste tijd van het seizoen gerealiseerd. Trell Kimmons, Justin Gatlin, Tyson Gay en Ryan Bailey kwamen op de 4x100 meter tot een tijd van 37,61 seconden.
Ze verbeterden daarmee de tijd die hun Jamaicaanse concurrenten (met Usain Bolt en Yohan Blake) in april hadden genoteerd: 37,82. ,,Het voelde prima, dit is goed voor het zelfvertrouwen'', sprak Gay, een week voor het begin van de Olympische Spelen.
Jamaica gaat de USA echt vernederen, sub 37 denk ik zelfs.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:17 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
kan leuk worden over 2 weken jamaica vs usa
Of een sprinster uit Mozambique die de 100 meter loopt in 14.67.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:48 schreef PieterBas het volgende:
Whehe! Dat is even een meevaller, van 3 tot 10 augustus vrij genomen. Kan ik alle atletiekwedstrijden zien.. en dat was volkomen onbewust
Heb je straks weer atleten uit American Samoa dient naast het kogelstoten ook mee mogen doen met de 100m..
Ja, Echt jammer voor haar. Groot atlete.quote:
eurosportquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:18 schreef IPA het volgende:
Op welke (het liefst een beetje standaard) zender kun je atletiek het best volgen? Ned 1, Eurosport, etc?
Storl eindigt ook makkelijk voor Smit hoor, de twee andere amerikanen ook Hoffa, en Whitingquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:18 schreef Nober het volgende:
Rutger Smith zou morgenavond al in de finale kunnen staan, maar hij zal hooguit brons halen, Cantwell en die Pool wel 1-2.
Mee eens.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:05 schreef tompsv18 het volgende:
Mooie sport altijd ja. Jammer dat zo weinig Nederlanders kans maken op een medaille.
ditquote:
4 jaar geleden deden ook niet zo veel nederlanders mee?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:43 schreef Steve het volgende:
Erg weinig Nederlandse deelnemers, toch wel jammer. Maar de verschillende atletiekonderdelen zijn sowieso wel tof om te zien..
Erg weinig? Juist de grootste Nederlandse atletiekequipe ooit, evenaring van de equipe uit Athene.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:43 schreef Steve het volgende:
Erg weinig Nederlandse deelnemers, toch wel jammer. Maar de verschillende atletiekonderdelen zijn sowieso wel tof om te zien..
Nee joh. Rutger haalt maximaal plek 6. Storl zit er ook dik voor en wat Columbiafan zegt, Hoffa en Whiting ook wel. Als Rutger een medaille wil halen, moet dat op discus zijn.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:18 schreef Nober het volgende:
Rutger Smith zou morgenavond al in de finale kunnen staan, maar hij zal hooguit brons halen, Cantwell en die Pool wel 1-2.
Ik had em al gepost een paar posts boven jequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:37 schreef DeeBee het volgende:
Alvast dé site voor vandaag linken: http://www.ergorej.net/london2012/index.php?l=eng
Lekker klooien met projections en scores tijdens de meerkamp.
Ik had het kunnen verwachten!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:47 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik had em al gepost een paar posts boven je
Geniale site idd
Nadinequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:04 schreef Remzz het volgende:
Zijn altijd mooie vrouwen bij de meerkamp
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Over 5 heats. Ze gaan eerst nog herhalen
Dobrynska gaat het echt niet doen hoorquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:12 schreef DeeBee het volgende:
Come on Dobrynska, alles om Ennis van dat goud te houden!
Nee, dat denk ik ook niet, maar toch, zoveel mogelijk druk erop!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:12 schreef Szura het volgende:
[..]
Dobrynska gaat het echt niet doen hoor
en in de hele meerkamp in dit veld?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:13 schreef TheArt het volgende:
[..]
PR is 13,82. Niet haar beste nummer, absoluut niet zelfs.
http://www.ergorej.net/london2012/women.php?l=engquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:15 schreef Aguero het volgende:
[..]
en in de hele meerkamp in dit veld?
Klopt, maar de PR meerkamp hou ik toch wat beter in de gaten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:16 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Binnen de PR-meerkamp wel, PR was 13,71.
Zeker! En een prima 2e plek!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:25 schreef marcodej het volgende:
Zo, die Broersen mag er wezen. Maar dat wisten we al.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:25 schreef marcodej het volgende:
Zo, die Broersen mag er wezen. Maar dat wisten we al.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Faal. Typisch Nederlands dit weer.
Mwah, gelijkwaardig aan de winnares denk ik, ze lag niet voorop volgens mij.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:29 schreef TheArt het volgende:
13,48 met z'n mega fout, mijn hemel wat voor tijd was dat geworden anders.
Zag je hem al aankomen ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zeker.quote:
Maar wel een PR dus. PR staat op 13,27.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:30 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Mwah, gelijkwaardig aan de winnares denk ik, ze lag niet voorop volgens mij.
Wel zonde, trage start en zo'n fout en dan nog 13.48 lopen, nou ja... Dan maar hier een foutje en PR met hoog of zo!
13.27quote:
Ja, dat denk ik ook wel. Nou ja, zonde.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar wel een PR dus. PR staat op 13,27.
Typisch Nederlandse reactie weer van deze Strootman aanbidder (die absoluut de sterren v.d. hemel speelde op het EK).quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
was Strootman mee?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:32 schreef cap het volgende:
[..]
Typisch Nederlandse reactie weer van deze Strootman aanbidder (die absoluut de sterren v.d. hemel speelde op het EK).
quote:
Alsof het in NL anders geweest was als wij ooit nog eens de OS binnenhalen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:36 schreef marcodej het volgende:
Dat Britse publiek begint me een beetje de strot uit te hangen.
De vrouwelijke Kuyt?quote:
Omdat Nederlanders idioten zijn mag je je niet aan irritante Britten irriteren?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:36 schreef ZwarteMaan het volgende:
A
[..]
Alsof het in NL anders geweest was als wij ooit nog eens de OS binnenhalen?
Nou, er zijn nog 6 onderdelen te gaan he?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:36 schreef TheVulture het volgende:
als er niks geks gebeurt is het goud al vergeven
Onzin in een zevenkamp, straks even d'r aanvangshoogte missen met hoog of zo...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:36 schreef TheVulture het volgende:
als er niks geks gebeurt is het goud al vergeven
Dat is ook echt iets wat dan gebeurdquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:38 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Onzin in een zevenkamp, straks even d'r aanvangshoogte missen met hoog of zo...
Leuk voor Boltquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:38 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Onzin in een zevenkamp, straks even d'r aanvangshoogte missen met hoog of zo...
Sowieso is Ennis een klasse apart op de sprintnummers, maar dit was een bizarre tijd.
Baan lijkt ook wel aardig rap als je de tijden ziet in deze series...
Rana Abdul Razak uit Irak niet bekend?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:41 schreef knnth het volgende:
Oh, zijn nog de preliminaries, ik herkende al geen namen
Ik had gewoon Jamile Samuel laten starten nu ze er toch is voor de estafette, maar ja wie ben ik.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:44 schreef Wilskracht het volgende:
1 oranje dame had ook wel mee kunnen doen
Moet je nog best voor doorlopen hoor, 12.24.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:45 schreef knnth het volgende:
[..]
Bamab Napo uit Togo loopt met 12.24 een PB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |