wat is er mis met friet?quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:20 schreef KwadeAfdronk het volgende:
friet op net na maanden niet gegeten en nou weet ik weer waarom
Niks mis met friet mits het met een lekker stukje vlees en wat groente is maar alleen friet van de friettent had ik nu met een frikandel meh niet meer lekkerquote:
Zo he lekker man,wat is het??quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:03 schreef FutureFairytale het volgende:
Wat eten en/of drinken we vandaag?
[ afbeelding ]
dit had ik vnv met patat bij de Ikea
Post hier je ontbijt, lunch, diner of tussendoortje!
gehaktballetjes in roomsausquote:Op woensdag 18 april 2012 00:55 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Zo he lekker man,wat is het??![]()
Nicequote:Op woensdag 18 april 2012 01:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gehaktballetjes in roomsaus
Serieus, ik kan niet wáchten om ze te proeven. Jammer genoeg zijn ze om mee te nemen voor bij de borrel na de vergadering vanavond, maar ik denk dat ik 'm vast wel meer zal makenquote:Op woensdag 18 april 2012 13:10 schreef FutureFairytale het volgende:
Cheesecake brownies!
Ik had net yoghurt met cruesli volvezel.
Gehakt van eigen koe, wat kan ik me daarbij voorstellen?quote:Op woensdag 18 april 2012 12:54 schreef _Loki het volgende:
Zo prettig cheesecake bramen brownies maken
Avondeten wordt spaghetti met goeie bolognesesaus. Gehakt van eigen koe, lang laten pruttelen.. Heb er nu al zin in.
Heel luxequote:
Waarom niet bestellen?quote:Op woensdag 18 april 2012 16:56 schreef Iemand91 het volgende:
Ik druk straks deze 2 jongens in de oven:
[ afbeelding ]
Verse pizza's van de keurslager, reteduur ook...
Omdat deze veeeeeel lekkerder zijn.quote:
Wat zijn kippenvlerkjes?quote:Op woensdag 18 april 2012 17:39 schreef mazaru het volgende:
Kippenvlerkjes, gebakken krieltjes en rauwe witlof
quote:Op donderdag 19 april 2012 17:51 schreef RobinOok het volgende:
Gegrillde tonijn, sushi maki en een salade.
Volgens mij zit je in het verkeerde topicquote:Op vrijdag 20 april 2012 12:11 schreef Crohnjurist het volgende:
Oeh dat einde![]()
En ik vind Damon en Elena toch echt wel heel goed bij elkaar passen hoor![]()
Soep smaakte goed, straks die pizza maar in de oven schuiven...quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:09 schreef foodlover het volgende:
2 geroosterde boterhammen met kruidenkaas - salami en kaas.
Nu broccolisoep aan het maken voor straks met breekbrood, kaas en een pizza verdura.
Edit: nu koffie met slagroom en koekjes.
het wordt andijviestamp met kaas en spekjesquote:Op zaterdag 21 april 2012 11:04 schreef Zonnetje1981 het volgende:
kaas/ui broodjes staan in de oven. Voor vanavond weet ik het echt nog niet..
met mes en vork?quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:48 schreef Quyxz_ het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Net opgegeten en ik krijg buikpijn als ik dat bord weer zie.
receptje?quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:30 schreef HAL9000S het volgende:
Vanavond een pittige Noord Spaanse linzenschotel met harissa, chorizo en garnalen.
Ik had al wel verwacht dat iemand dat zou gaan zeggen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
met mes en vork?
OT; calippo sinas
Was door mijn zus uitgenodigd te komen eten. En wat hadden we? Juist, gehakt, spinazie, aardappels.....quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:51 schreef Pietverdriet het volgende:
Gehaktballetjes met jus, bloemige aardappels en verse spinazie
Ik heb een nieuwe zak opengemaakt dus heb nog genoegquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:13 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Idem.![]()
![]()
Helaas maar een restje chips. Heb honger
??????!quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:16 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
No Butter Chicken dus, met nan en spinzie panneer
wasdaquote:Op zondag 22 april 2012 10:26 schreef roos85 het volgende:
Bruin pistoletje met filet american, gekookt eitje, zeezout en 4 seizoenen peper
Bruin pistiletje met carambert,,
ninjaeditquote:Op zondag 22 april 2012 11:24 schreef Bienelientjee het volgende:
Misschien moest er camambert staan?![]()
Ik een ontbijtcracker genomen en een glas melk. Zometeen brood voor lunch.
Ik ook niet.quote:Op maandag 23 april 2012 13:57 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Al die goede koks hier altijd, ik kom meestal niet verder dan gewoon aardappels vlees en groente. Of macaroni of lasagne ofzo
Ja en niet te duurquote:Op maandag 23 april 2012 14:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ook niet.Maar het moet dan ook snel klaar enz.
Ook dat. Anders kocht ik wel een kookneger.quote:
Soms klinkt het ook luxer dan het daadwerkelijk is natuurlijkquote:Op maandag 23 april 2012 13:57 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Al die goede koks hier altijd, ik kom meestal niet verder dan gewoon aardappels vlees en groente. Of macaroni of lasagne ofzo
Johquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:47 schreef FutureFairytale het volgende:
Heb sinaasappelsap gepakt en half uur geleden mn tanden gepoetst.
Niet lekker!
Ja kwam er toen ineens achter dat ik net ff daarvoor mn tanden had gepoetstquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Joh. Misschien kun je er koffie achteraan gieten, da's dan ook niet te zuipen
Ontopic: gisteren lekker biefstukjes gebakken, vanavond ordinaire chicken tonight.
Lekker!quote:
Het was ook erg lekker (vroeg gegeten), dat van jou klinkt super!quote:Op woensdag 25 april 2012 16:13 schreef foodlover het volgende:
[..]
Lekker!
Hier straks een rumpsteak, kruidenboter, gepofte aardappel, Kaisergemüse en komkommersalade![]()
Nu toast met kruidenkaas en salami.
quote:
Kaisergemüse werd: suikerpeultjes!quote:Hier straks een rumpsteak, kruidenboter, gepofte aardappel, Kaisergemüse en komkommersalade![]()
Nu toast met kruidenkaas en salami.
Dat klinkt als kaneel, klopt dat?quote:
Dat klopt, maar bewust met een 'b' geschreven. Cinnabon is een keten waar ze caloriebommen van jewelste verkopen, dit is de cereal versie ervan. Als je ooit in Amerika bent, gelijk opzoeken, een grote cinnamon roll bestellen en de rest van de dag niks meer etenquote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:02 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Dat klopt, maar bewust met een 'b' geschreven. Cinnabon is een keten waar ze caloriebommen van jewelste verkopen, dit is de cereal versie ervan. Als je ooit in Amerika bent, gelijk opzoeken, een grote cinnamon roll bestellen en de rest van de dag niks meer eten![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:02 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Dat klopt, maar bewust met een 'b' geschreven. Cinnabon is een keten waar ze caloriebommen van jewelste verkopen, dit is de cereal versie ervan. Als je ooit in Amerika bent, gelijk opzoeken, een grote cinnamon roll bestellen en de rest van de dag niks meer eten![]()
[ afbeelding ]
Die zijn heel klein he?quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:50 schreef Selestha het volgende:
[..]![]()
Gelukkig verkoopt de Ikea ook cinnamon buns, anders zou ik ze wel héél erg missen![]()
Vanavond friet en BBQ kip en salade
Nah, ongeveer even groot als een bolletje. Ik heb het over de broodjes uit de vriezer, niet die zogenaamde broodjes die bij de koekjes liggen. Het is beter dan nietsquote:Op vrijdag 27 april 2012 15:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Die zijn heel klein he?
OT; 3 celebrationsHeb honger maar geen brood in huis... wachten tot avondeten of?
Heb ze een keer zelf gemaakt aan de hand van dit recept. Jumbo is inderdaad het goede woord, helemaal als je ze net iets te lang laat rijzen. Ze waren wel verrekte lekker, maar niet zo heerlijk kleverig als die van Cinnabon.quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:50 schreef Selestha het volgende:
[..]![]()
Gelukkig verkoopt de Ikea ook cinnamon buns, anders zou ik ze wel héél erg missen![]()
Vanavond friet en BBQ kip en salade
Wel die uit de vriezer nemen, die bij de koekjes liggen zijn vies en chemischquote:Op vrijdag 27 april 2012 15:55 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Heb ze een keer zelf gemaakt aan de hand van dit recept. Jumbo is inderdaad het goede woord, helemaal als je ze net iets te lang laat rijzen. Ze waren wel verrekte lekker, maar niet zo heerlijk kleverig als die van Cinnabon.
Die van de Ikea ken ik niet, ga maar eens op onderzoek uit
oh ik had zo'n koekje in t restaurantquote:Op vrijdag 27 april 2012 15:46 schreef Selestha het volgende:
[..]
Nah, ongeveer even groot als een bolletje. Ik heb het over de broodjes uit de vriezer, niet die zogenaamde broodjes die bij de koekjes liggen. Het is beter dan niets
Ja die vind ik dus héél vies, zit een soort chemisch smaakje aan dat niet aan de broodjes uit de vriezer zitquote:Op vrijdag 27 april 2012 16:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh ik had zo'n koekje in t restaurant.
Nu een appel tegen de ergste trek, over een uur avondeten.
Ik vond em ook niet zo lekkerquote:Op vrijdag 27 april 2012 16:33 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ja die vind ik dus héél vies, zit een soort chemisch smaakje aan dat niet aan de broodjes uit de vriezer zit
Die uit de vriezer zijn ook veranderd, ik vind ze nu niet lekker meer.quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:01 schreef Selestha het volgende:
[..]
Wel die uit de vriezer nemen, die bij de koekjes liggen zijn vies en chemisch
Oh ik heb er al een tijdje geen gehaald, dat is balen zegquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:21 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Die uit de vriezer zijn ook veranderd, ik vind ze nu niet lekker meer.
De 1e variant waren in principe al klaar, nu moet je ze een soort van afbakken.
quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:11 schreef motorbloempje het volgende:
Hoop dat ze niet te snel rennen, die tafels!
quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:11 schreef motorbloempje het volgende:
Hoop dat ze niet te snel rennen, die tafels!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Culinair hoogstandje dit.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Dürüm met Döner Kebab. Had niet zo'n zin om te koken vandaag dus even heerlijk uitbrakken met ditquote:
Ik kan me de tijd niet heugen dat ik dat op heb. Wel lekker, zo nu en dan!quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:44 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dürüm met Döner Kebab. Had niet zo'n zin om te koken vandaag dus even heerlijk uitbrakken met dit
Dat is nog eens een leuke toetquote:Op zondag 29 april 2012 20:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Sounds good Piet!
Dat ziet er goed uit Spartagek
Jammer FFT, als je dan toch pizza eet moet het toch wel lekker zijn
Heb net een groot diep bord vol met kwark, yoghurt, bruine suiker, banaan, vla. aardbeien en een verkruimelde beschuit op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |