190 euro zit in mn spaarpot.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dat gaat een beetje lastig nu, schiet het ff voor
Deze nigger die weetquote:
Echt he.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dat gaat een beetje lastig nu, schiet het ff voor
Haal wat coke danquote:
Hoppa, we hebben nog iemand die we moeten opzoeken gasten. We houden onszelf wel in stand zo he.quote:
Kompjoetur probleempjenquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:37 schreef computerprobleem het volgende:
Ik geef mijn volgelingen geen toestemming om de desbetreffende meneer, waarvan de naam in de TT staat, te steunen.
Ik heb gesproken!
Gr gr
Ja wij kijken ook vi dus dat komt goed uitquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
De VI Hooligans willen wel komen, maar niet op maandag of vrijdagavond, want dan zijn we druk.
Wordt wel druk, ik werk er ook nog bijquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoppa, we hebben nog iemand die we moeten opzoeken gasten. We houden onszelf wel in stand zo he.
Niemand geeft een neuk om jou.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:37 schreef computerprobleem het volgende:
Ik geef mijn volgelingen geen toestemming om de desbetreffende meneer, waarvan de naam in de TT staat, te steunen.
Ik heb gesproken!
Gr gr
Saang, heb je hem een twitter bericht gestuurd??quote:
ah iedereen heeft toestemming dus.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:37 schreef computerprobleem het volgende:
Ik heb gesproken!
Gr gr
Exact. Of Benzin van Rammstein.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Lekker voor de adrenaline pomp , jwt.
Nee, DM'tje. Ik wil niet opgepakt worden voor openbare drugshandelquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Saang, heb je hem een twitter bericht gestuurd??
netjes
Typischquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:39 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Praat niet zo tegen de Nobele Leider.
jij handelt toch nietquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, DM'tje. Ik wil niet opgepakt worden voor openbare drugshandel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |