Op marktplaats niet hoorquote:Op maandag 16 april 2012 22:57 schreef moussy het volgende:
die karretjes en winkeltjes zijn overal al uitverkocht
ja bizar, hier gister in de winkel ook nog niet. Dus liefhebbers, ik wil wel kijken..!quote:
Leuk idee! Maar nee, ik wil ze gewoon verzamelen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 07:01 schreef lady-wrb het volgende:
leuk spuug, ga je een miniwinkeltaart maken?
Het een sluit het ander toch niet uit?quote:Op dinsdag 17 april 2012 08:03 schreef Spuuglokje het volgende:
Leuk idee! Maar nee, ik wil ze gewoon verzamelen.
Wij hanteren de kaas als schaalmodel, dan is de verhouding het leukst. De minimars heeft dezelfde lengte als de diameter van de kaasquote:Op dinsdag 17 april 2012 07:57 schreef Leandra het volgende:
Wij hadden gister een mini die op gevoel al groot en rond was, en na de cornflakes en hagelslag hadden we een banaan die in verhouding al flink was, dus groot en rond schatte ik toen in op een watermeloen... bleek het een tomaat te zijn
Sterre draagt het liefst sportschoenen. Nu heeft ze Nikes. Wel van leer en geen slappig schoentje, maar toch... En in de zomer draagt ze (nep) Birkenstockslippers. Niet echt geweldige stevige kinderschoenen dus, maar zij heeft ook maat 41, dus da's geen kindervoetmaat meer. En ze heeft geen problematische voeten. Mijn zoons hebben de neiging naar binnen te zakken met hun voeten, dus die krijgen Ecco's of andere goede schoenen. Sandalen in de zomer hebben bij hun ook een verstevigde hak, en een goed voetbed. De jongste heeft maat 39 en de oudste 46, dus die passen beiden in Ecco sandalen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:10 schreef Gaoxing het volgende:
Spuug, misschien een rare vraag, maar wat voor schoenen draagt jouw dochter? Oudste scoorde hier gisteren maatje 40 (bij 1 paar eigenlijk 41, maar die hadden ze niet). Wat 'r hier grofweg keuze geeft uit sportschoenen en slippers. Maar ik zou 'r eigenlijk het liefst in kinderschoenen hebben, omdat die toch vaak wat beter gemaakt zijn.
Mooi kan ik weer met een gerust hart boodschappen gaan doen. Spaar ze zelf niet. Ben thuis juist druk bezig met het verwijderen van troep.quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:51 schreef _Bar_ het volgende:
Ik hoorde vanmorgen dat de mini's ook op zijn.
Net als wij doe gewoon niet mee en de acties mogen ze bij ons niet mee nemen naar school.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:13 schreef Brighteyes het volgende:
Vind dat trouwens wel een lastig iets want het liefst zou ik helemaal nooit met die zooi mee doen en de supermarken waar ik boodschappen doe (jumbo en lidl) hebben ook nooit van dat soort acties, maar ja... er komt een moment dat de halve school met iets mee doet en waarom hebben wij het dan niet... Geen idee hoe ik dat op ga lossen tzt...
quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:52 schreef trui het volgende:
we vinden vast een mooi plaatsje ergens in de tuin!
Dat ze op zijn maakt ze natuurlijk alleen maar populairder... Mensen blijven terugkomen om te zien of ze alsnog geleverd worden bijvoorbeeld...quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:01 schreef trui het volgende:
tsjonge! slecht ingeschat dan toch, die voorraad. daar snap ik niks van. ze hebben toch al heel wat ervaring opgedaan met dit soort acties en hoeveel vraag daar naar is.
Hier daar geen last van gelukkig, zelfs een zonnetje hier! Maar de jongens gaven me echt wel gelijk dat het te koud was om buiten te spelen met waterquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:09 schreef -Spring het volgende:
Gatverdamme wat een takkeweer. De hele dag wind en hoosbuien. Ik krijg er huilbuien van.
Haha, ik laat L dat soort dingen ook altijd zelf ondervinden. Van de winter wilde ze per se geen schoenen aan buiten. Prima. Maar zodra ze met d'r blote voeten in een plas stond, was de lol er snel af.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:11 schreef Troel het volgende:
[..]
Hier daar geen last van gelukkig, zelfs een zonnetje hier! Maar de jongens gaven me echt wel gelijk dat het te koud was om buiten te spelen met waterZe wilden het per se proberen en hebben het zowaar even volgehouden
oh daar heb ik helemaal geen last van (dat ik dan niet meer slaap). ik heb ook zin in cappuccino, maar de automaat hier levert zo'n vieze variant daarop dat 't altijd teleurstellend is.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:11 schreef -Spring het volgende:
En ik heb zo'n zin in cappuccino, maar da's niet handig na vier uur. Dan slaap ik niet meer.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:13 schreef -Spring het volgende:
Haha, ik laat L dat soort dingen ook altijd zelf ondervinden. Van de winter wilde ze per se geen schoenen aan buiten. Prima. Maar zodra ze met d'r blote voeten in een plas stond, was de lol er snel af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |