Haha ja en ik ben de fucking Paus.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:59 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
De PvdA maakt er inderdaad geen wij-zij verhaal van.
Men komt niet op voor iemand vanwege de afkomst en ook wandaden door iemand met een ander kleurtje keurt men gewoon af.
Hoeveel PvdA'ers volg jij?
Laat maar je hebt geen twitter.
Overigens is dit gewoon opkomen voor het belang van Nederland wat Plasterk doet aangezien wij een export en doorvoerland zijn.
Kleurlingen zijn mega lekkerquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:00 schreef KoosVogels het volgende:
Wat is er trouwens mis met allochtonen?
Voor iemand die zogenaamd in het buitenland heeft gewoond, reageer je wel heel spastisch op kleurlingen, VS.
Misschien moet je wat minder vaak de Telegraaf lezen, jankzak.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom zou ik, het verschil in omgang met allochtonen en autochtonen door de PvdA is gewoon duidelijk zichtbaar.
Waar zijn de bezorgde PvdA tweets als er weer eens een rel uitbreekt of pesterijen genegeerd worden?
Dat kan.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Haha ja en ik ben de fucking Paus.
Ik heb ook een hekel aan buitenlanders, daar niet van. Maar ik ben dan ook gewoon een Tokkie.quote:
Sinds wanneer is de PvdA partijtop gekleurd?quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:00 schreef KoosVogels het volgende:
Wat is er trouwens mis met allochtonen?
Voor iemand die zogenaamd in het buitenland heeft gewoond, reageer je wel heel spastisch op kleurlingen, VS.
Ben je te hard gezwaffeld ofzo? Of ga je beweren dat Partij van de Allochtonen een compliment was?quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sinds wanneer is de PvdA partijtop gekleurd?
Zijn fucking allemaal blank, mafklapper.
Ja.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Jezus, is het soms Voorschrift bash-day?
Dat vergeven we je. Zolang je nog voor een provincieblaadje schrijft zorgt dat ervoor dat jij met Henk en Ingrid kan communiceren, die moeten samen met jou kankeren op de buutnlaanders en dat zou bij mij toch wat lastiger zijn.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb ook een hekel aan buitenlanders, daar niet van. Maar ik ben dan ook gewoon een Tokkie.
Natuurlijk is het geen compliment.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ben je te hard gezwaffeld ofzo? Of ga je beweren dat Partij van de Allochtonen een compliment was?
Nee, er zitten ook veel nieuwe kleurlingen tussen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sinds wanneer is de PvdA partijtop gekleurd?
Zijn fucking allemaal blank, mafklapper.
Eigenlijk zit ie compleet in het kabinet, aangezien ze al zeven weken aan het onderhandelen zijn over nieuw beleid.quote:
Dat is het sowieso, komt niks anders dan stront uit.quote:
Goed, het maakt mij verder ook niet. Maar ondanks dat je je graag voordoet als een snob, ben je gewoon een Henk die toevallig wat normale omgangsvormen kent.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Natuurlijk is het geen compliment.
Dan had ik het wel Partij van de Aanzien genoemd.
Moet jou toch aanspreken.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is het sowieso, komt niks anders dan stront uit.
Tijd voor een motie van wantrouwen tegen de PVV-ministers, ik ben voor!quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Eigenlijk zit ie compleet in het kabinet, aangezien ze al zeven weken aan het onderhandelen zijn over nieuw beleid.
Dan worden ze allebei blekerquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:08 schreef EchtGaaf het volgende:
Laat Henk niet horen dat Anus beter is dan hij.
Duidelijk gevalletje nieuw geld inderdaad.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Goed, het maakt mij verder ook niet. Maar ondanks dat je je graag voordoet als een snob, ben je gewoon een Henk die toevallig wat normale omgangsvormen kent.
Nieuwe onderschrift is niet bepaald een verbeteringquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wellicht heeft hij op dat gebied een puntje dan.
Kijk naar remlof de PvdA lid pur sang z'n onderschrift, dat "Niederland ist auslanderfeindlich" is er eindelijk een keer uit.
Dat is precies het hele manco van dit kabinet. Een partij wel een dikke vinger in de pap maar geen verantwoordelijkheid geven.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tijd voor een motie van wantrouwen tegen de PVV-ministers, ik ben voor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |