Mee eens.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:05 schreef tompsv18 het volgende:
Mooie sport altijd ja. Jammer dat zo weinig Nederlanders kans maken op een medaille.
ditquote:
4 jaar geleden deden ook niet zo veel nederlanders mee?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:43 schreef Steve het volgende:
Erg weinig Nederlandse deelnemers, toch wel jammer. Maar de verschillende atletiekonderdelen zijn sowieso wel tof om te zien..
Erg weinig? Juist de grootste Nederlandse atletiekequipe ooit, evenaring van de equipe uit Athene.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:43 schreef Steve het volgende:
Erg weinig Nederlandse deelnemers, toch wel jammer. Maar de verschillende atletiekonderdelen zijn sowieso wel tof om te zien..
Nee joh. Rutger haalt maximaal plek 6. Storl zit er ook dik voor en wat Columbiafan zegt, Hoffa en Whiting ook wel. Als Rutger een medaille wil halen, moet dat op discus zijn.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:18 schreef Nober het volgende:
Rutger Smith zou morgenavond al in de finale kunnen staan, maar hij zal hooguit brons halen, Cantwell en die Pool wel 1-2.
Ik had em al gepost een paar posts boven jequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:37 schreef DeeBee het volgende:
Alvast dé site voor vandaag linken: http://www.ergorej.net/london2012/index.php?l=eng
Lekker klooien met projections en scores tijdens de meerkamp.
Ik had het kunnen verwachten!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:47 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik had em al gepost een paar posts boven je
Geniale site idd
Nadinequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:04 schreef Remzz het volgende:
Zijn altijd mooie vrouwen bij de meerkamp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |