Hier zijn de leiders. Niet al die kneusjes als Computerprobleemquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:39 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Praat niet zo tegen de Nobele Leider.
Kan niet voorschieten, heb alles al uitgegeven aan winkelen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dat gaat een beetje lastig nu, schiet het ff voor
Moet ik nog zo lang op mijn geld wachtenquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:39 schreef Adames het volgende:
29 april lijkt me een goede datum, kan daarna iedereen in de stad blijven feesten
Uiteraard.quote:
Autisten met een grote mond, moet niet gekker worden.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier zijn de leiders. Niet al die kneusjes als Computerprobleem
Als ie van zijn ouders mag hequote:Op dinsdag 17 april 2012 18:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Uitlokking, niet doen 422, we hebben je nodig als verkenner
COMPUTERPROBLEEM IS GEEN KNEUSJE HIJ IS HEEL ERG NOBEL EN BRILJANTquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier zijn de leiders. Niet al die kneusjes als Computerprobleem
Het zit vol chocola.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kan niet voorschieten, heb alles al uitgegeven aan winkelen.
Nee PtR, jouw keuken is eng
Gwn zo'n kleine nigga met een gun en een fiets , jwt, echte crystal scout.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
8 verkenners neem ik mee. Levend Stratego is opgestaanquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:40 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
COMPUTERPROBLEEM IS GEEN KNEUSJE HIJ IS HEEL ERG NOBEL EN BRILJANT
Ja dus dat, we hebben een reserve-verkenner nodig, indien 422 niet weg mag van zijn ouders...quote:
Opbokken, het gaat hier om geld krijgen waar Steven KEIhard voor heeft gewerkt jaquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:40 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
COMPUTERPROBLEEM IS GEEN KNEUSJE HIJ IS HEEL ERG NOBEL EN BRILJANT
Ik zit bij de scouting, heb mijn kompas en kaart al bij mequote:Op dinsdag 17 april 2012 18:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja dus dat, we hebben een reserve-verkenner nodig, indien 422 niet weg mag van zijn ouders...
Mods die spreken.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:41 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Opbokken, het gaat hier om geld krijgen waar Steven KEIhard voor heeft gewerkt ja
Ik ookquote:
Dat kan best, maar ik heb mijn volgelingen (95% van FOK!) bevolen geen steun te bieden. Dus de meneer waarvan de naam in de TT staat, kan nu dus wel fluiten naar zijn centen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:41 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Opbokken, het gaat hier om geld krijgen waar Steven KEIhard voor heeft gewerkt ja
Deal, waar moeten we je oppikken?quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:42 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik zit bij de scouting, heb mijn kompas en kaart al bij me
Ik wil wel als Schout bij Nacht fungeren.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja dus dat, we hebben een reserve-verkenner nodig, indien 422 niet weg mag van zijn ouders...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |