dit is een contract geen inburgerings cursusquote:Op woensdag 18 april 2012 12:24 schreef Truffelvarken het volgende:
Ik vind het helemaal niet gek dat personen die lid willen worden van de vereniging van Nederlanders, gevraagd wordt de waarden van die vereniging te onderschrijven.
Ik wordt ook geen lid van de korfbalclub als ik een hekel aan korfbal heb en luidkeels vertel aan de leden dat ik er een waterpolo club van wil maken en daarenboven weiger de contributie te betalen.
dat nietquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:24 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Het is in strijd met artikel 1 van de grondwet. Iets met gelijkheid enzo...
Nee dat niet, maar wie bekend is met eerdere uitlatingen van Machiel de Graaf weet onmiddellijk dat het hem om moslims te doen is. Dat is immers zijn belangrijkste motief. De rest is naar zijn eigen zeggen bijzaak:quote:Op woensdag 18 april 2012 12:17 schreef Truffelvarken het volgende:
[..]
Heeft die PVVer gezegd dat het alleen voor moslims moet gelden? Of schreeuwen jullie alleen maar wat?
quote:Op de vraag waarom hij zich aangetrokken voelde tot de PVV zegt De Graaf: "Mijn vijf belangrijkste punten om bij de PVV te gaan zijn: islam, islam, islam, islam en islam.
bronquote:Volgens De Graaf is de afkeer van de islam voor alle fractieleden het belangrijkste motief, omdat het de core business is van de PVV.
Ohh dus het is een aanname van jou kant?quote:Op woensdag 18 april 2012 12:28 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar wie bekend is met eerdere uitlatingen van Machiel de Graaf weet onmiddellijk dat het hem om moslims te doen is. Dat is immers zijn belangrijkste motief. De rest is naar zijn eigen zeggen bijzaak:
Nou in principe geldt het ook voor iedereen die afspraken.....wij noemen dat 'samenleving'. Gezien het gegeven dat bepaalde mensen een eigen samenleving creeren, waarbij de blanke medemens inferieur is en blanke vrouwen mensen zijn die zich als hoeren kleden, mag er voor dit soort mensen best het een en ander op papier komen.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:43 schreef Gia het volgende:
Ik heb met de ideeën van de PVV eigenlijk altijd hetzelfde probleem: Op zich prima ideeën, maar ze zouden gewoon voor iedereen in Nederland moeten gelden.
Tja, je kunt een grefo die tegen homo's is, niet uitzetten, maar zet zwaardere straffen op het discrimineren of molesteren van homo's om hun geaardheid.
Gelijkheid voor mannen en vrouwen? Prima, moet geëist mogen worden, maar dan wel de SGP uit de kamer zolang zij geen vrouwen in hun partij hebben.
En ja, dan mag zo'n gescheiden loket ook aangepakt worden.
Dan moet je iedereen die in Den Haag woont of er wil wonen een dergelijk contract laten tekenen en niet alleen de allochtonen.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:45 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Nou in principe geldt het ook voor iedereen die afspraken.....wij noemen dat 'samenleving'.
Ik heb nog nooit gehoord dat onze zwartekousen homo,s of vrouwen molesteren of dat ze massaal in de criminaliteit de kost verdienden. Ook ken ik geen zwarte kous die in een onterechte uitkering zit.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:43 schreef Gia het volgende:
Ik heb met de ideeën van de PVV eigenlijk altijd hetzelfde probleem: Op zich prima ideeën, maar ze zouden gewoon voor iedereen in Nederland moeten gelden.
Tja, je kunt een grefo die tegen homo's is, niet uitzetten, maar zet zwaardere straffen op het discrimineren of molesteren van homo's om hun geaardheid.
Gelijkheid voor mannen en vrouwen? Prima, moet geëist mogen worden, maar dan wel de SGP uit de kamer zolang zij geen vrouwen in hun partij hebben.
En ja, dan mag zo'n gescheiden loket ook aangepakt worden.
Ja maar zoals de PVV het voorstelt moet dit plan moet niet specifiek gelden voor mensen die de blanke medemens inferieur vinden, maar voor allochtonen.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:45 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Gezien het gegeven dat bepaalde mensen een eigen samenleving creeren, waarbij de blanke medemens inferieur is en blanke vrouwen mensen zijn die zich als hoeren kleden, mag er voor dit soort mensen best het een en ander op papier komen.
Waar zeg ik dat grefo's homo's of vrouwen molesteren, in de criminaliteit de kost verdienen of een onterechte uitkering ontvangen? Volgens mij nergens.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:55 schreef Truffelvarken het volgende:
Ik heb nog nooit gehoord dat onze zwartekousen homo,s of vrouwen molesteren of dat ze massaal in de criminaliteit de kost verdienden. Ook ken ik geen zwarte kous die in een onterechte uitkering zit.
Het zijn allemaal hardwerkende, gezagsgetrouwe mensen. Hun ja is ja en nee is nee.
Dus waarom steeds bij wandaden of bedreiging wereldwijd door fanatici gepleegd, de SGP wordt genoemd, is mij een volledig raadsel.
Waarom zou je allochtonen uberhaupt wat willen maken? Dat lijkt me ook helemaal niet nodig.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:48 schreef Elfletterig het volgende:
Feitelijk kunnen ze die allochtonen niks maken zonder over te gaan tot discriminatie.
Probleem is echter wel dat wanneer het gaat om aanpak van fout gedrag wat meer voorkomt bij bepaalde bevolkingsgroepen dan bij andere, dan wordt dit toch gezien als discriminerende maatregel.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:03 schreef KreKkeR het volgende:
Waarom zou je allochtonen uberhaupt wat willen maken? Dat lijkt me ook helemaal niet nodig.
Waarom niet gewoon mensen aanpakken vanwege hun (fout) gedrag? Om dat te kunnen doen heb je namelijk geen discriminerende plannen nodig en het is waarschijnlijk nog vele malen effectiever ook.
Waar haal je dat nou weer vandaan?quote:Op woensdag 18 april 2012 13:08 schreef Gia het volgende:
[..]
Probleem is echter wel dat wanneer het gaat om aanpak van fout gedrag wat meer voorkomt bij bepaalde bevolkingsgroepen dan bij andere, dan wordt dit toch gezien als discriminerende maatregel.
In Nederland hebben Nederlanders ook meer rechten dan buitenlanders. Het gaat hier echter niet om buitenlanders die hun eigen ontvluchte cultuur promoten, het gaat hier om allochtonen.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:14 schreef Truffelvarken het volgende:
Wat is er op tegen als een Nederlander in zijn eigen land meer rechten heeft dan een buitenlander die hier zijn eigen, ontvluchte cultuur promoot?
Waarom is zo iemand hier in vredesnaam naartoe gekomen, vraag je je dan af.
Nee, dat doen ze een stuk subtieler en doordachter.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:55 schreef Truffelvarken het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gehoord dat onze zwartekousen homo,s of vrouwen molesteren of dat ze massaal in de criminaliteit de kost verdienden.
quote:Twee homos in Malawi zijn zaterdag vrijgelaten nadat ze een enkele week eerder veroordeeld waren tot veertien jaar gevangenisstraf. De secretaris-generaal van de VN, Ban Ki Moon heeft zaterdag persoonlijk het parlement in Malawi toegesproken om zijn afkeer te uiten van de strenge antihomowetten in het land. Nog dezelfde dag verleende de president van het land hun gratie. Het homostel was al in december opgepakt, direct na hun verloving, omdat uitingen van homoseksualiteit in Malawi verboden zijn, zoals in veel Afrikaanse landen. De mannen waren van plan dit jaar te trouwen. Daarmee zouden ze het eerste homopaar in zuidelijk Afrika zijn.
Veertien jaar is fors, zeker voor westerse begrippen. Toch is het jammer dat de Malawische president zo snel door de knieën ging.
Omdat de SGP nu niet echt bekend staat als een tolerante partij misschien?quote:Het zijn allemaal hardwerkende, gezagsgetrouwe mensen. Hun ja is ja en nee is nee.
Dus waarom steeds bij wandaden of bedreiging wereldwijd door fanatici gepleegd, de SGP wordt genoemd, is mij een volledig raadsel.
Eerste is toch gewoon ingevoerd?quote:Op woensdag 18 april 2012 13:34 schreef Gia het volgende:
[..]
Verbod op gelaatsbedekkende kleding?
Verbod op onverdoofd slachten?
De Grondwet voor het Koninkrijk der Nederlanden?quote:Op woensdag 18 april 2012 12:24 schreef Truffelvarken het volgende:
Ik vind het helemaal niet gek dat personen die lid willen worden van de vereniging van Nederlanders, gevraagd wordt de waarden van die vereniging te onderschrijven.
Ik wordt ook geen lid van de korfbalclub als ik een hekel aan korfbal heb en luidkeels vertel aan de leden dat ik er een waterpolo club van wil maken en daarenboven weiger de contributie te betalen.
Dat artikel is geschreven door de zwarte kousen...quote:Op woensdag 18 april 2012 13:28 schreef Truffelvarken het volgende:
Hierboven is er 1 die de president van Malawi bij de zwarte kousen betrekt. Toch wel een prestatie. Hij is in ieder geval wel zwart.
Daar heb ik het toch niet over. Gaat erom dat het een algemene maatregel is, die voor iedereen geldt, maar waarvan gezegd wordt dat het moslimmetje pesten is.quote:
En de joden dan? Daarbij was het al een bestaande regel, maar was er een uitzondering voor moslims en joden.quote:Bij deze maatregels is het overduidelijk dat ze betrekking hebben op Moslims en dat wordt ook gewoon gezegd. Waarom daarom heendraaien wanneer het zo is? Feit dat deze regels in de praktijk eigenlijk specifiek worden ingevoerd vanwege Moslims, is echter geen reden om het niet te doen blijkt uit de invoering van het eerste voorbeeld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |