Op marktplaats niet hoorquote:Op maandag 16 april 2012 22:57 schreef moussy het volgende:
die karretjes en winkeltjes zijn overal al uitverkocht
ja bizar, hier gister in de winkel ook nog niet. Dus liefhebbers, ik wil wel kijken..!quote:
Leuk idee! Maar nee, ik wil ze gewoon verzamelen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 07:01 schreef lady-wrb het volgende:
leuk spuug, ga je een miniwinkeltaart maken?
Het een sluit het ander toch niet uit?quote:Op dinsdag 17 april 2012 08:03 schreef Spuuglokje het volgende:
Leuk idee! Maar nee, ik wil ze gewoon verzamelen.
Wij hanteren de kaas als schaalmodel, dan is de verhouding het leukst. De minimars heeft dezelfde lengte als de diameter van de kaasquote:Op dinsdag 17 april 2012 07:57 schreef Leandra het volgende:
Wij hadden gister een mini die op gevoel al groot en rond was, en na de cornflakes en hagelslag hadden we een banaan die in verhouding al flink was, dus groot en rond schatte ik toen in op een watermeloen... bleek het een tomaat te zijn
Sterre draagt het liefst sportschoenen. Nu heeft ze Nikes. Wel van leer en geen slappig schoentje, maar toch... En in de zomer draagt ze (nep) Birkenstockslippers. Niet echt geweldige stevige kinderschoenen dus, maar zij heeft ook maat 41, dus da's geen kindervoetmaat meer. En ze heeft geen problematische voeten. Mijn zoons hebben de neiging naar binnen te zakken met hun voeten, dus die krijgen Ecco's of andere goede schoenen. Sandalen in de zomer hebben bij hun ook een verstevigde hak, en een goed voetbed. De jongste heeft maat 39 en de oudste 46, dus die passen beiden in Ecco sandalen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:10 schreef Gaoxing het volgende:
Spuug, misschien een rare vraag, maar wat voor schoenen draagt jouw dochter? Oudste scoorde hier gisteren maatje 40 (bij 1 paar eigenlijk 41, maar die hadden ze niet). Wat 'r hier grofweg keuze geeft uit sportschoenen en slippers. Maar ik zou 'r eigenlijk het liefst in kinderschoenen hebben, omdat die toch vaak wat beter gemaakt zijn.
Mooi kan ik weer met een gerust hart boodschappen gaan doen. Spaar ze zelf niet. Ben thuis juist druk bezig met het verwijderen van troep.quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:51 schreef _Bar_ het volgende:
Ik hoorde vanmorgen dat de mini's ook op zijn.
Net als wij doe gewoon niet mee en de acties mogen ze bij ons niet mee nemen naar school.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:13 schreef Brighteyes het volgende:
Vind dat trouwens wel een lastig iets want het liefst zou ik helemaal nooit met die zooi mee doen en de supermarken waar ik boodschappen doe (jumbo en lidl) hebben ook nooit van dat soort acties, maar ja... er komt een moment dat de halve school met iets mee doet en waarom hebben wij het dan niet... Geen idee hoe ik dat op ga lossen tzt...
quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:52 schreef trui het volgende:
we vinden vast een mooi plaatsje ergens in de tuin!
Dat ze op zijn maakt ze natuurlijk alleen maar populairder... Mensen blijven terugkomen om te zien of ze alsnog geleverd worden bijvoorbeeld...quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:01 schreef trui het volgende:
tsjonge! slecht ingeschat dan toch, die voorraad. daar snap ik niks van. ze hebben toch al heel wat ervaring opgedaan met dit soort acties en hoeveel vraag daar naar is.
Hier daar geen last van gelukkig, zelfs een zonnetje hier! Maar de jongens gaven me echt wel gelijk dat het te koud was om buiten te spelen met waterquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:09 schreef -Spring het volgende:
Gatverdamme wat een takkeweer. De hele dag wind en hoosbuien. Ik krijg er huilbuien van.
Haha, ik laat L dat soort dingen ook altijd zelf ondervinden. Van de winter wilde ze per se geen schoenen aan buiten. Prima. Maar zodra ze met d'r blote voeten in een plas stond, was de lol er snel af.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:11 schreef Troel het volgende:
[..]
Hier daar geen last van gelukkig, zelfs een zonnetje hier! Maar de jongens gaven me echt wel gelijk dat het te koud was om buiten te spelen met waterZe wilden het per se proberen en hebben het zowaar even volgehouden
oh daar heb ik helemaal geen last van (dat ik dan niet meer slaap). ik heb ook zin in cappuccino, maar de automaat hier levert zo'n vieze variant daarop dat 't altijd teleurstellend is.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:11 schreef -Spring het volgende:
En ik heb zo'n zin in cappuccino, maar da's niet handig na vier uur. Dan slaap ik niet meer.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:13 schreef -Spring het volgende:
Haha, ik laat L dat soort dingen ook altijd zelf ondervinden. Van de winter wilde ze per se geen schoenen aan buiten. Prima. Maar zodra ze met d'r blote voeten in een plas stond, was de lol er snel af.
wat zij zegt.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:09 schreef -Spring het volgende:
Gatverdamme wat een takkeweer. De hele dag wind en hoosbuien. Ik krijg er huilbuien van.
Ik hou juist van automatenkoffie.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:43 schreef trui het volgende:
[..]
oh daar heb ik helemaal geen last van (dat ik dan niet meer slaap). ik heb ook zin in cappuccino, maar de automaat hier levert zo'n vieze variant daarop dat 't altijd teleurstellend is.
Die grote blikken?quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:03 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb vandaag de drie verschillende blikken gehaald, en zag ook nog 2 winkeltjes liggen (maar die hoef ik niet).
ben jij gekquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:31 schreef lady-wrb het volgende:
je moet die kinderen ook wel eens eten geven, mignonne!
die biljetjes zitten bij de mini's in het zakjequote:Op dinsdag 17 april 2012 18:02 schreef mignonne het volgende:
[..]
Die grote blikken?
Ik heb er vandaag mee in mn handen gestaan, ik vind ze erg leukmaar ik heb niet van die bonnetjes, ik dacht die eerst nog even et gaan sparen maar ik kan niet vinden hoe ik eraan kom?
Die mini's vind ik wel erg leuk, mn schoonouders hebben zo'n winkeltje gekocht.
Mijn eigen mini doet hard dr best om onze mini's op te etenwe hadden er heul veel en minstens de helft is al stuk of weg
oooooooooooohquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:42 schreef moussy het volgende:
[..]
die biljetjes zitten bij de mini's in het zakje
Oh, Pardano, het was Mignonne. Excusez le motquote:
dawassikquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:19 schreef debuurvrouw het volgende:
ik had nou juist de blikken niet gekocht. als in project ontpuinen.maar nu hoor ik TF over jadegroene kast en nou denk ik ineens dat die blikken héél mooi uitkomen in mijn servieskast.
Je kunt ze ook zonder bonnen kopen en dan kosten ze 2,50. Ook niet echt een rib uit je lijf, want ze zijn heel mooi. <3quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:35 schreef debuurvrouw het volgende:
geen idee! waarom wist ik niet dat je die met bonnetjes kon kopen en heb ik al die bonnetjes weggepleurd?
oh spuug stuur je bonnetjes anders maar naar buuf, ik vis mijnes wel uit de zak hier.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:35 schreef debuurvrouw het volgende:
geen idee! waarom wist ik niet dat je die met bonnetjes kon kopen en heb ik al die bonnetjes weggepleurd?
Al mijn kinderboeken zijn voorzien van opgeplakte streepjescodes omdat ik altijd bibliotheekje speeldequote:Op dinsdag 17 april 2012 19:39 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik lijmde als kind heel precies lege hagelslagpakken, chocoladeverpakkingen e.d. weer in elkaar om winkeltje mee te spelen
haha nou doe dan toch maar welquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:44 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb hier ook nog bonnetjes geloof ik. Zal ik ze dan naar jou sturen Mignonne?
quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Al mijn kinderboeken zijn voorzien van opgeplakte streepjescodes omdat ik altijd bibliotheekje speelde
Geef maarquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:46 schreef Saffier het volgende:
Ja hallooooooooooo!! Ik heb ooooook bonnetjes!!
Den postbode komt ze geven aan je als je ff een pmmetje aan me waagtquote:
is er wel ergens, iets met de leukste webwinkels ofzo heet het geloof ik?quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:52 schreef Blik het volgende:
Is er geen topic met online winkels?
Ben met name op zoek naar wat Duitse online-winkels om een Stokke Tripp Trapp (met babyset en kussen) goedkoper te krijgen.
nou, ik krijg sowieso nog mini's (hoop ik dan toch? ) vandeweek, dus dan ga ik nog een tweede rondje voor de blikkenquote:
http://www.baby-walz.de/L(...)ripp&sf=true&x=0&y=0 ?quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:52 schreef Blik het volgende:
Ben met name op zoek naar wat Duitse online-winkels om een Stokke Tripp Trapp (met babyset en kussen) goedkoper te krijgen.
Ik heb Skandic nog in mijn lijstje staan, geen idee of ze goedkoper zijn.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:52 schreef Blik het volgende:
Die had ik al gevonden, maar om de één of andere vage reden hebben ze daar de kleur niet die ik wil hebben (white-wash). De andere dingen zijn daar wel het goedkoopste wat ik tot nu toe tegen gekomen benquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:56 schreef Vicky het volgende:
[..]
http://www.baby-walz.de/L(...)ripp&sf=true&x=0&y=0 ?
Ik ben nog van de generatie dat toen ik bibliotheekje speelde er een lege flap voorin kwam waar de datum opgeschreven kon wordenquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Al mijn kinderboeken zijn voorzien van opgeplakte streepjescodes omdat ik altijd bibliotheekje speelde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |