\quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:28 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik help wel mee door in de keuken te blijven en broodjes voor jullie te smeren dan.
Wat een topvrouw dit.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:28 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik help wel mee door in de keuken te blijven en broodjes voor jullie te smeren dan.
Check, ik hou de planning wel bij; Moet de route in mijn TomTom ingeven...quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij woont in de omgeving van rotterdam, kunne we na morpheus ook wel langs hem gaan
Jij begrijptquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:28 schreef Angel-Joy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie zorgt er voor het bier?pff, alsof wij gaan rijden en drinkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie zorgt er voor het bier?Shandy voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
De enige echtequote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:30 schreef Helpmefok het volgende:
VBL, ONZ-INVASIE GAAT DOOR, CHHAAAAARRRRRRRRRRRRRGEEEEEEEEE!
Jij kan ook wel crutches gaan zoeken als je zo over Steven praatquote:
Ham.quote:
kan je zijn bank hacken?quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:31 schreef smitjew het volgende:
Mag ik de computernerd zijn die slachtoffers hacked ?
alleen van leer en suedequote:
Ik kan het zelf niet betalen hequote:
jaquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:32 schreef remlof het volgende:
Is de sociale werkplaats van Stevenmac opgedoekt?
Remlof zorgt voor het bierquote:
Kunne we na morpheus en plasticzak daarna nog een bezoekje brengen aan jouw oude werkgeverquote:
Zo snel mogelijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |