Ja dat vond ik ook wel grappig. Ff voorstellen om hem er bij te halenquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:34 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ik vond het vermakelijker hoe zijn vrouw er mee omging
Ik zou een weddenschap met je afsluiten dat je ze toch wel gaat zien, maar nu ik hem quote maak ik op dat je waarschijnlijk ze echt niet kan zien ipv dat je ze niet wilt zienquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:09 schreef invine het volgende:
Ik ga de aankomende 2 missenvoordeel wel dat ik er dan 3 achter elkaar kan kijken als ik geduldig ben
Idd, die zinloze spoiler tags hinderen mijn lees tempoquote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:12 schreef Littlecreep het volgende:
Prachtig hoe een topic al acht pagina's lang kan gaan over alles, behalve de serie zelf.
Nou ik ben weg van 22 april tot 5 meiquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:38 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Ik zou een weddenschap met je afsluiten dat je ze toch wel gaat zien, maar nu ik hem quote maak ik op dat je waarschijnlijk ze echt niet kan zien ipv dat je ze niet wilt zien
Waarschijnlijk omdat één van de twee partijen een onmogelijke concessie zou moeten doen, althans dat maak ik op uit afgelopen aflevering.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:09 schreef kort het volgende:
En waarom werkt Renly niet gewoon samen met de Starks. Dan is de serie zo klaar
Voor koning Renley buigen geeft me meteen een bepaalde nasmaak nuquote:Op woensdag 18 april 2012 01:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat één van de twee partijen een onmogelijke concessie zou moeten doen, althans dat maak ik op uit afgelopen aflevering.
Renly claimt Koning te zijn over héél Westeros, een Koning dult geen andere Koningen in zijn rijk. Dat zou niet goed vallen bij de bannermen van House Baratheon en House Tyrell. En het zou een verkeerd signaal afgeven aan de rest van Westeros; voor je het weet zijn er zes anderen die ook Koning in het Zuiden, Westen, Oosten etc. claimen te zijn.
Uit de manier waarop Renly sprak over Robb Stak, namelijk; Warden of The North en niét King in The North werd meteen duidelijk hoe hij erover denkt.
Robb aan de andere kant heeft zich uitgeroepen tot King in The North en daarmee het Noorden verenigd tegen de troon. Het Noorden werd door Cersei in seizoen 1 al eens betiteld als 'unruly' en dat geldt zeker voor een aantal familie's. Het zijn nog net geen wilden, maar gezond verstand ontbreekt regelmatig.
Ik denk dat wanneer Robb de knie zou buigen voor Renly Baratheon, hem dat gegarandeerd problemen oplevert met de bannermen van House Stark.
Well, improvise!!quote:Op woensdag 18 april 2012 00:47 schreef Luuksor het volgende:
Bronn is geniaalDat lachje bij "There are no goats here half-man"
Haar beste aflevering. Als ze zo blijft spelen, is die Emmy voor haar.quote:
quote:Op woensdag 18 april 2012 08:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voor koning Renley buigen geeft me meteen een bepaalde nasmaak nu![]()
quote:Op woensdag 18 april 2012 07:47 schreef Funzel het volgende:
[..]
Het staat toch niet voor niets in een spoiler.
De stelling was puur bedoeld als speculatie, echter vindt iemand (met achtergrondkennis) het dan toch nodig om in een spoiler daar een antwoord op te geven. Lijkt me ondertussen wel duidelijk dat we in dit topic niets over de boeken willen zien...quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:49 schreef NDAsilenced het volgende:
[..]
Grappig hoe een spoilertag toch weer een spoiler kan zijn, wat hier gespoiled is is dat er een antwoord op deze vraag is,
Dat is wel een beetje het geimpliceerde aan het woord 'vraag' he, dat er een antwoord op is.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:49 schreef NDAsilenced het volgende:
[..]
Grappig hoe een spoilertag toch weer een spoiler kan zijn, wat hier gespoiled is is dat er een antwoord op deze vraag is,
Over een jaar of 6?quote:Op woensdag 18 april 2012 11:47 schreef Silver_Shark het volgende:
wat lopen hier van die huilles rond vanwege die spoilers rond
kom dan terug als de serie is afgelopen is.
Dat kan nog steeds wel eigenlijkquote:Op woensdag 18 april 2012 12:51 schreef Repelsteeltju het volgende:
Tyrion's plan was compleet mislukt als de koningin meer dan één spion in de kleine raad had. Ik vraag me af of dat een welkome uitkomst geweest was, waar hij rekening mee had gehouden, ik denk haast van niet. Zijn zus had hem dan een ander niet met haar geaffilieerd lid kunnen laten doden en hem laten denken dat de rest eigen belangen dient en desgevraagd stil kan zijn.
Ja de mogelijkheid bestaat nog steeds, dat bijvoorbeeld de koningin één van haar spionnen geofferd heeft om Tyrion de illusie te geven dat de overigen te vertrouwen waren.quote:
quote:Op woensdag 18 april 2012 13:24 schreef Stommie het volgende:
Man man wat is deze serie toch vet, kijk echt alweer uit naar de volgende aflevering. Om de tijd te doden maar even de boeken gescoord
Waarom klik je er dan op.quote:Op woensdag 18 april 2012 11:30 schreef eQuaL het volgende:
[..]
[..]
De stelling was puur bedoeld als speculatie, echter vindt iemand (met achtergrondkennis) het dan toch nodig om in een spoiler daar een antwoord op te geven. Lijkt me ondertussen wel duidelijk dat we in dit topic niets over de boeken willen zien...
Ik moet je wel waarschuwen; de serie minder vet als je de boeken leest. Niet omdat je weet wat er gaat komen, maar omdat de boeken gewoon veel meer bevatten dan zo'n kleine serie aan kan waardoor de serie een soort heel haastige samenvatting wordtquote:Op woensdag 18 april 2012 13:24 schreef Stommie het volgende:
Man man wat is deze serie toch vet, kijk echt alweer uit naar de volgende aflevering. Om de tijd te doden maar even de boeken gescoord
Ben begonnen in boek 1, nu ik door de serie een beetje weet wie wie is, zijn de details/extra shit echt vet om te lezenquote:Op woensdag 18 april 2012 14:42 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik moet je wel waarschuwen; de serie minder vet als je de boeken leest. Niet omdat je weet wat er gaat komen, maar omdat de boeken gewoon veel meer bevatten dan zo'n kleine serie aan kan waardoor de serie een soort heel haastige samenvatting wordt
Neemt niet weg dat de serie nog steeds fucking bruut is, alleen ik vind het in vergelijking met de boeken vooral een leuk tussendoortje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |