http://www.spitsnieuws.nl(...)act-voor-allochtonenquote:Haagse PVV wil contract voor allochtonen
De Haagse PVV wil dat allochtonen in Den Haag voortaan een zogenoemd assimilatiecontract ondertekenen. In dat contract moeten gedragsregels staan waar allochtonen zich aan moeten houden, willen ze in de stad blijven wonen.
Dat zei Machiel de Graaf in een debat dat werd uitgezonden door Omroep West. De Graaf wil dat allochtonen onderschrijven dat man en vrouw gelijkwaardig zijn aan elkaar en dat ze homo's accepteren.
Wie dat niet doet, wordt uitgeschreven uit de gemeentelijke basisadministratie. Daarmee vervalt de mogelijkheid op bijvoorbeeld een huurwoning.
Het is in strijd met artikel 1 van de grondwet. Iets met gelijkheid enzo...quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:23 schreef Rave_NL het volgende:
Mits Haagse tokkies op dezelfde gronden uit de stad gezet kunnen worden zie ik weinig bezwaar.
Oei, zou dat al kunnen, anno 2012?quote:onderschrijven dat man en vrouw gelijkwaardig zijn aan elkaar en dat ze homo's accepteren.
Dan mogen degenen die daarmee aan komen zetten ook uit het GBA, voorzover ze in Den Haag wonen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:32 schreef Janneke141 het volgende:
Ik voorzie de Hollandse oplossing. We voeren het in, maar de vrouwen mogen in gescheiden ruimtes van de mannen komen tekenen.
Zal ik Hitler vast noemen? Zijn we daar vanaf.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:34 schreef marcb1974 het volgende:
En de volgende stap is dat ze herkenbaar worden gemaakt in het 'straatbeeld'? En daarna met zijn allen bij elkaar gezet worden?
Ironisch dat zij bescherming genieten van het artikel dat ze verwerpen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:24 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Het is in strijd met artikel 1 van de grondwet. Iets met gelijkheid enzo...
Nee natuurlijk niet, dat is een inperking van de vrijheid van meningsuitingquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:43 schreef ArnosL het volgende:
Kan er geen contract gemaakt worden waarin staat dat de PVV niet meer van deze onzin mag roepen?
Voeren we dat gelijk in met een examen voordat je in de politiek mag?quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:21 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
http://www.spitsnieuws.nl(...)act-voor-allochtonen
Nog mensen dat die denken dat deze partij niet rascistisch is?
Mensen die op deze partij stemmen hoef ik ook niet meer serieus te nemen.
Probeer maar eens als vrouw in een refo kerkbestuur te komen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:09 schreef Gia het volgende:
Niet uitvoerbaar op stedelijk niveau, maar zou een vereniging een dergelijke eis mogen stellen, of een school, een werkgever, enz...?
Dat vraag ik me af.
Het verschil is dat binnen de Nederlandse cultuur men dit doorgaans rare uitspraken zal vinden waar binnen een bepaalde andere (grootschalig geimporteerde) cultuur het simpelweg de alom geaccepteerde norm is. Overigens ironisch genoeg met dank aan politieke correctheid een kansloos voorstel want bible belt.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:35 schreef Ulx het volgende:
Ik, een blanke hollander met een atheistisch-christelijk-joods-humanistische achtergrond,moet ook niks hebben van homo's. En vrouwen zijn inferieur aan mannen.
U heeft affiniteit met de doelstellingen en het gedachtegoed van de ... heet dat dan in vacaturetaal. Natuurlijk kan dat, iedere club lulkoek kan de raarste eisen stellen aan vrijwillige leden. Waarom het wenselijk zou zijn om die padvinderachtige selectiviteit naar "stedelijk niveau" te tillen, is me vooralsnog een raadsel.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:09 schreef Gia het volgende:
Niet uitvoerbaar op stedelijk niveau, maar zou een vereniging een dergelijke eis mogen stellen, of een school, een werkgever, enz...?
Dat vraag ik me af.
Nou, het COC zal vast wel vast mogen leggen dat bestuursleden tolerant moeten staan tegenover homoseksualiteit. En als je voor Opzij wilt werken zul je vast wel achter het idee moeten staan dat vrouwen net zo goed hun mannetje kunnen staan.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:09 schreef Gia het volgende:
Dat vraag ik me af.
Assimilatiecontracten staan gewoon genoemd in het verkiezingsprogramma van de PVV en blijkbaar staat 15% van de Nederlanders achter dit soort plannen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:34 schreef KreKkeR het volgende:
Dit plan is te gestoord voor woorden maar heeft weinig te maken met racisme. (Tenzij je racisme niet ziet als rassendiscriminatie maar als 'volkendiscriminatie').
Maar serieus, wat een gore schoft zeg om met zo'n plan te komen, om te kotsen zo walgelijk dit
Schoften die zich misdragen moeten moeten worden aangepakt. Deze PVV gast misbruikt de misdragingen van sommigen echter om draagvlak te creeren voor een wettelijke basis om voor allochtonen te bepalen hoe zij zich, buiten van de huidige wet- en regelgeving, verder moeten gedragen.
'Assimilatiecontract', hoe durft die schoft met zo'n naam te komen
Ow dat zeggen de PVV'ers al vaak genoeg hoor.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:15 schreef NotYou het volgende:
[..]
We willen hier gewoon niet nog meer moslimfundi's hebben maar dat mag niet gezegd worden.
Ah, schijtpartij is het ookquote:Op woensdag 18 april 2012 00:03 schreef skrn het volgende:
[..]
Assimilatiecontracten staan gewoon genoemd in het verkiezingsprogramma van de PVV en blijkbaar staat 15% van de Nederlanders achter dit soort plannen.
Maar....mag een woningbouwvereniging dat dan ook?quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:16 schreef Ringo het volgende:
[..]
U heeft affiniteit met de doelstellingen en het gedachtegoed van de ... heet dat dan in vacaturetaal. Natuurlijk kan dat, iedere club lulkoek kan de raarste eisen stellen aan vrijwillige leden. Waarom het wenselijk zou zijn om die padvinderachtige selectiviteit naar "stedelijk niveau" te tillen, is me vooralsnog een raadsel.
Waarom zou je dat niet mogen zeggen? Ik denk dat het gros van Nederland, incluis de meerderheid van moslims, het roerend met je eens is. Maar hoe dan ook, wat zou deze maatregel eigenlijk doen aan moslimfundi's? Een moslim mag toch aan taquiyya doen, zijn geloof onder bedreiging of dwang verbergen? En dat is nogal een bedreiging, tekenen of oprotten.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:15 schreef NotYou het volgende:
We willen hier gewoon niet nog meer moslimfundi's hebben maar dat mag niet gezegd worden.
Zou hij deze hebben benoemd? Zou dit hooguit dubbelop zijn want die wet hebben we al. Is die man nu werkelijk zo dom dat hij denkt dat alleen allochtonen hier last van hebben?quote:De Graaf wil dat allochtonen inwoners onderschrijven dat man en vrouw gelijkwaardig zijn aan elkaar en dat ze homo's accepteren.
We hebben er gewoon een wet voor dus. Denk dat die de Graaf zelf bezig is met discrimineren op deze manier.quote:Onder discriminatie verstaat men het anders behandelen van mensen of groepen op basis van uiteenlopende kenmerken zoals afkomst, ras, geboorteland, geloof, politieke of religieuze overtuigingen, sociale gewoonten, sekse, seksuele geaardheid, taal, handicap, leeftijd, enzovoort.
Misschien een idee eens aan de homo's en de joden te vragen vanuit welke hoek zij zich het meest bedreigd en in hun doen en laten aangetast/gehinderd voelen.quote:Op woensdag 18 april 2012 05:08 schreef Madame_Paon het volgende:
En toch nog mensen die op de PVV stemmen. Dan ben je echt niet goed snik.
Zo'n contract is een goed idee, maar dan wel voor álle inwoners, want er zijn meer dan genoeg autochtone Nederlanders die homo's wegpesten en voor overlast zorgen.
Dan moet je dat uiteraard ook aan moslims vragen. En aan Polen. En Antillianen. Etc.quote:Op woensdag 18 april 2012 07:18 schreef NotYou het volgende:
[..]
Misschien een idee eens aan de homo's en de joden te vragen vanuit welke hoek zij zich het meest bedreigd en in hun doen en laten aangetast/gehinderd voelen.
quote:Op woensdag 18 april 2012 07:33 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dan moet je dat uiteraard ook aan moslims vragen. En aan Polen. En Antillianen. Etc.
als je de mening van 15% van de nederlanders serieus kunt nemen is dat al heel wat.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:03 schreef skrn het volgende:
[..]
Assimilatiecontracten staan gewoon genoemd in het verkiezingsprogramma van de PVV en blijkbaar staat 15% van de Nederlanders achter dit soort plannen.
Al vind je van niet, dat recht heb je en moet je je niet af laten nemen.quote:Op woensdag 18 april 2012 01:47 schreef Jellereppe het volgende:
Daar heb ik geen contract voor nodig. Vrouwen zie ik al mijn hele leven als gelijkwaardig en van homo's heb ik geen last.
Het is imo te gek voor woorden dat dit plan ook maar bedacht is in Nederland.quote:Gemeente-info in moskee, vrouwen apart
24 feb 2009 7 reacties
‘Het druist volledig in tegen het principe van scheiding van kerk en staat en het is segregatie ten top.’
Ongewenst
SP Tweede Kamerlid Sadet Karabulut is erg duidelijk als het gaat om de vestiging van een loket voor gemeente-informatie in een moskee in de Utrechtse wijk Overvecht: ‘Migranten en niet-migranten, gelovigen en niet-gelovigen en zelfs mannen en vrouwen worden hier gescheiden. We zijn al jaren bezig om mensen samen te laten leven, dit is een hele ongewenste ontwikkeling.’
Hoogdrempelig
Aanstaande vrijdag wordt dit loket officieel geopend, maar het is al een tijdje in gebruik. Volgens de stichtingen die de moskees beheren was de locatie waar het officiële gemeentelijke informatiebureau zit, in de plaatselijke bibliotheek, te hoogdrempelig. Opvallend is dat er in de moskee niet één maar twee loketten zijn. Een voor vrouwen en een voor mannen.
Zwemuurtje
Een woordvoerster van de gemeente Utrecht ontkent echter dat het om een gemeenteloket gaat. Het zou om een zogenoemd ‘wegwijzerloket' gaan, dat weliswaar wordt gesubsidieerd met gemeentegeld maar beheerd wordt door de stichting die moskee runt. Over de scheiding van mannen en vrouwen zegt de gemeentewoordvoerster: ‘Er is een algemeen loket, voor mannen en vrouwen dus, en een die alleen voor vrouwen is. Vergelijk het met een zwemuurtje alleen voor vrouwen.’
Mannendeel
Maar of een moslima de ‘algemene’ ingang zal nemen is nog maar de vraag aangezien het 'gemengde' loket nu nog in het mannengedeelte van de moskee gevestigd is. En ook wanneer die verplaatst zal worden lijkt het niet aannemelijk dat een vrouw onder toeziend oog van de moskeegangers naar het 'gemengde' loket zal stappen.
Gekleurd
Een gemeente mag geen religieuze organisaties subsidiëren, maar wel sociaal culturele activiteiten vanuit die organisaties. Deze voorlichtingsactiviteit zelf is echter zo gekleurd door religie dat er forse kritiek is op de financiële steun van de gemeente
Kamervragen
Sadet Karabulut heeft inmiddels aan minister van der Laan gevraagd om stappen te ondernemen, ze verwacht deze week antwoord te krijgen. Overigens heeft niet alleen de PVV maar ook de VVD inmiddels kamervragen gesteld over deze kwestie.
http://www.binnenlandsbes(...)n-apart.108783.lynkx
Door Nederlanders natuurlijk. Want als we op zo'n belachelijke manier de groep gaan samenstellen, waarom de autochtonen er ook niet bijgooien?quote:Op woensdag 18 april 2012 07:18 schreef NotYou het volgende:
[..]
Misschien een idee eens aan de homo's en de joden te vragen vanuit welke hoek zij zich het meest bedreigd en in hun doen en laten aangetast/gehinderd voelen.
Of wil jij mij vertellen dat homo's en joden zich bedreigd voelen door nagenoeg de volledige allochtone 48,7% (die ondertussen een meerderheid geworden is)? Als we dan toch voor het gemak iedereen over 1 kan scheren kan de 51,3% autochtoon er ook wel bij worden gegooid.quote:Samenstelling in 2011:
Nederlands: 51.3%
Westers 14.8%
Turks: 7.4%
Marokkaans: 5.6%
Surinaams: 9.5%
Antilliaans en Aruba: 2.4%
Overig niet-westers: 9.1%
Je mag die mening wel hebben, maar er niet naar handelen.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:37 schreef TheThirdMark het volgende:
Zoals in de OP: zelfs een aantal ''ras echte'' NL'rs vinden mannen meer dan vrouwen, en homo's een ziekte in de samenleving. Zolang dit gewoon een mening is moet dat kunnen. Ik zie de PVV ook niet direct ageren tegen de SGP. Die volgens de PVV stuk voor stuk het land uitgezet zouden moeten worden volgens hun gedachtengang.
Heeft die PVVer gezegd dat het alleen voor moslims moet gelden? Of schreeuwen jullie alleen maar wat?quote:Op woensdag 18 april 2012 11:37 schreef Gia het volgende:
[..]
Je mag die mening wel hebben, maar er niet naar handelen.
En inderdaad, een dergelijke maatregel zou dan voor iedereen moeten gelden, niet alleen voor moslims.
User Gia is in werkelijkheid een heel team dat de replies opstelt?quote:Op woensdag 18 april 2012 12:17 schreef Truffelvarken het volgende:
[..]
Heeft die PVVer gezegd dat het alleen voor moslims moet gelden? Of schreeuwen jullie alleen maar wat?
Nee, sorry, je hebt gelijk, hij had het over allochtonen.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:17 schreef Truffelvarken het volgende:
[..]
Heeft die PVVer gezegd dat het alleen voor moslims moet gelden? Of schreeuwen jullie alleen maar wat?
dit is een contract geen inburgerings cursusquote:Op woensdag 18 april 2012 12:24 schreef Truffelvarken het volgende:
Ik vind het helemaal niet gek dat personen die lid willen worden van de vereniging van Nederlanders, gevraagd wordt de waarden van die vereniging te onderschrijven.
Ik wordt ook geen lid van de korfbalclub als ik een hekel aan korfbal heb en luidkeels vertel aan de leden dat ik er een waterpolo club van wil maken en daarenboven weiger de contributie te betalen.
dat nietquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:24 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Het is in strijd met artikel 1 van de grondwet. Iets met gelijkheid enzo...
Nee dat niet, maar wie bekend is met eerdere uitlatingen van Machiel de Graaf weet onmiddellijk dat het hem om moslims te doen is. Dat is immers zijn belangrijkste motief. De rest is naar zijn eigen zeggen bijzaak:quote:Op woensdag 18 april 2012 12:17 schreef Truffelvarken het volgende:
[..]
quote:Op de vraag waarom hij zich aangetrokken voelde tot de PVV zegt De Graaf: "Mijn vijf belangrijkste punten om bij de PVV te gaan zijn: islam, islam, islam, islam en islam.
bronquote:Volgens De Graaf is de afkeer van de islam voor alle fractieleden het belangrijkste motief, omdat het de core business is van de PVV.
Ohh dus het is een aanname van jou kant?quote:Op woensdag 18 april 2012 12:28 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar wie bekend is met eerdere uitlatingen van Machiel de Graaf weet onmiddellijk dat het hem om moslims te doen is. Dat is immers zijn belangrijkste motief. De rest is naar zijn eigen zeggen bijzaak:
Nou in principe geldt het ook voor iedereen die afspraken.....wij noemen dat 'samenleving'. Gezien het gegeven dat bepaalde mensen een eigen samenleving creeren, waarbij de blanke medemens inferieur is en blanke vrouwen mensen zijn die zich als hoeren kleden, mag er voor dit soort mensen best het een en ander op papier komen.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:43 schreef Gia het volgende:
Ik heb met de ideeën van de PVV eigenlijk altijd hetzelfde probleem: Op zich prima ideeën, maar ze zouden gewoon voor iedereen in Nederland moeten gelden.
Tja, je kunt een grefo die tegen homo's is, niet uitzetten, maar zet zwaardere straffen op het discrimineren of molesteren van homo's om hun geaardheid.
Gelijkheid voor mannen en vrouwen? Prima, moet geëist mogen worden, maar dan wel de SGP uit de kamer zolang zij geen vrouwen in hun partij hebben.
En ja, dan mag zo'n gescheiden loket ook aangepakt worden.
Dan moet je iedereen die in Den Haag woont of er wil wonen een dergelijk contract laten tekenen en niet alleen de allochtonen.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:45 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Nou in principe geldt het ook voor iedereen die afspraken.....wij noemen dat 'samenleving'.
Ik heb nog nooit gehoord dat onze zwartekousen homo,s of vrouwen molesteren of dat ze massaal in de criminaliteit de kost verdienden. Ook ken ik geen zwarte kous die in een onterechte uitkering zit.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:43 schreef Gia het volgende:
Ik heb met de ideeën van de PVV eigenlijk altijd hetzelfde probleem: Op zich prima ideeën, maar ze zouden gewoon voor iedereen in Nederland moeten gelden.
Tja, je kunt een grefo die tegen homo's is, niet uitzetten, maar zet zwaardere straffen op het discrimineren of molesteren van homo's om hun geaardheid.
Gelijkheid voor mannen en vrouwen? Prima, moet geëist mogen worden, maar dan wel de SGP uit de kamer zolang zij geen vrouwen in hun partij hebben.
En ja, dan mag zo'n gescheiden loket ook aangepakt worden.
Ja maar zoals de PVV het voorstelt moet dit plan moet niet specifiek gelden voor mensen die de blanke medemens inferieur vinden, maar voor allochtonen.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:45 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Gezien het gegeven dat bepaalde mensen een eigen samenleving creeren, waarbij de blanke medemens inferieur is en blanke vrouwen mensen zijn die zich als hoeren kleden, mag er voor dit soort mensen best het een en ander op papier komen.
Waar zeg ik dat grefo's homo's of vrouwen molesteren, in de criminaliteit de kost verdienen of een onterechte uitkering ontvangen? Volgens mij nergens.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:55 schreef Truffelvarken het volgende:
Ik heb nog nooit gehoord dat onze zwartekousen homo,s of vrouwen molesteren of dat ze massaal in de criminaliteit de kost verdienden. Ook ken ik geen zwarte kous die in een onterechte uitkering zit.
Het zijn allemaal hardwerkende, gezagsgetrouwe mensen. Hun ja is ja en nee is nee.
Dus waarom steeds bij wandaden of bedreiging wereldwijd door fanatici gepleegd, de SGP wordt genoemd, is mij een volledig raadsel.
Waarom zou je allochtonen uberhaupt wat willen maken? Dat lijkt me ook helemaal niet nodig.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:48 schreef Elfletterig het volgende:
Feitelijk kunnen ze die allochtonen niks maken zonder over te gaan tot discriminatie.
Probleem is echter wel dat wanneer het gaat om aanpak van fout gedrag wat meer voorkomt bij bepaalde bevolkingsgroepen dan bij andere, dan wordt dit toch gezien als discriminerende maatregel.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:03 schreef KreKkeR het volgende:
Waarom zou je allochtonen uberhaupt wat willen maken? Dat lijkt me ook helemaal niet nodig.
Waarom niet gewoon mensen aanpakken vanwege hun (fout) gedrag? Om dat te kunnen doen heb je namelijk geen discriminerende plannen nodig en het is waarschijnlijk nog vele malen effectiever ook.
Waar haal je dat nou weer vandaan?quote:Op woensdag 18 april 2012 13:08 schreef Gia het volgende:
[..]
Probleem is echter wel dat wanneer het gaat om aanpak van fout gedrag wat meer voorkomt bij bepaalde bevolkingsgroepen dan bij andere, dan wordt dit toch gezien als discriminerende maatregel.
In Nederland hebben Nederlanders ook meer rechten dan buitenlanders. Het gaat hier echter niet om buitenlanders die hun eigen ontvluchte cultuur promoten, het gaat hier om allochtonen.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:14 schreef Truffelvarken het volgende:
Wat is er op tegen als een Nederlander in zijn eigen land meer rechten heeft dan een buitenlander die hier zijn eigen, ontvluchte cultuur promoot?
Waarom is zo iemand hier in vredesnaam naartoe gekomen, vraag je je dan af.
Nee, dat doen ze een stuk subtieler en doordachter.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:55 schreef Truffelvarken het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gehoord dat onze zwartekousen homo,s of vrouwen molesteren of dat ze massaal in de criminaliteit de kost verdienden.
quote:Twee homos in Malawi zijn zaterdag vrijgelaten nadat ze een enkele week eerder veroordeeld waren tot veertien jaar gevangenisstraf. De secretaris-generaal van de VN, Ban Ki Moon heeft zaterdag persoonlijk het parlement in Malawi toegesproken om zijn afkeer te uiten van de strenge antihomowetten in het land. Nog dezelfde dag verleende de president van het land hun gratie. Het homostel was al in december opgepakt, direct na hun verloving, omdat uitingen van homoseksualiteit in Malawi verboden zijn, zoals in veel Afrikaanse landen. De mannen waren van plan dit jaar te trouwen. Daarmee zouden ze het eerste homopaar in zuidelijk Afrika zijn.
Veertien jaar is fors, zeker voor westerse begrippen. Toch is het jammer dat de Malawische president zo snel door de knieën ging.
Omdat de SGP nu niet echt bekend staat als een tolerante partij misschien?quote:Het zijn allemaal hardwerkende, gezagsgetrouwe mensen. Hun ja is ja en nee is nee.
Dus waarom steeds bij wandaden of bedreiging wereldwijd door fanatici gepleegd, de SGP wordt genoemd, is mij een volledig raadsel.
Eerste is toch gewoon ingevoerd?quote:Op woensdag 18 april 2012 13:34 schreef Gia het volgende:
[..]
Verbod op gelaatsbedekkende kleding?
Verbod op onverdoofd slachten?
De Grondwet voor het Koninkrijk der Nederlanden?quote:Op woensdag 18 april 2012 12:24 schreef Truffelvarken het volgende:
Ik vind het helemaal niet gek dat personen die lid willen worden van de vereniging van Nederlanders, gevraagd wordt de waarden van die vereniging te onderschrijven.
Ik wordt ook geen lid van de korfbalclub als ik een hekel aan korfbal heb en luidkeels vertel aan de leden dat ik er een waterpolo club van wil maken en daarenboven weiger de contributie te betalen.
Dat artikel is geschreven door de zwarte kousen...quote:Op woensdag 18 april 2012 13:28 schreef Truffelvarken het volgende:
Hierboven is er 1 die de president van Malawi bij de zwarte kousen betrekt. Toch wel een prestatie. Hij is in ieder geval wel zwart.
Daar heb ik het toch niet over. Gaat erom dat het een algemene maatregel is, die voor iedereen geldt, maar waarvan gezegd wordt dat het moslimmetje pesten is.quote:
En de joden dan? Daarbij was het al een bestaande regel, maar was er een uitzondering voor moslims en joden.quote:Bij deze maatregels is het overduidelijk dat ze betrekking hebben op Moslims en dat wordt ook gewoon gezegd. Waarom daarom heendraaien wanneer het zo is? Feit dat deze regels in de praktijk eigenlijk specifiek worden ingevoerd vanwege Moslims, is echter geen reden om het niet te doen blijkt uit de invoering van het eerste voorbeeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |