Dat het ik in de jaren 80 ook eens gezegdquote:
Daar dus.quote:Op maandag 16 april 2012 19:46 schreef Karina het volgende:
Waar gaat hij nou optreden? Ik miste het net.
Lenard Cohen treedt op in Nederland (Olympisch Stadion)quote:Op maandag 16 april 2012 19:47 schreef whitetiger300 het volgende:
Vanwaar deze reeks van willekeurige personen samen met "De Mart" in 1 montage?!
Neem ik wel wat wijn meequote:Op maandag 16 april 2012 19:48 schreef Karina het volgende:
Heej dat is lekker dichtbij voor mijAls ik op balcon ga zitten hoor ik het gratis.
als je dood bent ben je toch niet meer jarig?quote:Op maandag 16 april 2012 19:48 schreef BlueMage het volgende:
Spike z'n kop is ook altijd op tv.20 April? Hitlers verjaardag toch?
grappigquote:
Als ik her een mp3-tje aanklik hoor ik het nú al gratis.quote:Op maandag 16 april 2012 19:48 schreef Karina het volgende:
Heej dat is lekker dichtbij voor mijAls ik op balcon ga zitten hoor ik het gratis.
Nee, dan ben je nog lang niet jarig.quote:Op maandag 16 april 2012 19:48 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
als je dood bent ben je toch niet meer jarig?
Kan wel, hij is toen een kroonluchter kwijtgeraakt.quote:Op maandag 16 april 2012 19:49 schreef waxmask het volgende:
Volgens mij zit Marco ook aan de anti depresiva als ik die harses zo bekijk.
Dat telt nietquote:Op maandag 16 april 2012 19:49 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Als ik her een mp3-tje aanklik hoor ik het nú al gratis.
En WO2??quote:
dat niet, hij betrok er geloof bij maar het kwam niet door geloofquote:
uhmm nee? WO2 ontstond niet door de jodenvervolging hoorquote:
Ja, maar de daders waren niet gelovige mensenquote:Op maandag 16 april 2012 19:52 schreef whitetiger300 het volgende:
[..]
Het geloof dat joden per definitie slechte mensen waren.
Oh en Kristallnacht dan?quote:Op maandag 16 april 2012 19:53 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
uhmm nee? WO2 ontstond niet door de jodenvervolging hoor
ik ben er 100% van overtuigd dat zonder joden hitler wel een ander pispaaltje had gevonden.quote:
Dan had die groep ook wel een eigen geloofquote:Op maandag 16 april 2012 19:55 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ik ben er 100% van overtuigd dat zonder joden hitler wel een ander pispaaltje had gevonden.
Een Flinke griep.quote:Op maandag 16 april 2012 19:55 schreef Karina het volgende:
Hoe gaat het me je? Wat kan ons dat schelen... Oh wat zielig, hij had griep
tyf es op met die mongolquote:Op maandag 16 april 2012 19:56 schreef Specularium het volgende:
Klink Anders krijgt zo wel een nieuwe betekenis.
[ afbeelding ]
Anders nog iets?quote:Op maandag 16 april 2012 19:56 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Is hij ook een Greenlantern?quote:Op maandag 16 april 2012 19:56 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
wel doorzettingsvermogenquote:
toen was het niet bij hun, dat is heel anders hequote:Op maandag 16 april 2012 19:58 schreef hexje het volgende:
Nu kunnen ze wel lachen om guerilla marketing, maar zoenende stellen in de studio kon niet.
Staande ovulatie.quote:Op maandag 16 april 2012 19:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
JP weet de sfeer er altijd in te krijgen.
Groot orator inderdaad.quote:Op maandag 16 april 2012 19:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
JP weet de sfeer er altijd in te krijgen.
Ik zag het ook.quote:
Kut gewoon op.quote:Op maandag 16 april 2012 20:00 schreef Specularium het volgende:
Dekrijp. Weer nieuw woordje geleerd.
[ afbeelding ]
Ik ga ook altijd liggenquote:Op maandag 16 april 2012 20:01 schreef alors het volgende:
Als die merries echt hengstig zijn gaan ze voor zo'n kleine speciaal liggen, geile donders....
Jaaaaaaaa ik meen van wel ja.quote:Op maandag 16 april 2012 20:03 schreef InTrePidIvity het volgende:
Was dit ook die kerel die toen 4'33" van John Cage deed?
jij bent er zo eenquote:
Nee die zaten daarstraks op de voorste rij en zijn naar achteren gelopen voor een 'entrance'quote:Op maandag 16 april 2012 20:03 schreef waaromniet1988 het volgende:
Deze 2 bejaarden voelen zich te goed om de hele uitzending in de studio te zijn
zou rutte er vanavond weer een sneer over maken ja?quote:Op maandag 16 april 2012 20:05 schreef hexje het volgende:
Dit is weer te moeilijk voor de Henks en Ingrids merk ik.
Kijk en luistertquote:Op maandag 16 april 2012 20:05 schreef Frag_adder het volgende:
wat is het verschil tussen een clavecimbel en een vleugel?
n00bquote:Op maandag 16 april 2012 20:05 schreef Frag_adder het volgende:
wat is het verschil tussen een clavecimbel en een vleugel?
Een Pieter Derks entrancequote:Op maandag 16 april 2012 20:04 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee die zaten daarstraks op de voorste rij en zijn naar achteren gelopen voor een 'entrance'
Daar ben je toch in geboren?quote:
beide toetsen en snarenquote:
ja best een behoorlijk grafinstrumentquote:Op maandag 16 april 2012 20:07 schreef BlueMage het volgende:
Vleugel kun je hard en zacht mee clavecimbel gaat allemaal op één sterkte en is niet om aan te horen.
Zeker omdat hij hem op verzoek heeft laten schilderen. Dat is net zoiets als een hele foute Ming vaas uit 2002 in de woonkamer zetten.quote:
Maar niet over muziekquote:Op maandag 16 april 2012 20:08 schreef Karina het volgende:
Waarom is Alexander er niet? Het gaat tenslotte over een app.
of jouw computerquote:Op maandag 16 april 2012 20:08 schreef Specularium het volgende:
Breivik had die gozer van Moke ook wel mogen raken.
Wie zal er happen?quote:Op maandag 16 april 2012 20:08 schreef Specularium het volgende:
Breivik had die gozer van Moke ook wel mogen raken.
Ik denk dat ik me precies 17 seconden vermaak met deze app.quote:Op maandag 16 april 2012 20:09 schreef Karina het volgende:
Dit heb je toch zo uitgespeeld? Als je alle gitaren hebt aangeraakt dan weet je het wel.
Dat gevoel heb ik bij de meeste apps.quote:Op maandag 16 april 2012 20:10 schreef Elusive het volgende:
maar.... .
...
wat is hier het praktisch nut van??
Niet alles hoeft praktische nut te hebben.quote:Op maandag 16 april 2012 20:10 schreef Elusive het volgende:
maar.... .
...
wat is hier het praktisch nut van??
Ti's toch leuk om zo nu en dan eens te bekijken als het je interesse heeft.quote:Op maandag 16 april 2012 20:09 schreef Karina het volgende:
Dit heb je toch zo uitgespeeld? Als je alle gitaren hebt aangeraakt dan weet je het wel.
Zonde van mijn wifi....quote:Op maandag 16 april 2012 20:10 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik denk dat ik me precies 17 seconden vermaak met deze app.
Ach zolang mensen geheel vrijwillig zo'nquote:Op maandag 16 april 2012 20:09 schreef Karina het volgende:
idd, 10 miljoen apps maar ik gebruik er geen één (behalve de voorgeïnstalleerde apps en games)quote:
Jij hebt geen leven?quote:Op maandag 16 april 2012 20:11 schreef hexje het volgende:
[..]
Niet alles hoeft praktische nut te hebben.
Tja, misschien, ik zou een mooi boek kopen over gitaren.quote:Op maandag 16 april 2012 20:11 schreef OProg het volgende:
[..]
Ti's toch leuk om zo nu en dan eens te bekijken als het je interesse heeft.
Want je kunt gitaarspelen?quote:Op maandag 16 april 2012 20:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja, misschien, ik zou een mooi boek kopen over gitaren.
Nu kan je ze ook horen en er filmpjes over bekijken.quote:Op maandag 16 april 2012 20:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja, misschien, ik zou een mooi boek kopen over gitaren.
Wat een baas.quote:Op maandag 16 april 2012 20:11 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Die zit/staat zo'n paar honderd meter hier vandaan te schilderen waarschijnlijk.
Troll, je vindt het zelf ook een kuttappquote:Op maandag 16 april 2012 20:11 schreef hexje het volgende:
[..]
Niet alles hoeft praktische nut te hebben.
De opmerking geldt breeder hè.quote:Op maandag 16 april 2012 20:13 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Troll, je vindt het zelf ook een kuttapp
Ach jaquote:Op maandag 16 april 2012 20:14 schreef padlarf het volgende:
Mensen die denken dat klavecimbels en Bach uit de Middeleeuwen komen
Zo klinkt het.quote:Op maandag 16 april 2012 20:14 schreef padlarf het volgende:
quote:
Nee vast niet , daar valt geen appel aan te verdienenquote:Op maandag 16 april 2012 20:13 schreef Karina het volgende:
Zouden er ook luchtgitaren in die app staan?
De late middeleeuwen toch ?quote:Op maandag 16 april 2012 20:14 schreef padlarf het volgende:
ik ookquote:Op maandag 16 april 2012 20:15 schreef Karina het volgende:
Hij krijgt een geil gevoel van een gitaar
We hebben hier te maken met een Henk dames en heren.quote:
Ik van jou hoor....quote:Op maandag 16 april 2012 20:15 schreef Karina het volgende:
Oh ik had verwacht dat je meer een Ingrid wasquote:Op maandag 16 april 2012 20:15 schreef hexje het volgende:
[..]
We hebben hier te maken met een Henk dames en heren.
Doe je het ook voor de Renaissance?quote:
Mannen die over gitaren, Beatles en oude muziek pratenquote:Op maandag 16 april 2012 20:15 schreef Karina het volgende:
Nee, die topgast uit Rotterdam natuurlijk.quote:Op maandag 16 april 2012 20:16 schreef Modus het volgende:
[..]
Je bedoelt niet die tobberd van Moke hè?
nee die Rotterdammertquote:Op maandag 16 april 2012 20:16 schreef Modus het volgende:
[..]
Je bedoelt niet die tobberd van Moke hè?
Nope ik snap dat niet alles in het leven praktische nut hoeft te hebben. Jammer joh, hoe jij het probeert te redden.quote:Op maandag 16 april 2012 20:16 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Oh ik had verwacht dat je meer een Ingrid was
FOK! heeft ook geen nut en toch zitten we hier met zijn allen te posten bijvoorbeeld.quote:Op maandag 16 april 2012 20:17 schreef hexje het volgende:
[..]
Nope ik snap dat niet alles in het leven praktische nut hoeft te hebben. Jammer joh, hoe jij het probeert te redden.
Mooie gast, vooral met dat accent erbij.quote:Op maandag 16 april 2012 20:17 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, die topgast uit Rotterdam natuurlijk.
dat heb ik ook nergens beweertquote:Op maandag 16 april 2012 20:17 schreef hexje het volgende:
[..]
Nope ik snap dat niet alles in het leven praktische nut hoeft te hebben. Jammer joh, hoe jij het probeert te redden.
AMEN!quote:Op maandag 16 april 2012 20:18 schreef Karina het volgende:
[..]
FOK! heeft ook geen nut en toch zitten we hier met zijn allen te posten bijvoorbeeld.
de kikquote:Op maandag 16 april 2012 20:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Hoe heet dat bandje waar hij in zat ook alweer?
Dit is toch ons sociale leven?quote:Op maandag 16 april 2012 20:18 schreef Karina het volgende:
[..]
FOK! heeft ook geen nut en toch zitten we hier met zijn allen te posten bijvoorbeeld.
Voor je het weet gaan FOK!'rs willekeurige mede reizigers in het OV lastig vallen met hun irritaties of bewonderingen. Daarom FOK!quote:Op maandag 16 april 2012 20:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Lees maar eens terug.Lezen is moeilijk hè henk.quote:Op maandag 16 april 2012 20:18 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
dat heb ik ook nergens beweertik vind het alleen een kutapp, en dat ga je dan proberen te redden door het groter te maken
hoezo elke post hier redt toch een kindje in Afrika van aids?quote:Op maandag 16 april 2012 20:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Online discussieren over een appelquote:Op maandag 16 april 2012 20:18 schreef Karina het volgende:
[..]
En natuurlijk weer niemand die voor óns collecteert.quote:Op maandag 16 april 2012 20:18 schreef Karina het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |