Omdat in dit topic niet over de boeken wordt gesproken maar over de serie.quote:
Dat is wel zo, maar hoe alles in beeld wordt gebracht is dan weer zo'n verrijking op de beelden die je al in je eigen hoofd had gevormd... en ook hoe sommige dingen geinterpreteerd worden in de serie... ik geniet er echt van! En ik vind het eigenlijk wel leuk dat ik "alles" al weet.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:42 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik moet je wel waarschuwen; de serie minder vet als je de boeken leest. Niet omdat je weet wat er gaat komen, maar omdat de boeken gewoon veel meer bevatten dan zo'n kleine serie aan kan waardoor de serie een soort heel haastige samenvatting wordt
quote:
quote:Op woensdag 18 april 2012 11:28 schreef Mestras het volgende:
Zouden ze Joffrey mede hebben gecast om zijn 'incest' gezichtje?
Of:quote:Op woensdag 18 april 2012 12:51 schreef Repelsteeltju het volgende:
Tyrion's plan was compleet mislukt als de koningin meer dan één spion in de kleine raad had.
Niet te verwachten dat je spoilers gaat lezen als je op een spoilerknop klikt inderdaad.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:37 schreef megamandy het volgende:
[..]
Omdat in dit topic niet over de boeken wordt gesproken maar over de serie.
Behalve de video's op youtube wordt er vanuit de productie eigenlijk niets gespoilerd en dan verwacht je zoiets dus niet.
In die topics werd vaak genoeg de films met de boeken vergelekenquote:Op woensdag 18 april 2012 19:40 schreef VeX- het volgende:
Nee, het is inderdaad niet te verwachten dat je spoilers leest over de boeken in een topic dat puur gaat over de serie.
Zou mooi zijn zeg als je lekker bij topics over de Harry Potter films dingen uit de boeken gaat spoileren.
Dat is ook nonsens. Genoeg boekenlezers die niet spoileren en erg voorzichtig posten.quote:De mods zijn er duidelijk over geweest, maar boekenlezers kan het blijkbaar niets schelen.
Mike is er duidelijk genoeg over geweest. Misschien dat het tijd wordt om deze post in de OP te quoten.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:49 schreef Mike het volgende:
We hebben dit ook al in een ander serietopic gezien en het bespreken van de boeken is gewoon ontzettend irritant voor de mensen die alleen de serie volgen. En we zijn er in dit forum tenslotte toch voor de serie. Daarom aub alle boekopmerkingen in het boekentopic en niet meer hier. Opmerkingen hierover graag in het feedbacktopic, zodat we dit topic voor de serie kunnen houden. (Opmerkingen die in dit topic erover geplaatst worden zullen verwijderd worden).
Dat gebeurt in dit topic ook. Dat is wat anders dan filmkijkers spoileren met gebeurtenissen uit de boeken.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
In die topics werd vaak genoeg de films met de boeken vergeleken.
[..]
Ja en het is bewezen dat er genoeg boekenlezers dat ook niet doen. Het hoeft maar een keer fout te gaan en het plezier van een tv-kijker kan spontaan worden vergald.quote:Dat is ook nonsens. Genoeg boekenlezers die niet spoileren en erg voorzichtig posten.
Spoilers over series gaan vaak enkel over een volgende aflevering en niet tot in de details, terwijl er boekspoilers zijn geweest die gaan over hoe bepaalde personages zich ontwikkelen de komende boeken. En dat is dus fucked up want als er zich nu een spannend moment voordoet betreffende dat personage, weet je al dat hij toch niet dood gaat omdat er al verteld is dat ie zo geweldig is in boek nummer zoveel.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:44 schreef ems. het volgende:
Als je geen spoilers wil lezen druk je niet op de grote knop waar "spoiler" op staat. Zo simpel is het.
Ik snap ook niet goed wat daar zo moeilijk aan is. Als ik me in een topic stoor aan spoilers dan lees ik het topic gewoon niet.
Je gaat voorbij aan zn punt. Je scheert iedereen over een kam. Erg storend. Minstens zo erg als een spoilerquote:Op woensdag 18 april 2012 20:04 schreef VeX- het volgende:
Ja en het is bewezen dat er genoeg boekenlezers dat ook niet doen. Het hoeft maar een keer fout te gaan en het plezier van een tv-kijker kan spontaan worden vergald.
Ik vind het leuk om te lezen hoe niet-boeklezers de serie ervaren. Ook vind ik de plaatjes enzo die hier geport worden leuk. En ik vind het leuk om eventuele vragen van de kijkers te beantwoorden op een niet spoilerige manierquote:Op woensdag 18 april 2012 20:17 schreef kingmob het volgende:
waarom de boeklezers niet gewoon precies dezelfde gesprekken in dat andere topic gaan hebben. De enige interactie die de 2 doelgroepen in dit topic hebben is deze discussie. Te trots? Zelfs al vind je het onzinnig, wat is de toegevoegde waarde om mensen te blijven irriteren hier?
Dat dus, meer hoef je niet te weten.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:44 schreef ems. het volgende:
Als je geen spoilers wil lezen druk je niet op de grote knop waar "spoiler" op staat. Zo simpel is het.
Kijkers willen hun vragen niet beantwoord hebben van boeklezers.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:36 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om te lezen hoe niet-boeklezers de serie ervaren. Ook vind ik de plaatjes enzo die hier geport worden leuk. En ik vind het leuk om eventuele vragen van de kijkers te beantwoorden op een niet spoilerige manier
Soms wel, bijvoorbeeld toen met saltwives en rockwives. En ik zie niet in wat er zo kwalijk aan is als er wat extra achtergrondinformatie gegeven wordt, als daar vraag naar is.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:57 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Kijkers willen hun vragen niet beantwoord hebben van boeklezers.
Alles wat niet in de tv serie is verduidelijkt is dan ook een spoiler. Er is dan ook geen reden dat boekenlezers voor ons arme tv kijkers uit de doeken moet doen hoe het verhaal 'werkelijk' in elkaar zit.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:37 schreef stinkie het volgende:
[..]
Dat dus, meer hoef je niet te weten.
Dat scheelt topics lang geneuzel over wel of geen spoiler. Alles word namelijk beschouwd als een spoiler door sommigen.
Oh.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:57 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Kijkers willen hun vragen niet beantwoord hebben van boeklezers.
Hmm vind hem helemaal niet lijken.. alleen het haar en die draak.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |