Op marktplaats niet hoorquote:Op maandag 16 april 2012 22:57 schreef moussy het volgende:
die karretjes en winkeltjes zijn overal al uitverkocht
ja bizar, hier gister in de winkel ook nog niet. Dus liefhebbers, ik wil wel kijken..!quote:
Leuk idee! Maar nee, ik wil ze gewoon verzamelen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 07:01 schreef lady-wrb het volgende:
leuk spuug, ga je een miniwinkeltaart maken?
Het een sluit het ander toch niet uit?quote:Op dinsdag 17 april 2012 08:03 schreef Spuuglokje het volgende:
Leuk idee! Maar nee, ik wil ze gewoon verzamelen.
Wij hanteren de kaas als schaalmodel, dan is de verhouding het leukst. De minimars heeft dezelfde lengte als de diameter van de kaasquote:Op dinsdag 17 april 2012 07:57 schreef Leandra het volgende:
Wij hadden gister een mini die op gevoel al groot en rond was, en na de cornflakes en hagelslag hadden we een banaan die in verhouding al flink was, dus groot en rond schatte ik toen in op een watermeloen... bleek het een tomaat te zijn
Sterre draagt het liefst sportschoenen. Nu heeft ze Nikes. Wel van leer en geen slappig schoentje, maar toch... En in de zomer draagt ze (nep) Birkenstockslippers. Niet echt geweldige stevige kinderschoenen dus, maar zij heeft ook maat 41, dus da's geen kindervoetmaat meer. En ze heeft geen problematische voeten. Mijn zoons hebben de neiging naar binnen te zakken met hun voeten, dus die krijgen Ecco's of andere goede schoenen. Sandalen in de zomer hebben bij hun ook een verstevigde hak, en een goed voetbed. De jongste heeft maat 39 en de oudste 46, dus die passen beiden in Ecco sandalen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:10 schreef Gaoxing het volgende:
Spuug, misschien een rare vraag, maar wat voor schoenen draagt jouw dochter? Oudste scoorde hier gisteren maatje 40 (bij 1 paar eigenlijk 41, maar die hadden ze niet). Wat 'r hier grofweg keuze geeft uit sportschoenen en slippers. Maar ik zou 'r eigenlijk het liefst in kinderschoenen hebben, omdat die toch vaak wat beter gemaakt zijn.
Mooi kan ik weer met een gerust hart boodschappen gaan doen. Spaar ze zelf niet. Ben thuis juist druk bezig met het verwijderen van troep.quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:51 schreef _Bar_ het volgende:
Ik hoorde vanmorgen dat de mini's ook op zijn.
Net als wij doe gewoon niet mee en de acties mogen ze bij ons niet mee nemen naar school.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:13 schreef Brighteyes het volgende:
Vind dat trouwens wel een lastig iets want het liefst zou ik helemaal nooit met die zooi mee doen en de supermarken waar ik boodschappen doe (jumbo en lidl) hebben ook nooit van dat soort acties, maar ja... er komt een moment dat de halve school met iets mee doet en waarom hebben wij het dan niet... Geen idee hoe ik dat op ga lossen tzt...
quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:52 schreef trui het volgende:
we vinden vast een mooi plaatsje ergens in de tuin!
Dat ze op zijn maakt ze natuurlijk alleen maar populairder... Mensen blijven terugkomen om te zien of ze alsnog geleverd worden bijvoorbeeld...quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:01 schreef trui het volgende:
tsjonge! slecht ingeschat dan toch, die voorraad. daar snap ik niks van. ze hebben toch al heel wat ervaring opgedaan met dit soort acties en hoeveel vraag daar naar is.
Hier daar geen last van gelukkig, zelfs een zonnetje hier! Maar de jongens gaven me echt wel gelijk dat het te koud was om buiten te spelen met waterquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:09 schreef -Spring het volgende:
Gatverdamme wat een takkeweer. De hele dag wind en hoosbuien. Ik krijg er huilbuien van.
Haha, ik laat L dat soort dingen ook altijd zelf ondervinden. Van de winter wilde ze per se geen schoenen aan buiten. Prima. Maar zodra ze met d'r blote voeten in een plas stond, was de lol er snel af.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:11 schreef Troel het volgende:
[..]
Hier daar geen last van gelukkig, zelfs een zonnetje hier! Maar de jongens gaven me echt wel gelijk dat het te koud was om buiten te spelen met waterZe wilden het per se proberen en hebben het zowaar even volgehouden
oh daar heb ik helemaal geen last van (dat ik dan niet meer slaap). ik heb ook zin in cappuccino, maar de automaat hier levert zo'n vieze variant daarop dat 't altijd teleurstellend is.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:11 schreef -Spring het volgende:
En ik heb zo'n zin in cappuccino, maar da's niet handig na vier uur. Dan slaap ik niet meer.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:13 schreef -Spring het volgende:
Haha, ik laat L dat soort dingen ook altijd zelf ondervinden. Van de winter wilde ze per se geen schoenen aan buiten. Prima. Maar zodra ze met d'r blote voeten in een plas stond, was de lol er snel af.
wat zij zegt.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:09 schreef -Spring het volgende:
Gatverdamme wat een takkeweer. De hele dag wind en hoosbuien. Ik krijg er huilbuien van.
Ik hou juist van automatenkoffie.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:43 schreef trui het volgende:
[..]
oh daar heb ik helemaal geen last van (dat ik dan niet meer slaap). ik heb ook zin in cappuccino, maar de automaat hier levert zo'n vieze variant daarop dat 't altijd teleurstellend is.
Die grote blikken?quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:03 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb vandaag de drie verschillende blikken gehaald, en zag ook nog 2 winkeltjes liggen (maar die hoef ik niet).
ben jij gekquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:31 schreef lady-wrb het volgende:
je moet die kinderen ook wel eens eten geven, mignonne!
die biljetjes zitten bij de mini's in het zakjequote:Op dinsdag 17 april 2012 18:02 schreef mignonne het volgende:
[..]
Die grote blikken?
Ik heb er vandaag mee in mn handen gestaan, ik vind ze erg leukmaar ik heb niet van die bonnetjes, ik dacht die eerst nog even et gaan sparen maar ik kan niet vinden hoe ik eraan kom?
Die mini's vind ik wel erg leuk, mn schoonouders hebben zo'n winkeltje gekocht.
Mijn eigen mini doet hard dr best om onze mini's op te etenwe hadden er heul veel en minstens de helft is al stuk of weg
oooooooooooohquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:42 schreef moussy het volgende:
[..]
die biljetjes zitten bij de mini's in het zakje
Oh, Pardano, het was Mignonne. Excusez le motquote:
dawassikquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:19 schreef debuurvrouw het volgende:
ik had nou juist de blikken niet gekocht. als in project ontpuinen.maar nu hoor ik TF over jadegroene kast en nou denk ik ineens dat die blikken héél mooi uitkomen in mijn servieskast.
Je kunt ze ook zonder bonnen kopen en dan kosten ze 2,50. Ook niet echt een rib uit je lijf, want ze zijn heel mooi. <3quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:35 schreef debuurvrouw het volgende:
geen idee! waarom wist ik niet dat je die met bonnetjes kon kopen en heb ik al die bonnetjes weggepleurd?
oh spuug stuur je bonnetjes anders maar naar buuf, ik vis mijnes wel uit de zak hier.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:35 schreef debuurvrouw het volgende:
geen idee! waarom wist ik niet dat je die met bonnetjes kon kopen en heb ik al die bonnetjes weggepleurd?
Al mijn kinderboeken zijn voorzien van opgeplakte streepjescodes omdat ik altijd bibliotheekje speeldequote:Op dinsdag 17 april 2012 19:39 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik lijmde als kind heel precies lege hagelslagpakken, chocoladeverpakkingen e.d. weer in elkaar om winkeltje mee te spelen
haha nou doe dan toch maar welquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:44 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb hier ook nog bonnetjes geloof ik. Zal ik ze dan naar jou sturen Mignonne?
quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Al mijn kinderboeken zijn voorzien van opgeplakte streepjescodes omdat ik altijd bibliotheekje speelde
Geef maarquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:46 schreef Saffier het volgende:
Ja hallooooooooooo!! Ik heb ooooook bonnetjes!!
Den postbode komt ze geven aan je als je ff een pmmetje aan me waagtquote:
is er wel ergens, iets met de leukste webwinkels ofzo heet het geloof ik?quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:52 schreef Blik het volgende:
Is er geen topic met online winkels?
Ben met name op zoek naar wat Duitse online-winkels om een Stokke Tripp Trapp (met babyset en kussen) goedkoper te krijgen.
nou, ik krijg sowieso nog mini's (hoop ik dan toch? ) vandeweek, dus dan ga ik nog een tweede rondje voor de blikkenquote:
http://www.baby-walz.de/L(...)ripp&sf=true&x=0&y=0 ?quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:52 schreef Blik het volgende:
Ben met name op zoek naar wat Duitse online-winkels om een Stokke Tripp Trapp (met babyset en kussen) goedkoper te krijgen.
Ik heb Skandic nog in mijn lijstje staan, geen idee of ze goedkoper zijn.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:52 schreef Blik het volgende:
Die had ik al gevonden, maar om de één of andere vage reden hebben ze daar de kleur niet die ik wil hebben (white-wash). De andere dingen zijn daar wel het goedkoopste wat ik tot nu toe tegen gekomen benquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:56 schreef Vicky het volgende:
[..]
http://www.baby-walz.de/L(...)ripp&sf=true&x=0&y=0 ?
Ik ben nog van de generatie dat toen ik bibliotheekje speelde er een lege flap voorin kwam waar de datum opgeschreven kon wordenquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Al mijn kinderboeken zijn voorzien van opgeplakte streepjescodes omdat ik altijd bibliotheekje speelde
Is vrijwel vergelijkbaar met Nederlandse prijzen, scheelt maximaal 10 euroquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:59 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik heb Skandic nog in mijn lijstje staan, geen idee of ze goedkoper zijn.
Gestempeldquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik ben nog van de generatie dat toen ik bibliotheekje speelde er een lege flap voorin kwam waar de datum opgeschreven kon worden
Albert Heijnquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:16 schreef Marrije het volgende:
Zover ging het dan net weer niet buuf.
Ik kom al een dikke week niet buiten, ik mis de hype, over welke mini's gaat het??
ja, die flap had de datum, maar er zat ook een los kaartje in, waar óók de datum opkwam, en je lenersnummer. En die gingen dan in een bak op de datum dat ie weer ingeleverd moest worden. Geloof ik.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:16 schreef Marrije het volgende:
Zover ging het dan net weer niet buuf.
Ik kom al een dikke week niet buiten, ik mis de hype, over welke mini's gaat het??
Ja zo ging het eerst jaquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, die flap had de datum, maar er zat ook een los kaartje in, waar óók de datum opkwam, en je lenersnummer. En die gingen dan in een bak op de datum dat ie weer ingeleverd moest worden. Geloof ik.
met zo'n datumstempel.
Ach hélemaal vergeten!quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou, ik krijg sowieso nog mini's (hoop ik dan toch? ) vandeweek, dus dan ga ik nog een tweede rondje voor de blikkenik loop al wel sinds zaterdag met kopietjes in mijn tas van die cupcake recepten Spuug.
dan krijg je bonnen bij besteding van zoveel euro en die kun je inwisselen voor mini speelgoed boodschappen?quote:
maar dat deel sloeg ik over met bibliotheekje spelen, bedoelde ikquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, die flap had de datum, maar er zat ook een los kaartje in, waar óók de datum opkwam, en je lenersnummer. En die gingen dan in een bak op de datum dat ie weer ingeleverd moest worden. Geloof ik.
met zo'n datumstempel.
bj besteding van 15 euro (geloof ik) krijg je een zakje en daar zit dan een miniding in.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
dan krijg je bonnen bij besteding van zoveel euro en die kun je inwisselen voor mini speelgoed boodschappen?
duidelijkquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:25 schreef Vicky het volgende:
[..]
bj besteding van 15 euro (geloof ik) krijg je een zakje en daar zit dan een miniding in.
Pff waarom zijn vakanties zo achterlijk duur??
ja, ik heb het gezien en ja, kankerwijf was mn 2de naamquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:28 schreef Brighteyes het volgende:
Wat wil je dan Vicky?
Ik heb net Buch in de bajes even terug zitten kijken. Indrukwekkend, en een prima docu. Had ik niet verwacht moet ik heel eerlijk zeggen. Mous, heb je het gezien? heb jij zulke dingen ook meegemaakt?
Beetje wel toen hij met die twee jongens die samen in een cel zaten en ze dingen vroeg als 'zou je een moord plegen voor 10.000 euro.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:29 schreef moussy het volgende:
[..]
ja, ik heb het gezien en ja, kankerwijf was mn 2de naamzulke dingen gebeuren echt. Ik vond het toch wel sensatie-tv ook hoor.
ja, scan ik het even. Laat jij dan even je mailadres weten? na drie crashen in een maand zijn euh, al mijn gegevens wel weg.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:21 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ach hélemaal vergeten!Is het mailbaar?
Jij had mij vorig jaar gestuurd waar jullie heen zijn geweest en ik heb me toen al verbaasd over wat jullie in het hoogseizoen wel niet betaald moesten hebben.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:29 schreef Vicky het volgende:
op 5/6 of 7 juli voor 7/8 dagen naar het buitenland..
we hadden het hotel van vorig jaar gezien en dat is redelijk goedkoop maar dat was dan zonder vlucht.
de vluchten zijn echter niet te betalen..
en ze roepen bijna allemaal dat ze onschuldig zijn, das ook waarquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Beetje wel toen hij met die twee jongens die samen in een cel zaten en ze dingen vroeg als 'zou je een moord plegen voor 10.000 euro.
Maar ik vond het verder iig wel heel erg kijkbaar, niet zo uit zijn verband getrokken als ommige van zijn andere dingen.
Maar het was aan de andere kant wel ook weer herkenbaar van Dokument destijds, dat was ook een hele goeie reeks docu's uit de gevangenis.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Jij had mij vorig jaar gestuurd waar jullie heen zijn geweest en ik heb me toen al verbaasd over wat jullie in het hoogseizoen wel niet betaald moesten hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar wel gesponsord hoor♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:37 schreef Vicky het volgende:
[..]PffffffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar wel gesponsord hoorLieve opa & oma gok ik
![]()
moeder van M....quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
PffffffLieve opa & oma gok ik
ik wet nog wel dat de biebboeken van die magneetjes erin kregen en ik ben pas PAS PAS 28!quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:12 schreef debuurvrouw het volgende:
die dan ook op een kaartje kwam, die weer in een onnavolgbaar opbergsysteem kwam, bij jou abonnementsgegevens.
toen gingen we 2,5 week all in...quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:45 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind 3000 voor een zomervakantie heel normaal. Ben ik dan zo raar. Hoogseizoen is gewoon knetter duur.
Nee hoor. Ik ben sinds ik zelf vakanties betaal gewoon nog nooit in het hoogseizoen op vakantie geweest.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:45 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind 3000 voor een zomervakantie heel normaal. Ben ik dan zo raar. Hoogseizoen is gewoon knetter duur.
Wij speelden met stenen en bakstenen. Een een stuk hout op een baksteen was dan een weegschaal. En de bruine stenen waren chocola. En de andere andere dingen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:39 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik lijmde als kind heel precies lege hagelslagpakken, chocoladeverpakkingen e.d. weer in elkaar om winkeltje mee te spelen
En dat deden wij gewoon met penquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
ja dat vinkje had ik in de gaten.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:07 schreef Kleurdoos het volgende:
voortaan niets aanvinken als je wachtwoord onthouden ziet staan
anyway bij internetopties ff je cookies deleten
Zo lang mogelijk buiten seizoen gaan idd.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben sinds ik zelf vakanties betaal gewoon nog nooit in het hoogseizoen op vakantie geweest.
Over drie jaar mogen wij er ook aan geloven
Gewoon je geschiedenis ding wissen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:49 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja dat vinkje had ik in de gaten.
maar zodra ik 1 letter van mijn mailadresintyp, vultie meteen de boel in.
dat vind ik al zozo, maar dat wachtwoord krijg ik er maar niet uit.
ik moet op zoek naar cookies dus.
(jaja ik ben een sukkel met computers)
wij zijn 2jr geleden 3w naar Italie geweest en moesten wel brandstof betalen. De camping kostte toen 546 maar voor de tol en benzine waren we zo'n 800 kwijt.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:50 schreef -Spring het volgende:
Wij gaan deze zomer bijna drie weken naar Kroatie voor ¤1645,-. Stacaravan op een camping.
Voordeel is wel dat we met de auto gaan maar geen brandstof hoeven te betalen.
http://www.selectcamp.nl/(...)jGvK8CFQSHDgodDh0-iA
Niet normaal, hè?quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:51 schreef Vicky het volgende:
[..]
wij zijn 2jr geleden 3w naar Italie geweest en moesten wel brandstof betalen. De camping kostte toen 546 maar voor de tol en benzine waren we zo'n 800 kwijt.
ja echt ernstig...quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:52 schreef -Spring het volgende:
[..]
Niet normaal, hè?Tol komt er wel nog bij idd.
Wauw! Hoe is het weer daar nu dan?quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:54 schreef Sorbootje het volgende:
Ik ga over 2,5 weken twee weken naar Italië voor 300 euro + diesel + overnachting op de heen- en terugreis, maar we gooien de leasebak aan de grens natuurlijk nog even goed vol. Maar ons appartement is echt heel goedkoop. Me looooves agriturismo.
Oeh...over 2,5 wk al!
waar hebben jullie de vlucht geboekt?quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:57 schreef snoopy het volgende:
Wij gaan in de zomer weer naar italië maar hebben de vlucht al heel lang geleden geboekt. Dat scheelt ook een klap geld
Misschien voor een heel speciale rondreis door één of ander zeer exotisch land waarbij ik zes weken onder de pannen ben ofzo... anders ook écht niet!quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:00 schreef moussy het volgende:
in nog geen 3000 jaar dat ik dat aan een vakantie uit moet gaan geven
all in ja, misschien dat ik er dan eens over nadenk, zelfs als ik de loterij gewonnen zou hebben ga ik dan eerst nog ff nadeken.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:01 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Misschien voor een heel speciale rondreis door één of ander zeer exotisch land waarbij ik zes weken onder de pannen ben ofzo... anders ook écht niet!
Bij KLM. Voor 500 euro vliegen we met z'n vieren heen en weer naar Rome. Die prijzen liggen nu waarschijnlijk al stukken hoger.quote:
wow das niet veel!quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:03 schreef snoopy het volgende:
[..]
Bij KLM. Voor 500 euro vliegen we met z'n vieren heen en weer naar Rome. Die prijzen liggen nu waarschijnlijk al stukken hoger.
Dat zijn wij alleen al kwijt aan tickets, maar das dan ook niet alleen vakantie, ook familiebezoek. Dit jaar slaan we even over. Misschien bij de andere opa en oma langs, die tickets zijn wat beter te behappen. Maar echt vakantie (dus geen familiebezoek) zit er dit jaar niet in, waarschijnlijk wordt het een keer of 2 naar een pretpark.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:00 schreef moussy het volgende:
in nog geen 3000 jaar dat ik dat aan een vakantie uit moet gaan geven
dat maakt niet veel uit helaas. Hebben ook al naar Dld gekeken.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:08 schreef _Bar_ het volgende:
En vanuit belgie vliegen Vicky? of is dat tever om voor jullie?
Oh gelukkig!quote:Op woensdag 18 april 2012 10:14 schreef Vicky het volgende:
Spuug, ik.vond eht vorig jaar wel meevallen met de matrasswn.
Je bent toch ook niet verplicht om met vakantie te gaan? Als Thomas er geen weet van heeft, en jullie daar ook niet om geven.quote:Op woensdag 18 april 2012 08:47 schreef leonieke het volgende:
Vakantie, dat wordt later nog een probleem![]()
Ik ga eigenlijk niet zo graag weg, maar voor Thomas is dat natuurlijk ook wel niet zo fijn. En de kostprijs in combinatie met het feit dat ik liever thuis ben... mjah, laat ons zeggen dat die prijs die je er moet voor betalen niet echt helpt.
We zijn ondertussen 9 jaar samen en zijn, denk ik, al 3 keer weggeweest![]()
Nog een geluk dat P. ook liever thuis is
Wij gingen vroeger ook nooit op vakantie, geloof niet dat ik iets gemist heb. We gingen wel eens een dagje uit na het strand ofzo.quote:Op woensdag 18 april 2012 08:47 schreef leonieke het volgende:
Vakantie, dat wordt later nog een probleem![]()
Ik ga eigenlijk niet zo graag weg, maar voor Thomas is dat natuurlijk ook wel niet zo fijn. En de kostprijs in combinatie met het feit dat ik liever thuis ben... mjah, laat ons zeggen dat die prijs die je er moet voor betalen niet echt helpt.
We zijn ondertussen 9 jaar samen en zijn, denk ik, al 3 keer weggeweest![]()
Nog een geluk dat P. ook liever thuis is
Beste Hema? Dat is echt onmogelijk! Wie heeft dat dan verzonnenquote:Op woensdag 18 april 2012 20:36 schreef snoopy het volgende:
De hema in de linnaeusstraat in amsterdam is uitgeroepen tot beste hemadat is de meest dramatische hema die ik ken
Hoe is het mogelijk?
Dat stond er niet bij.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:45 schreef miss_sly het volgende:
Ik kan me er niets bij voorstellen. Hij is te klein, te krap, klein assortiment, te rommeling, personeel is iet heel best. Beste van Amsterdam of Nederland?
Nou, dan weet je genoegquote:Op woensdag 18 april 2012 20:48 schreef moussy het volgende:
Wat zit er toch een raar volk op MP. Nieuwe mini-laptop, het merk weten ze even niet en de laptop staat boven enz enz..daahaaag..
chinese webshoplaptop dusquote:Op woensdag 18 april 2012 21:06 schreef moussy het volgende:
ik heb er nog 1, vraag om het merk: Article
ehhh... das hendig google er op los laten
het zal wel, maar zelfs die zouden te vinden moeten zijn via google, lijkt me. Mn grote wil graag een mini laptopje.quote:
quote:Op woensdag 18 april 2012 21:46 schreef Lamb29 het volgende:
Kl*te bezuinigingen...
Dikke kans dat mijn baan volgend schooljaar foetsie is...
Weet eind mei pas meer..
of nee... Mijn baan IS foetsie..
Ik weet pas eind mei of ik misschien nog blijven vervangen
mooi klotequote:Op woensdag 18 april 2012 21:46 schreef Lamb29 het volgende:
Kl*te bezuinigingen...
Dikke kans dat mijn baan volgend schooljaar foetsie is...
Weet eind mei pas meer..
of nee... Mijn baan IS foetsie..
Ik weet pas eind mei of ik misschien nog blijven vervangen
Ik geef nu taalstimulering (met name woordenschat training) en sociale vaardigheidstraining aan kinderen van onze school.quote:
Dat vooral! Het is al zo karig en straks wordt het echt behelpen!quote:Op woensdag 18 april 2012 22:06 schreef snoopy het volgende:
Echt rot al die bezuinigingen. Ook voor de kinderen op school
Nee regulier.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:06 schreef Lamb29 het volgende:
Ook speciaal onderwijs Amaranta?
Ik was eerst spelbegeleider.. das paar jaar geleden al wegbezuinigd waardoor ik weer in de klas kwam te staan (onderwijsassistent)
Geen idee nog Meimel...
Zit nog evt aan verpleegkunde te denken... leerwerktraject...
Als je dat zou willen kom je de opleiding gewoon bij ons doen!! Word ik je begeleider en zit je lekker dichtbij Oquote:Op woensdag 18 april 2012 22:06 schreef Lamb29 het volgende:
Geen idee nog Meimel...
Zit nog evt aan verpleegkunde te denken... leerwerktraject...
quote:Op woensdag 18 april 2012 22:42 schreef Lamb29 het volgende:
Trouwens alsof ik het wist dat we het karig zouden gaan krijgen...
Gisteren heb ik gewoon wat bij de hema gejat!
Das mooi kut voor Willemquote:Op vrijdag 20 april 2012 09:41 schreef trui het volgende:
ik heb juist vanmorgen een afspraak gemaakt met de IB-er op onze school omdat Willem 't zo ontzettend niet naar z'n zin heeft op school. in zijn klas zitten relatief veel kinderen met behoorlijk zware gedragsproblemen (veel agressief gedrag, behoorlijk ongeleide projectielen waar de leerkrachten heel slecht vat op krijgen), die eigenlijk beter in een vorm van speciaal onderwijs zouden passen. maar dat is op dit moment dus al heel lastig voor elkaar te krijgen. met als gevolg dat de klas al tijden erg slecht in de hand te houden is. willem mag dan wel af en toe in de gang gaan zitten werken, maar dat is toch ook geen oplossing. ook heeft men het lange tijd gezocht in 'hij zal zich wel vervelen, hij moet meer uitdaging krijgen'. maar dat is het helemaal niet, het gaat om de sfeer en basisveiligheid die hij mist. echt hartstikke jammer hoor, hij heeft er zo'n ongelooflijke hekel aan school door gekregen. ik wil nu dus gaan proberen te regelen dat hij naar de parallel-klas wordt overgezet volgend jaar. maar als dat niet lukt (ze zijn daar niet zo happig op, "want waarom hij wel en anderen niet", en ik snap ook dat ze hem juist als relatief rustig kind graag in de groep houden) moeten we toch maar eens serieus om ons heen kijken naar een andere school.
Jij mag hem trui! Echt! Ik krijg al andere dingetjes van livelink die ik nog niet heb.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:12 schreef trui het volgende:
ik zat spuuglokje maar een beetje te plagen hoor. ik wil haar geen banaan uit de mond stoten uiteraard!
Oeps,sorry.quote:Op zaterdag 21 april 2012 09:17 schreef Leandra het volgende:
Darn, nou weet ik toch wat ze gedaan had, terwijl ik het topic erover dagenlang zorgvuldig genegeerd had...
Vrienden zullen het niet geweest zijn, maar seks met een dier? Dat vind ik echt walgelijk.quote:Op zaterdag 21 april 2012 09:54 schreef trui het volgende:
wat vind jij het walgelijkst dan? de actie van de 'vrienden' hoop ik.
Zelfs met een weddenschap blijft het ziekquote:Op zaterdag 21 april 2012 10:34 schreef Brighteyes het volgende:
Ik word al onpasselijk als ik een hondje zelf aan zijn pikkie zie likkendus ik vraag me oprecht af wat dat meisje bezield heeft. Ik kan me haast niet voorstellen dat daar niet iets van een weddenschap oid achter zit en een flinke stoot peer-pressure. All in all een heel triest verhaal.
Heb idd ook het topic niet gelezen, de tt vond ik al naar genoeg.
Ow, dat denk ik ook, maar dan nog zal er toch nog wel ergens een sprankje zitten wat in je hele hoofd gilt dat het gaat om seks met een dier?quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:15 schreef -Spring het volgende:
Ik denk dat extreme onzekerheid icm enorme sociale druk met ook nog een ongezonde thuissituatie iemand tot rare dingen kan bewegen. Maar dat is je moeilijk voor te stellen als je zelf nooit in zo'n situatie hebt gezeten.
wel gepeipd dan?quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:16 schreef -Spring het volgende:
En nee, ik heb nog nooit een hont gepijpt.
Da's ook weer zo.quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:19 schreef Troel het volgende:
[..]
Ow, dat denk ik ook, maar dan nog zal er toch nog wel ergens een sprankje zitten wat in je hele hoofd gilt dat het gaat om seks met een dier?
Erg treurig inderdaad. Ik heb zelf als vrijwilliger bij verschillende jongerencentra gewerkt, en daar heb ik ook genoeg van dat soort "gevallen" meegemaakt. Ze hebben totaal geen idee wat voor consequenties zo'n actie op de lange termijn oplevert, en daar maken andere galbakken dankbaar misbruik van, alleen maar omdat ze even goed wilden lachenquote:Op zaterdag 21 april 2012 10:53 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Die vrienden zijn natuurlijk ook te triest voor woorden.
Het meisje zelf is ontzettend onzeker en met de nodige druk van leeftijdsgenoten,een dosis sociale verwaarlozing (opvoeding,ouders) en daarbij wil ze er zo graag bij horen......zoiets..
Maar goed,lastig allemaal. Iedereen heeft een telefoontje met allerlei mogelijkheden en voor je het weet sta je op het internet.
Ik heb altijd een zwak voor dit meisje gehad,dat werkt ook niet echt mee met het objectief blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |