Was idd al een topic over, gesloten.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:46 schreef Redefine het volgende:
Het Olympische Dorp en haar vieze verhalen. Alweer het zoveelste topic over seks in het Olympisch dorp.
Het antwoord is nee?quote:
Done.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 07:44 schreef tong80 het volgende:
Kan een modje de TT veranderen van....
Olympisch-Programma Nederlanders woensdag 1 augustus.
naar....Olympisch-Programma Nederlanders woensdag 1 augustus.
En hier 2012 weghalen....
Olympisch-Programma woensdag 1 augustus
Alvast bedankt
Done.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 07:50 schreef Karina het volgende:
Zouden jullie het programma van het Schoonspringen in de OP van het topic willen zetten?
Deze post:
[Schoonspringen] Salto's, schroeven en nog meer..
Dus gaarne naar de OP
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 07:47 schreef tong80 het volgende:
Deze kunnen nu wel gesloten worden lijkt me :
[Centraal] Programma per dag
Programma Nederlanders per dag
Laat ik aan de mods alhier over.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 08:49 schreef RobertoCarlos het volgende:
Deze kan nu wel dicht lijkt me: Olympisch-Programma Nederlanders woensdag 1 augustus.
Er is al een centraal topic hiervoor: Programma Nederlanders per dag
Ik heb anders alleen maar positieve reacties. Ook van de TS van het topic dat je plaatst. Maar ik ben niet anders van je gewend.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 08:49 schreef RobertoCarlos het volgende:
Deze kan nu wel dicht lijkt me: Olympisch-Programma Nederlanders woensdag 1 augustus.
Er is al een centraal topic hiervoor: Programma Nederlanders per dag
Gesloten. Ook al waren dat geen slechte topics. Ik hou het graag overzichtelijk, daarom geslotenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 07:47 schreef tong80 het volgende:
Deze kunnen nu wel gesloten worden lijkt me :
[Centraal] Programma per dag
Programma Nederlanders per dag
Heb ik nagevraagd maar het antwoord weet ik niet meerquote:
Antwoord is inderdaad nee.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Heb ik nagevraagd maar het antwoord weet ik niet meerMisschien kan Netsplitter hierop reageren?
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb anders alleen maar positieve reacties. Ook van de TS van het topic dat je plaatst. Maar ik ben niet anders van je gewend.
Je reageert overal en altijd negatief op me. Mag ik dan zelf niet reagerenquote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:30 schreef alors het volgende:
[Zwemmen] #22 Hup Kromo, Femke en Sebas!
Kan iemand daar Sebas van maken?
Doe eens voorbeelden dan?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:37 schreef Szura het volgende:
Wanneer worden al die kuttrolls eens opgeruimd?
Nooit wordt er actie ondernomen, tijdens de Tour niet, tijdens het EK niet, nu niet. Nooit niet.
quote:
Die live topics verdienen inderdaad geen schoonheidsprijs.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:40 schreef Szura het volgende:
[..]
Je zit toch zelf ook in het livetopic?
Al die kansloze reacties "hahahah 5e faler, niet eens goud" heb je toch ook kunnen lezen?
Dat is dan Verschuren, afgelopen weekend verkapte doodsverwensingen naar Dekker die het niet eens zo heel slecht deed. Of Willebroordse die verrot wordt gescholden omdat ze in de laatste seconde verliest. Al die kansloze, buitenproportionele reacties....
Eigenlijk viel jij me in negatieve zin op in het zwemtopic. Verbaast me dat jij hier dan komt klagen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:37 schreef Szura het volgende:
Wanneer worden al die kuttrolls eens opgeruimd?
Nooit wordt er actie ondernomen, tijdens de Tour niet, tijdens het EK niet, nu niet. Nooit niet.
Wat heb ik nou weer fout gedaan danquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Eigenlijk viel jij me in negatieve zin op in het zwemtopic. Verbaast me dat jij hier dan komt klagen.
Verder ben ik het met je eens met dat negatieve gedoe, erger ik me ook aan.
Dat vraag ik me ook afquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:47 schreef Szura het volgende:
[..]
Wat heb ik nou weer fout gedaan dan![]()
Excuus, ik verwar je met iemand andersquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:47 schreef Szura het volgende:
[..]
Wat heb ik nou weer fout gedaan dan![]()
De trolls zijn ook wel met bizar veel. Het zijn er helaas niet maar 5 ofzo, maar toch denk ik dat je ergens een grens moet stellen. Dit gaat namelijk echt nergens meer over. Dat bepaalde doodsverwensingen en scheldpartijen gewoon blijven staan, mogen jullie je echt aanrekenen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Excuus, ik verwar je met iemand andersMaar goed ik erger me er ook aan maarja kan mensen daar ook niet voor laten bannen en alles verwijderen is ook niet te doen in zo'n live topic. Negeren is denk ik het beste..
Tsja ik zie ook niet alles helaas. Als je het ziet maak dan alsjeblieft een TR!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:52 schreef TheArt het volgende:
[..]
De trolls zijn ook wel met bizar veel. Het zijn er helaas niet maar 5 ofzo, maar toch denk ik dat je ergens een grens moet stellen. Dit gaat namelijk echt nergens meer over. Dat bepaalde doodsverwensingen en scheldpartijen gewoon blijven staan, mogen jullie je echt aanrekenen.
Ik kom heel af en toe eens in de live topics. Ten eerste gaan ze veel te snel voor me. Niemand reageert op een ander. Je kunt het net zo goed opschrijven. Maar zeker de negativuteit is vreselijk.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
.
Verder ben ik het met je eens met dat negatieve gedoe, erger ik me ook aan.
Doodsverwensingen kan natuurlijk niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:40 schreef Szura het volgende:
[..]
Al die kansloze reacties "hahahah 5e faler, niet eens goud" heb je toch ook kunnen lezen?
Dat is dan Verschuren, afgelopen weekend verkapte doodsverwensingen naar Dekker die het niet eens zo heel slecht deed. Of Willebroordse die verrot wordt gescholden omdat ze in de laatste seconde verliest. Al die kansloze, buitenproportionele reacties....
Terechte klachtquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Doodsverwensingen kan natuurlijk niet.
Maar men mag wel zelf weten wanneer iemand een faler isJe hoeft het er niet mee eens te zijn, dan kun je er voor kiezen er niet op te reageren.
Eens.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Doodsverwensingen kan natuurlijk niet.
Maar men mag wel zelf weten wanneer iemand een faler isJe hoeft het er niet mee eens te zijn, dan kun je er voor kiezen er niet op te reageren.
Jij vindt dat kansloos ja, als je het niet wil zien ga dan lekker je eigen forum oprichten. Volgens mij zijn er hier verder geen regels over wat je wel of niet mag zeggen, dus laat iedereen dat lekker zelf bepalen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:40 schreef Szura het volgende:
[..]
Die gasten lopen alleen maar op andere mensen te reageren, kunnen het niet hebben dat er mensen zijn die er anders over denken en ze vinden het nodig om werkelijk overal op te reageren.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kom heel af en toe eens in de live topics. Ten eerste gaan ze veel te snel voor me. Niemand reageert op een ander. Je kunt het net zo goed opschrijven. Maar zeker de negativuteit is vreselijk.
Laatste zin verwijderd.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:34 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Eens.
[..]
Jij vindt dat kansloos ja, als je het niet wil zien ga dan lekker je eigen forum oprichten. Volgens mij zijn er hier verder geen regels over wat je wel of niet mag zeggen, dus laat iedereen dat lekker zelf bepalen.
[..]
Die gasten lopen alleen maar op andere mensen te reageren, kunnen het niet hebben dat er mensen zijn die er anders over denken en ze vinden het nodig om werkelijk overal op te reageren.
Zijn nogal veel irritante mensen hier die zich heel erg verheven voelen boven de rest om dat ze de sport vaker kijken dan anderen.
Ja hoor, alleen wel bij alleen Nederlanders en echte kanshebbers op goudquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Gok hier wat Ranomi zwemt
Wat vinden jullie? Vaker proberen?
Bedankt voor de feedback. See you laterquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja hoor, alleen wel bij alleen Nederlanders en echte kanshebbers op goud
Dat wordt geen reeks.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja hoor, alleen wel bij alleen Nederlanders en echte kanshebbers op goud
Done. Topicreeks: [Basketball] Nightmare of Dream team in Londen?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:50 schreef Gramulanion het volgende:
[Basketball] #2 Demonstratie
Reeks?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:46 schreef marcodej het volgende:
Kan het Atletiek-topic gereekst worden?
Done en gelijk gereekst.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:23 schreef DeeBee het volgende:
[Baanwielrennen] #3 NL in de achtervolging!
Dubbel, kan dicht.
Je hebt de verkeerde gereekstquote:
Gaan we nou ook nog bepalen wat je wel mag posten en wat niet? Laat hem lekker. Dat is gewoon zijn manier van 'aanmoedigen' en 'vieren'.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:30 schreef ItaloDancer het volgende:
Kan Lindstrøm. een ban krijgen tot einde OS? Post werkelijk alleen maar 'SWAGG' of een variant hierop, en dan letterlijk honderden keren. Ik lees wel over het vele getroll in OS heen, dat hoort er nou eenmaal bij op FOK!, maar om de paar minuten precies hetzelfde posten is gewoon strontvervelend.
Maak een TR als hij het achter elkaar doet. Dan kunnen wij kijken wat we ermee doen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:30 schreef ItaloDancer het volgende:
Kan Lindstrøm. een ban krijgen tot einde OS? Post werkelijk alleen maar 'SWAGG' of een variant hierop, en dan letterlijk honderden keren. Ik lees wel over het vele getroll in OS heen, dat hoort er nou eenmaal bij op FOK!, maar om de paar minuten precies hetzelfde posten is gewoon strontvervelend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |