SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met dank aan Kapiteintje voor de OP
Met groeten van Steven, Kapitein, HMF en nog vele anderen achter dit idee
Haten op Stevenquote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:24 schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is wel trouwens een waar verhaal
Ik zou toch nooit onzin schrijven Steven?quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:24 schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is wel trouwens een waar verhaal
kloptquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zou toch nooit onzin schrijven Steven?
Representquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zijn geen eisen. Zolang je maar een baas bent en alles aan kunt.
ja moet ik eerst mijn salaris krijgenquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:25 schreef sinepedraap het volgende:
Geef mij een naam en een foto en ik los het op voor 20k ongemarkeerde biljetten maar ik werk wel alleen.
grote piemol moet je wel hebbenquote:
ff territorium afbakenenquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jeweetzelf. Onzin is vanaf nu ons domein.
Heb ik je toestemming gegeven om iets tegen mij te zeggen?quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Haten op StevenVooral iemand zoals jij hoort dat niet te zeggen
[..]
Ik ben gek op pannenkoeken, is dat ook al voldoende?quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat zijn je karakteristieken, dan zeggen we wel of 't voldoende is.
Wat moet je met al die a4'tjes dan?quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:25 schreef sinepedraap het volgende:
Geef mij een naam en een foto en ik los het op voor 20k ongemarkeerde biljetten maar ik werk wel alleen.
quote:
Ok 10k vooraf betalen en we hebben een deal.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja moet ik eerst mijn salaris krijgen
Gaan we brutaal doen? Moeten we misschien ook even een klopje op jouw voordeur geven?quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:26 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Heb ik je toestemming gegeven om iets tegen mij te zeggen?
PLASTIC ZAKJEquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:26 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Heb ik je toestemming gegeven om iets tegen mij te zeggen?
Als jij daar iemand mee kunt overhalen Steven z'n geld terug te geven wel ja.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:26 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik ben gek op pannenkoeken, is dat ook al voldoende?
Echt he. lelijke mensen die denken dat ze recht hebben op een meningquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gaan we brutaal doen? Moeten we misschien ook even een klopje op jouw voordeur geven?
quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Echt he. lelijke mensen die denken dat ze recht hebben op een mening
Denk dat ik wel een kans maakquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als jij daar iemand mee kunt overhalen Steven z'n geld terug te geven wel ja.
Die boekhouders hier in ONZ hebben Chuck Norris-achtige kenmerken...quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:27 schreef OverRated het volgende:
Alle bebrilde fokkers staan straks met zwetende en trillende handjes bij de deur van een of andere corrupte, grote en sterke boekhouder
Was op mn skelter.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Die keer met die Supersoaker op de fiets en je buurman was echt geweldig gedaan.
catering is done dusquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:28 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik help wel mee door in de keuken te blijven en broodjes voor jullie te smeren dan.
Hij woont in de omgeving van rotterdam, kunne we na morpheus ook wel langs hem gaanquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gaan we brutaal doen? Moeten we misschien ook even een klopje op jouw voordeur geven?
Eckte baas gespotquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:28 schreef Monopoly het volgende:
Steven is de enige vieze jood waar ik voor door het vuur ga.
Count me in
\quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:28 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik help wel mee door in de keuken te blijven en broodjes voor jullie te smeren dan.
Wat een topvrouw dit.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:28 schreef Angel-Joy het volgende:
Check, ik hou de planning wel bij; Moet de route in mijn TomTom ingeven...quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij woont in de omgeving van rotterdam, kunne we na morpheus ook wel langs hem gaan
Jij begrijptquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:28 schreef Angel-Joy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie zorgt er voor het bier?pff, alsof wij gaan rijden en drinkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie zorgt er voor het bier?Shandy voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
De enige echtequote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:30 schreef Helpmefok het volgende:
VBL, ONZ-INVASIE GAAT DOOR, CHHAAAAARRRRRRRRRRRRRGEEEEEEEEE!
Jij kan ook wel crutches gaan zoeken als je zo over Steven praatquote:
Ham.quote:
kan je zijn bank hacken?quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:31 schreef smitjew het volgende:
Mag ik de computernerd zijn die slachtoffers hacked ?
alleen van leer en suedequote:
Ik kan het zelf niet betalen hequote:
jaquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:32 schreef remlof het volgende:
Is de sociale werkplaats van Stevenmac opgedoekt?
Remlof zorgt voor het bierquote:
Kunne we na morpheus en plasticzak daarna nog een bezoekje brengen aan jouw oude werkgeverquote:
Zo snel mogelijkquote:
Waarschijnlijk wel. Hij kan met mij meerijden ik heb het frikandellenlied op repeat in de auto.quote:
En het lied van de stratenmakers dan ?quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Hij kan met mij meerijden ik heb het frikandellenlied op repeat in de auto.
Oke ik ga al recepten zoeken voor lekkere pannenkoeken.quote:
Haal mij ook op uit tilly danquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Hij kan met mij meerijden ik heb het frikandellenlied op repeat in de auto.
Ja dat gaat een beetje lastig nu, schiet het ff voorquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maken jullie dan ff geld over op mijn rekening? Kan ik inkopen doen
Ik heb genoeg in mijn keuken.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maken jullie dan ff geld over op mijn rekening? Kan ik inkopen doen
190 euro zit in mn spaarpot.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dat gaat een beetje lastig nu, schiet het ff voor
Deze nigger die weetquote:
Echt he.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Haal wat coke danquote:
Hoppa, we hebben nog iemand die we moeten opzoeken gasten. We houden onszelf wel in stand zo he.quote:
Kompjoetur probleempjenquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:37 schreef computerprobleem het volgende:
Ik geef mijn volgelingen geen toestemming om de desbetreffende meneer, waarvan de naam in de TT staat, te steunen.
Ik heb gesproken!
Gr gr
Ja wij kijken ook vi dus dat komt goed uitquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
De VI Hooligans willen wel komen, maar niet op maandag of vrijdagavond, want dan zijn we druk.
Wordt wel druk, ik werk er ook nog bijquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoppa, we hebben nog iemand die we moeten opzoeken gasten. We houden onszelf wel in stand zo he.
Niemand geeft een neuk om jou.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:37 schreef computerprobleem het volgende:
Ik geef mijn volgelingen geen toestemming om de desbetreffende meneer, waarvan de naam in de TT staat, te steunen.
Ik heb gesproken!
Gr gr
Saang, heb je hem een twitter bericht gestuurd??quote:
ah iedereen heeft toestemming dus.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:37 schreef computerprobleem het volgende:
Ik heb gesproken!
Gr gr
Exact. Of Benzin van Rammstein.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Lekker voor de adrenaline pomp , jwt.
Nee, DM'tje. Ik wil niet opgepakt worden voor openbare drugshandelquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Saang, heb je hem een twitter bericht gestuurd??
netjes
Typischquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:39 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Praat niet zo tegen de Nobele Leider.
jij handelt toch nietquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, DM'tje. Ik wil niet opgepakt worden voor openbare drugshandel
Hier zijn de leiders. Niet al die kneusjes als Computerprobleemquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:39 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Praat niet zo tegen de Nobele Leider.
Kan niet voorschieten, heb alles al uitgegeven aan winkelen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Moet ik nog zo lang op mijn geld wachtenquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:39 schreef Adames het volgende:
29 april lijkt me een goede datum, kan daarna iedereen in de stad blijven feesten
Uiteraard.quote:
Autisten met een grote mond, moet niet gekker worden.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier zijn de leiders. Niet al die kneusjes als Computerprobleem
Als ie van zijn ouders mag hequote:Op dinsdag 17 april 2012 18:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Uitlokking, niet doen 422, we hebben je nodig als verkenner
COMPUTERPROBLEEM IS GEEN KNEUSJE HIJ IS HEEL ERG NOBEL EN BRILJANTquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier zijn de leiders. Niet al die kneusjes als Computerprobleem
Het zit vol chocola.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kan niet voorschieten, heb alles al uitgegeven aan winkelen.
Nee PtR, jouw keuken is eng
Gwn zo'n kleine nigga met een gun en een fiets , jwt, echte crystal scout.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
8 verkenners neem ik mee. Levend Stratego is opgestaanquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:40 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
COMPUTERPROBLEEM IS GEEN KNEUSJE HIJ IS HEEL ERG NOBEL EN BRILJANT
Ja dus dat, we hebben een reserve-verkenner nodig, indien 422 niet weg mag van zijn ouders...quote:
Opbokken, het gaat hier om geld krijgen waar Steven KEIhard voor heeft gewerkt jaquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:40 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
COMPUTERPROBLEEM IS GEEN KNEUSJE HIJ IS HEEL ERG NOBEL EN BRILJANT
Ik zit bij de scouting, heb mijn kompas en kaart al bij mequote:Op dinsdag 17 april 2012 18:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja dus dat, we hebben een reserve-verkenner nodig, indien 422 niet weg mag van zijn ouders...
Mods die spreken.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:41 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Opbokken, het gaat hier om geld krijgen waar Steven KEIhard voor heeft gewerkt ja
Ik ookquote:
Dat kan best, maar ik heb mijn volgelingen (95% van FOK!) bevolen geen steun te bieden. Dus de meneer waarvan de naam in de TT staat, kan nu dus wel fluiten naar zijn centen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:41 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Opbokken, het gaat hier om geld krijgen waar Steven KEIhard voor heeft gewerkt ja
Deal, waar moeten we je oppikken?quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:42 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik zit bij de scouting, heb mijn kompas en kaart al bij me
Ik wil wel als Schout bij Nacht fungeren.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja dus dat, we hebben een reserve-verkenner nodig, indien 422 niet weg mag van zijn ouders...
quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:42 schreef kapiteintje het volgende:
Alternatieve oplossing voor het probleem:
We laten Ajacied422 als lok-kind voor een pedo achter bij een willekeurig station. Vervolgens klagen we die pedo aan en van de schadevergoeding die we daarmee verkrijgen betalen we Steven z'n salaris.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gwn zo'n kleine nigga met een gun en een fiets , jwt, echte crystal scout.
Ik denk niet dat we zoveel voor ajacied422 krijgenquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:42 schreef kapiteintje het volgende:
We laten Ajacied422 als lok-kind voor een pedo achter bij een willekeurig station. Vervolgens klagen we die pedo aan en van de schadevergoeding die we daarmee verkrijgen betalen we Steven z'n salaris.
Dit dus. Ik luister alleen naar de Nobele Leider.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:42 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Dat kan best, maar ik heb mijn volgelingen (95% van FOK!) bevolen geen steun te bieden. Dus de meneer waarvan de naam in de TT staat, kan nu dus wel fluiten naar zijn centen.
hooliganquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:42 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Ik ook
1: Je woond in A'dam ( denk ik)
2: Je bent voor ajax ()
3: Ik ben wel in voor een potje knokken
mooi man, samen met kapiteintje die kakkerlakken eens aanpakkenquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:42 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Ik ook
1: Je woond in A'dam ( denk ik)
2: Je bent voor ajax ()
3: Ik ben wel in voor een potje knokken
Ik heb ook nog vuurwerk van vorig oud en nieuw. Ik reken eventuele boetes door aan de verzekeringquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:42 schreef kapiteintje het volgende:
Kapiteintje IS een 'kakkerlak' eiquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:43 schreef Adames het volgende:
[..]
mooi man, samen met kapiteintje die kakkerlakken eens aanpakken
quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog vuurwerk van vorig oud en nieuw. Ik reken eventuele boetes door aan de verzekering
Ik hoorde dat die werkgever al zo'n vieze jood is dus niks kakkerlakken.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:43 schreef Adames het volgende:
[..]
Tevens, JODEN rennen altijd weg.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:43 schreef Adames het volgende:
[..]
Nope, is een az persoonquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik hoorde dat die werkgever al zo'n vieze jood is dus niks kakkerlakken.
Smoof, kan ajacied4lf niet z'n pimpingskills gebruiken?quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we zoveel voor ajacied422 krijgen
Ik heb dual M9 en Hk45 compact met een hk416 + spec ops kit.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:43 schreef smitjew het volgende:
Mijn pa is jager dus ik kan vuurwapens regelen
quote:
Jeweetzelf.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:44 schreef kapiteintje het volgende:
Oh en we hebben HMF met 80 miljardmiljoentrizillion wapens, granaten en ander explosie-waar.
Nee. We revoluren ONZ.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:44 schreef Plastic_zak het volgende:
MENSEN HELP NIET AAN DEZE MISDAAD MEE
STEVENMAC IS EEN VIJAND VAN ONZE GEWELDIGE REPUBLIEK
Vieze Joden bestaan niet. Joden hebben veel geld en kunnen dus een douche, water, shampoo, deo en parfum betalen. De Joden ruiken dus eigenlijk heel lekker.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik hoorde dat die werkgever al zo'n vieze jood is dus niks kakkerlakken.
Zal vast we lukken, wat horetjes sturen voor info.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Smoof, kan ajacied4lf niet z'n pimpingskills gebruiken?
geld moet wel van die vieze vuile naaiflikker komen, niet van een willekeurige pedo.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:42 schreef kapiteintje het volgende:
Nee, niet eensquote:
pa van mijn kameraad verzameld 2e wereld oorlg spullen dus heb wafen ss outfit en al ook hitler jugenquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb dual M9 en Hk45 compact met een hk416 + spec ops kit.
Haarlem dan? Je wordt niet geboren als AZ-er.quote:
johquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kapiteintje IS een 'kakkerlak' ei.
Plastic zakken kunnen niet praten, shht.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:44 schreef Plastic_zak het volgende:
MENSEN HELP NIET AAN DEZE MISDAAD MEE
STEVENMAC IS EEN VIJAND VAN ONZE GEWELDIGE REPUBLIEK
Ajacied422 krijgt dan wel last met zitten en lopen denk ik.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:45 schreef Adames het volgende:
[..]
geld moet wel van die vieze vuile naaiflikker komen, niet van een willekeurige pedo.
Hij wel dusquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Haarlem dan? Je wordt niet geboren als AZ-er.
Haha, onmogelijk. Mijn aanhang heeft een goede grip op de Republiek en deze kan niet om ver geworpen worden door een stel onprofessionele en ongeorganiseerde amateurs.quote:
En hij gaat zondag voor het eerst naar Ajaxquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ajacied422 krijgt dan wel last met zitten en lopen denk ik.
quote:
WATquote:
Het schijnt dat ze vaak heeeeel erg hard wegrennen --> Van rennen ga je zweten -->Zweet stinkt -->Joden stinken.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:45 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Vieze Joden bestaan niet. Joden hebben veel geld en kunnen dus een douche, water, shampoo, deo en parfum betalen. De Joden ruiken dus eigenlijk heel lekker.
Ja, dat is ook pas sinds een paar jaar hoorquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:47 schreef Adames het volgende:
[..]
Wat heb je toch veel az personen in je omgeving
Steven woont ook in een downie gebied.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:47 schreef Adames het volgende:
[..]
Wat heb je toch veel az personen in je omgeving
niks mis met de zaan.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Steven woont ook in een downie gebied.
Toch mag ik die knul graag
Moksi meti bij de surinamer , jwt swa.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:47 schreef DonRaja het volgende:
Ok Kapitein, doe ff samenvatting:
- wie gaan we rammelen
- wanneer
- wie gaan er mee
- waar gaan we daarna eten
Nee, meestal zitten ze in hun tank of vliegtuig en doen ze explosieven afschieten en droppen op rennende, bezwetende stenen-gooiertjensquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze vaak heeeeel erg hard wegrennen. Van rennen ga je zweten. Zweet stinkt. Joden stinken.
Stoppen jullie eens met dat gezeik.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:47 schreef Plastic_zak het volgende:
Nobele Leider, moeten we de FGD inschakelen om dit te stoppen?
Zonder kinderkorting, want hij is geen 13 meer.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En hij gaat zondag voor het eerst naar Ajax
Mijn oude werkgeverquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:47 schreef DonRaja het volgende:
- wie gaan we rammelen
- wanneer
- wie gaan er mee
gewoon weren uit dit topic patje, geen nobele leiders naast onze steven.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:48 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Stoppen jullie eens met dat gezeik.
Nee, dit incident is gepland en is een initiatief van ongeorganiseerde, onprofessionele, zwakke, niet-briljante amateurs met denkbeelden die de realiteit te buiten gaan. Dit probleem lost zichzelf op.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:47 schreef Plastic_zak het volgende:
Nobele Leider, moeten we de FGD inschakelen om dit te stoppen?
Werkgevertquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:47 schreef DonRaja het volgende:
- wie gaan we rammelen
- wanneer
- wie gaan er mee
En al helemaal geen autistische homofiele ictnerdquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
gewoon weren uit dit topic patje, geen nobele leiders naast onze steven.
Wel voor 20:30 zodat we allemaal vi kunnen kijken en de vi hooligans ook mee kunnenquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Werkgevert
Morpheus
Afvalzak of hoe die boeler ook mag heten
Computer Probleem pakken we ook ff mee
Dit alles doen we aanstaande vrijdag.
Wie er mee gaan lijkt me duidelijk.
Daarna gaan we eten bij een Surinaamse tent.
Wie is de ICT-nerd?quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:49 schreef Adames het volgende:
[..]
En al helemaal geen autistische homofiele ictnerd
Na VI, dan liggen ze op hun bed en zijn ze op hun zwakst.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wel voor 20:30 zodat we allemaal vi kunnen kijken en de vi hooligans ook mee kunnen
Haha, aanstaande vrijdag? Ik schakel jullie vandaag nog uit.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Werkgevert
Morpheus
Ik wil geen surinaams, scheuren mijn mondhoeken vanquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Werkgevert
Morpheus
MODERATORS/ADMINS!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mijn oude werkgever
Moprheus2002
Plastic Zak, dat is op wie we gaan rammelen
Grote woorden voor zo'n trommeljosti die in het openbaar hard gepest wordt om zijn uiterlijk.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:50 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Haha, aanstaande vrijdag? Ik schakel jullie vandaag nog uit.
Hoorde ik daar nou een visjen BLUB zeggen????quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Grote woorden voor zo'n trommeljosti die in het openbaar hard gepest wordt om zijn uiterlijk.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Grote woorden voor zo'n trommeljosti die in het openbaar hard gepest wordt om zijn uiterlijk.
Broekje uit, VI kijken is toch heerlijk manquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Na VI, dan liggen ze op hun bed en zijn ze op hun zwakst.
Rot lekker op, kuttrollquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:52 schreef computerprobleem het volgende:
Dat het een GEKKE VISJEN IS!!!!! xD xD![]()
quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:43 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik zorg tenminste voor activiteit en spanning in ONZquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:52 schreef napoleonfour het volgende:
nou het was leuk voordat computerbutje het moest verpesten
niemand die erom vraagtquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:53 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik zorg tenminste voor activiteit en spanning in ONZ.
''Spanning''quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:53 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik zorg tenminste voor activiteit en spanning in ONZ.
Ik ga alvast de route voorbereiden, moet eerst nog langs Wolluk en Tilburg voor Patje en napoleon...quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:52 schreef kapiteintje het volgende:
HMF en DonRaja houden jullie de boel ff onder controle? Ik ga ff hardlopen. Moet fit staan vrijdag.
Mooi, blijf ook weg.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:54 schreef computerprobleem het volgende:
Laat me toch met rust man!![]()
O, ik moet eten.
Gr gr
Bedrijfje in zaandam sowieso. even navragenquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:55 schreef Fopje het volgende:
Wat voor soort werkgever was het trouwens? Welke branche?
Als ik zeg het was zwart, en je ziet de naam van steven, komt er dan al een beeld?quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:55 schreef Fopje het volgende:
Wat voor soort werkgever was het trouwens? Welke branche?
En voetbalschoenen aanquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:54 schreef Patje1987 het volgende:
Als we nu gewoon weer ontopic gaan, we gaan dus de werkgevert benaderen met bezemstelen, rieken en fakkels?
quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:56 schreef napoleonfour het volgende:
ze verkochten grasmaaiers en stofzuigers
Geel blauw!quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En voetbalschoenen aan
Iedereen draagt zijn clubkleuren
Het was een bakker?quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als ik zeg het was zwart, en je ziet de naam van steven, komt er dan al een beeld?
tweede keer is ie nog leukerquote:
ik leef nog hoorquote:
komt voor de bakkerquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben verkenner. Neem sowieso een abonnement zodat je overal waar dan ook kunt wappen of pingen
Ik bedoelde je werkgever, dat jij dan een verkoper was?quote:
ja maar geen bakkerquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:57 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik bedoelde je werkgever, dat jij dan een verkoper was?
Wat dan?quote:
Stofzuigers en grasmaaiersquote:
quote:
Gewoon zwartrijden met zijn allenquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:00 schreef DonRaja het volgende:
Ok die route gaan we dus niet halen op dat tijdstip en op vrijdag hè...
Teveel files, we gaan dus met het OV. Kan ik bij iemand mee op de kortingspas?
Oh, zulk volk... dan kom ik zeker.quote:
Ja hoor, dat is voor jullie geen probleem. Maar ik word als Suri altijd gecontroleerdquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gewoon zwartrijden met zijn allen
Onze scout staat in de frontlinie en zal de klappen opvangenquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja hoor, dat is voor jullie geen probleem. Maar ik word als Suri altijd gecontroleerd
Gewoon die trein kapen als een eckte Molukker bro.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja hoor, dat is voor jullie geen probleem. Maar ik word als Suri altijd gecontroleerd
Jij bent machinistquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gewoon die trein kapen als een eckte Molukker bro.
doe ik wel, blonde haren en blauwe ogen. altijd te vertrouwenquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Onze scout staat in de frontlinie en zal de klappen opvangen
quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gewoon die trein kapen als een eckte Molukker bro.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij bent machinist
Laten we gewoon een trein kapen idd
Ik rij vrijdag mee in een Class-66 , één blok massief staalquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij bent machinist
Laten we gewoon een trein kapen idd
BMI en Leerdam neem ik toch aanquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Steven, kan Clasie ook nog mee? Of is het beter om Guidetti mee te nemen?
Maar waar zitten wij dan, op het dak?quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik rij vrijdag mee in een Class-66 , één blok massief staal
[ afbeelding ]
BMI iddquote:
Ja, leuk hoor, Joden met het Jodenvervoer, hihihohoquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik rij vrijdag mee in een Class-66 , één blok massief staal
[ afbeelding ]
diep gezochtquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:11 schreef Adames het volgende:
[..]
Ja, leuk hoor, Joden met het Jodenvervoer, hihihoho
Heb je drugs?quote:
Niks erover zeggen, als je ja zegt dan gaat stevie wonder weer lopen zeggen politie ingeschakeld balbalsmabalquote:
Wat?quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:07 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Niks erover zeggen, als je ja zegt dan gaat stevie wonder weer lopen zeggen politie ingeschakeld balbalsmabal
Zal ik het OV maar nemen dan?quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ga alvast de route voorbereiden, moet eerst nog langs Wolluk en Tilburg voor Patje en napoleon...
We gaan oldskool molukse style een trein kapenquote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
We gaan oldskool molukse style een trein kapen
post jij eerst maar eens pics van je tits voor we in zee gaan met jequote:Op dinsdag 17 april 2012 20:14 schreef Tmaatje het volgende:
[..]doe dat bij Tilburg en ik zorg voor de foto's
ok dan is het goedquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat?
Geen feest is compleet zonder drugs
quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
post jij eerst maar eens pics van je tits voor we in zee gaan met je
Idd. Heb je als Ajacied wel nodig om je leven een beetje op te fleuren.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:16 schreef plopkweker het volgende:
[..]
ok dan is het goed
en idd, No party hardy without drugs![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Heb je als Ajacied wel nodig om je leven een beetje op te fleuren.
Daarom zijn jullie ook successupporters en wij niet.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
idd feyenoord heeft al zoveel meer succes gehad dan Ajax
quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
post jij eerst maar eens pics van je tits voor we in zee gaan met je
tuurlijk, ben al vaker in de kuip geweest dan menig feyenoord aanghangertjequote:Op dinsdag 17 april 2012 20:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daarom zijn jullie ook successupporters en wij niet.
geen flauw idee wie dat is maar je bent welkomquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:20 schreef NightH4wk het volgende:
Klinkt wel tof. Ik heb hier nog een echte Louisville Slugger.
Dat is toch niet echtquote:
NIet zo serieus er op in gaan man.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
tuurlijk, ben al vaker in de kuip geweest dan menig feyenoord aanghangertje
[..]
geen flauw idee wie dat is maar je bent welkom
Hij is toch welkom of niet?quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
NIet zo serieus er op in gaan man.
Post echte danquote:
pm of dm maarquote:
Wil jij een baantje nog of wat?quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:29 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Wou jij je geld nog of wat ??????????????????![]()
![]()
Dat is ons werk van de weekquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je me nodig hebt, DM me , PM vergeet ik altijd op te letten...
eerste keer Gequote door tong80 MothaFockers!.... Meest irritante/gehate leden
Ik ben een trentzetter :D [b]zomaar een topic
Omg :')
quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:39 schreef KoekiMonster het volgende:
mijn tokkie vrienden willen ook mee, zijn namelijk altijd blij met een potje vechten
zijn we wel welkom als echte FC groningers?
plaatje van Tokkie vrienden in kwestie:Alleen die rechter nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de rest welOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
waarom die rechter niet?quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alleen die rechter niet
de rest wel
Hij lijkt battiequote:
hij is geen homoquote:
Oke jullie zijn welkomquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:41 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
hij is geen homo
we gaan met ze alle of we gaan niet.
komt goed voor deze groen witte boerenquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oke jullie zijn welkom
Wel in clubkleuren komen he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |