Mooi, blijf ook weg.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:54 schreef computerprobleem het volgende:
Laat me toch met rust man!![]()
O, ik moet eten.
Gr gr
Bedrijfje in zaandam sowieso. even navragenquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:55 schreef Fopje het volgende:
Wat voor soort werkgever was het trouwens? Welke branche?
Als ik zeg het was zwart, en je ziet de naam van steven, komt er dan al een beeld?quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:55 schreef Fopje het volgende:
Wat voor soort werkgever was het trouwens? Welke branche?
En voetbalschoenen aanquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:54 schreef Patje1987 het volgende:
Als we nu gewoon weer ontopic gaan, we gaan dus de werkgevert benaderen met bezemstelen, rieken en fakkels?
quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:56 schreef napoleonfour het volgende:
ze verkochten grasmaaiers en stofzuigers
Geel blauw!quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En voetbalschoenen aan
Iedereen draagt zijn clubkleuren
Het was een bakker?quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als ik zeg het was zwart, en je ziet de naam van steven, komt er dan al een beeld?
tweede keer is ie nog leukerquote:
ik leef nog hoorquote:
komt voor de bakkerquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben verkenner. Neem sowieso een abonnement zodat je overal waar dan ook kunt wappen of pingen
Ik bedoelde je werkgever, dat jij dan een verkoper was?quote:
ja maar geen bakkerquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:57 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik bedoelde je werkgever, dat jij dan een verkoper was?
Wat dan?quote:
Stofzuigers en grasmaaiersquote:
quote:
Gewoon zwartrijden met zijn allenquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:00 schreef DonRaja het volgende:
Ok die route gaan we dus niet halen op dat tijdstip en op vrijdag hè...
Teveel files, we gaan dus met het OV. Kan ik bij iemand mee op de kortingspas?
Oh, zulk volk... dan kom ik zeker.quote:
Ja hoor, dat is voor jullie geen probleem. Maar ik word als Suri altijd gecontroleerdquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gewoon zwartrijden met zijn allen
Onze scout staat in de frontlinie en zal de klappen opvangenquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja hoor, dat is voor jullie geen probleem. Maar ik word als Suri altijd gecontroleerd
Gewoon die trein kapen als een eckte Molukker bro.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja hoor, dat is voor jullie geen probleem. Maar ik word als Suri altijd gecontroleerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |