Ja kwam er toen ineens achter dat ik net ff daarvoor mn tanden had gepoetstquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Joh. Misschien kun je er koffie achteraan gieten, da's dan ook niet te zuipen
Ontopic: gisteren lekker biefstukjes gebakken, vanavond ordinaire chicken tonight.
Lekker!quote:
Het was ook erg lekker (vroeg gegeten), dat van jou klinkt super!quote:Op woensdag 25 april 2012 16:13 schreef foodlover het volgende:
[..]
Lekker!
Hier straks een rumpsteak, kruidenboter, gepofte aardappel, Kaisergemüse en komkommersalade![]()
Nu toast met kruidenkaas en salami.
quote:
Kaisergemüse werd: suikerpeultjes!quote:Hier straks een rumpsteak, kruidenboter, gepofte aardappel, Kaisergemüse en komkommersalade![]()
Nu toast met kruidenkaas en salami.
Dat klinkt als kaneel, klopt dat?quote:
Dat klopt, maar bewust met een 'b' geschreven. Cinnabon is een keten waar ze caloriebommen van jewelste verkopen, dit is de cereal versie ervan. Als je ooit in Amerika bent, gelijk opzoeken, een grote cinnamon roll bestellen en de rest van de dag niks meer etenquote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:02 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Dat klopt, maar bewust met een 'b' geschreven. Cinnabon is een keten waar ze caloriebommen van jewelste verkopen, dit is de cereal versie ervan. Als je ooit in Amerika bent, gelijk opzoeken, een grote cinnamon roll bestellen en de rest van de dag niks meer eten![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:02 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Dat klopt, maar bewust met een 'b' geschreven. Cinnabon is een keten waar ze caloriebommen van jewelste verkopen, dit is de cereal versie ervan. Als je ooit in Amerika bent, gelijk opzoeken, een grote cinnamon roll bestellen en de rest van de dag niks meer eten![]()
[ afbeelding ]
Die zijn heel klein he?quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:50 schreef Selestha het volgende:
[..]![]()
Gelukkig verkoopt de Ikea ook cinnamon buns, anders zou ik ze wel héél erg missen![]()
Vanavond friet en BBQ kip en salade
Nah, ongeveer even groot als een bolletje. Ik heb het over de broodjes uit de vriezer, niet die zogenaamde broodjes die bij de koekjes liggen. Het is beter dan nietsquote:Op vrijdag 27 april 2012 15:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Die zijn heel klein he?
OT; 3 celebrationsHeb honger maar geen brood in huis... wachten tot avondeten of?
Heb ze een keer zelf gemaakt aan de hand van dit recept. Jumbo is inderdaad het goede woord, helemaal als je ze net iets te lang laat rijzen. Ze waren wel verrekte lekker, maar niet zo heerlijk kleverig als die van Cinnabon.quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:50 schreef Selestha het volgende:
[..]![]()
Gelukkig verkoopt de Ikea ook cinnamon buns, anders zou ik ze wel héél erg missen![]()
Vanavond friet en BBQ kip en salade
Wel die uit de vriezer nemen, die bij de koekjes liggen zijn vies en chemischquote:Op vrijdag 27 april 2012 15:55 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Heb ze een keer zelf gemaakt aan de hand van dit recept. Jumbo is inderdaad het goede woord, helemaal als je ze net iets te lang laat rijzen. Ze waren wel verrekte lekker, maar niet zo heerlijk kleverig als die van Cinnabon.
Die van de Ikea ken ik niet, ga maar eens op onderzoek uit
oh ik had zo'n koekje in t restaurantquote:Op vrijdag 27 april 2012 15:46 schreef Selestha het volgende:
[..]
Nah, ongeveer even groot als een bolletje. Ik heb het over de broodjes uit de vriezer, niet die zogenaamde broodjes die bij de koekjes liggen. Het is beter dan niets
Ja die vind ik dus héél vies, zit een soort chemisch smaakje aan dat niet aan de broodjes uit de vriezer zitquote:Op vrijdag 27 april 2012 16:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh ik had zo'n koekje in t restaurant.
Nu een appel tegen de ergste trek, over een uur avondeten.
Ik vond em ook niet zo lekkerquote:Op vrijdag 27 april 2012 16:33 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ja die vind ik dus héél vies, zit een soort chemisch smaakje aan dat niet aan de broodjes uit de vriezer zit
Die uit de vriezer zijn ook veranderd, ik vind ze nu niet lekker meer.quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:01 schreef Selestha het volgende:
[..]
Wel die uit de vriezer nemen, die bij de koekjes liggen zijn vies en chemisch
Oh ik heb er al een tijdje geen gehaald, dat is balen zegquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:21 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Die uit de vriezer zijn ook veranderd, ik vind ze nu niet lekker meer.
De 1e variant waren in principe al klaar, nu moet je ze een soort van afbakken.
quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:11 schreef motorbloempje het volgende:
Hoop dat ze niet te snel rennen, die tafels!
quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:11 schreef motorbloempje het volgende:
Hoop dat ze niet te snel rennen, die tafels!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Culinair hoogstandje dit.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Dürüm met Döner Kebab. Had niet zo'n zin om te koken vandaag dus even heerlijk uitbrakken met ditquote:
Ik kan me de tijd niet heugen dat ik dat op heb. Wel lekker, zo nu en dan!quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:44 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dürüm met Döner Kebab. Had niet zo'n zin om te koken vandaag dus even heerlijk uitbrakken met dit
Dat is nog eens een leuke toetquote:Op zondag 29 april 2012 20:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Sounds good Piet!
Dat ziet er goed uit Spartagek
Jammer FFT, als je dan toch pizza eet moet het toch wel lekker zijn
Heb net een groot diep bord vol met kwark, yoghurt, bruine suiker, banaan, vla. aardbeien en een verkruimelde beschuit op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |