Was idd al een topic over, gesloten.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:46 schreef Redefine het volgende:
Het Olympische Dorp en haar vieze verhalen. Alweer het zoveelste topic over seks in het Olympisch dorp.
Het antwoord is nee?quote:
Done.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 07:44 schreef tong80 het volgende:
Kan een modje de TT veranderen van....
Olympisch-Programma Nederlanders woensdag 1 augustus.
naar....Olympisch-Programma Nederlanders woensdag 1 augustus.
En hier 2012 weghalen....
Olympisch-Programma woensdag 1 augustus
Alvast bedankt
Done.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 07:50 schreef Karina het volgende:
Zouden jullie het programma van het Schoonspringen in de OP van het topic willen zetten?
Deze post:
[Schoonspringen] Salto's, schroeven en nog meer..
Dus gaarne naar de OP
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 07:47 schreef tong80 het volgende:
Deze kunnen nu wel gesloten worden lijkt me :
[Centraal] Programma per dag
Programma Nederlanders per dag
Laat ik aan de mods alhier over.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 08:49 schreef RobertoCarlos het volgende:
Deze kan nu wel dicht lijkt me: Olympisch-Programma Nederlanders woensdag 1 augustus.
Er is al een centraal topic hiervoor: Programma Nederlanders per dag
Ik heb anders alleen maar positieve reacties. Ook van de TS van het topic dat je plaatst. Maar ik ben niet anders van je gewend.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 08:49 schreef RobertoCarlos het volgende:
Deze kan nu wel dicht lijkt me: Olympisch-Programma Nederlanders woensdag 1 augustus.
Er is al een centraal topic hiervoor: Programma Nederlanders per dag
Gesloten. Ook al waren dat geen slechte topics. Ik hou het graag overzichtelijk, daarom geslotenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 07:47 schreef tong80 het volgende:
Deze kunnen nu wel gesloten worden lijkt me :
[Centraal] Programma per dag
Programma Nederlanders per dag
Heb ik nagevraagd maar het antwoord weet ik niet meerquote:
Antwoord is inderdaad nee.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Heb ik nagevraagd maar het antwoord weet ik niet meerMisschien kan Netsplitter hierop reageren?
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb anders alleen maar positieve reacties. Ook van de TS van het topic dat je plaatst. Maar ik ben niet anders van je gewend.
Je reageert overal en altijd negatief op me. Mag ik dan zelf niet reagerenquote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:30 schreef alors het volgende:
[Zwemmen] #22 Hup Kromo, Femke en Sebas!
Kan iemand daar Sebas van maken?
Doe eens voorbeelden dan?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:37 schreef Szura het volgende:
Wanneer worden al die kuttrolls eens opgeruimd?
Nooit wordt er actie ondernomen, tijdens de Tour niet, tijdens het EK niet, nu niet. Nooit niet.
quote:
Die live topics verdienen inderdaad geen schoonheidsprijs.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:40 schreef Szura het volgende:
[..]
Je zit toch zelf ook in het livetopic?
Al die kansloze reacties "hahahah 5e faler, niet eens goud" heb je toch ook kunnen lezen?
Dat is dan Verschuren, afgelopen weekend verkapte doodsverwensingen naar Dekker die het niet eens zo heel slecht deed. Of Willebroordse die verrot wordt gescholden omdat ze in de laatste seconde verliest. Al die kansloze, buitenproportionele reacties....
Eigenlijk viel jij me in negatieve zin op in het zwemtopic. Verbaast me dat jij hier dan komt klagen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:37 schreef Szura het volgende:
Wanneer worden al die kuttrolls eens opgeruimd?
Nooit wordt er actie ondernomen, tijdens de Tour niet, tijdens het EK niet, nu niet. Nooit niet.
Wat heb ik nou weer fout gedaan danquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Eigenlijk viel jij me in negatieve zin op in het zwemtopic. Verbaast me dat jij hier dan komt klagen.
Verder ben ik het met je eens met dat negatieve gedoe, erger ik me ook aan.
Dat vraag ik me ook afquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:47 schreef Szura het volgende:
[..]
Wat heb ik nou weer fout gedaan dan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |