Alsof het in NL anders geweest was als wij ooit nog eens de OS binnenhalen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:36 schreef marcodej het volgende:
Dat Britse publiek begint me een beetje de strot uit te hangen.
De vrouwelijke Kuyt?quote:
Omdat Nederlanders idioten zijn mag je je niet aan irritante Britten irriteren?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:36 schreef ZwarteMaan het volgende:
A
[..]
Alsof het in NL anders geweest was als wij ooit nog eens de OS binnenhalen?
Nou, er zijn nog 6 onderdelen te gaan he?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:36 schreef TheVulture het volgende:
als er niks geks gebeurt is het goud al vergeven
Onzin in een zevenkamp, straks even d'r aanvangshoogte missen met hoog of zo...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:36 schreef TheVulture het volgende:
als er niks geks gebeurt is het goud al vergeven
Dat is ook echt iets wat dan gebeurdquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:38 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Onzin in een zevenkamp, straks even d'r aanvangshoogte missen met hoog of zo...
Leuk voor Boltquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:38 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Onzin in een zevenkamp, straks even d'r aanvangshoogte missen met hoog of zo...
Sowieso is Ennis een klasse apart op de sprintnummers, maar dit was een bizarre tijd.
Baan lijkt ook wel aardig rap als je de tijden ziet in deze series...
Rana Abdul Razak uit Irak niet bekend?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:41 schreef knnth het volgende:
Oh, zijn nog de preliminaries, ik herkende al geen namen
Ik had gewoon Jamile Samuel laten starten nu ze er toch is voor de estafette, maar ja wie ben ik.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:44 schreef Wilskracht het volgende:
1 oranje dame had ook wel mee kunnen doen
Moet je nog best voor doorlopen hoor, 12.24.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:45 schreef knnth het volgende:
[..]
Bamab Napo uit Togo loopt met 12.24 een PB
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |