Hier op de tu/e zijn er ook altijd wel wat vrij als ik er ben.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:23 schreef wyccie het volgende:
Ik denk dat ik makkelijk een half uur tot een uur op een loopband kan, maar ik vraag me af of het niet heel vervelend is voor de mensen die er een uur op zitten te wachten.
Ow, wat klinkt dat vet!quote:Op donderdag 19 april 2012 13:26 schreef DarkElf het volgende:
Niet mijn snelste 10 ooit gelopen maar wel de leukste en uitdagendste
3.5/4 km bos crossen, pad zoeken, modder, zand, heuveltje op, heuveltje af, door weilanden en over hekken
Dat haalt de snelheid er goed uit maar man ik heb genoten![]()
Ik heb dat best vaak.. Van te voren echt geen zin, maar dan achteraf ging het zooo lekker!quote:Op donderdag 19 april 2012 13:05 schreef Brighteyes het volgende:
Toen ik me ging omkleden had ik echt geen zin, maar het was zo lekker!![]()
Heerlijk is dat toch!
quote:Op donderdag 19 april 2012 13:33 schreef DarkElf het volgende:
[..]
was het ook![]()
[ afbeelding ]
moest 2 van die hekken over oa, 1x onder prikkeldraad door, 2 keer over koeienpaadjes en verder vooral zand, modder en bos. Had geen idee meer waar ik was vanaf 5 km, en op 7 km herkende ik het ineens weer en toen was het nog 3 naar huis![]()
quote:Op donderdag 19 april 2012 13:33 schreef DarkElf het volgende:
[..]
was het ook![]()
[ afbeelding ]
moest 2 van die hekken over oa, 1x onder prikkeldraad door, 2 keer over koeienpaadjes en verder vooral zand, modder en bos. Had geen idee meer waar ik was vanaf 5 km, en op 7 km herkende ik het ineens weer en toen was het nog 3 naar huis![]()
Ik ben jaloers! Regelmatig zegt Renate : is het bij jou ook zo mooi? en dan denk ik , mwah valt mee hier midden in de stad!quote:Op donderdag 19 april 2012 13:33 schreef DarkElf het volgende:
[..]
was het ook![]()
[ afbeelding ]
Richting Delft is idd leuk en ergens naar toe gaan en dan naar huis lopen is zeker ook leuk! Zeker doen!quote:Op donderdag 19 april 2012 14:57 schreef Liesje68 het volgende:
Zit al wel te kijken voor als de duurlopen wat langer worden: kan ik leuk de metro nemen en dan de Erasmusbrug en Willemsbrug over lopen...en dan gewoon naar huis lopen. Is nog steeds onder de 10km en als ik het wild maak onder de 15km.
Misschien het achterland richting Delft eens verkennen...ook leuk denk ik.
Op die manier wordt je bereik ook wat groter.... ben dan alleen benauwd of ik niet ergens in de polder verdwaald raak dus dat moet ik wel even bekijken. Misschien zelfs een x de trein naar Delft en dan naar huis lopen... misschien iets voor de zomerquote:Op donderdag 19 april 2012 15:00 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Richting Delft is idd leuk en ergens naar toe gaan en dan naar huis lopen is zeker ook leuk! Zeker doen!
Doe ik ook geregeld! Laat ik me ergens afzetten door de mr en dan loop ik naar huis, zo kom je nog eens ergens anders
Als de keuze is : wel lopen of niet dan wordt het makkelijk... maar inderdaad: wat variatie en meer buiten de stad is een leuke aanvulling.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ben ook aan het kijken wat hier de mogelijkheden zijn. Woon in eindhoven en in de stad lopen lijkt me niks.
Heel goed en idd ergens heen gaan met de metro en dan terug lopen is een goed plan.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:06 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Op die manier wordt je bereik ook wat groter.... ben dan alleen benauwd of ik niet ergens in de polder verdwaald raak dus dat moet ik wel even bekijken. Misschien zelfs een x de trein naar Delft en dan naar huis lopen... misschien iets voor de zomer![]()
Laten afzetten is geen optiemaar de metro is dat wel! Nou ja, nu nog niet aan de orde maar binnenkort hopelijk wel! Het gaat al richting het uur...
Ow, wij wonen echt heel dicht bij elkaar. Nog even trainen, dan samen een keer lopenquote:Op donderdag 19 april 2012 14:50 schreef DarkElf het volgende:
Ja we wonen hier fijn idd, op zich vlakbij de havens van Antwerpen en BASFmaar daar hebben we hier helemaal geen last van.
Binnen 4 min lopen zit ik hier: Moretusbos en met de auto even rijden (5 minuutjes? ) en dan zit je hier: Heide
Is dat zo? waar woon jij dan?quote:Op donderdag 19 april 2012 15:18 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ow, wij wonen echt heel dicht bij elkaar. Nog even trainen, dan samen een keer lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |