Ja, maar das voorjaar.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:51 schreef YUR het volgende:
[..]
CPC
Geeft je ook meer trainingsruimte
[ afbeelding ]
Truequote:
quote:Op woensdag 18 april 2012 22:08 schreef YUR het volgende:
[..]
True
Ik zoek er ook nog eentje in het najaar... naast de DtD en de Zevenheuvelen.
EDIT- ik denk dat ik hem heb gevonden. Lekker in de buurt: http://www.halvemarathonvanmonster.nl/
Hmmm..je bent echt nét te laat..quote:Online Inschrijven
De voor-inschrijving is GESLOTEN.
Meedoen aan de wedstrijd kan natuurlijk nog wel, door op zaterdag 01-01-1970 tot uiterlijk 13:45 uur in sporthal "de Wielepet".
Sporthal "de Wielepet" is te vinden in de Gruttostraat in Monster.
pfff, over het strand... zwaar hoorquote:Op woensdag 18 april 2012 22:08 schreef YUR het volgende:
[..]
True
Ik zoek er ook nog eentje in het najaar... naast de DtD en de Zevenheuvelen.
EDIT- ik denk dat ik hem heb gevonden. Lekker in de buurt: http://www.halvemarathonvanmonster.nl/
Ik weet waarom hij meedoetquote:Op woensdag 18 april 2012 22:21 schreef Jumparound het volgende:
[..]
pfff, over het strand... zwaar hoor
quote:Prijzen en herinneringen
Bij de wedstrijdloop zijn in alle categorieën aantrekkelijke geldprijzen te winnen en bij de prestatielopen zijn er leuke prijzen in natura. Daarnaast krijgt iedereen voorafgaand bij elke loop aan de start een T-shirt als aandenken.
ik had geluk .. 500 meter voor 't einde van m'n rondje begon het te spetteren en op 't moment dat ik binnenstapte werd de regen serieus.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:42 schreef Niara het volgende:
Ik ga in Brussel de HM lopen op 7 oktober. Misschien wel een beetje ver voor je, maar het ka neen optie zijn Swets
En wow, goed van iedereen om te beginnen met lopen! En dat met dit weer!
quote:
1 maandje later Amsterdam.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat is een mooie halve marathon vroeg in het najaar (september)? Moet wel een beetje evenement zijn met goede tijdmeting enzo.
Ik dacht zelf aan de drechtstedenloop, maar misschien hebben jullie nog ideeen?
Ja. Op een loopband ben ik het na 3km zat en buiten ben ik na 3km eindelijk warm om meer km's te maken. Tis leuker als je buiten loopt, veel veel veel veel veel leuker.quote:Op donderdag 19 april 2012 00:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hoihoi :-)
Sinds een tijdje doe ik hardlopen op de loopband in de sportschool. Dat gaat op zich best aardig, maar eigenlijk wil ik gewoon naar buiten. Is het nou heel anders naast het weer om buiten te lopen ipv op de loopband?
3 km loop ik in m'n dromen. Maar loop nu zo'n 8 minuten achter elkaar en dan ga ik meestal ff wandelen. Had een blessure en heb het gevoel weer helemaal bij 0 te beginnen.quote:Op donderdag 19 april 2012 00:30 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ja. Op een loopband ben ik het na 3km zat en buiten ben ik na 3km eindelijk warm om meer km's te maken. Tis leuker als je buiten loopt, veel veel veel veel veel leuker.
Swets,quote:Op woensdag 18 april 2012 21:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat is een mooie halve marathon vroeg in het najaar (september)? Moet wel een beetje evenement zijn met goede tijdmeting enzo.
Ik dacht zelf aan de drechtstedenloop, maar misschien hebben jullie nog ideeen?
Dit, en een loopband veert mee, waardoor het anders lopen is. Ook 'loopt' de loopband voor je, waar je dit buiten zelf moet doenquote:Op donderdag 19 april 2012 00:30 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ja. Op een loopband ben ik het na 3km zat en buiten ben ik na 3km eindelijk warm om meer km's te maken. Tis leuker als je buiten loopt, veel veel veel veel veel leuker.
Ik heb hem hier liggen, maar ik denk dat enkel degene die in een bepaalde categorie passen er in staan. Ik heb ze gewoon allemaal overgetypt, misschien kan het dienen als inspiratiebronquote:Op donderdag 19 april 2012 00:12 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
1 maandje later Amsterdam.
http://www.hardlopen.nl/i(...)-nederland/september
Check de AKO trouwens ff, Runner's world heeft een HM gids uitgebracht, volgens mij staan daar ook wel HM's in
quote:Op donderdag 19 april 2012 01:15 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Swets,
Novmber nog vroeg genoeg?
dan zou je deze kunnen lopen
http://www.eenhoornloop.nl/
mooie gelegenheid om je beloofde rondje met DJMO te lopen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |