Goes, leuke stad!quote:Op donderdag 19 april 2012 15:23 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Goes, 20 minuten sturen naar de Kalmthoutse Heide
Ik ben nog maar net bezig met lopen johquote:Op donderdag 19 april 2012 15:24 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Goes, leuke stad!
Nou wie weet idd! Wat loop jij eigenlijk qua afstand en snelheid? Ik ben geen snelle hoor
Ah nou succes, komt vast goed. En wie weet dan een keertje!quote:Op donderdag 19 april 2012 15:26 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik ben nog maar net bezig met lopen johZit in de 6de week evy
Is dus nog niks van te zeggen.
Mezelf even een flinke trap verkocht en toch maar de deur uit gegaanquote:Op donderdag 19 april 2012 12:41 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Na de acht van Apeldoorn zakte de motivatie een beetje weg om regelmatig te lopen. Toen had ik me opgegeven voor de 10k bij de Utrecht marathon, en toen ging het qua motivatie wel weer en kwam ook de regelmaat wat meer terug.
Nu raden jullie al, loopje was vorige week in en Utrecht en daarna nog maar 1 keer gelopen. Heb denk ik weer een nieuwe 10k nodig om me op te focussen. Binnenkort nog een leuk evenement ergens?
lekker flitsendquote:Op donderdag 19 april 2012 16:37 schreef Drassss het volgende:
[ afbeelding ]
Bam! Vanavond meteen testen
quote:
*trots is*quote:Op donderdag 19 april 2012 15:30 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Mezelf even een flinke trap verkocht en toch maar de deur uit gegaan
10,39km in 59:24. Enorm oplopende kilometertijden, van 4:47 naar 6:20 dankzij de toch wel stevige wind hier ... Had ook graag iets iets sneller gelopen (of iets meer afstand in deze tijd, is hetzelfde) maar dat zat er even niet in. Nu het weekend weg dus ook pas maandag weer, maar allez, voor vandaaag is het in elk geval weer gelukt
is ook helemaal niet belangrijk idd hoor!quote:Op donderdag 19 april 2012 16:42 schreef Drassss het volgende:
[..]Achja, ik heb er een stuk of 6 aan gehad bij de video analyse en deze voelden + liepen het lekkerste zonder dat mijn voet neerklapte
Dan maar flitsend de zomer in.
Bij paars met witte stippen had ik getwijfeldquote:Op donderdag 19 april 2012 16:43 schreef DarkElf het volgende:
[..]
is ook helemaal niet belangrijk idd hoor!comfort en goede schoenen zijn belangrijker dan welke kleur ze hebben.
echt? nah flauw zeg wie weet is dat volgend jaar wel helemaal normaal, en dan?quote:Op donderdag 19 april 2012 16:43 schreef Drassss het volgende:
[..]
Bij paars met witte stippen had ik getwijfeld
Ik ga niet graag met de grote groep meequote:Op donderdag 19 april 2012 16:44 schreef DarkElf het volgende:
[..]
echt? nah flauw zeg wie weet is dat volgend jaar wel helemaal normaal, en dan?
ah vandaar dat je hardloopt, dat doen weinig mensen iddquote:Op donderdag 19 april 2012 16:47 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik ga niet graag met de grote groep mee
Daarom, ga ik me ook focussen op de duathlon/triathlonquote:Op donderdag 19 april 2012 16:51 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ah vandaar dat je hardloopt, dat doen weinig mensen idd
Ja uit de stad kan. Maar kleine afstanden om te beginnen is dat niet erg later wel want de volgende afstanden zijn meteen veel groter er zit niks tussen zeg maar :-Pquote:Op donderdag 19 april 2012 15:12 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Als de keuze is : wel lopen of niet dan wordt het makkelijk... maar inderdaad: wat variatie en meer buiten de stad is een leuke aanvulling.
In september begin ik met een 10km run/ 40km bike/ 5km run wedstrijd in Tilburg. Als dat allemaal lekker gaat wil ik het inderdaad gaan uitbreiden naar Triathlonquote:Op donderdag 19 april 2012 16:56 schreef motorbloempje het volgende:
Triathlon (een 1/8 of een 1/4) zou ik ooit nog wel eens willen doen. Had me vorig jaar opgegeven voor een cursus vanuit het universitair sportcentrum voor een 1/8 en was echt goed aan 't trainen.. En toen gingen we iets eerder dan verwacht emigreren
ik heb stiekem ook al een triathlon gedacht voor volgend jaar (1/8 ste dan ofzo)quote:Op donderdag 19 april 2012 16:56 schreef motorbloempje het volgende:
Triathlon (een 1/8 of een 1/4) zou ik ooit nog wel eens willen doen. Had me vorig jaar opgegeven voor een cursus vanuit het universitair sportcentrum voor een 1/8 en was echt goed aan 't trainen.. En toen gingen we iets eerder dan verwacht emigreren
Zwemmen is mijn sterke kant (mag ook wel als je zwemjuf en strandwacht geweest bentquote:Op donderdag 19 april 2012 16:59 schreef Drassss het volgende:
[..]
In september begin ik met een 10km run/ 40km bike/ 5km run wedstrijd in Tilburg. Als dat allemaal lekker gaat wil ik het inderdaad gaan uitbreiden naar TriathlonIk moet eerst nog "leren" zwemmen, want momenteel ben ik daar nog een baksteen in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |