tof! wat voor tijd hoop je op?quote:Op donderdag 19 april 2012 17:10 schreef DeLuna het volgende:
17 juni ga ik de 1/4e triathlon doen in Groningen, de Speedman.
pfff held.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:10 schreef motorbloempje het volgende:
Geen idéé
Ik kon de 100m in iets van 1.20, ooit, vroeger, en zo'n 40m onder water![]()
Ik gok op 3:30, maar eigenlijk heb ik geen flauw idee.quote:
Ik zwom toen echt elke week en trainde ook wel echt op snelheid. Leefde zowat in 't zwembadquote:
Tof hoor!quote:Op donderdag 19 april 2012 17:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik gok op 3:30, maar eigenlijk heb ik geen flauw idee.We gaan met school er voor trainen en er zit een hele opdracht aan vast dus ik ben benieuwd.
ja die basis zit er goed in natuurlijk.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik zwom toen echt elke week en trainde ook wel echt op snelheid. Leefde zowat in 't zwembad
Nu red ik dat niet meer, maar heb nog wel de techniek om zonder al te veel inspanning een eind te komen.
ben benieuwd, succes met trainen!quote:Op donderdag 19 april 2012 17:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik gok op 3:30, maar eigenlijk heb ik geen flauw idee.We gaan met school er voor trainen en er zit een hele opdracht aan vast dus ik ben benieuwd.
Dankje. Zwemmen word geen probleem.quote:
Waar heb je strandwacht gelopen?quote:Op donderdag 19 april 2012 17:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zwemmen is mijn sterke kant (mag ook wel als je zwemjuf en strandwacht geweest bent), fietsen is medium en rennen 'low' bij mij, maar daar zit dus verbetering in. Zou vaker moeten/willen zwemmen en wel bij een club willen om te trainen, maar ze hebben hier in het VK niet zo'n verenigingscultuur als in Nederland. En als er dan al clubjes zijn, dan zijn 't meestal bejaarden. De rest (lessen etc.) zijn veelal voor kinderen. Maar ben nog op zoek naar een leuke vereniging. Misschien volgend jaar bij de studenten-zwem-club ofzo
Den Haag/Scheveningenquote:Op donderdag 19 april 2012 17:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Waar heb je strandwacht gelopen?
Mis het nog met regelmaatquote:
Jaren geweest tot ik ging verhuizen inderdaad. Zit er aan te denken. Weer aan te beginnen. Maja iets met tijd enzo :-P thuis brigade was Bergen op Zoom en 1 jaar Renesse gedaan.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Mis het nog met regelmaatwellicht als we hier in het VK ooit eens aan de kust gaan wonen dat ik bij de RNLI ga solliciteren
Jij bent zelf ook brigadelid ergens in NL?
Zul je net zien! Hoeveel ga je morgen lopen?quote:Op donderdag 19 april 2012 18:34 schreef SEMTEX het volgende:
En net vandaag op mijn rustdagje stralend helder weerNou ja, gewoon genieten maar. Kom sowieso aan 3 trainingsdaagjes deze week.
Ik begon gister in droog weer, eindigde in regen.. was prima te lopen. Toen ik binnenstapte begon de zon weer door te breken.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:34 schreef SEMTEX het volgende:
En net vandaag op mijn rustdagje stralend helder weerNou ja, gewoon genieten maar. Kom sowieso aan 3 trainingsdaagjes deze week.
quote:Op donderdag 19 april 2012 19:23 schreef Doodloper het volgende:
Ik zou het even laten rusten; zeker in het begin moet je rustig aan doen.
Doen we datquote:Op donderdag 19 april 2012 19:23 schreef Doodloper het volgende:
Ik zou het even laten rusten; zeker in het begin moet je rustig aan doen.
Het feit dat je uberhaupt bent gaan lopen is al topquote:Op donderdag 19 april 2012 19:25 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Doen we datGa ik morgen wel weer een rondje doen
3km is in het begin wel redelijk toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |